2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amaterske zavody
MiP_>...SS (SuperSlow)
Provokacééé!!!
Droppi>MiP_>...SS (SuperSlow)
Provokacééé!!!
Hoši nepodceňovat. Já jel v Mostě na devítce SS letos při Ducati Day, zabavil jsem to jen tak pro legraci Haničce-Duc a ještě k tomu byla na cestovních gumicích (Metz Sportec M3). Jel jsem opatrně, abych jí tu kočičku nezničil a kamarádi mně měřili a přestože šlo jen o pár kol, bouchnul jsem tam 2:03. To sem teda čuměl. Takže drobné sžití s motorkou, okruhové gumice a nemůže být problém to tam práskat dost pod dvě minuty.
2 reakcí na tento příspěvek Amaterske zavody
Plejba džejár> jj, už jsem se rozhodl nejen, že si jí nechám i na příští sezónu, ale dokonce už píšu Ježíškovi o lamináty, padáky, rychlopal atd. Jsem se konečně rozhoupal a minulý týden jsem navštívil Most a paráda. Sice mi čas nikdo neměřil, ale najezdil jsem 13 kol za těch cca 27-28 minut. Na to, že jsem tam byl prvně, trať znal jen z plánku a první dvě kola ohříval gumy, mi z toho vychází, že jsem se ke konci mohl motat kolem těch 2 minut Takže příští sezónu se musí mít Meklau na pozoru!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amaterske zavody
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amaterske zavody
Droppi>Mip> jsem to myslel samo ze srandy
Plejba džejár> jj, už jsem se rozhodl nejen, že si jí nechám i na příští sezónu, ale dokonce už píšu Ježíškovi o lamináty, padáky, rychlopal atd. Jsem se konečně rozhoupal a minulý týden jsem navštívil Most a paráda. Sice mi čas nikdo neměřil, ale najezdil jsem 13 kol za těch cca 27-28 minut. Na to, že jsem tam byl prvně, trať znal jen z plánku a první dvě kola ohříval gumy, mi z toho vychází, že jsem se ke konci mohl motat kolem těch 2 minut Takže příští sezónu se musí mít Meklau na pozoru!
Droppi> tvůj způsob měření času je fascinující! Na prd jsou drahý časměřící přístroje. Vždyť stačí jednoduchá logická úvaha! Hezky jsi ten Most zajel za dvě - nech se zapsat vedle do hitparády
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amaterske zavody
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amaterske zavody
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amaterske zavody
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amaterske zavody
1 reakcí na tento příspěvek Amaterske zavody
Krátké sprint závody na 7 kol.
V letošním roce připravila agentura PROSPEED ve spolupráci s naším mediálním partnerem ČMN sérii tří závodů, které se budou konat na okruzích Most a Brno. Bude se jednat o jednodenní ,odpolední krátké závody na 7 kol, kterým bude předcházet možnost tréninků. V těchto akcích se nám jedná nejvíce o to, abychom nabídli našim amatérským závodníkům možnost, vyzkoušet si jaký je to pocit, když se po cca 1 hodinovém odpoledním tréninku a po kvalifikaci může postavit na startovní čáru. Po zahřívacím kole se může na plno s ostrým startem ukázat, jak po 7 kolech projíždí cílem pod odmávnutí šachovnicovým praporem na prvním místě.
Po dojezdu na Pit Line budou závodníci odměněny poháry až do 12. místa s vyhlášením na stupních vítězů.
Tento druh závodu bude vypsán pro všechny jezdce, ale na stupních vítězů se budou umísťovat výhradně amatérští jezdci bez licence. Jezdci s licencí se mohou závodů také účastnit, ale nebudou bez výjimky klasifikováni v okamžitém, ani celkovém pořadí a budou vynecháni také z vyhlašování v pořadí na stupních vítězů. Nahlašovat se na tento pohár bude možné jen předem přes náš infosystém prospeed.
KALENDÁŘ ZÁVODŮ:
Most 3.5.2009
Brno 7.6.2009
Most 20.9 2009
ČASOVÝ PLÁN
10:00-13:00—přejímka vstupních listin. (registrace)
13:30- rozprava (účast povinná)
Začátek 14:00 hod,volné tréninky a krátké sprint závody na 7 kol, poháry do 12 místa ve dvou skupinách, děleny podle času .
14:00 - 14:30 1 skupina fast volný trénink
14:30 - 15:00 2 skupina medium volný trénink
15:00 – 15:15 Kvalifikace 1 skupina fast
15:15 – 15:30 Kvalifikace 2 skupina medium
15:30 – 15:50 1 skupina fast volný trénink
15:55 – 16:15 2 skupina medium volný trénink
Kvalifikační čas. The best lap time 120 %.
16:25 Závod Sportbikes (7 kol)
16:55 Závod Powerbikes (7 kol)
17:30 Závod Best of Rest zbytek pole (bez pohárů)
Vyhlášení po dojezdu do cíle okamžitě na Pit Line.
SKUPINY:
Sportbike: 4 válec do 650 cm3
2 válec do 850 cm3
3 válec do 675 cm3
Powerbike: 4 válec přes 750 cm3
2 válec přes 850 cm3
3 válec přes 675 cm3
Custom bike: Best of rest Zbytek nekvalifikovaných závodníků bez ohodnocení poháry.
CENY:
1OO,- Eur jeden závod - jedna akce
V Rámci výstavy motocykl 2009 v Praze proběhne soutěž s každodenním vylosováním o tyto ceny:
1 cena - odpolední závod 3.5.2009 Zdarma
2 cena – 2 hodiny tréninku na trati Most nebo Brno Zdarma
3 cena – 1 hodina tréninku na trati Most nebo Brno Zdarma
Naposledy editováno 12.12.2008 20:03:32
1 reakcí na tento příspěvek Amaterske zavody
1 reakcí na tento příspěvek Amaterske zavody
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amaterske zavody
Já si myslím jakmile jsi licencovanej už musíš jezdit na úrovni a tím pádem nejsi amatér v pravém slova smyslu. Vem si CEC, kam to dospělo. Je potřeba nějaká série pro doopravdický mrdali
Naposledy editováno 12.12.2008 20:48:21
pepazdepa1>MiP_> Jedeš Hořice?
Já si myslím jakmile jsi licencovanej už musíš jezdit na úrovni a tím pádem nejsi amatér v pravém slova smyslu. Vem si CEC, kam to dospělo. Je potřeba nějaká série pro doopravdický mrdali
Hořice?? Asi ne....Na přírodní okruhy jsem moc velkej srab :\ Nějak mě jedno seznámení se škarpou stačilo....příští sezónu bych rači jezdil, než ležel v nemocnici a potom se 2 měsíce dával do kupy...
Takže Hořice..maximálně na kukačku
Jinak taky jsem chtěl ještě příští rok zůstat "mimo" Nemyslím, že bych měl na to, být licencovaným "závodníkem". Ale prý je to lepší cesta ke zrychlení. Což asi bude pravda...
EDIT: češtin...jak sviň
Naposledy editováno 12.12.2008 20:57:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Amaterske zavody
Jen bych osobne uvital 2x Brno. Takhle maji Mostecaci vyhodu