1) Olej - asi mě zabijete, ale co používáte do RD? Myslím si, že to spolehlivě umaže jakákoli plná syntetika. Minerál ani polosyntetika mě ani nehne, na to to mám moc rád. Např. líbí se mi v "mé" cenové kategorii tyto:
http://www.olejshop....-durablend-2t-1-litr
http://www.olejshop....vance-vsx-2-t-1-litr
http://www.olejshop....ex-formula-2t-1-litr
http://www.olejshop....e-synpower-2t-1-litr
http://www.olejshop....nce-ultra-2-t-1-litr
http://www.olejshop....ower-1-tts-2t-1-litr
Víc jak 400/litr se mi zdá zbytečný Zajímavý by mohl být ten Motorex 2T Formula, znáte ho někdo? Ale jinak asi stejně skončím u Valvoline SynPower nebo Shell Advance Ultra (zlatá střední cesta). Jsem ochoten dát tak těch 350kč/L max. Máte jiný názor, podělte se prosím...
2) Neměl by jste někdo nějaké "přebytečné" díly na RD? Potřebuji špuntíky na vršky tlumičů, popř. podsedlové plasty, blinkry a masku na hranaté světlo. Polokapotáž k tomu sice mám, ale je pěkně popraskaná a i nějaké kousky chybí, maska má urvaný "uši" na plexi, držáky sou kdovíjaký a je i bez plexi, takže i plexi kdyby někdo měl No je toho víc, ted si na všechno nevzpomenu. Kdyby nic, tak asi obědnám u Yamahy kdyby měli, jako poslední možnost beru ebay.de tam je toho celkem dost, ale když si přepočítám Ečka na CZK + poštovný málem mě švihlo. V ČR nejsou po inzerátech žádný díly Svařování plastů mám domluvený, i případně výrobu plexi, ale vždy je lepší a levnější sehnat v dobrém stavu než nechat spravovat a vyrábět na zakázku zprasený věci.
3) Klepnutý výfuk (zadní komora) - jak vyzpravit ťukanec na výfuku? Je nějaká reálná možnost, nebo se s tím budu muset naučit žít, nebo koupit nový/sehnat jiný? Výfuku budu čistit (vypalovat) a natírat tak když už v tom budu, rovnou by se s tím mohlo něco udělat.
4) Čistění přívěry - musí se kvůli tomu sundávat válce, vypouštět voda z chladiče nebo rozdělávat něco moooc složitýho? Moc jsem to nezkoumal ještě protože nemám mnoho času nazbyt tak radši než něco zprasím se zeptám :)
5) Fotky - má to cenu fotit, když je dole kapota, je to zaprášený, bez plynových lanek? Počkejte si na finální podobu, fakt není o co stát pokud by ale fakt stál někdo o to, to vidět, tak si dojedte do Brna a mužem se sejít...
6) Ideál by byl Skype (flipperr632) nebo ICQ (344664957) na nějakého RDčkáře, rád bych pokecal o tom.
Dííííííky za trpělivost
BTW: kit pro RD od Wiseca je na 380 ccm
Při čištění přívěr je nutné zkontrolovat silikonová gufera a O-kroužky, případně vyměnit. Od té doby co vymysleli zajišťovací "lepidlo na závity" Loxeal nebo Loctite, tak je v podstatě nemožné nějaký šroubek ztratit.
Olej používám Motul a do druhého RD Igol
RD 500 není tak dobrá jako RD 350 YPVS, motorka je již dost těžká, podvozkově vůbec nestíhá, okruh se zajede rychleji na RD 350
u Yamahy se dají objednat mechanické věci, kapoty a plexi nevím a cena bude hodně moc vysoká.
Mr. Freeze>JindraXJ650> Ano, jistě. Havlise jsem kontaktoval, akorád se nějak pořád nemůžeme sejít na Skype hluboko do kapsy mám jak kdy, ale když to motorka potřebuje, to se neznám a solím tisíce... jo na ebay.de jsem se díval. Ale bohužel v typech yamah se ještě moc nevyznám a nevím co je stejný, tak by to bylo stylem pokus/omyl. Sháním jen drobnosti a i bez nich to bude fungovat, to se časem nějak sežene. Každopádně děkuji
Použitelností nebo záměnou dílů jsem si u RD 350 100% jistý, napiš, poradím...
špunty na vršky tlumičů,
plexisklo,
to by bylo tak vše co by mohlo být atipické, nebo nevím.
Ostatní díly jako blinkry, plasty, brzdové destičky, pneumatiky, páčky na řidítkách, těsnění, hadice, baterie asi u dealera Yamahy nebo kdekoli jinde.
Díky