TT ma lepsi odstupnouvanou prevodovku..ale na silnici to nepoznate. maxilaka je stejna a cestovní rychlost tak do 120..spis 90-110
tot ode mne asi vse
Naposledy editováno 08.09.2008 22:14:24
Naposledy editováno 08.09.2008 22:07:43
Dvořka>Sim> hmmm to máš vlastně praavdu za chvíli nastupuju na školu ještě kevšemu do Prahy a tam stejně motorku mít nebudu takže čas pomalu ani na ty 2 co mám tak mít nebudu
Pořiď si něco ne moc drahýho a parkuj s tím třeba u sloupu na sídlišti.
Cobra357>No ono je to s tou maximálkou všelijaký.Na DR 400 jsem jezdil po silnici taky tak 90-100 protože pak už se to točilo tak, že mi toho bylo líto.Sice se to dalo rozjet až na 150 ale to už stejně nešlo moc řídit Nalítal jsem na DR něco přes 20t.a bez problému.Bohužel jako každej pětikvalt v enduru to mělo dlouhou jedničku a krátkou pětku Zkusil jsem XT,TT a DR650 a ani jedno mi v terénu nevyhovovalo.Na silnici bylo nejlepší DR650.Můj konečný závěr: Chce to dvě motorky
no když o tom tak přemejšlim, tak bych jsem využil i tři (endruo, trať, silnice)