paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ducati 748
 
25.8.2008 v 22:26
Ahoj...přemýšlím o tomto modelu. Máte zkušenosti s pro a proti? Nějaké vady, na co si dát pozor. A jak je to s tím řemenem? Kolik stojí bay oko výměna nebo napnutí? Díky moc za každé info...
Předchozí
1 2
Následující

Ducati 748

27.8.2008 v 12:43 | Nahoru | #31
Díky za rady...vidím,že jsou vetšinou pozitivní...to je jasný,jak se kdo k motoce choval,v takovym je stavu...no snad pak budu mít kliku...zatím nemám ještě tolik Love...ale tak snad příští sezonu

Ducati 748

27.8.2008 v 13:59 | Nahoru | #32
kucí to se tak pěkně čte....

Naposledy editováno 27.08.2008 13:59:46

Ducati 748

27.8.2008 v 14:17 | Nahoru | #33

DavR1>Ducatista> klíííd , já vůbec nevím jak jezdíš a je to stejně jedno, to nebylo na tebe , to bylo všeobecně na 748 .. takovej malej joke


a navíc nezapomen, že 748 má v sérii 97 koníků, té mojí žluté mršce naměřili na brzdě 122,09 PS. Prostě na ni nedám dopustit, ona opravdu jede dobře

Ducati 748

27.8.2008 v 17:13 | Nahoru | #34
Ducatista> co jsi do ní nacpal ? předpoklad, eprom, termíky koncovky i svody, pruchodnější filtry, ale co dál, to nemůže dát tolik navíc. snad ještě powercomannder.

ááááá ted to vidím, ty máš R , ale to v základu určitě nemá 95 kobylek

Naposledy editováno 28.08.2008 08:42:19

Ducati 748

28.8.2008 v 09:38 | Nahoru | #35
Dianonds.dog> právě že mám pouze svody + koncovky a Eprom v CDIčku, jinak je vše seriové, dokonce i vzduchové filtry. Ale je fakt, že v serii to má 106 PS (ostré vačky atd).
A navíc tam mám "obyčejné" svíčky Champion RA59GC které má každá 996 nebo 748. Správně tam mají být A55V, ale v Ducati je nevedou a dodávají tam ty obyčejnější. Pak jsem se v TSS na ně domákl, ale jedna stojí údajně okolo 1200 Kč, takže budu dál kupovat ty obyčejný, protože při přechodu z těch origo montovaných A55V na RA59GC jsem stejně žádněj rozdíl nepocítil.

Ducati 748

2.9.2008 v 08:24 | Nahoru | #36
PavelFX> koukám, že je tu další nadšenec do Ducatek. Já když jsem se se rozhodoval pro ducati tak jsem měl v merku 748 nebo 996 od spousty lidí jsem slyšel hlavně neber 916 říkám proč? Nikdo mi to pořádně nedokázal vysvětlit. Pak jeden chlapík tady na foru mi doporučil mechanika co k němu jezdí se svou 748 a ptal jsem se ho na to. On říká 916 bych se vůbec nebál. když koupíš 98 nebo 99 není nejmenší problém. Podle jeho slov poslední 916 jsou daleko lepší než první 996. Slovo vzalo slovo a 3 měsíce na to jsem byl majitelem nádherené "blonďaté" 916 S po dovežení šla hned pod mikroskop a motor byl nádherně zdravý. Motorka dostala hned nový olej a po ujetí pár km dostala i nové řemeny nechtěl jsem nechat nic náhodě.

Svezení jaké mi dopřála tahle motorka je nesrovnatelné a vryje se ti do kůže. Já jsem se teď zbláznil do BMW r 1150 GS hrozně mě láká cestování chtěl bych jet do ruska a prokličkovat východ. Ducna ti dopřeje spoustu adrenalinu a dokáže podržet a a když náhodou nalítneš rychleji do zatáčky a si ve velkém náklonu nebát se poklopit víc ta motka to zvládne

Já jsem tu svojí dal včera inzerát, tak kdybys chtěl o ní vědět víc atd. klidně napiš
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist