paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Afrika? GS? Tiger?
 
1.7.2007 v 22:34
Poradte prosim, chtel bych na presrok presedlat z Fazera na cestovni enduro, mam predstavu o necem kolem 120tis. Kc. Chtel bych si neco dotahnout, ale nemam zadne zkusenosti, ani jsem nic neprecetl o kladech i zaporech techto masin. Kterou z techto 3 byste doporucily? Diky za info
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika? GS? Tiger?

17.3.2010 v 08:07 | Nahoru | #31

Roman2bk>zarazím se jen u jedné věci - "Údržba kardanu vyjde stejně draho jako řetěz", opravdu?
takže když se každých ASI 25-35 tis. km koupí řetězová sada za ASI 5-6 tis.Kč a třeba v mém karadanu mám po 40 tisících vyměnit 1 deci oleje (nevím jak často u 1100GS), tak co se musí dalšího u kardanu platit, aby to bylo stejně drahé, jako řetěz?

během 100.000 km řetěz = cca 15.000,-Kč
běhěm 100.000 km karadn = cca 300,-Kč



myslis, ze nikdy nebudes muset sahat primo na kardan?

Afrika? GS? Tiger?

17.3.2010 v 08:13 | Nahoru | #32
Taky o enduru do budoucna přemýšlím, jediný co je ve hvězdách je ,kdy to bude, protože u mě jasně vyhraje GS 1150. 6 kvaltů, kardan, pohodlí, nezničitelnej motor. Víc ani míň od cestovního endura nechci.

(reakce na) Afrika? GS? Tiger?

17.3.2010 v 08:23 | Nahoru | #33

Tchert>myslis, ze nikdy nebudes muset sahat primo na kardan?

Na kardan určitě šáhne,ale po jakém intervalu? Litr oleje nestojí to co řetězovka A ruku na srdce jakou mají životnost gufera na kardanu-hruška a převodovka a jejich cena?Určitě nižší než retězová sada
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist