globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.
 
10.8.2008 v 10:09
Zdar motorkáři.
Včera se mi vysypat motor v číze, sehnal jsem novej ale sériovej.
Chtěl bych to upravit na streetfightera a potřeboval bych od vás poradit co upravit na rámu, co na motoru, na brzách atd.
Za vaše rady budu vděčnej.
Čus DJsoju.
Předchozí
1 2
Následující

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

20.8.2008 v 08:52 | Nahoru | #31

PosMiros>sportacek.> myslíš dát jinej karbec?



Já bych tam dal karbec z ČZ 125 Motokross ten má průměr 33 aby se to moc nehltilo.

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

20.8.2008 v 10:50 | Nahoru | #32
DJsoju> z 516? nevim no mi přijde že karburátor se bude hltit stejně ať to bude origo nebo z crosu

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

20.8.2008 v 11:52 | Nahoru | #33

PosMiros>DJsoju> z 516? nevim no mi přijde že karburátor se bude hltit stejně ať to bude origo nebo z crosu



Jo z 125/516. Já sem to myslel že když tam dáš větší než tu 33ku že se to bude hltit. Originál je 28ka. No a kdyžtak odsoustruž setrvák ono se to bude líp dostávat do otáček a nebude se to tolik hltit.

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

20.8.2008 v 13:20 | Nahoru | #34
DJsoju> nevim jak by to makalo ale stalo by za pokus udelat do válce jazýčkovej ventil,...takhle jsme predelali 516ku a šlo to znát jako prase,ale zase to je sportovni motor tak nevim co by to udelalo u takovyho normálního.

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

20.8.2008 v 21:38 | Nahoru | #35

duivan>DJsoju> nevim jak by to makalo ale stalo by za pokus udelat do válce jazýčkovej ventil,...takhle jsme predelali 516ku a šlo to znát jako prase,ale zase to je sportovni motor tak nevim co by to udelalo u takovyho normálního.



Zkusim tam něco takovýho udělat. A s motorem by se nic stát nemělo protože ty motokrosy vycházeli ze sériovejch motorů.

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

20.8.2008 v 21:40 | Nahoru | #36
šlo by to babetacke zapalko i na pincka? kladivko nestiha

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

20.8.2008 v 21:46 | Nahoru | #37

DRN>šlo by to babetacke zapalko i na pincka? kladivko nestiha

při troše šikovnosti určitě

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

20.8.2008 v 21:47 | Nahoru | #38
DJsoju> tjn klapkama nic nezničíš......

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

20.8.2008 v 21:57 | Nahoru | #39

duivan>DJsoju> tjn klapkama nic nezničíš......



Já vim. O něco se pokusim a když to nevyjde tak se nic neděje seženu novej válec a bude to.

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

20.8.2008 v 21:58 | Nahoru | #40

DRN>šlo by to babetacke zapalko i na pincka? kladivko nestiha



Já bych řek že tam pude ale nevim určitě jestli se ti vejde do karteru.

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

20.8.2008 v 21:59 | Nahoru | #41
duivan> vysvětlete mi na jakym principu fungujou klapky? :o já jen vím že se to dělá hodně u 513 bo to zlepšuje spodek

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

20.8.2008 v 22:51 | Nahoru | #42
PosMiros>

uplně přesně taky nevím ,ale myslim si že když píst letí nahoru tak se ti nasaje benzin do komory za nim se klapky uzavrou a pri jizde pistu dolu se to vsechno prepustí do válce a do saní nemá šanci.Ona pak má i vliv přívera u výfuku ze zvysujicima otackama se ti vic otvira.Tyhle věci mají vliv na lepší cirkulaci paliva.
pokud mam nekde chybu ,tak sory.

Naposledy editováno 20.08.2008 22:53:28

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

20.8.2008 v 23:00 | Nahoru | #43
PosMiros> tady máme ukázku klapek


Naposledy editováno 20.08.2008 23:02:30

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

21.8.2008 v 08:49 | Nahoru | #44

duivan>PosMiros>

uplně přesně taky nevím ,ale myslim si že když píst letí nahoru tak se ti nasaje benzin do komory za nim se klapky uzavrou a pri jizde pistu dolu se to vsechno prepustí do válce a do saní nemá šanci.Ona pak má i vliv přívera u výfuku ze zvysujicima otackama se ti vic otvira.Tyhle věci mají vliv na lepší cirkulaci paliva.
pokud mam nekde chybu ,tak sory.



To si vysvětlil úplně přesně.

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

21.8.2008 v 09:08 | Nahoru | #45
duivan> dík za vyvětlení už sem to pochopil teda hlavně z toho videa

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

21.8.2008 v 20:42 | Nahoru | #46

DJsoju>DRN>šlo by to babetacke zapalko i na pincka? kladivko nestiha

Já bych řek že tam pude ale nevim určitě jestli se ti vejde do karteru.


a jak to udelat? vymenit stator i rotor napojit dráty a hotovo?

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

21.8.2008 v 21:08 | Nahoru | #47
DRN> nevim no nerozumím tomu ale teoreticky je to u fichla a báby stejný takže by to mohlo jít

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

21.8.2008 v 21:09 | Nahoru | #48
jinak přemýšlel jsem o těch klapkách a přijde mi to jako zbytečnost protože ten motor táhne od spodu docela dobře a nevim jestli by se to ještě zlepšilo :o

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

21.8.2008 v 22:44 | Nahoru | #49

PosMiros>jinak přemýšlel jsem o těch klapkách a přijde mi to jako zbytečnost protože ten motor táhne od spodu docela dobře a nevim jestli by se to ještě zlepšilo :o


Zlepšilo, tim sem si jistej. Musíš pak ještě udělat 3 přefukovej kanál a ta směs musí jít přímo do kliky a ne pod pístem do kliky. Pokud jí ještě odsoustružíš(tu kliku) tak se to bude dostávat líp do otáček.

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

21.9.2008 v 22:03 | Nahoru | #50

DJsoju>PosMiros>jinak přemýšlel jsem o těch klapkách a přijde mi to jako zbytečnost protože ten motor táhne od spodu docela dobře a nevim jestli by se to ještě zlepšilo :o
Zlepšilo, tim sem si jistej. Musíš pak ještě udělat 3 přefukovej kanál a ta směs musí jít přímo do kliky a ne pod pístem do kliky. Pokud jí ještě odsoustružíš(tu kliku) tak se to bude dostávat líp do otáček.



Tak na streeta už se sháněj věci takže příští rok vyjedu. Už mám 54ku rozetu a 15 pastorek, spojku, karbec a skoro hotovou hrazdu. Shánim ještě originál nádrž, válec, píst, řídítka s hrazdou a přední kolo s kotoučem. Pak už to jenom dám dohromady, seřídim a jde se trénovat.

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

22.9.2008 v 20:25 | Nahoru | #51

DJsoju>DJsoju>PosMiros>jinak přemýšlel jsem o těch klapkách a přijde mi to jako zbytečnost protože ten motor táhne od spodu docela dobře a nevim jestli by se to ještě zlepšilo :o
Zlepšilo, tim sem si jistej. Musíš pak ještě udělat 3 přefukovej kanál a ta směs musí jít přímo do kliky a ne pod pístem do kliky. Pokud jí ještě odsoustružíš(tu kliku) tak se to bude dostávat líp do otáček.

Tak na streeta už se sháněj věci takže příští rok vyjedu. Už mám 54ku rozetu a 15 pastorek, spojku, karbec a skoro hotovou hrazdu. Shánim ještě originál nádrž, válec, píst, řídítka s hrazdou a přední kolo s kotoučem. Pak už to jenom dám dohromady, seřídim a jde se trénovat.


hlavně pak foto

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

22.9.2008 v 22:21 | Nahoru | #52
koukejte to je pakoš Kanuni 301 + turbo





Naposledy editováno 22.09.2008 22:22:11

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

23.9.2008 v 16:57 | Nahoru | #53
DuIvan> Tak to mě poser na moje holý záda. Trochu to typan nedomyslel

Úprava ČZ 175 typ 477.3 na streetfightera.

23.9.2008 v 19:18 | Nahoru | #54

DuIvan>koukejte to je pakoš Kanuni 301 + turbo


Tak to je fakt mazec.
Bych dal to turbo na koleno aspoň by byla kratší dráha směsi a rychlejší odezva.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist