Na zacatku jsem absolvoval teorii, kde nam bylo mimo jine receno o gumach, ze se nemame bat, ze to proste nebudeme klopit tak, aby nas neudrzela "jakakoliv" silnicni guma a ze stupacka je znameni "dost" atd...
(byla fakt uzasna-vtipne udelany, dobre podany, dulezity veci receny..(bylo to nataceny na webku, da se k tomu nejak dostat?))
A potom jsme jeli ve trech skupinach za instruktorama kvuli stope..jelo se fakt v klidku, ale na zacatku jsem myslel, ze to nesklopim.
A potom prisla moje prvni samostatna jizda. Tu prvni zatacku z kopce jsem malem prestrelil, protoze jsem letel jak hovado a potom se bal to polozit, ale srovnal jsem se a zacal predjizdet ty (no)frajery na R1 a R6 i kdyz me jich samozrejme taky par predjelo
Cim vic jsem jezdil, tim vetsi to byla zabava a ja si to uzival..po prvni jizde jsem dopadl takhle
Pak prisla jizda druha a ja chtel dal..rikal jsem si, "Kurva, z Kocicky dostanu vic.." a taky ze jo ale v dalsi zatacce... tahle zatacka mi prijde nejhorsi z celyho okruhu..vletel jsem do ni moc rychle a tak jsem klopil klopil a ta guma kurevska (Maxxis) me neudrzela a ja si rozbil drzku
Takze, abych to shrnul:
Zazitek uzasnej, jak jiz tady nekdo rekl, adrenalin tece pod kombi..Skvely na zkuseni, co motorka a vy zvladnete. Timto zdravim ty debilky na "R" co to pali na rovinkach, ujedou vam o 20m a vy jim v kazdy zatacce date 40m. Na gumach zalezi a ThunderCat je vic na cestovani nez na zavodeni
PS: Urcite jsem toho spoustu vynechal, ale uz pujdu spat, tak to kdyztak potom doplnim
Chapadlo>Dawe02> Ja na velky moto docela zacinam, takze "gumu ktery budu verit" objevim asi za dlouho Na kolik me vyjde okruhovka (moto) abych si slusne zajezdil?
Podle toho jaka. Pred tydnem nekdo prodaval Srada 2001 za 45, videl jsem ho ted na okruhu a slusne. Nedavno jeden prodaval za 55 velmi dobre vybavenou 600 K2 (ohlinsy, tlumic rizeni, komplet vyfuk, prepacko, brzdy....).
Pocitej kolem tech 60 do toho das aby ses mohl na moto spolehnout. Ale muzes jen nekde splasit laminaty, odstrojit Cata a jezdit tak. S gumama nebudes mit ze zacatku problem, muzes dojizdet slicky po rychlejsich, ale casem uz jen nove.
Ehm a taky to byla moje premiera na okruhu lol Sem si taky pred tim rikal, hlavne to nepolozit! Nojo, ale po par kolech clovek neodola a zkousi hranice...
Ale bylo to bomba, zazitky i pres ten pad uplne super a az dam masinu do cajku, tak se tam urcite zase vratim
okruh v Brně super:) počasí též. Lítal jsem dost ale povedlo se mě v zatáčce před stadionem obrousit kus padáku u výfuku v náklonu :) koleno jsem nedal ale nevadí;) v levé na horizontu před cílovkou jsem dal stupačku hezky pěkně a to na stupačce nemám ty ťuplíky na indikaci náklonu :)
PS.: jak píše chapadlo někteří střelci na nových R1 a R6 popř litrových fazerech tak výletní tempo!! nebo na rovině full gas a na brzdy si je člověk pěkně dal :)
to palec: pozdravuj strejdu :) super akce!
Naposledy editováno 07.08.2008 22:53:10
[img]
LukyCat>kamikadze-ace že ty budeš ten tejpek co stál před náma(černý a modrý ThunderCat) na parkovišti před boxama a bavil jses s jiným maníkem co měl Thunderace a probírali jste čím,že si to škrtl:)
jj přesně to jsem byl já jinak mám fotky T-ace+T-cat z parkoviště tak můžu poslat jestli chceš:)
Ja byl na okruhu na svych avonech(nic jineho jsem narychlo nesehnal, ale byly docela drahe tak jsem z toho usoudil, ze snad budou ok), dal jsem par jizd na zvyknuti na ty zatacky a na zahrati pneu a musim rict ze drzely perfektne, a to sem ke konci sel na nektere ty zatacky dost ostre na brzdy hodne v naklonu, a nezradili me ani jednou, ani sem v nich necitil nejakou nejistotu. Pravda je ze jsem jim dal docela zabrat, na konci dne z boku litaly cucky, ojete az do hrany, ale no problem s prilnavosti. Tak nevim jestli avony nejsou zas takove smejdy, nebo sem mel stesti a nebo to neni jenom o gumach? Rad si poslechnu nazory zkusenejsich.
jinak pro chapadla - na 5ty fotce zeshora je to dobre videt. pride mi ze tvoje vysedavani nema patricnej efekt a ty tlacis motku jakoby pod sebe misto od sebe .. tudiz teziste se ti malo presouva z motky ven a proto ti to zrejme ujelo ..
Naposledy editováno 08.08.2008 19:31:57
Dawe02>okey> ... skrtani stupackou nebo sliderem neni meritko ani zaruka rychlosti...
Jestli reagujes na to co jsem napsal ja - ja jsem si tam hlavne chtel zkusit projizdeni zatacek ve vetsich naklonech (stupacku na normalni silnici za provozu nedavam) a vubec si proste zkusit okruh. Ostatne, s moji masinou bych stejne kdovijakej cas nemoh udelat... K moji radosti jsem se v zatackach docela i drzel silnejsich stroju (kdyz se teda prede mnou nejakej vyskyt), samozrejme na rovince uz to teda bylo bez sance. Takze ve skrytu duse doufam, ze alespon v tech zatackach jsem takova brzda nebyl.
Ale k tem pneu: ta zadni pirellka byla po jizde orvana a az do kraju mela takovy ty zmolky. Tohle normalne maji pneu po jizde na okruhu, z cehoz tedy usuzuju, ze nejspis pracovala spravne. Ale ta ContiTwist na predku na sobe nemela nic takovyho, byla absolutne netknuta, jako by se na ni vubec nejezdilo. Takze to podle myho znamena, ze je tvrda jak sutr a na okruhu nema co delat. Je to tak?
Jinak, nemyslim, ze bych udelal v ty zatacce nejakou vylozenou kravinu, ktera by me polozila. Normalne (jako ve vsech zatackach pred tim) jsem si pred ni zpomalil, zacal sklapet, kdyz zacala stupacka skrtat tak jsem se snazil v tom samym naklonu zustat a jet plynule (pri tom mi to ale ujelo) a pak za apexem uz narovnavat a pridavat. Je to tak dobre, nebo ne?
Kdyz uz se, viz vyse, rozebira jezdecka pozice, sedim na tom spravne? Snad autorovi tematu nebude vadit ze mu sem nacpu svoji fotku...
[img] rady zkusenejsich vitany
Naposledy editováno 08.08.2008 21:17:53