Homer>Každý hájí vždy jen to svoje, že? Já bych dal přednost Varaderu lol lol lol
Tak každý určitě ne, ale řekněme mnozí mají tendenci se na jiné motorky, než tu co mají v garáži, dívat jaksi přes prsty.

Já mezi tyhle lidi rozhodně nepatřím, a pokud Satila svoje tvrzení podloží relevantními argumenty (nikoliv výkřiky do tmy) pak nebudu mít problém je uznat

Homer>...preferoval bych z těchto dvou V-Strom, je to přeci jen dospělá motorka s pořádným motorem, TDM je taková "hračka"
Tak tohle jsi trefil


reno_er5>diky za informace, Jeste by mne zajimalo jak moc ostre se daji klopit zatacky a jestli je to v zatačkach dost stabilni, pripadne co to dela na mokru, a kolik to teda zere, kdyz se stim jezdi slusne (ne brzda plyn :) ).
Tak koukám už jsi vybral Stroma. Přeji tedy dobrý kup.

Ale zrovna na na lítání v zatáčkách a také co se týče spotřeby, tak tam je TDM jednoznačně lepší.

Plusy:
- je to proti TDMku proste velka motorka, o tom neni debat
- motor je vybusnej, nekompromisni, agresivni, na TDMku je to spis hodnej elektromotor bez vetsich emoci (to neznamena ze spatnej)
- motka je pohodlna, siroka (TDM je uzky az beda) vyborne tlumi nerovnosti, sviti, proste je to velkej fajn mastodont
- zvuk uz v zakladu nema chybu
- da se ted model 08 sehnat za nejakejch 215 a to je parada
Minusy:
- zprevodovani je hrozne do rychla, sestku tam davas az kolem 140, mezera mezi 1 a 2 je dost velka takze Alpsky vracecky jsou velkym stromu slozitejsi, jsi porad presne mezi temahle dvema kvaltama...
- spotreba je proste jako u litovyho vecka, sam umim jezdit za 6,4 ve dvou pocitej urcite se 7...
- neni to pro mensi postavy, ve dvou a s kuframa je to fakt velka tezka krava takze bacha

Jestli bych ji poridil znova? ano, ale v provedeni 650, zjistili sme ze na bezny jezdeni uplne staci (mimo dalnice), stoji o 50 min, zere o 1,5-2 litry min, puvodni "nutnost" velkyho obsahu protoze prece nebudeme kupovat zase sestku!! neni opodstatnena, sestka opravdu pro bezny jezdeni v pohode staci, zejmena pokud resis penize... Tak stastnou ruku

karf>Lulinak> hele hardwarově mam stejnej motor a alpský vracečky jsem jezdil na trojku na 2000 otáček. to je ta stříkačka tak blbě naladěná?
neni, jen nemam srdce doslova trapit motor ve dvou tisicich, mozna tak z kopce a ani to ne... stary skudky nas v tomto rezimu odmenily revem ventilu, tyto motory bohuzel neupozornej nijak a trpelive se skripenim zubu to snasej...
1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???
myrra>Mám TDM 850 najeto 60 000 km olej bere do 0.3 l na 1000 . je lehčí a perfektně ovladatelná , papírově je sice slabší ale ve skutečnosti je dynamičtější
Ta moje má najeto 45t km a vezme si zhruba 0,6l oleje na 6500 km.
Ve srovnáni s TDMkem je jenom o 10kg težší, což je při mé váze směšné a kde by ztrácel v dynamičnosti, když má deset kobyl a 20Nm navíc, to mi taky není jasné.


Navíc bych na něm vypadal jako medvěd na koloběžce.

Naposledy editováno 26.02.2009 09:12:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???
Kousek>myrra>Mám TDM 850 najeto 60 000 km olej bere do 0.3 l na 1000 . je lehčí a perfektně ovladatelná , papírově je sice slabší ale ve skutečnosti je dynamičtější
Ta moje má najeto 45t km a vezme si zhruba 0,6l oleje na 6500 km.
Ve srovnáni s TDMkem je jenom o 10kg težší, což je při mé váze směšné a kde by ztrácel v dynamičnosti, když má deset kobyl a 20Nm navíc, to mi taky není jasné.
K
Navíc bych na něm vypadal jako medvěd na koloběžce. K
To tak vypadáš na všem


Kousek>myrra>Mám TDM 850 najeto 60 000 km olej bere do 0.3 l na 1000 . je lehčí a perfektně ovladatelná , papírově je sice slabší ale ve skutečnosti je dynamičtější
Ta moje má najeto 45t km a vezme si zhruba 0,6l oleje na 6500 km.
Ve srovnáni s TDMkem je jenom o 10kg težší, což je při mé váze směšné a kde by ztrácel v dynamičnosti, když má deset kobyl a 20Nm navíc, to mi taky není jasné.
K
Starší TDM 850 jsou náchylné na olejový apetit, devítky už ne, moje najeto 30 tis. olej nebere.
V dynamice TDM lepší o malinko (v praxi zanedbatelné), ve spotřebě o hodně (v praxi nezanedbatelné), viz srovnání
1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???
1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???
1 reakcí na tento příspěvek TDM 900 nebo V-Strom 1000 ???
Olej vubec neresim, nepotrebuju dolevat (jezdim tak 15 000 km rocne).
Po lehke uprave airboxu je prijemejsi s lepsim zatahem odspodu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
blinkry(smerovky) relé Suzuki DL 1000 V-Strom | I_fesi | 2 | 28.4.2025 v 17:04 nevo7 |
držák kamery a telefonu Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki DL 1050 V-Strom | jurakral | 1 | 22.4.2025 v 10:32 Dancer |
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 | Milzno | 11 | 18.4.2025 v 14:00 ZdendaZB |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 12 | 11.3.2025 v 07:40 dzudas |
Zimní moto Suzuki DL 1000 V-Strom | Davsa | 18 | 12.1.2025 v 14:12 dafikk |