paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Chci přestoupit z XT660X na VTR sp1
 
8.3.2007 v 00:39
chci si koupit bud sp1 nebo fároše nebude to moc velkej kotel?
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Chci přestoupit z XT660X na VTR sp1

12.3.2007 v 09:59 | Nahoru | #31
kečup>No měli by ti to udělat v atorizovaném servise já si tlr přivez loni z německa od švagrového bráchy a ten ho měl seškrcené na 25kw,než mi ho prodával nechal to otevřít na 99kw.Mám i ofocený techničák,protože origoš jsem musel nechat na úředech-je to taková perlička tlr s 25kw.Jsem s tím max spokojen má to najeto poctivých 19000km a vím co v tom mám.Co se týče řetězu a gum tak opravdu záleží jak jezdíš má to krouťák,takže zlikvidovat řetězovku a dvě zadní gumy za sezonu nejspíš nebude problém.Pokud jseš student a moc peněz nemáš na údržbu vzal bych faroše.Co se týče rsv má jí kámoš a je spokojen,já měl dva italy doma už bych to nechtěl srala se mi na to m elektrika a nikdo se mi v tom nechtěl hrabat a vždy mi řekli že je to italská mrdka.Italská motorka,elektrika z celého světa,motor z Rakouska.Tímto ti ale nechci itala rozmlouvat.

Chci přestoupit z XT660X na VTR sp1

12.3.2007 v 13:09 | Nahoru | #32
amotoblb: asi máš pravdu! starší italský mašině taky nevěřim a na novou málo jetou nemám! no ješte si to všecko nechám projít hlavou!

1 reakcí na tento příspěvek Chci přestoupit z XT660X na VTR sp1

12.3.2007 v 14:27 | Nahoru | #33
No já jsem to nechával u KTM dělat ještě v něecku na TÜV, no vyšlo to na 100Eček i s úplatkem aby mi tu škrtící sadu nechali v pytlíčku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chci přestoupit z XT660X na VTR sp1

12.3.2007 v 14:33 | Nahoru | #34
Jawaweb>taky se dá

(reakce na) Chci přestoupit z XT660X na VTR sp1

12.3.2007 v 15:04 | Nahoru | #35
Zdravím, já se před nedávnem taky rozhodoval až sem se rozhodl a koupil Aprilii Falco. Italskému strojnímu průmyslu taky moc nevěřím, ale nešlo to jinak láska na první pohled a svezení. Teď bojuju s kotoučema a budu muset měnit zadní gumu, ale to je snad normální. Každopádně jdi se na ní podívat s někým kdo tomu rozumí, ne se vozí a myslí si že tomu rozumí. Pak ti uniknou takové detaily jako rovnané kotouče atd atd. A nemusí to být zrovna ital. TLo R taky moc pěkný, včera kamarád jednu prohnal na Aprilii RS250 (motor V2 2t Suzuki snad RGV?), ten čuměl jak ten bzučák letí!!! Já jelikož se učím na 500km se do takových akcí nepouštím, ale co sem vypozoroval litr V2 když ho zavřeš na nízký kvalt v pomalé zatáčce máš plné ruce práce a kucí va VFR a Banditu 650 byli dávno v pryč. O TLku sem slyšel taky různé věci a na začátek mi ho každý rozmlouval. Přesedl sem po 5letech pauzy z 350!!! A světe div se žiju. Já to tenkrát řešil tady:
http://forum.motorka...iewtopic.php?id=1028
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist