Téma: Co s tim asi má ?
 
16.7.2008 v 22:41
Otázka zní : co s tim ? skuste mu poradit.


Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 12:28 | Nahoru | #31
A ještě jsem si vzpoměl že po koupi hodně tekl z výfuku olej, dokonce se vyviklal jeden nýtek a vychrstl ten sajrajt ven, ale pak ten problém zmizel - tipuju že to je lepším olejem - Motul 710
Jinak na výletech motor na rovinkách jen převaluju (řadím co nejvyšíí kvalt), kde je to potřeba samozřejmě vytínám, ale když jsme sjížděli tu dvoutisíckovku tak jsem jel třeba půl hodiny jen na volnoběh a no problem

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 12:31 | Nahoru | #32
Vespa> Takovej dlouhej sjed dolu a jen na volbeh neni dobra vec.Je potreba obcas promacknout spojku a vrknout plynem,at se to promazne.

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 12:33 | Nahoru | #33
spalovac> hmm, a co teprv jízda na vyšší otáčky ale bez plynu? Tak nějak jsem doufal že to by mohly mít moderní motorky už nějak pořešený :\
No což, budu příležitostně vrkat

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 12:36 | Nahoru | #34
Vespa> všecko by bylo celkem normální až na to (ne)chytání po vapce - neexistuje aby motorka nechytla, když ne na první šlápnutí tak třeba až na druhé, vyjímečně třetí ale chytit musí
takže to je první problém

a za druhé zahřátá musí bez plynu chytat
250- 300 na první šlápnutí ale s plynem mi třístovka přesvědčivě nechytala
200 na první šlápnutí bez plynu i s plynem

tipnul bych to na příliš bohatou směs
zkus přidat vzduchu šroubkem na karburátoru
případně zkus dát jehlu o zářez níže
a když to nepomůže tak menší volnoběžnou trysku

ten hlubší zvuk ve výškách je podle mě taky bohatou směsí, musíš dávat víc plynu než by bylo potřeba, pomůže na tohle taky jehlu trochu dolů
mi to třístovka dělala taky ale až tak od 2500 metrů výš

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 12:38 | Nahoru | #35
Vespa>

Osobne si myslim ze mas bohatej volnobeznej okruh. Pokus se ti povolovanim sroubu ochuzuje smes,tak ho od zakladniho nastaveni zkus povolit. Ne vic jak o 3 otacky od uplneho zasroubovani(tak to funguje i MIkuni)Po vic jak trech otackach uz sroub nic nereguluje a hrozi samovolne vysroubovani.
A reaguje ti vubec motorka na toceni sroubkem od volnobezneho okruhu?
Pokud i tak by to nepomohlo,tak bych dal o chlup mensi volnobeznou trysku.
Predpokladam,ze mas vysku hladiny,zapalovaci svicku filtr vyfuk (proste vse co s tim muze souviset ) v poradku

Svicky zasadne necistim(mechanicky) a nenastavuju elektrodovou vzdalenost.
Pokud je zasfinena ci nesedi vzdalenost kontaktu, putuje do poplenice.

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 12:39 | Nahoru | #36
Vana666> Ha byl jsi rychlejsi ,ale kupodivu se shodujem

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 12:44 | Nahoru | #37
Vespa> To jo,ale sjezd z vyskovym rozdilem 2000M a to pouze na volnobeznej okruh se nedela. Pokud je motorka dobre vyladena,tak by se to mohlo pridrit. Uz jsem videl i zadrenyho skutra to sjizdel par set umetru u nas dolu z kopce. Proste to fest rozmotal a pak zavrel plyn. Dolu pod kopcem uz to bylo hvizdle.

No ale kdyz mas ten volnobeh tak nakrmenej,tak mozna ani nemusis

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 12:51 | Nahoru | #38
Dobráá, tak děkuju za tipy a já se v tom teda povrtám, i když mě ty problémy zas tolik nepálí tak se rád něco přiučím.
Je fajn věcem rozumět

Začnu od svíčky a šroubku bohatosti, pak jehlu a sadu trysek jsem k tomu taky dostal

Jen nevím co s tím wapkováním, kde může být problém, resp. nevidím tam spojitost, protože ta motork amě nechytá třeba týden po tom umytí, to musí být voda odevšad odpařená. A na brodech jsem taky problémy neměl

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 12:54 | Nahoru | #39
spalovac> já jsem sjížděl třeba na čtverku, sem tam vymáčkl spojku když už to jelo moc pomalu atd, tak se snad pohroma nekoná :) A když by se to přesto kouslo v těchhle podmínkách tak takovou motorku nechci.

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 13:01 | Nahoru | #40

milion>ze by mu tam chybela akceleracni pumpicka? lol



Co je to ta akceleracni pumpicka???

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 13:06 | Nahoru | #41
Vespa>
Dvoutakt je fajn jen se s tim clovek musi tak nejak naucit "pracovat".

Brod je brod,ale vapka ti dela tlak cca 160Bar,coz je asi 100x vic nez tlak v pneumatice. Je mozny,ja to strikas na motor ze se tam nejakou skulinkou voda dostane. PAk ti to chrstne na svicku a je to hotove.
Zkus zkontrolovat vsechny gumy kolem sani,filtru,valce. Tam bych hledal problem

Jinak k tomu zkutru. Kdovi,jak to mel rozkerovane. Me se to taky jeste nestalo,ale ve vetsine manualu pisou,ze pri dlouhem sjezdu by mel clovek obcas vrknout plynem. Tak to taky delam a neresim to

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 13:10 | Nahoru | #42
spalovac> ok

A ještě dotázek - co když to s tím ochuzením přeženu, to poznám jak? Nerad bych si uhnal propálenej píst apod

(u čtyřtaktu bych asi koukal po horším chodu vevysokých otáčkách a za studena, bílý svíčce.. ale co u 2T?)

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 13:12 | Nahoru | #43
Jo a ještě spotřebu mám myslím na 2T hodně dobrou - 6-7l/100 při výletním tempu, při mým "závodním" mě nádrž vydržela celej offroadmaraton

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 13:14 | Nahoru | #44
spalovac> při dlouhém sjezdu se plynem přece vrká i tak, z důvodu jízdy. Někde se musí potáhnout přes kořen nebo kámen, semtam větev nebo bláto, občas je to prudší a jinde se musí potáhnout ať to vůbec jede.
Neznám kopec kde by se sjíždělo úplně bez plynu v kuse víc než pár desítek metrů

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 13:18 | Nahoru | #45

Vespa> co když to s tím ochuzením přeženu, to poznám jak? Nerad bych si uhnal propálenej píst



propálený píst ti udělá nejspíše chudá směs při plném plynu, tu ale řídí hlavní tryska
volnoběh a jehla ovlivní pouze nizké a střední zatížení a tam se písty moc nepropalujou

jinak 9 ltr. nádrž by ti měla vydržet 2 hod. závodu bez přepnutí rezervy

když jsem třístovku zajížděl a jen se tak vozil tak mi stačilo pět litrů na čtyři hodiny jízdy!

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 13:20 | Nahoru | #46
Vana666> nj, záminka k vrknutí se vždycky najde
Nicméně byly tam krásný sjezdy, na downhillovým kole by to byla paráda. jen se ale nějak napřed dostat nahoru

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 13:20 | Nahoru | #47

Vespa>Jo a ještě spotřebu mám myslím na 2T hodně dobrou - 6-7l/100 při výletním tempu, při mým "závodním" mě nádrž vydržela celej offroadmaraton



Kurňa Vespo jak to děláš? ...mě TM pod deset nejde...a to za to moc netahám,protože se nestačím držet větví .

1 reakcí na tento příspěvek Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 13:22 | Nahoru | #48

chinoo>Co je to ta akceleracni pumpicka???


Já jsem to rozdělaný neměl tak nevím přesně princip, ale je to takovej forichtung co do motoru natlačí víc benzínu při prudkým přidání plynu, aby to mělo živější reakci.

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 13:24 | Nahoru | #49
Vana666> ja to proste tak pochopil,ze to jel vkuse na volnobeh.
V terenu asi nic takoveho nepotkas,ale ja jezdim na dvoutaktu i posilnici a dokazu si predstavit nekde v alpach dlouhej sjezd.
U nes ten nejvetsi kopec dolu (Buchlaky) tak z pulky jedu dolu z kopce stejnak pod plynem
Ale kdyz me nekdo zabrzdi a citim,ze uz dlouho jedu na volnobech,tak si proste vrknu.

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 13:25 | Nahoru | #50
Kopec> řek bych vám nevím sám =)

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 13:29 | Nahoru | #51
Vespa> Vana to uz napsal.

Vsak mrkni na tohle http://mikuni.com/pdf/vmmanual.pdf

je to tam hezky rozepsany co na co ma vliv a cim kdyz zascnes sibovat,co se bude dit.

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 13:32 | Nahoru | #52
spalovac> tady je graf výšky a vzdálenosti z GPS, je tam vidět že z té hory to bylo docela velkej kousek sešup dolů
[img] manuál díky!

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 13:35 | Nahoru | #53
menší trysku na akcelerační pumpu, a přetryskovat celej karbec. Popř: vyměna výčka akcelerační pumpy, vtrdší péro na ovladání akcelerace(nevím přesně jak se to jmenuje) ladění

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 13:43 | Nahoru | #54
Vespa> Tak to byl peknej sesup!! Taky bych se rad nekdy do Rumunska podival, ale nemam na to masinu. Snad to stihnu do te doby, nez to zeleni zakazou

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 13:50 | Nahoru | #55

Vespa>... je to takovej forichtung co do motoru natlačí víc benzínu při prudkým přidání plynu, aby to mělo živější reakci.


ale používá se jen na 4T

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 13:55 | Nahoru | #56
ja ted musim dodelat tohle

[url= snad potom neco zbyde,abych si moh postavit enduro. Kdyz tak na tim premyslim,tak jezdite v rumunsku bez svetel?.Me by totiz stacil jen motor a vejfuk.

Ty blaho cizak na rumunskejch hrebenech

Naposledy editováno 17.07.2008 13:56:57

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 13:56 | Nahoru | #57
tady to je klidně dodám www.mfracing.cz/

Naposledy editováno 17.07.2008 13:57:32

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 14:00 | Nahoru | #58
Ja bych zkusil vycistit karburator

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 15:05 | Nahoru | #59
spalovac> to z obrázku je 125 ?

Co s tim asi má ?

17.7.2008 v 15:22 | Nahoru | #60
Vana666> Ne ne to je 380 z roku 1970 "zlutas". Mato takovou zuzenou nadrz ala CZ 175 477 o kterou se dobre narazi koule
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist