Jinak na výletech motor na rovinkách jen převaluju (řadím co nejvyšíí kvalt), kde je to potřeba samozřejmě vytínám, ale když jsme sjížděli tu dvoutisíckovku tak jsem jel třeba půl hodiny jen na volnoběh a no problem
takže to je první problém
a za druhé zahřátá musí bez plynu chytat
250- 300 na první šlápnutí ale s plynem mi třístovka přesvědčivě nechytala
200 na první šlápnutí bez plynu i s plynem
tipnul bych to na příliš bohatou směs
zkus přidat vzduchu šroubkem na karburátoru
případně zkus dát jehlu o zářez níže
a když to nepomůže tak menší volnoběžnou trysku
ten hlubší zvuk ve výškách je podle mě taky bohatou směsí, musíš dávat víc plynu než by bylo potřeba, pomůže na tohle taky jehlu trochu dolů
mi to třístovka dělala taky ale až tak od 2500 metrů výš
Osobne si myslim ze mas bohatej volnobeznej okruh. Pokus se ti povolovanim sroubu ochuzuje smes,tak ho od zakladniho nastaveni zkus povolit. Ne vic jak o 3 otacky od uplneho zasroubovani(tak to funguje i MIkuni)Po vic jak trech otackach uz sroub nic nereguluje a hrozi samovolne vysroubovani.
A reaguje ti vubec motorka na toceni sroubkem od volnobezneho okruhu?
Pokud i tak by to nepomohlo,tak bych dal o chlup mensi volnobeznou trysku.
Predpokladam,ze mas vysku hladiny,zapalovaci svicku filtr vyfuk (proste vse co s tim muze souviset ) v poradku
Svicky zasadne necistim(mechanicky) a nenastavuju elektrodovou vzdalenost.
Pokud je zasfinena ci nesedi vzdalenost kontaktu, putuje do poplenice.
No ale kdyz mas ten volnobeh tak nakrmenej,tak mozna ani nemusis
Je fajn věcem rozumět
Začnu od svíčky a šroubku bohatosti, pak jehlu a sadu trysek jsem k tomu taky dostal
Jen nevím co s tím wapkováním, kde může být problém, resp. nevidím tam spojitost, protože ta motork amě nechytá třeba týden po tom umytí, to musí být voda odevšad odpařená. A na brodech jsem taky problémy neměl
Dvoutakt je fajn jen se s tim clovek musi tak nejak naucit "pracovat".
Brod je brod,ale vapka ti dela tlak cca 160Bar,coz je asi 100x vic nez tlak v pneumatice. Je mozny,ja to strikas na motor ze se tam nejakou skulinkou voda dostane. PAk ti to chrstne na svicku a je to hotove.
Zkus zkontrolovat vsechny gumy kolem sani,filtru,valce. Tam bych hledal problem
Jinak k tomu zkutru. Kdovi,jak to mel rozkerovane. Me se to taky jeste nestalo,ale ve vetsine manualu pisou,ze pri dlouhem sjezdu by mel clovek obcas vrknout plynem. Tak to taky delam a neresim to
Neznám kopec kde by se sjíždělo úplně bez plynu v kuse víc než pár desítek metrů
Vespa> co když to s tím ochuzením přeženu, to poznám jak? Nerad bych si uhnal propálenej píst
propálený píst ti udělá nejspíše chudá směs při plném plynu, tu ale řídí hlavní tryska
volnoběh a jehla ovlivní pouze nizké a střední zatížení a tam se písty moc nepropalujou
jinak 9 ltr. nádrž by ti měla vydržet 2 hod. závodu bez přepnutí rezervy
když jsem třístovku zajížděl a jen se tak vozil tak mi stačilo pět litrů na čtyři hodiny jízdy!
Vespa>Jo a ještě spotřebu mám myslím na 2T hodně dobrou - 6-7l/100 při výletním tempu, při mým "závodním" mě nádrž vydržela celej offroadmaraton
Kurňa Vespo jak to děláš? ...mě TM pod deset nejde...a to za to moc netahám,protože se nestačím držet větví .
1 reakcí na tento příspěvek Co s tim asi má ?
chinoo>Co je to ta akceleracni pumpicka???
Já jsem to rozdělaný neměl tak nevím přesně princip, ale je to takovej forichtung co do motoru natlačí víc benzínu při prudkým přidání plynu, aby to mělo živější reakci.
V terenu asi nic takoveho nepotkas,ale ja jezdim na dvoutaktu i posilnici a dokazu si predstavit nekde v alpach dlouhej sjezd.
U nes ten nejvetsi kopec dolu (Buchlaky) tak z pulky jedu dolu z kopce stejnak pod plynem
Ale kdyz me nekdo zabrzdi a citim,ze uz dlouho jedu na volnobech,tak si proste vrknu.
Vsak mrkni na tohle http://mikuni.com/pdf/vmmanual.pdf
je to tam hezky rozepsany co na co ma vliv a cim kdyz zascnes sibovat,co se bude dit.
[url= snad potom neco zbyde,abych si moh postavit enduro. Kdyz tak na tim premyslim,tak jezdite v rumunsku bez svetel?.Me by totiz stacil jen motor a vejfuk.
Ty blaho cizak na rumunskejch hrebenech
Naposledy editováno 17.07.2008 13:56:57