EDIT: btw proč si sešel z "velkýho 4T" na malej dvoutakt?
Naposledy editováno 18.07.2008 20:40:38
kastrol>aha...hm tak mam asi slabý nohy nebo nevim asi je to kus od kusu no...třeba si chytl dobrej model...o huskách se řiká že se blbě kopou ...nebo si měl nějakej dobrej grif a to jde pak všechno když se ví jak na to
EDIT: btw proč si sešel z "velkýho 4T" na malej dvoutakt?
mám rád pocit vlonosti a to nabizeji zatim jenom 2t a 4t 250 v omezene mire. jinak te stale motor nekam tlaci a pumpuje a diktuje tempu navic vetsi 4t jsou docela neohrabane jakmile dojde na nejakej tezsi teren. je jasne ze srovnavat 410 s novejma 400 a 450 je nebe a dudy, ale oskousel jsem si i nove 450 a prekvapive musim rict ze me zatim nejvice oslovil husaberg 450 a to jedina ze 450 na ktere jsem nejel je crf X a potom beta a sherco TM a takove ty mene opbvykle znacky, ovsem porovnani s 2t bude vychazet myslim u vsech nastejno, proste 4t ma nejakej prinos , ale urcite ne pro me.
dale husku jsem mel 2 roky a za tu dobu jsem ji uz normalne startoval ze sedla levackou a nemel jsem problem. treba kamarad ma husara 400 ted 450 a pokazde kdyz startuje tak ze zeme. dalsi jsi koupil 610 skakal po ni 20 minut ja k ni prisel a chytla na poprve.. mozna haluz mozna vytrenovanej styl.
Naposledy editováno 19.07.2008 02:59:06
Ta mladého 250 startuje v podstatě na brnknutí.
Jenomže mě jde o to když sebou seknu někde v dlouhým prudkým výjezdu, kdy jseš vůbec rád když motku zvedneš, popřípadě zapadlej v bahně po sedlo , prostě v situacích
(do těch se já osobně dostávám dost často) kdy není vůbec žádná možnost použít startovací páku, tam je tlačítko k nezaplacení.
kastrol>Vana666> jo to uplně chápu protože i dneska ten kdo má v garáži husara 550 a vejš je považovanej za borce nebo popřípadě za deb*lního půlmozka...a to se to dělá ve 4T a ve 150 to na zadní zdaleka nepude... :)
Já měl v garáži husara 650, 04 a zas tak hrozný to nebylo, koupil sem to vod jednoho bagristy(bagr na zahradě rodinnýho domku)z říčan kerej si na to zlomil vobě zápěstí. Možná to bylo origoš pomalým převodem co sem na to dal, páč řetězovka kerá na tom byla při prodeji byla po smrti- prodávající pravil, cituju "eště sezonu vydrží":)))) supr stroj, škoda, že sem ho z finančních důvodů záhy vopustil...
btw pokud by někdo chtěl vyměnit husara 03- 04 za YZ 450 04, sem připravenej k jednání...
Na většině hoby závodech můžeš i s kroskou a v noci se probůh snad nejezdí nééééé a na mistrák se rozhodně nechystám.
Ono taky de o to že EXCečka jsou dražší že