Téma: Elektrický startérkit na KTM
 
16.7.2008 v 10:09
Neví někdo kde v Rakousku nebo v Německu sehnat elektrický starterkit na KTM 250 sx-f? popřípadě kolik koštuje??????

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 18:08 | Nahoru | #31
Vana666>no...nevím nejezdim závody takže netušim pravda je že kvuli starteru když ti unikne místo tak to asi pořádně vytočí ale soudim podle toho že když mi to chcíplo tak sem to vždycky nakopl napoprví...za tepla s přehledem

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 18:12 | Nahoru | #32
kastrol> no já viděl takové co jim kvůli startéru uniklo i deset míst
a přeju ti ať ti optimismus vydrží
já mám v téhle věci jasno už dávno

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 18:16 | Nahoru | #33
Vana666> dík uvidim za jak dlouho ke mě přijde to "štěstí" že na tom budu skákat 20 minut ale tak teď mam stejně dvoutakt takže to řeší dost :)

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 18:26 | Nahoru | #34
kastrol> souhlas, na 2T je startér na rozdíl od 4T opravdu poměrně přebytečný

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 18:33 | Nahoru | #35
Vana666> jj zvlášť na malý obsahy jo...ale už sem s ní měl i větší problem jí nakopnout jak 4T...divný...budu muset zkontrolovat karbec asi

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 18:39 | Nahoru | #36
kastrol> jj, 2T malé obsahy tak do 300 ccm se startují úplně snadno

ale kámoš měl jednou plnoobjemovou 2T KTM 540
a to bylo snad horší než čtyřtakt

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 18:47 | Nahoru | #37
Vana666> tyo to se dělalo takovej objem...sem zatim slyšel o nejvíc 2T CR500 ale přes 500cm³ to musí bejt hrozný...to bych ležel na zádech hned

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 19:23 | Nahoru | #38
kastrol> jj, dělalo se to pro ameriku jako desert bike

a bylo to fakt hrozné
nahoru to šlo i ve stopadesáti

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 19:26 | Nahoru | #39
Vana666> hm to je hnus to si to ani člověk nemůže užít to je prostě boj o přežití

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 19:29 | Nahoru | #40
kastrol> ta motorka potom rychle vystřídala několik majitelů
a nejvíc po ní toužili hlavně ti co až tak moc jezdit neuměli
po rychlém vystřízlivění šla zase k dalšímu

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 19:33 | Nahoru | #41
Vana666> jo to uplně chápu protože i dneska ten kdo má v garáži husara 550 a vejš je považovanej za borce nebo popřípadě za deb*lního půlmozka...a to se to dělá ve 4T a ve 150 to na zadní zdaleka nepude... :)

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 20:15 | Nahoru | #42
kastrol> tak to ji mate tu husku bud rozhrkanou a nebo jste asi jeste nedosli jak na to :) na 3ti slapnuti to musi bezet i kdyby mel nastat konec sveta :))

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 20:22 | Nahoru | #43
nevim no...má tak tři hodiny po GO...ale prostě je to starší model a hlavně velkej obsah...já vim že s 125 krosnou se ti to řiká...taky mam 125 enduro a našlápnu to...ale 700 je trošku jinej objem

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 20:34 | Nahoru | #44

kastrol>nevim no...má tak tři hodiny po GO...ale prostě je to starší model a hlavně velkej obsah...já vim že s 125 krosnou se ti to řiká...taky mam 125 enduro a našlápnu to...ale 700 je trošku jinej objem

mel jsem predtim 410 rok 97

Elektrický startérkit na KTM

18.7.2008 v 20:39 | Nahoru | #45
aha...hm tak mam asi slabý nohy nebo nevim asi je to kus od kusu no...třeba si chytl dobrej model...o huskách se řiká že se blbě kopou ...nebo si měl nějakej dobrej grif a to jde pak všechno když se ví jak na to

EDIT: btw proč si sešel z "velkýho 4T" na malej dvoutakt?

Naposledy editováno 18.07.2008 20:40:38

Elektrický startérkit na KTM

19.7.2008 v 02:55 | Nahoru | #46

kastrol>aha...hm tak mam asi slabý nohy nebo nevim asi je to kus od kusu no...třeba si chytl dobrej model...o huskách se řiká že se blbě kopou ...nebo si měl nějakej dobrej grif a to jde pak všechno když se ví jak na to

EDIT: btw proč si sešel z "velkýho 4T" na malej dvoutakt?


mám rád pocit vlonosti a to nabizeji zatim jenom 2t a 4t 250 v omezene mire. jinak te stale motor nekam tlaci a pumpuje a diktuje tempu navic vetsi 4t jsou docela neohrabane jakmile dojde na nejakej tezsi teren. je jasne ze srovnavat 410 s novejma 400 a 450 je nebe a dudy, ale oskousel jsem si i nove 450 a prekvapive musim rict ze me zatim nejvice oslovil husaberg 450 a to jedina ze 450 na ktere jsem nejel je crf X a potom beta a sherco TM a takove ty mene opbvykle znacky, ovsem porovnani s 2t bude vychazet myslim u vsech nastejno, proste 4t ma nejakej prinos , ale urcite ne pro me.

dale husku jsem mel 2 roky a za tu dobu jsem ji uz normalne startoval ze sedla levackou a nemel jsem problem. treba kamarad ma husara 400 ted 450 a pokazde kdyz startuje tak ze zeme. dalsi jsi koupil 610 skakal po ni 20 minut ja k ni prisel a chytla na poprve.. mozna haluz mozna vytrenovanej styl.

Naposledy editováno 19.07.2008 02:59:06

Elektrický startérkit na KTM

19.7.2008 v 08:09 | Nahoru | #47

kastrol>
EDIT: btw proč si sešel z "velkýho 4T" na malej dvoutakt?



Bo na to neměl.

Elektrický startérkit na KTM

19.7.2008 v 10:27 | Nahoru | #48
Joraell>jj to chápu s těma malorážkama...taky bych asi nešel do nějaký 250 2T nebo 450...to už pak musí mít člověk naježděno aby si to užil...

Elektrický startérkit na KTM

21.7.2008 v 08:53 | Nahoru | #49
Spět ke startování o obsahu a značce já osobně mám jasno.
Ta mladého 250 startuje v podstatě na brnknutí.
Jenomže mě jde o to když sebou seknu někde v dlouhým prudkým výjezdu, kdy jseš vůbec rád když motku zvedneš, popřípadě zapadlej v bahně po sedlo , prostě v situacích
(do těch se já osobně dostávám dost často) kdy není vůbec žádná možnost použít startovací páku, tam je tlačítko k nezaplacení.

Elektrický startérkit na KTM

21.7.2008 v 14:41 | Nahoru | #50
tak prodej svojí EXC a kup si něco s čim vyjedeš co chceš a bude to mít starter...jestli jezdíš enduro závody tak je pro tebe stejně lepší enduro a ne kroska se světlem(jinak udělanej motor a převodovka)

Elektrický startérkit na KTM

21.7.2008 v 14:41 | Nahoru | #51

kastrol>Vana666> jo to uplně chápu protože i dneska ten kdo má v garáži husara 550 a vejš je považovanej za borce nebo popřípadě za deb*lního půlmozka...a to se to dělá ve 4T a ve 150 to na zadní zdaleka nepude... :)



Já měl v garáži husara 650, 04 a zas tak hrozný to nebylo, koupil sem to vod jednoho bagristy(bagr na zahradě rodinnýho domku)z říčan kerej si na to zlomil vobě zápěstí. Možná to bylo origoš pomalým převodem co sem na to dal, páč řetězovka kerá na tom byla při prodeji byla po smrti- prodávající pravil, cituju "eště sezonu vydrží":)))) supr stroj, škoda, že sem ho z finančních důvodů záhy vopustil...

btw pokud by někdo chtěl vyměnit husara 03- 04 za YZ 450 04, sem připravenej k jednání...

Elektrický startérkit na KTM

21.7.2008 v 14:42 | Nahoru | #52
M6> mam pocit že tu někdo psal že husar 03 a níž je na hovno

Elektrický startérkit na KTM

21.7.2008 v 14:56 | Nahoru | #53
03 je v pohodě, toho sem taky měl:))) problémy byly u 01, nefukční startér, ložiska na vyvažováku, pravej karter praskal při skokách etc.-) u 02 to vylepšili a 04 už byly téměř dokonalý, 04 už maj jinej motor a 06 vejš se nedívám

Elektrický startérkit na KTM

21.7.2008 v 15:05 | Nahoru | #54
Do prdelllle Kastrole ti říkám že mě osobně vyhovuje až na ten startér ta 250 4t kroska
Na většině hoby závodech můžeš i s kroskou a v noci se probůh snad nejezdí nééééé a na mistrák se rozhodně nechystám.
Ono taky de o to že EXCečka jsou dražší že

Elektrický startérkit na KTM

21.7.2008 v 15:12 | Nahoru | #55
klíííd okeey mg

EDIT:home nikdy si neslyšel třeba o vytrvalostních závodech enduro?hmm škoda pročože pak bys věděl že se enduro v noci jezdí neva

Naposledy editováno 21.07.2008 15:15:05

Elektrický startérkit na KTM

21.7.2008 v 15:13 | Nahoru | #56
M6> jo to se ti nedivim oni 06 vejš sou docela pálky za to

Elektrický startérkit na KTM

21.7.2008 v 15:22 | Nahoru | #57
kastrol> Neboj jsem celkem v okeyyyyy
Na vytrvalostní enduro se taky nechystám

Elektrický startérkit na KTM

21.7.2008 v 18:38 | Nahoru | #58
hom2>ale to já přeci nemůžu vědět že nikdy nepojedeš vytrvalostní závod...já to jezdit třeba hodlam...tak mě napadlo že tě to může taky lákat...neláká...ale nemůžu to vědět...pak chápu že ti je jedno světlo bo číselná tabulka

Elektrický startérkit na KTM

22.7.2008 v 10:37 | Nahoru | #59
kastrol> Ok kastrolku už toho necháme, i když podle mého výběru stroje by ses to mohl domáknout že.
By mě spíš zajímalo jestli by opravdu nešlo ten startér nějak dobastlit na tu 250dinu.

Elektrický startérkit na KTM

22.7.2008 v 11:23 | Nahoru | #60
hom2> mrkni na to..treba 450 mela pripravene "osazeni" pro dodelani el. starteru problem byl v cene kera byla tusim 18t...myslim ze pokud nemas na motoru tuhle "pripravu" asi to nepujde...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist