Téma: Gasgas 250 07
27.5.2008 v 15:33
Gasgas EC 250 model 2007 zakoupen v květnu 2008. Nefunguje zámek řízení, dle prodejce bude odstraněno, až dovezou nový zámek. Moto nejede pod plynem v nižších otáčkách, někdy se i úplně zastaví. Bylo odstraněno u prodejce výměnou volnoběžné trysky 35 za 42. Základní tryska je 40, tu však prodejce nemá. Nyní po několika hodinách provozu a téměř zajetém motoru jsem zkusil zvýšit otáčky motoru téměř k maximu. Motor se však nevytáčí a vynechává. Bude dále řešeno, možná hlavní tryskou. Proti předchozímu mému stroji Husqvarna WR 250 je motor překvapivě nevýkonný, ačkoliv udávaný výkon je dokonce vyšší než u Husky. Koně se asi ještě někde pasou, doufám, že prodejce je tam dodá. Jinak podvozek je pohodlný, nižší a lehčí, neunavující. Dalo by se jet i rychle, ale ne s takto nefungujícím motorem. Zejména delší výjezd na akceleraci je zatím ubohost. Tak čekám, co bude dál, při mé druhé reklamační návštěvě u prodejce. Další pokračování příště.

Gasgas 250 07

11.6.2008 v 20:16 | Nahoru | #31
Itall> zkus napsat,nebo zavolat horovi,myslím že ti rád poradí

Gasgas 250 07

28.6.2008 v 13:49 | Nahoru | #32
Tak jestli to trochu pomůže - včera jsem zkouknul co mám vlastně za věci v karbci, kterej je nastavenej naprosto perfektně a vůbec zatím nebyl důvod tam cokoli měnit. Takže: hl. tryska 175, volnoběžná 35, šoupátko #7, jehla N1EF, druhý zářez od zhora. Šroubek bohatosti 1,5 otáčky. S dlouhou koncovkou bez chyby, s krátkou motokrosovou se včera lehounce ulejvala, ale taky byl dost hic. Jedná se o EC 300R 2008, ale to nastavení je docela chudý, takže by mohlo vyřešit problémy s ulejváním ve vysokejch otáčkách o kterejch píšeš.

Gasgas 250 07

29.6.2008 v 14:34 | Nahoru | #33
PetrTM> Jakej vidíš rozdíl v záměně koncovky a s jakou se Ti líp jede?_Počítam víc výkonu ve vrchu,úbytek na spodku..(kr
átká)

Gasgas 250 07

29.6.2008 v 14:39 | Nahoru | #34

David gas>PetrTM> Jakej vidíš rozdíl v záměně koncovky a s jakou se Ti líp jede?_Počítam víc výkonu ve vrchu,úbytek na spodku..(kr
átká)


měl jsem krátkou a oproti originálu jela méně od spoda, měla spíš takovej MX průběh - spíš na trať-tam si libovala, ale na hard enduro(rokle, výjezdy a tak) se mi lépe jezdí s origo.

Gasgas 250 07

29.6.2008 v 15:46 | Nahoru | #35
Já tam dal koncovku z příbalu, kterou GG dodává - ona je kratší jen asi o 15 cm oproti té zahnuté endurové a je přímá. Upřímně řečeno....rozdíl kromě zvuku skoro žádnej, ve spodku se zdá nic neubylo, ve vrchu je možná malinko živější. Spíš se mi líbí vzhledově a taky tím že je celá schovaná pod plastem (tu dlouhou jsem měl už odřenou). Asi by s tím víc napáchala opravdu krátká motokrosová (třeba od CRD), ale pro mě jsou to vyhozený peníze, nevím jak série, ale Rko jede ve vrchu jako kráva (skoro srovnatelně s předchozí TM 300MX) spolu se sametovým spodkem

Gasgas 250 07

29.6.2008 v 16:35 | Nahoru | #36
Čau Petře, simtě když tě nemůžu zastihnout na icq-jak rozumně dostat ven starý zarezlý ložiska z přepákování? V jednom místě jsou tři za sebou - totálně KO a fakt netušim jak je dostat ven-jeden offroaďák mi radil bodnout do nich trochu svářečkou a ony se tim zkroutí a půjdou ven razdva, ale připadá mi to jako celkem drastický řešení...

Gasgas 250 07

29.6.2008 v 17:57 | Nahoru | #37
Carlos Rider> Já bych to zkusil dát pod lis, to by mělo povolit, v nejhorším se rozdrtěj což ti může bejt jedno....nebo zkusit ještě nějak nahřát ten trojůhelník z hliníku a zmrazit ložiska. Ale nejdřív bych šel na ten lis.

Gasgas 250 07

8.7.2008 v 16:57 | Nahoru | #38
Pokračování story.Po dlouhém laborování jsem nalezl jakési kompromisní otryskování (když se nehledají mouchy,tak to jede),
a to 42-170,původní jehla na střední drážce a air šroub 1/8 otáčky od dorazu.Hlavní trysky menší než 175 dovozce neměl,
a když je asi 3 týdny bez výsledku sháněl,obrátil jsem se na ELMOTO Dobříš.Tam potvrdili,že nejsou moc obvyklé,ale měli je hned a ochotně.Až tu anabázi trochu vydýchám,zkusím možná volnoběžnou 40 a jehlu o drážku výš kvůli spodku,jestli by to nebylo ješte lepší.Možná ale můžu být rád za to,jak to je teď.Musel jsem to už ukončit i kvůli okolí.Když koupím nové moto a pak sedím týdny nad rozebraným karburátorem...Držák výfuku byl vařený,jen takové 2 body a také silentblok byl napnutý jak prak,není div,že upad.Modely 08 mají na otevřený výfuk jiný přední držák,který upraví vhodnou polohu na držáku zadním.Pro model 07 dle dovozce nic takového není.Takže to tam nějak narvi,buď to upadne nebo ne,nebo dodělej doma.Jinak je to dobrá motorka,doporučuju.

Gasgas 250 07

8.7.2008 v 20:02 | Nahoru | #39
1/8 otáčky? To je šíleně málo, já mam myslim kolem 2 a půl...

Gasgas 250 07

9.7.2008 v 18:22 | Nahoru | #40
ja uz jsem zavadu karburace u svy ec300 08 vyresil
pres nekolikere zjistovani jestli neni jeste nekde nejakej restriktor, potomco mi rekli vsichni ze ne, jsem rozebral airbox a pod vzduchovym filtrem byla plastova deska s dvouma 20mm dirama, tak jsem ji z toho trochu nasilim vyndal a ejhle, motorka se nedusi, dal jsem hned trysky 35/180 a jede paradne.. pocitove motorka moc netaha, ale kdyz jsme zkouseli akceleraci na 500m asfaltu do kopce tak rychlostne srovnatelne s exc300, kobyly tam tedy budou, kroutici moment ve strednich otackach bude mensi- proto se zda byt motorka lina, ale zdani klame
s restriktorem je motorka utlumena na cca 30-35 koni a jede hezky s natryskovanim 35-150, dalo by se rici ze to je dobra alternativa pro nekoho, kdo chce lehky enduro s linearnim prubehem a 30 konma..
jak je ovsem mozne, ze o tomto restriktoru nikdo vcetne prodejce nevedel..? radsi to nebudu komentovat..

Naposledy editováno 09.07.2008 18:23:35

Gasgas 250 07

9.7.2008 v 19:36 | Nahoru | #41
Troj11> No to se teda dost divím když po tom tvým veškerým "šťouráním" v motorce se na vzduchovej filtr dostaneš až asi po půl roce lol . Ten se má přece šéfe prát skoro po každým ježdění

Gasgas 250 07

9.7.2008 v 19:53 | Nahoru | #42
lol lol lol To mi Tome vysvětli jakto že sis toho všim až teď

Gasgas 250 07

9.7.2008 v 20:07 | Nahoru | #43
A kolipakrat myslis ze sem se jako od 1.3 svezl???
prisel jsem na to asi pred 14 dnama pri prvnim prani filtru..
mimochodem mezi podsedlakem a nadrzi je mezera kudy vleti do airboxu vsechno svinstvo, aby to nasavalo vzduch vzadu pod sedlem rozhodl jsem se to ucpat kusem mirelonu..
ja jsem filtr shozenej mel ale koukal jsem pouze do diry k difuzoru, a nenapadlo mi koukat dovnitr do filtru..

Gasgas 250 07

9.7.2008 v 20:23 | Nahoru | #44
Asi bych si podal prodejce... Takovýhle základní info nedát

Edit: Vim, že po bitvě je každej generál, ale máš to psaný v manuálu:

- Manufacture identification plate
- Catalyzed exhaust
- Muffler
- Carburettor jets
- Front and rear turn signals 4
- License plate holder 1
- Speedometer 1
- Electrical installation, homologated lights 1
- Horn 1
- Rearview mirror 2
- Antitheft system 1
- Antimanipulation plate (125 cc version) 1
- Secondary air valve 1
- Air filter restiction 1
- Throttle limiter (EC 200, 250, 300) 1

Naposledy editováno 09.07.2008 20:34:27

Gasgas 250 07

9.7.2008 v 21:25 | Nahoru | #45
Restriktor v sání má každý ostrý homologovaný enduro....asi první věc co bych tam hledal...poučení pro příště . Jinak u Rkový verze jsou všechny tyhle kokotiny rovnou jen naházený v bedně, akorát je jinak natryskovanej karbec, jinak vše otevřený už v krabici

Gasgas 250 07

9.7.2008 v 21:48 | Nahoru | #46
nojo, ja mam ale manual jen jako posledni vec kdyz vse ostatni selze dvakrat jsem si ho prolistoval kdyby nahodou tam bylo neco zajimaveho, jinak po dlouhe bitve se gas tvari uz celkem k pohledu memu a svezeni na nem uz je opravdu pozitek, zejmena bych ocenil brzdy a podvozek (i sachs je velice dobrej), ergonomie supr a hodnej motor (sic az moc hodnej ale aspon se clovek neboji drzet plnej)

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

9.7.2008 v 22:34 | Nahoru | #47
Troj11> sakra chlape, tím bych se moc nechlubil :o Ale budiž Ti ke cti, že jsi udělal blbce ze sebe, než to furt svádět na GAS GAS

PS: stupačky došli a jsou OK. Děkan.

Gasgas 250 07

10.7.2008 v 07:24 | Nahoru | #48
ja se za to nestydim, rad na veci prijdu sam, pak to clovek tak nejak vstreba, pochopi, na gasgas jsem svadel pouze nehezkou technologii, ohledne motoru jsem tusil ze bude nekde takovahle bota..

Gasgas 250 07

14.7.2008 v 21:05 | Nahoru | #49
Zdar pani Gasaci,

vcera sa mi na vyjizdce stala taka vec,ze mi z tlumica vyfuku vyliezla ta trubka (asi 3cm) okolo ktorej je vata.Pravdepodobne vybraciami povolil zvar vo vnutri tlmica. Riesil uz niekto z vas tento problem? Jasne asi treba roznitovat tlmic a rurku opat navarit,ale mam obavy ze to povoli zase. Mate nejaky figel ako tam tu rurku udrzat trvalejsie?Popripade ak mate kontakt na nejakeho ineho vyrobcu vyfukov,tak sem s nim pretoze nie som jediny komu vyfuk z modelu 2007 povolil(stoji za h.v.o).

Gasgas 250 07

22.7.2008 v 14:36 | Nahoru | #50
Díky Troj11,restriktor v sání jsem měl taky,takže jsem se 2 měsíce snažil o nemožné.Věděl jsem o něm,hned 1.den jsem mazal filtr.Ovšem zákazník může být laik a nemusí vědět,co všechno je třeba vyndat,vyměnit a přenastavit,a že u Gasu je toho dost.Jestli to vím už vše,tak vyměnit výfuk,trysky,jehlu, váleček v přívěře,vyndat restriktor a sekund.vzduch,nastavit karburátor.Císaře jsem žádal o otevření motorky a on tam dal jen větší hlavní trysku a toto v sání nechal a nezmínil se o tom ani slovem.Pak motorku přetryskovával,neboť nejela a opět to tam nechal.Při výměně zámku opět přetryskovával na mojí žádost,motorka byla ve vyšších otáčkách bohatá,zkoušel měnit svíčku,restriktor tam opět nechal.Když to neví dovozce,těžko vinit zákazníka.Jehlu N1EF a váleček do přívěry jsem od něj dostal až dodatečně s tím,že tyto věci kupuje zvlášť a též je prodává zvlášť a nejsou v příbalu.Není pravda,že restriktor v sání má každé ostré enduro pro homologaci.U Husky WR 250 byl jen kroužek ve výfuku a nic jiného a byla to 1.věc,na kterou prodejce upozornil.U Císaře jsem se k příbalu dostával po částech a informace jsem dostal poloviční.Teď to jede dobře.Trysky 42-175,N1EF 3.dr,air 2,5ot.Asi by to jelo i s menší volnoběžnou a větší hlavní,ale jsem z toho všeho už tak hotov,že nebudu dál kombinovat.

Naposledy editováno 24.04.2009 22:35:18

Gasgas 250 07

22.7.2008 v 15:23 | Nahoru | #51
S restriktorem a tryskovanim 35/145 jede ec300 krasne plynule, da se vytocit do cca 6000/min bez zakuckani a vykon ma okolo 20-25 koni, muze to byt dobra alternativa pro uplneho zacatecnika..
plne otevrena (doufam ze neni jeste nekde naka zrada) ma okolo 40 koni, taktez plynula charakteristika, na motokros je to malo, na CC je vyhoda ze to amatera moc neutaha, motor je neuveritelne mekkej, necha se podtacet, pretacet, na trialove a extremni pasaze neprekonatelne enduro..
Itall: kdyz das 35 volnobeznou bude motorka klidnejsi vespod, s moji se da plynule jet po silnici od 65 vys aniz by motorka kuckala, cukala (u jineho velkeho 2t jsem tohle nezazil), proto i prejezd par km po silnici neni takova katastrofa..

Gasgas 250 07

15.8.2008 v 12:27 | Nahoru | #52
Ještě to nebylo vše,dále se musí uvolnit hadička odfuku od přívěry,která je jinak zaslepená.Dovozce a zároveň prodejce otevření motoru neprovádí a informace k tomu neposkytl.Je však s podivem,že na moji žádost o otevření motoru pouze vyměnil hlavní trysku za větší a moto mi bez dalších informací předal. Přitom jako odborník měl vědět,že když se pouze zvětší hlavní tryska a ostatní úkony se neprovedou (ani o nich nemluvil), motor fungovat nebude a zkoušení dalších trysek nepomůže.Takže zásluhou tohoto "vstřícného přístupu k zákazníkovi" jsem se čtvrt roku nesvezl na fungujícím motocyklu,který nestál pár korun a vynaložil jsem nemalé úsilí i náklady,abych si informace sehnal jinde.Pro laika,zajemce o Gasgas,který nechce opakovat moji trpkou zkušenost bude určitě lepší,vyhledá-li prodejce,který otevření motoru provádí a informace poskytuje.

Gasgas 250 07

15.8.2008 v 13:03 | Nahoru | #53
Aneb od Císaře nekupujte

Gasgas 250 07

18.8.2008 v 09:02 | Nahoru | #54
Minulou sobotu jsem koupil GG300 v Elmotu - byl už otevřený a nastavený přesně podle požadavků. Přední kolo o výfuk nedrhne -asi už vyřešeno.
Od prodejce OK přístup a vstřícnost včetně poprodejních konzultací apod.

Gasgas 250 07

18.8.2008 v 12:06 | Nahoru | #55
Monix>
uz jsi jezdil na motokrosu, nebo je koleno OK dle slov prodejce?

Gasgas 250 07

18.8.2008 v 14:08 | Nahoru | #56
Troj11>
Cca 2mth. jsem ho zajížděl na MX trati (vidle cca 1-2cm od spoda, na doraz jsem to nedostal, ale než jsem GG koupil, půjčil jsem si dtto. koupené na jaře, které dřelo při každém větším skoku) a potom jsem enduroval 4 dny na horách a vše funguje jak má.

Gasgas 250 07

18.8.2008 v 14:13 | Nahoru | #57
OK tak at ti slouzi

Gasgas 250 07

26.8.2008 v 15:15 | Nahoru | #58
Zkoušel jste někdo u Gase regulovat útlum přední vidle? Mám za to,že u Husky (také Marzocchi SHIVER,ale 50mm) se útlum na roztažení dělal nahoře u řídítek.Tady v návodu,myslím,že v českém i originálním je tahle regulace psaná dole u kola. Poznal bych to zkusmo,ale bohužel ať točím nahoře nebo dole,při roztažení to je stále stejné,žádný rozdíl.Naštěstí to tlumí dobře,ale u Husky jsem byl zvyklý,že to v jedné krajní poloze skoro netlumilo a v druhé krajní poloze se tlumič roztahoval velmi pomalu - a cokoliv mezi tím podle zregulování.Tady to nefunguje.Zdá se mi,že regulace na stlačení snad funguje,to se pozná jen za jízdy v terénu a tam bych řekl,že přitvrdit to trochu šlo-regulačním šroubem dole.

Gasgas 250 07

26.8.2008 v 15:17 | Nahoru | #59
Mam tam Shivera a co jsem koukal do manuálu, tak dole je akorát šroub, kterej drží tlumič? Mam za to, že všechno štelování se děje nahoře

Edit: Tady najdeš všechny manuály a tak na Gase:
www.gasgasrider.org/html/manuals__etc.html
(mimochodem hodně užitečný stránky-hlavně fórum)

Naposledy editováno 26.08.2008 17:04:20

Gasgas 250 07

26.8.2008 v 15:59 | Nahoru | #60
To ne,Carlosi,šroub je nahoře i dole.Jeden má asi 30 poloh a druhý asi 24.To vím,nevěděl jsem jen,co se dělá kterým, protože z fungování vidle jsem to nepoznal (alespoň útlum při roztažení určitě ne).Už jsem to konzultoval v ELMOTO.Prý je to podle návodu,tedy nahoře tvrdost a dole útlum.Mně se zdálo,že tvrdost je dole,ale to asi bylo přání otcem myšlenky,podle nějaké předchozí zkušenosti.Takže zkusím tu tvrdost přidat nahoře.Regulaci útlumu dole tak nějak prý neřešit (střední poloha).To jsem ani nechtěl,ta je dobrá.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... TomíkMénoMé 6 6.1.2021 v 18:59 krokoš
GasGas bude Rieju Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250, Gas Gas ECRanger 300 Kohlstein 1 5.3.2020 v 08:36 Kohlstein
Sedlo gas gas ec 250 - 2013 Gas Gas EC 250 Kudrnacz 1 1.2.2020 v 21:51 ja1
Výkon ostrého endura podle TP Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250 Vojta322 1 9.11.2018 v 11:09 SojkinXR6R


TOPlist