David gas>PetrTM> Jakej vidíš rozdíl v záměně koncovky a s jakou se Ti líp jede?_Počítam víc výkonu ve vrchu,úbytek na spodku..(kr
átká)
měl jsem krátkou a oproti originálu jela méně od spoda, měla spíš takovej MX průběh - spíš na trať-tam si libovala, ale na hard enduro(rokle, výjezdy a tak) se mi lépe jezdí s origo.
a to 42-170,původní jehla na střední drážce a air šroub 1/8 otáčky od dorazu.Hlavní trysky menší než 175 dovozce neměl,
a když je asi 3 týdny bez výsledku sháněl,obrátil jsem se na ELMOTO Dobříš.Tam potvrdili,že nejsou moc obvyklé,ale měli je hned a ochotně.Až tu anabázi trochu vydýchám,zkusím možná volnoběžnou 40 a jehlu o drážku výš kvůli spodku,jestli by to nebylo ješte lepší.Možná ale můžu být rád za to,jak to je teď.Musel jsem to už ukončit i kvůli okolí.Když koupím nové moto a pak sedím týdny nad rozebraným karburátorem...Držák výfuku byl vařený,jen takové 2 body a také silentblok byl napnutý jak prak,není div,že upad.Modely 08 mají na otevřený výfuk jiný přední držák,který upraví vhodnou polohu na držáku zadním.Pro model 07 dle dovozce nic takového není.Takže to tam nějak narvi,buď to upadne nebo ne,nebo dodělej doma.Jinak je to dobrá motorka,doporučuju.
pres nekolikere zjistovani jestli neni jeste nekde nejakej restriktor, potomco mi rekli vsichni ze ne, jsem rozebral airbox a pod vzduchovym filtrem byla plastova deska s dvouma 20mm dirama, tak jsem ji z toho trochu nasilim vyndal a ejhle, motorka se nedusi, dal jsem hned trysky 35/180 a jede paradne.. pocitove motorka moc netaha, ale kdyz jsme zkouseli akceleraci na 500m asfaltu do kopce tak rychlostne srovnatelne s exc300, kobyly tam tedy budou, kroutici moment ve strednich otackach bude mensi- proto se zda byt motorka lina, ale zdani klame
s restriktorem je motorka utlumena na cca 30-35 koni a jede hezky s natryskovanim 35-150, dalo by se rici ze to je dobra alternativa pro nekoho, kdo chce lehky enduro s linearnim prubehem a 30 konma..
jak je ovsem mozne, ze o tomto restriktoru nikdo vcetne prodejce nevedel..? radsi to nebudu komentovat..
Naposledy editováno 09.07.2008 18:23:35
prisel jsem na to asi pred 14 dnama pri prvnim prani filtru..
mimochodem mezi podsedlakem a nadrzi je mezera kudy vleti do airboxu vsechno svinstvo, aby to nasavalo vzduch vzadu pod sedlem rozhodl jsem se to ucpat kusem mirelonu..
ja jsem filtr shozenej mel ale koukal jsem pouze do diry k difuzoru, a nenapadlo mi koukat dovnitr do filtru..
Edit: Vim, že po bitvě je každej generál, ale máš to psaný v manuálu:
- Manufacture identification plate
- Catalyzed exhaust
- Muffler
- Carburettor jets
- Front and rear turn signals 4
- License plate holder 1
- Speedometer 1
- Electrical installation, homologated lights 1
- Horn 1
- Rearview mirror 2
- Antitheft system 1
- Antimanipulation plate (125 cc version) 1
- Secondary air valve 1
- Air filter restiction 1
- Throttle limiter (EC 200, 250, 300) 1
Naposledy editováno 09.07.2008 20:34:27
1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07
PS: stupačky došli a jsou OK. Děkan.
vcera sa mi na vyjizdce stala taka vec,ze mi z tlumica vyfuku vyliezla ta trubka (asi 3cm) okolo ktorej je vata.Pravdepodobne vybraciami povolil zvar vo vnutri tlmica. Riesil uz niekto z vas tento problem? Jasne asi treba roznitovat tlmic a rurku opat navarit,ale mam obavy ze to povoli zase. Mate nejaky figel ako tam tu rurku udrzat trvalejsie?Popripade ak mate kontakt na nejakeho ineho vyrobcu vyfukov,tak sem s nim pretoze nie som jediny komu vyfuk z modelu 2007 povolil(stoji za h.v.o).
Naposledy editováno 24.04.2009 22:35:18
plne otevrena (doufam ze neni jeste nekde naka zrada) ma okolo 40 koni, taktez plynula charakteristika, na motokros je to malo, na CC je vyhoda ze to amatera moc neutaha, motor je neuveritelne mekkej, necha se podtacet, pretacet, na trialove a extremni pasaze neprekonatelne enduro..
Itall: kdyz das 35 volnobeznou bude motorka klidnejsi vespod, s moji se da plynule jet po silnici od 65 vys aniz by motorka kuckala, cukala (u jineho velkeho 2t jsem tohle nezazil), proto i prejezd par km po silnici neni takova katastrofa..
Cca 2mth. jsem ho zajížděl na MX trati (vidle cca 1-2cm od spoda, na doraz jsem to nedostal, ale než jsem GG koupil, půjčil jsem si dtto. koupené na jaře, které dřelo při každém větším skoku) a potom jsem enduroval 4 dny na horách a vše funguje jak má.
Edit: Tady najdeš všechny manuály a tak na Gase:
www.gasgasrider.org/html/manuals__etc.html
(mimochodem hodně užitečný stránky-hlavně fórum)
Naposledy editováno 26.08.2008 17:04:20
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... | Olihňos | 7 | 27.7.2023 v 08:12 wagusss |
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... | TomíkMénoMé | 6 | 6.1.2021 v 18:59 krokoš |
GasGas bude Rieju Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250, Gas Gas ECRanger 300 | Kohlstein | 1 | 5.3.2020 v 08:36 Kohlstein |
Sedlo gas gas ec 250 - 2013 Gas Gas EC 250 | Kudrnacz | 1 | 1.2.2020 v 21:51 ja1 |
Výkon ostrého endura podle TP Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250 | Vojta322 | 1 | 9.11.2018 v 11:09 SojkinXR6R |