Davátor>Miši> Myslel jsem objemove
Mam dojem, ze se tam jezdi 50ky v serii, pak 70ky a 70+ ...
Jinak asi spousta skutraru ti doporuci asi toho Roxe, navic je na neho asi nejvetsi mnozstvi tuningovych dilu a takovych pytlikovin.....a nebo teda jeste ty novejsi Aprilie SR 50 jsou moooc povedene...
Naposledy editováno 14.05.2008 14:16:21
Peugeot mě nikdy nějak nesednul.. né že by byly špatný, to určite ne, je to kvalitka, ale mě se celkově nelíbí, nevyhovujou mi, nevyhovuje mi ani jejich přehnaná cena.
Ohledně CPI Aragon GT 50, fakt jsem nespozoroval nějaký velký rozdíly v kvalitě mezi jog 50 R a CPI GT 50 A YUKI sem netahej, to jsou šílený šroty - je to jen obchodní značka, která prodává skútry od několikas čínksých továrem, ale ukrutný kvality Když jsem si podrobně prohlížel yuki skútry,byla to síla,děs, hrůza.
Jediný hodně dobrý stroj je TR200 a TR-SM 125 od Yuki..
Jak říkám, jsem zhýčkanej Yamahou, a toho CPI bych se vůbec nebál
a šel bych do něj, jsou kvalitou uplně jinde než rádoby skútry od Yuki, Kentoya apod.
Ten výfuk na CPI, jasně že to nebude srovnatelný výkonově s laďákem který se dá koupit už za 3t.kč, ale takhle v sérii je to supr, protože já ám na jogu obyč výfuk, který to docela škrtí, zato CPI už má v základu aspoň nějaký laďák, takže pak stačí jen poladit motor ,odškrtit a nemusí se nic řešit
Můj jog byl taky škrcený na rychlost cca 45km/h. Musí se odstranit v případě joga takovej prstýnek z variátoru který nedovolí aby šli kola odstředivou silou blíž k sobě - takžeto prostě víc nejede. Odtranení je jednoduchý, fakt pár minut práce A další věc je, že se musí odstranit přepážka na výfuku - alias Ekologiceké spalování plynů(to šíleně omezuje výkon, asi tak cca 50% výkonu dolů
Pozor na čínksé skútry, většina těch paskvilů má škrcení elektronické - na CDI, takže tam je nutno koupit otevřené CDI, což je cca 1500-2500kč.
Na CPI seženeš mraky dílů
Na scooter tuningu moc neporadí, seice tam je plno slintalů a mraky příspěvků. ale voničem(nechci nikoho urazit a házet všechny do jednoho pytle) ale jakmiel sejedná o větší problém, nejsou schopný poradit bo nevědí, takže jsem si nakonec poradil sám(nejsme blbý ne?)
Jinak příspěvky typu: Nechytá mi, nevíte proč? A častá odpověd je, vyndej svíčku a nech do rána vyschnout válec, pak ti to chytí
Tak takovýhle slinty může vypustit jen mega matlák neználek trouba...
No nic, jdu něco dělat lol
Naposledy editováno 14.05.2008 20:09:42
No ja pravě Yuki sem netaham. Sam s nema mam hrozny skusenosti. Tak bych pave nechtel aby to CPI bylo neco podobnyho. Ale podle toho co pises to bude v pohode. Je jasny ze kdyz je to za tak super cenu ze to nekde musi byt znat. Treba jak tu nekdo psal ze to treba nepojede uplne suprove jako znackovej skur od Yamahy. To beru ale hlavne bych nechtel aby se to prad sralo. Ale zase jak pises nemelo by... No a jak jsi psal o tom odskrceni tak myslis ze to u CPI pujde podobne lehce? Nebude to skrveny CDIckem? A nemuzes si treba pri koupi uz objednat odskrvenou verzi? To asi tezko co.
Tak ja jdu taky neco delat lol ... ucim se na maturu a uz mi z toho hrozne hrabe
neznamyMonsterD>nevim, nic jinýho jsem neviděl, každopádně díly na CPI se vyráběj v číně, akorát se to montuje na Taiwanu, a když jsem se bavil ve francii s prodejcem bouranejch skútrů a dílů tak tvrdil, že třeba čínskej píst vydrží 10-12tis(to myslel ty lepší) mně vydržel 20tis.... Asi si CPI nebo Keewaye pořídím a budu tomu dávat stejně jako yamaze, pak se ukáže Každopádně 100krát lepší koupit lehce ojetýho japonce, nebo francouze, než novýho taiwance nebo číňana, akorát jsou ty lehce jetý skútry u nás celkem drahý.
Ono to zas tolik neplatí to oblíbené rčení typu " lepší koupit lehce ojetýho japonce, nebo francouze, než novýho taiwance nebo číňana"..
CPI bych se prostě nebál, a jak se tu už píše, každá značka má svý mouchy, vše se může podělat, znám jednoho co koupil Yamahu, podělala se mu, a už ji nikdy nechce do baráku, to se prostě zaryje do kůže, kor u takový značky Zas na druhou stranu, kluk tady z okolí má CPI 50 2T, nalítání skoro 6t.km za ani né 2 roky, a naprosto supr. A jak říkám já, CPI je to nejkvalitnější z Taiwanské(čínké)produkce
Jetýho japonce už bych ani nechtěl, kor u skútra, ty jsou prasecký volítaný a je jedno jestli to je 50ka nebo 250, a cena ojetin je nesmyslná, nedávno jsem narazil např. na skútra od Hondy, 50ccm, rok výroby 1998 za 28t.kč ! A ještě na italských dokladech(musí se to přihlásit) Jen blázen tohle koupí za ty peníze.
Holt tohle je každýho boj, na co se cítí,co chce a za kolik
Proto jsem loni šel do funglovky Jog 50 R za směšných 37700,- to bych zas byl blázen já, nejít do toho a místo toho koupit třeba yukinu za 35t.kč
Většinu toho na něm najezdí manželka a ta se zpočátku bála,
ale nyní by neměnila. Zkusil jsem se projet na Aeroxu 50 a ten se musí hodně točit a není tak příjemný na pohodovou jízdu. Podotýkám, že oba bez jakéhokoliv tuningu. Pouze série. Těch 100ccm jezdí cca za 2.5litru na sto, když na něm jedu já a mám každou chvíli plnej plyn tak za 3 litry na sto. Dá se na něm bez problémů držet cestovní rychlost 80-90km. Mám ho 2 sezonu a nebyl jedinej problém. Kupoval jsem ho ojetý s najetýmu 19 tis.kilometry. Což by mohlo vypadat jako děsný číslo, ale byl to první majitel, motorka se všema prohlídkama a bylo vidět, že to byl pečlivka, takže skutr němel ani škrábnutí a mechanicky vrní stále jako čerstvě zajetý. Pouze se mi u předního kolene výfuku začala chytat trochu rez, ale to je asi bolest skoro všech výfuků. Dneska už bych neměnil.
Davátor> skútry Capirelli prodávám, čtyřtaktní 50ku nebrat, 125ky jsou celkem slušný, jednu jsem prodal a majitel už má najeto 600km a zatim bez problémů, ale zkrátka je to čína, plasty i železný prvky jsou blato, jede to zhruba stejně jako Honda lead 100. Jestli chceš se stav to projet, ale máš to asi trochu z ruky
Fallen>jezdim tak jednou za 14dní-3tejdny,mám to jako brigošku ke škole ale jak sem řekl, teď není skoro žádná nabídka, tak nemůžu nic slíbit.... Přes zimu by to asi nebyl problém.