Téma: Konečně mašina s pořádným výfukem
17.12.2024 v 18:43
2 reakcí na tento příspěvek Konečně mašina s pořádným výfukem
Kohlstein> Oni na to v Young Machine časáku naroubovali kousek z konceptu CB-F z roku 2020, který se ale asi nikdy nevystavoval, protože covid.
https://global.honda...020/2200327aeng.html

Ani se nedivím, že to nepostoupilo dál. Ten letmáč a ta kysňa pod ním jsou tam jak pěst na oko
a celkově mi to zas až tak rozdílná motorka proti tehdejší CB1000R nepřipadá.

Naposledy editováno 19.12.2024 20:25:01
https://global.honda...020/2200327aeng.html

Ani se nedivím, že to nepostoupilo dál. Ten letmáč a ta kysňa pod ním jsou tam jak pěst na oko


Naposledy editováno 19.12.2024 20:25:01
Igor Berzi na videu jako správný Ital nevysloví H, tedy hádanka, o čem to vlastně mluví, je vyřešena, Onda Ornet je Honda Hornet!
Na začátku s malým pitvořením objasňuje, jak strašně se na to testování v Alicante těšil, protože kdysi dávno jezdil na prvním H 600 a potom, jako jediný ze zúčastněných testerů, na H 900. Na H 900 nevzpomíná s nadšením, když rám s měkkým pérováním neodpovídal schopnostem motoru.
V Itálii je cenovka za nový H 1000 10.390 eur, SP je za 11.990 eur. Od ceny se odvíjí to, kam H 1000 zařadit - určitě ne mezi špičkové Super Naked, jako Aprilia Tuono nebo BMW S1000R, Ducati Streetfighter, Duke 1390. H 1000 se řadí do kategorie v Itálii známé jako Super Media - Yamaha MT-09, Kawasai Z900 nebo (mnohem dražší) Duke 990. Proti nim má H 1000 jasně navrch výkonem - více než 150 koní (proti cca 120 k). Hmotnost těsně nad 210 kg odpovídá čtyřválci.

4:30 Technika. Motor původem z Fireblade 2017, samozřejmě modifikovaný jak po mechanické stránce, tak na straně sání a výfuku (141 kW / 13.000 rpm vs 116 kW / 11.000 rpm, oboje SP). Rám trubkový ocelový, někomu by se možná víc líbil hliníkový, ale funkčnost má stejnou. Rozvor je spíše kratší a motorka kompaktní. SP má vzadu tlumič Ohlins a vidlici Showa s možností nastavení, jak se na sportovněji zaměřenou motorku sluší. Na elektronický podvozek, ani IMU a ABS cornering není v nastavené ceně motorky prostor. Pouze ABS a základní Traction Control, kde nejdou jednotlivé funkce nastavit separátně. Brzdy Brembo Stylema na SP jsou pro ty, kdo mají pochybnosti o japonských brzdičích.
7:30 Test. Najelo se 160-170 km, 90 % v zatáčkách, kde se dalo škrtat stupačkami. Nejvyšší spokojenost s motorem, pravidelnost chodu a elasticita čtyřválce od nízkých otáček, neprotestuje od 2000 rpm, do 6000 rpm naprosto hladce. Žádné trhání a cukání, které by zničilo jezdce v hustším městském provozu. Není potřeba neustále hledat nejsprávnější zařazenou rychlost na výjezdu ze zatáčky, vytáhne se ze zatáčky vždycky. Nad 6000 rpm pak zabere naplno a až do otáček nejvyššího výkonu v 10.000 rpm (SP 157 k, standard bez klapky ve výfuku 152 k) je k nezastavení, s okamžitou odezvou na pootočení plynem, ale přesto může jezdec zůstat v klidu, že mu to nevytrhne řidíka z ruky a ruce z ramen a nezvedne se na záda. Motor má tři režimy - Rain, Standart, Sport, které se na suché silnici projevují jako jiné pootočení plynem pro dosažení stejné odezvy. Režim Sport se jevil testerovi jako nejlepší, s nejrychlejší a nejvíc lineární odezvou. Nastavit se dá intenzita brzdění motorem. Po přidání plynu z úplně zavřeného je cítit malá prodleva a cuknutí - pomohlo nastavit minimální brzdění motorem a nejrychlejší odezvu na přidání, ale je potřeba s tím počítat.
11:40 Podvozek je potřeba pochválit. Řídí se snadno a od prvních metrů bez nutnosti vetšího zvykání si. Tvrdší pérování na SP je akorát pro ty, kdo preferují sportovnější jízdu. Brzdy, pérování a motor dovolují jet velmi svižně a dokáží utahat jezdce. I přes svých cca 210 kg v zatáčkách dokazuje, jak umí být agilní. Váha se samozřejmě úplně zanedbat nedá a je nutné ji vzít v úvahu při každé změně směru, zvedání na zadní. Hravost a chuligánství má svoje meze. Těžko ale najdete limity podvozku nebo motoru, když budete projíždět jednu zatáčku za druhou v pravidelném rytmu.
15:00 Brzdy Brembo Stylema se ukázaly jako bezproblémové. Japonští výrobci dávají destičky, které se nezakusují příliš agresivně. Kdo by chtěl jezdit razantněji, brzdit tvrdě v klesáních, měl by si seriové destičky vyměnit za "agresivnější".
Honda by asi nebyla nadšená, kdybych Hornet prezentoval jako motorku pro chuligány (pozn.: i když promo video s duhovými černochy takové je
) nebo ve videu ukazoval všechny ty prasečinky, které jsem zkoušel. Můžu vás ale ujistit, že jsem si jízdu užil. Hornet se staví na zadní na jedničku i dvojku, s líznutím spojky na trojku, ale nebyli jsme na uzavřené silnici. Co se týká ježdění po zadním, elektronika nedovoluje vypnout hlídání pouze předního kola nezávisle na zapnutém Traction Control. Je nutné v Menu přejít na customizaci a TC vypnout úplně. Po vypnutí zapalování se tento stav resetuje a TC znovu aktivuje.
18:10 Molto bene! (Následuje shrnutí a krátké zopakování všeho)
19:30 Teď si poslechneme zvuk! Co říkáte, není špatný!
Následuje malý překladatelský oříšek: Non rompete le balle perché questa qua é euro 5+.
Nebuďte vůbec nasraní, že tahle motorka je euro 5+, není důvod!
Naposledy editováno 20.12.2024 18:09:06
Na začátku s malým pitvořením objasňuje, jak strašně se na to testování v Alicante těšil, protože kdysi dávno jezdil na prvním H 600 a potom, jako jediný ze zúčastněných testerů, na H 900. Na H 900 nevzpomíná s nadšením, když rám s měkkým pérováním neodpovídal schopnostem motoru.
V Itálii je cenovka za nový H 1000 10.390 eur, SP je za 11.990 eur. Od ceny se odvíjí to, kam H 1000 zařadit - určitě ne mezi špičkové Super Naked, jako Aprilia Tuono nebo BMW S1000R, Ducati Streetfighter, Duke 1390. H 1000 se řadí do kategorie v Itálii známé jako Super Media - Yamaha MT-09, Kawasai Z900 nebo (mnohem dražší) Duke 990. Proti nim má H 1000 jasně navrch výkonem - více než 150 koní (proti cca 120 k). Hmotnost těsně nad 210 kg odpovídá čtyřválci.

4:30 Technika. Motor původem z Fireblade 2017, samozřejmě modifikovaný jak po mechanické stránce, tak na straně sání a výfuku (141 kW / 13.000 rpm vs 116 kW / 11.000 rpm, oboje SP). Rám trubkový ocelový, někomu by se možná víc líbil hliníkový, ale funkčnost má stejnou. Rozvor je spíše kratší a motorka kompaktní. SP má vzadu tlumič Ohlins a vidlici Showa s možností nastavení, jak se na sportovněji zaměřenou motorku sluší. Na elektronický podvozek, ani IMU a ABS cornering není v nastavené ceně motorky prostor. Pouze ABS a základní Traction Control, kde nejdou jednotlivé funkce nastavit separátně. Brzdy Brembo Stylema na SP jsou pro ty, kdo mají pochybnosti o japonských brzdičích.
7:30 Test. Najelo se 160-170 km, 90 % v zatáčkách, kde se dalo škrtat stupačkami. Nejvyšší spokojenost s motorem, pravidelnost chodu a elasticita čtyřválce od nízkých otáček, neprotestuje od 2000 rpm, do 6000 rpm naprosto hladce. Žádné trhání a cukání, které by zničilo jezdce v hustším městském provozu. Není potřeba neustále hledat nejsprávnější zařazenou rychlost na výjezdu ze zatáčky, vytáhne se ze zatáčky vždycky. Nad 6000 rpm pak zabere naplno a až do otáček nejvyššího výkonu v 10.000 rpm (SP 157 k, standard bez klapky ve výfuku 152 k) je k nezastavení, s okamžitou odezvou na pootočení plynem, ale přesto může jezdec zůstat v klidu, že mu to nevytrhne řidíka z ruky a ruce z ramen a nezvedne se na záda. Motor má tři režimy - Rain, Standart, Sport, které se na suché silnici projevují jako jiné pootočení plynem pro dosažení stejné odezvy. Režim Sport se jevil testerovi jako nejlepší, s nejrychlejší a nejvíc lineární odezvou. Nastavit se dá intenzita brzdění motorem. Po přidání plynu z úplně zavřeného je cítit malá prodleva a cuknutí - pomohlo nastavit minimální brzdění motorem a nejrychlejší odezvu na přidání, ale je potřeba s tím počítat.
11:40 Podvozek je potřeba pochválit. Řídí se snadno a od prvních metrů bez nutnosti vetšího zvykání si. Tvrdší pérování na SP je akorát pro ty, kdo preferují sportovnější jízdu. Brzdy, pérování a motor dovolují jet velmi svižně a dokáží utahat jezdce. I přes svých cca 210 kg v zatáčkách dokazuje, jak umí být agilní. Váha se samozřejmě úplně zanedbat nedá a je nutné ji vzít v úvahu při každé změně směru, zvedání na zadní. Hravost a chuligánství má svoje meze. Těžko ale najdete limity podvozku nebo motoru, když budete projíždět jednu zatáčku za druhou v pravidelném rytmu.
15:00 Brzdy Brembo Stylema se ukázaly jako bezproblémové. Japonští výrobci dávají destičky, které se nezakusují příliš agresivně. Kdo by chtěl jezdit razantněji, brzdit tvrdě v klesáních, měl by si seriové destičky vyměnit za "agresivnější".
Honda by asi nebyla nadšená, kdybych Hornet prezentoval jako motorku pro chuligány (pozn.: i když promo video s duhovými černochy takové je

18:10 Molto bene! (Následuje shrnutí a krátké zopakování všeho)
19:30 Teď si poslechneme zvuk! Co říkáte, není špatný!
Následuje malý překladatelský oříšek: Non rompete le balle perché questa qua é euro 5+.
Nebuďte vůbec nasraní, že tahle motorka je euro 5+, není důvod!
Naposledy editováno 20.12.2024 18:09:06
2 reakcí na tento příspěvek Konečně mašina s pořádným výfukem
kua, konecne poriadny prispevok na dlhe zimne vecery !! nechces byt redaktor MCZ ?
Strider> Redaktoři dávno testovali. Řekl bych, že se čeká na půlku ledna. Až lidi utratí peníze za tištěnou verzi Motohouse a Motorbike. 
Já jsem si jenom procvičoval italská slofíška.
Naposledy editováno 20.12.2024 19:07:31

Já jsem si jenom procvičoval italská slofíška.
Naposledy editováno 20.12.2024 19:07:31
1 reakcí na tento příspěvek Konečně mašina s pořádným výfukem
...teraz som vlastne pochopil, ze Ornela Muti bola v skutocnosti Hornella ...


2 reakcí na tento příspěvek Konečně mašina s pořádným výfukem
Já se teda omlouvám, že jsem tady lhal, test zde na webu už vyšel!
Přečetl jsem si i diskusi a jeden pán tam s tím letmo chyceným zadním kolem ne a ne dát pokoj!
Ale taky se tam číslo 1 prořeklo, že to psali a stříhali 10 dní. Že by nějaká nemoc? On totiž Vladimírem zmíněný testovací spolujezdec Martin Bauer mrsknul video na internet prakticky ihned (sestříhané to mají všichni stejně nebo podobně, scénář asi vyšel rozkazem
).

Přečetl jsem si i diskusi a jeden pán tam s tím letmo chyceným zadním kolem ne a ne dát pokoj!


1 reakcí na tento příspěvek Konečně mašina s pořádným výfukem
na letmaci podle me neni nic "lepsiho"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konečně mašina s pořádným výfukem
assassin> to uz jsme tu probirali. Ale je majitel letmace - takze je lepsi a nenadelas nic


Koudy01 píše: assassin> to uz jsme tu probirali. Ale je majitel letmace - takze je lepsi a nenadelas nic
Ale není, nejsem dnešní.

Ale rozbuší to srdce každého, kdo žil v devadesátkách. (A já se v devadesátkách dokonce narodil.)



1 reakcí na tento příspěvek Konečně mašina s pořádným výfukem
V dobách VFR750R / RC30 platilo ve vytrvalostním mistrovství světa, že se na tom nechá mnohem rychleji vyměnit zadní kolo. Ale to už dnes neplatí.
Pak ještě v dobách R80 GS a R100 GS platilo, že se na té straně, kde není vidlice, dá vyvést výfuk nahoru, a že není potřeba vidlice asi půl metru široká, aby šlo od koncového převodu odpojit a vyndat zadní kolo. U R80 GS se navíc psalo, že Monolever je o 2 kg lehčí a o 50 % tužší v krutu, než tehdejší klasika v podobě dvou trubek se dvěma tlumiči.

Naposledy editováno 23.12.2024 23:07:46
Pak ještě v dobách R80 GS a R100 GS platilo, že se na té straně, kde není vidlice, dá vyvést výfuk nahoru, a že není potřeba vidlice asi půl metru široká, aby šlo od koncového převodu odpojit a vyndat zadní kolo. U R80 GS se navíc psalo, že Monolever je o 2 kg lehčí a o 50 % tužší v krutu, než tehdejší klasika v podobě dvou trubek se dvěma tlumiči.

Naposledy editováno 23.12.2024 23:07:46
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konečně mašina s pořádným výfukem
Kohlstein> Ještě mě napadá: Motorka, která má kardan, musí mít letmáč z praktických důvodů (do oboustranné vidlice by se to všechno stěží vešlo).
TomasRA píše: Kohlstein> Ještě mě napadá: Motorka, která má kardan, musí mít letmáč z praktických důvodů (do oboustranné vidlice by se to všechno stěží vešlo).
Vždyť jsem to psal. Jenže to, co platilo pro BMW R80 / R100 s bubnovou brzdou, kdy se muselo kolo stáhnout z brzdových čelistí,

se třeba u XT1200Z Tenere s kotoučovou brzdou zjednodušuje na úroveň kývačky:

1 reakcí na tento příspěvek Konečně mašina s pořádným výfukem
Motorka nevypadá vubec zle a za ty prachy s těmahle parametrama asi nenajdeš lepší na trhu
Tu obří koncovku stejně každej nahradí nějakou aftermarketovou, ta se moc na motorce neohřeje


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Konečně mašina s pořádným výfukem
SuperSic58 píše: Tu obří koncovku stejně každej nahradí nějakou aftermarketovou, ta se moc na motorce neohřeje
Co si tím pomůže, když reznoucí svody a ohyzdná katalyzátorová krabice mu tam zůstanou. Kdyby to aspoň zakryli kusem nerezovéhom plechu, jako to měl starý Hornet! Při masové výrobě zvýšení nákladů o dvoustovku za kus...

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cb1000R vs MT09 Yamaha MT-09, Honda CB1000 Hornet | Grizzly_Luboš | 3 | 25.11.2024 v 10:21 TomasRA |
Brzdové destičky na Honda CB1000R R... Honda CB1000 Hornet | Menclik34 | 6 | 29.9.2024 v 19:33 assassin |
Červenohorské sedlo Honda CB1000 Hornet | aldas28 | 6 | 9.9.2024 v 17:43 Kelišová1 |