Téma: KTM 350 EXC-F Nestartuje a praská pojistka
9.11.2024 v 20:29
Zdravím kamarádi. Mám KTM 350 EXC-F rok 2014. Motorka cca 2,5 roku stála,do té doby jezdila v pohodě. Bohužel tam majitel celou dobu nechal i připojenou baterku,která byla K.O.Nyní je problém v tom,nejen že nechytá, ale po otočení motoru ihned praskne první pojistka a tím pádem nefunguje nic, kromě startéru. zjistil jsem,že na první pojistce do které jde napětí ihned při točení motoru,tak proti z řídící jednotky(oranžový kabel), jde na tvrdo kostra, proto pojistka hned praskne. Proto nefunguje ani diagnostika. Problém je prostě v tom,že místo aby do jednotky šlo napájení, jde z ní natvrdo kostra. Všechny spoje a konektory jsou vyčištěné, kabeláž rozdělána a je O.K. I když rozpojím všechny konektory a nechám jen připijenou jednotku a baterku, stále jde z jednotky kostra. Jen připomínám, že jde o ostrou verzi, takže bez spínací skřínky, ale pro silniční provoz. Nemáte s tímto problémem někdo zkušenost? Prosím o jakoukoli radu, nebo nápad, už nevím kudy kam. Myslím na řidící jednotku,ale zbytečně ji brát nechci. Díky moc za rady
1 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F Nestartuje a praská pojistka
Není náhodou někdo kolem České Lípy kdo by měl diagnostiku? Samozřejmě to zaplatím.
Pavel7997> ono je blby, ze ta diag nejspis ukaze to same co to vyblikava... je to pomerne primitivni vec. Ja kdyz resil nejaky problem na vstrikovani tak jsem to prehazoval ze zdrave motorky - mel jsem sxf450 2013 jako MX a FC450 2014 jako SM a vse je tam stejne... ja uz se tech motorek ale zbavil obou.
diag si pujcuju od kamarada z vedlejsi vesnice co ma servis, ma jednu 2013/14 husqvarnu komplet v krabicich (bouchnul motor) takze s tim se zavada hleda lepe - mu ve vsedni den zavolej a muzes se s nim domluvit, az takova dalka to k nam neni. motomechanik.cz - tam najdes kontakt.
proc nekdo proklemuje to padovy cidlo moc nechapu... docela uzitecna vec.
Naposledy editováno 19.01.2025 16:56:27
diag si pujcuju od kamarada z vedlejsi vesnice co ma servis, ma jednu 2013/14 husqvarnu komplet v krabicich (bouchnul motor) takze s tim se zavada hleda lepe - mu ve vsedni den zavolej a muzes se s nim domluvit, az takova dalka to k nam neni. motomechanik.cz - tam najdes kontakt.
proc nekdo proklemuje to padovy cidlo moc nechapu... docela uzitecna vec.
Naposledy editováno 19.01.2025 16:56:27
1 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F Nestartuje a praská pojistka
Jo, děkuji, zítra ho zkusím. Mě už to selským rozumem hlava nebere. Když dá impuls svíčce, proč by nedal vstřiku? Ještě mě napadl ten zmetek na přepínání map v jednotce. Je ram malé kolečko a prý s tím někdo otáčel, ale jestli to má vliv, nebo né........? Ještě jsem se s tím nesetkal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F Nestartuje a praská pojistka
Pavel7997> myslíš to co jsi dával fotku ten selector? Na jednotce myslim normálně zadnej potak odkrytej neni, nebo si to aspoň nevybavuju…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F Nestartuje a praská pojistka
assassin> Ano myslím tu fotku, co jsem dával. Tím malým černým kolečkem jde točit dokola a má to čísla. S tím prý zkoušeli točit a i tím bílým uprostřed asi jde, pač je to na malý plochý šroubovák, ale nezkoušel jsem to. Jinak to má samozřejmě přepínač na řidítkách na 2 mapy.
Pavel7997> ono je to docela divocina se v tom vyznat, nektere jednotky nejsou "otevrene" a prepinac map nedela nic. nektere jsou otevrene a prepinac funguje, ale skoro na vsech pozicich je stejna mapa (uz si presne nepamatuju co je na ktere pozici) nule je vychozi mapa, kdyz na tom kolecku nakroutis treba dvojku tak kdyz mas prepinac na riditkach v jedne pozici tak je tam nula a v druhe pozici je tam to co mas nakroucene na kolecku tzn dvojka.
at tak nebo tak, ty mapy nejsou az tak moc rozdilne, skoro nepoznas rozdil... ja jsem pres tu diagnostiku ladil motorku na brzde kdyz jsem ji pouzival jako motarda a rozdil byl fakt malej.
muzes tam natocit nulu nebo jednicku, nebo co tam je jako prvni pozice, ale ja se vsadim, ze timhle to taky neni...
at tak nebo tak, ty mapy nejsou az tak moc rozdilne, skoro nepoznas rozdil... ja jsem pres tu diagnostiku ladil motorku na brzde kdyz jsem ji pouzival jako motarda a rozdil byl fakt malej.
muzes tam natocit nulu nebo jednicku, nebo co tam je jako prvni pozice, ale ja se vsadim, ze timhle to taky neni...
1 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F Nestartuje a praská pojistka
Tak jsem znovu prošel celou kabeláž a vše ok. Není náhodou potřeba ta jednotka nějak nahrát a sladit, když ke úplně nová?
Před chvilkou jsem se o tom přesvědčil. Odpojil jsem nádrž a krásně mi to vyblikalo závadu čerpadla, po připojení zas ok. Vstřik tam celou dobu mám a nic, takže možná bude k.o. Ale když mu připojím přimo + a -, tak cvakne a pustí, ale je možné že bude i ve zkratu a že ho ta jednotka prve vzala s sebou. Každopádně nevím jak ho proměřit, co najít za hodnoty. Ale když dám pípák na póly vstřiku , tak pípá. Když je odpojený.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F Nestartuje a praská pojistka
Upřímě, já si tím měřením impulsů, taky 100% jistý nejsem.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F Nestartuje a praská pojistka
Tak nakonec vezu vstřik do KTM na přezkoušeni. Bohužel nemám v okolí nikoho kdo by mel osciloskop, nebo s kým ho vyzkoušet záměnou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F Nestartuje a praská pojistka
Pavel7997> vstrik mam nahradni, skoro bych rekl ze budu mit i fungl novej (4k)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F Nestartuje a praská pojistka
assassin> A odkud jsi?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F Nestartuje a praská pojistka
Pavel7997> okraj prahy - Horomerice, jen kdybys sem jel, tak uz to muzes hodit vedle k motomechanikovi 
Naposledy editováno 22.01.2025 09:33:00

Naposledy editováno 22.01.2025 09:33:00
1 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F Nestartuje a praská pojistka
Tak vše opět zkontrolováno a proměřeno. Vše ok, vstřik také ok. Ale impuls to do něj nedáva. Tlak paliva je ok. Když cokoli odpojím hned to závadu vybliká, ale tohle nic. Poslední co mě napadá, že by v té nové jednotce nebyla nahraná žádná mapa. Je to možné? Je originál od KTM.
Zdravím. Tak jsem to bezradný odvezl do KTM. A nic. Pouze mi řekli, že vše proměřily a je to v pořádku. Vstřik je prý raké v pořádku a nakonec se jim povedlo odpálit celou jednotku?. Nevím jak. Jediné co zjistily navíc, že když je vstřik odpojený, tak do něj jde proud a když je zapojený, tak né. Tak jsem za jejich bádání zaplatil 4,5tis a odvezl to. A byly upřímně rádi, že to nemusí dělat?. Jednotku mi samozřejmě dodali novou. Tak budu bádat sám až se vrátím.
2 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F Nestartuje a praská pojistka
Ahoj. Tak po delší době jsem se zas dostal k motorce. Opět znovu prošel celou elektriku a vše OK. Půjčil jsem si pádové čidlo z funkční KTM a také nic. I podle hodnot je to moje v pohodě. Jen jsem koukal že od něj vede 1 kabel do jednotky a zbylé 2 současně do snímače klapky a čidla nahoře na vstřikovači. To ani nevím na co je. Snímač tlaku sání? Jsem už zcela bezradný.
Pavel7997> no nakonec te ceka servis? Myslim nakej na ostre…
Ja na to nemam cas se timzabyvat, ale na motorkach z te doby byva bezne, ze je po motorce roztazena kostra silova a pak ta "logicka" z ktere jsou odbocky pro jednotlive senzory - to bude ten vodic ke klapce a pak je po motorce rozvedene "+" ze ktereho jsou odbocky pro spotrebice, to bude ten vodic ze vstriku, tzn muzes je brat jako "napajeni" a ten co jde do jednotky je ten na kterem jednotka meri napeti - ubytek napeti na na potenciometru kterym lze nahradit vetsinu senzoru.
Naposledy editováno 09.04.2025 22:01:33
Ja na to nemam cas se timzabyvat, ale na motorkach z te doby byva bezne, ze je po motorce roztazena kostra silova a pak ta "logicka" z ktere jsou odbocky pro jednotlive senzory - to bude ten vodic ke klapce a pak je po motorce rozvedene "+" ze ktereho jsou odbocky pro spotrebice, to bude ten vodic ze vstriku, tzn muzes je brat jako "napajeni" a ten co jde do jednotky je ten na kterem jednotka meri napeti - ubytek napeti na na potenciometru kterym lze nahradit vetsinu senzoru.
Naposledy editováno 09.04.2025 22:01:33
Pavel7997> ahoj, no, ja sa pripájam k assassinovi, elektrika je vec záludná, je to proste sviňa. K oprave tvojho endura, žiaľ nemám nič, akurát to, že mám tiež enduro a tiež sa mi stalo, že som bol u kamoša, mali sme debatu o stave trate, chcel som pokračovať, stlačil som čudlík a......tudle nudle. Všetko fuč, tma, nič, mrtvý brouk. Domov som to tlačil, dúfam len, že to bol blbý kontakt baterky. Po nabití a namontovaní OK. No k veci, aby som ti napísal čo som chcel o záludnosti elektriky. Dotiahli mi skútra 4T 125. Diagnóza nejde. Nemá iskru. Aby som tu nezdržoval, vieš v čom bol problém? Majiteľ, iniciatívny kutil, opravár si sám menil olej. Klasika, čím viac, tým lepšie a hrôza je, že to robia aj v servisoch a keď ho bolo viac, tak olej natiekol do štartéru. Ono, ničomu to nevadilo, čo tam toho, trošku oleju , štartér točil, ALE, bol plný prachu z uhlíkov a v kombinácii s tým olejom šiel potom prúd + pri štartovaní do kostry a tým rušil signál zo snímaču impulzov. Na kick to štartovalo. No, ako som niekde písal zistenie poruchy ja 95% ceny opravy, oprava je tých 5%. Možno tam máš takú pičovinu nejakú.
Niekedy sa pomôže , čuduj sa svete poriadne sa ožrať. Raz sa mi stalo, už som o tom tu písal. Mal som XT 600 Tenere. Furt som to opravil všetko OK, jazdilo to , ale keď som napojil tie gumy na karbec k airboxu, konec, finito, ešte šťastie, že som mal len hore na kopci, vtedy som býval na východe , tak som dole zliezol, nemusel som tú hnusnú veľkú hajtru na štupľoch tlačiť domov. Keď už som to mal asi po stý krát rozobraté, filter nový, ten už tam bol, keď som to kúpil, no , miatlo ma, že v karbeci som stále našiel odrobinky , také čierne akoby molitan z toho filtra. No, filter krásny , molitan nový pekne suchý čierny. Ako som bol poriadne ožratý a v ruke som držal ten obrovský airbox (tenerka ho má fakt veľký) tak som si ho podhodil a ...poradne doň kopol. Loptu by som netrafil, to nie, ale airbox jasné ten som trafil a on sa rozletel presne na polovice, kde bol zlepený a záhada odhalená. Kokoti taliansky, čo to opravovali predo mnou tak sa im filter rozpadol a kúsky napadli tam, kde už ide čistý vzduch a prilepili sa na olej usadený na stenách pochádzajúci z odvetrávania. Nasadili nový filter a finito. No a ja keď som pridal plyn tak sa tie kúsky odlepovali a pekne fučali do karbecu. Možno ti moje rozprávky pomôžu. Keď ti nejaký pacient požičia svoju KTM, tak choď cestou výmeny dielov a skúšaj. Len ti držím palce , aby si neostal pri dvoch nepojazdných KTM.
Niekedy sa pomôže , čuduj sa svete poriadne sa ožrať. Raz sa mi stalo, už som o tom tu písal. Mal som XT 600 Tenere. Furt som to opravil všetko OK, jazdilo to , ale keď som napojil tie gumy na karbec k airboxu, konec, finito, ešte šťastie, že som mal len hore na kopci, vtedy som býval na východe , tak som dole zliezol, nemusel som tú hnusnú veľkú hajtru na štupľoch tlačiť domov. Keď už som to mal asi po stý krát rozobraté, filter nový, ten už tam bol, keď som to kúpil, no , miatlo ma, že v karbeci som stále našiel odrobinky , také čierne akoby molitan z toho filtra. No, filter krásny , molitan nový pekne suchý čierny. Ako som bol poriadne ožratý a v ruke som držal ten obrovský airbox (tenerka ho má fakt veľký) tak som si ho podhodil a ...poradne doň kopol. Loptu by som netrafil, to nie, ale airbox jasné ten som trafil a on sa rozletel presne na polovice, kde bol zlepený a záhada odhalená. Kokoti taliansky, čo to opravovali predo mnou tak sa im filter rozpadol a kúsky napadli tam, kde už ide čistý vzduch a prilepili sa na olej usadený na stenách pochádzajúci z odvetrávania. Nasadili nový filter a finito. No a ja keď som pridal plyn tak sa tie kúsky odlepovali a pekne fučali do karbecu. Možno ti moje rozprávky pomôžu. Keď ti nejaký pacient požičia svoju KTM, tak choď cestou výmeny dielov a skúšaj. Len ti držím palce , aby si neostal pri dvoch nepojazdných KTM.

Ahoj kamarádi. Tak jsem opět v koncích. Opět a znovu jsem zkontroloval každý kabel, proměřil co se dalo a nic. Kolega z funkční KTM mi půjčil pádové čidlo a také nic, pak jsem myslel tlak paliva, i když to nikde snímač nemá, ale měl jsem totálně zahnojený filtr. Nakonec mi kolega půjčil i celou nádrž z KTM, na které ten den jezdil, ale opět nič. Diagnostiga samozřejmě mlčí a kontrolka F1 také. Impuls do vstřiku stále nejde. Jinak vše, včetně jiskry funguje. Už jsem vážně v koncích.
Ahoj, čo ti napísať, keď máš kamoša s takou istou motorkou , tak ho zavolaj k oprave a meňte dielce. Popros ho, aby bol pri tom, aby mal pocit viny, keď zničíš aj jeho diel, napr. riadiacu jednotku. Prvú by som asi dal tvoju riadiacu do jeho motorky a skúsil, či vôbec tá tvoja riadiaca funguje. Stále po vyskúšaní daj naspäť pôvodný diel a vyskúšaj to, aby si mal istotu, že čo je funkčné. Ja som to tak robil u Simsona, no za to požičanie motorky som draho zaplatil. Prácou. No, ale som zistil, že nové súčiastky z PL, alebo HU, kúpené na internete sú....nefunkčné. Tak som potom k funkčnému opravenému Simsonu zavolal zákazníka a som mu to ukázal, lebo, kto uverí opravárovi, že nové diely čo kúpiš a mu dáš sú nefunkčné?
PS: kúpil si si za lacno nefunkčnú motorku a si si myslel, že si ju opravíš? A sa budeš voziť? Ja som to urobil tiež, ale na vozenie som mal iné motorky, tiaž som takto kúpil tenerku nekompletnú , bez riadiacej, ktorej cena bola vyššia ako cena motorky, ja som ju odpálil, ale asi po dvoch rokoch som to spojazdnil a som sa na nej vozil.
Naposledy editováno 14.04.2025 08:22:19
PS: kúpil si si za lacno nefunkčnú motorku a si si myslel, že si ju opravíš? A sa budeš voziť? Ja som to urobil tiež, ale na vozenie som mal iné motorky, tiaž som takto kúpil tenerku nekompletnú , bez riadiacej, ktorej cena bola vyššia ako cena motorky, ja som ju odpálil, ale asi po dvoch rokoch som to spojazdnil a som sa na nej vozil.
Naposledy editováno 14.04.2025 08:22:19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pádové čidlo KTM EXC 350 F | Pavel7997 | 2 | 11.3.2025 v 21:11 Pavel7997 |
Kabeláž k blinkrům KTM EXC 350 F | Skapi | 5 | 13.1.2025 v 15:43 Skapi |
Připojení chcípáku KTM EXC 350 F | Marek002 | 5 | 15.9.2024 v 20:21 ja1 |
KTM 350 EXC-F seřízení tlumičů KTM EXC 350 F | Mango4 | 15 | 21.8.2024 v 18:54 krokoš |
Prodloužení přední stupačky pro pas... KTM EXC 350 F | Dejv00 | 1 | 12.6.2024 v 17:14 krokoš |