a) Jak je to s kvalitou náhradních dílů dnes? Kde se dají všude sehnat?
b) Jelikož ETZ 150 znám, zajímá mě, jak spolehlivá je ETZ 250-251, jak lze bezpečně a spolehlivě vylepšit? V době kdy jsem měl ETZ 150, tak žádná dvěpade tu nebyla na prodej.
c) Lze i dnes v pohodě provozovat takto starý motocykl na každodenní použití do práce, i na cestování?
Jelikož mě 4 takty přestaly bavit, a jejich konstrukční řešení je pro mě složité, náročné, chci se vrátit k tomu, z čeho jsem měl radost, i občas starost, a skládalo se jen z pár dílů. Novou motorku nechci a ani skútr.
Předem děkuji za odpověďi

Naposledy editováno 28.04.2024 09:47:06
Na dobírku z é-šopu ti to pošlů až dom.
A jak napsal můj předchůdce, stopade je lepší.
Dvěpade má výkonnější motor, ale to je tak asi všecko.





Apo-Rider píše: číčus> Vracím se k tomu, protože nepotřebuji těžký, složitý a přehnaně výkonný nesmysl, kde při větší poruše, nebo generálním servisu je neekonomický nesmysl. MZ, Simson, Jawa ČZ je jako AK-47. Z pár dílů a funkční kdykoliv. Chci být nezávislý na "servisech", které při pohledu na takovou mašinu vidí výmluvy, proč to nechtějí servisovat. Asi tak. Das war alles.
Jo aha, to dává smysl, takže si raději koupíš jako daily motorku skoro veterána za mrtě peněz, na kterého se nedají pomalu sehnat díly a budeš si je muset nechat vyrobit... chápu


Apo-Rider píše: 2stroke> Aha, na Kubě s nimi jezdí každý den. Poruchovost je otázka, jak kvalitní materiál je použit, jak jezdec zajede motor, jaký typ oleje a v jakém množství ředí, a jak se celkově stará. Většina lidí zanedbává celý motocykl, a pak se diví proč se to sere že?
Čau, na Kube na tom jazdia preto, LEBO NEMAJÚ INÚ MOŽNOSŤ. Ja som si tiež k japoncom pred pár rokmi prikúpil aj JAWU 350-638, lebo som takú niekedy dávno chcel. Mal som aj Yamahu RD 350 LC YPWS. Tá JAWA bola dokonca mladší rok výroby. Keď som to postavil vedľa seba tak som od hanby plakal, že o čo som prišiel vďaka režimu. Jedna aj druhá 2T a obe 350-tky a aký priepastný rozdiel. Za mlada som jazdil po celej mojej vlasti ČSSR na ČZ a na Jawe. Poruchy som nemal žiadne. Aj teraz na nich jazdia ľudia , dokonca aj okolo sveta. Nech si každý robí čo sa mu páči. No, ja by som sa na tom bál jazdiť z dôvodu bezpečnosti, lebo už aj kamióny jazdia rýchlo a keď ťa bude všetko predbiehať tak si koleduješ o možný kontakt s autom s neblahými následkami pre teba. Na Jawe som nakoniec jazdil s veľkou slávou každé dva roky akurát na STK a späť, to bolo všetko.

Naposledy editováno 18.05.2024 09:45:31
Apo-Rider píše: 2stroke> jasný vím že je to kvůli embargu. Konec konců tam potkat supersport tak majitel je politik. no jo...tak si to ještě promyslím. Každopádně díky všem za odpovědi i názory
svezení na starším CZ/DDR Dvoutaktu Má svoje kouzlo… je potřeba vybírat menší silnice ,pak to dává smysl, Na širokých rovných silnicích je to k ničemu, ale to ostatně skoro na každý motorce.
Koupil bych 150ku, Nestojí to svět a vždycky případně dobře prodáš ,většinou do plusu, narozdíl od Japonců…
Hlavně se nenechat odradit od svých plánů

Naposledy editováno 18.05.2024 10:57:18
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava rámu nebo pořízení nového MZ ETZ 150 | Lalis1 | 15 | Včera v 16:19 Krautkopf |
Aký olej na mazanie motora a do pre... MZ ETZ 150 | Reogo | 4 | 27.4.2025 v 20:26 krokoš |
jaká indučka patří do MZ 150 ETZ MZ ETZ 150 | skypan | 10 | 26.2.2025 v 18:16 combust |
Mz 150 nedobíjí MZ ETZ 150, MZ ETS 150 | simon123 | 8 | 9.11.2024 v 16:10 MZ_Mlok |
MZ 251 neštartuje MZ ETZ 251 | Kolose | 0 | 4.8.2024 v 13:45 Kolose |