Vzhledove se mi nejvic libi NX, pak Versys a pak NC.
U NX si nejsem jist, zda to neni slabe. Najake mikro zkusenosti mam, ale....NC jsem zkousel, svezeni fajn, ale vzhledove je az na 3 miste

Budu pouzivat vetsinou na cestu do prace cca 20km tam 20km zpet.
Jednou za 3 tydny vylet 300km. A parkrat do roka vylet ve dvou.
Je pro mne dulezita jak spotřeba, tak naklady na servis, tak prakticnost. Asi nejlepsi pujcit zkusi a uvidi se, ale spis mi jde i o nazor zkuseneho cloveka.
Predem diky za info
H.
karl100 píše: NC s DTC jsme měli doma půl roku a šla z domu,měla ji manželka a vůbec ji nevyhovovala.Do 130 zrychlovala jakž takž ale nad to byla bída,takže mi zůstavala na dálnici v pravým,v kopcích motorka furt řadila vysoký kvalty takže se neustále ručně tlačítkem podřazovalo a to se jelo na sport.Nevěř že ty nejnovější DCT jsou už lepší,nejsou zkušenost s NT 1100.Co 650 Versys.
Lepsi jsou rozhodne, ten pokrok tam je znat. NT 1100 jede jako pichla svine (rezim D je tam k nicemu, optimum je S2 a vyse). To same AT 1100 AS. Versys 650 je naopak totalne lina a zdechla svine

Naposledy editováno 08.02.2024 18:59:51
HALLU píše: Vsem diky za nazory....
Koukam ze to je 50/50 z ekonomickeho hlediska to vypada spise na NC, pro je nizka spotreba a asi i nizsi naklady celkove a zaroven by melo byt dostacujici k obcasnemu vyletu ve dvou.
Versys asi bude nakladove o neco drazsi na provoz, ale ma zase o neco vice kw tusim 49kw oproti 43kw coz nevim zda je az tak markantni rozdil.
NX je za mne asi nejblize jako ze "enduru", ale 35kw pro dva asi moc nebude...asi
Cena je vse kolem 200tis. Uplne vic jit nechci. Tezke neco vybrat... ....a jak uz nekdo zminoval chci ji na porad
Ps: klidne zkuzte prosim doporucit i neco jineho co by tak odpovidalo mojim pozadavkum. Nicmene automat a ani skutr nechci razeni mam rad
Divas se na spatnou vec. Spotreba a servisni naklady je neco co moc neresis jakmile te motorky chytnou. 49kW nebo 43kW je uplne fuk, protoze to je vykon ve vysokych otackach. Pro bezne jezdeni, kopcovity teren a jizdy s nakladem a ve dvou te zajima hlavne kroutak a tam je NC rozhodne nad Versysem. Vylety ve dvou se daji porad okolo 100km/hod valit is 9kW, takze pohadkam o tom, ze 35kW je malo fakt never

DCT jsi asi jeste nezkusil, tak bych uplne o nem nerikal, ze ho nechces. Obzvlaste pokud to pocitas jako dopravu do prace po meste a kolonach. Vychazej z toho, ze realne nevis co chces, ja to nevim ani po tolika letech a tak to ma plno lidi a proto mame tech stroju plne garaze


Doporucovat je mozne spousty veci. Treba neco od QJ Motor kde maji super ceny, dlouha zaruka, vyhrivana sedacka i rukojeti v cene, kufry za super cenu. Zaplatis stejne jak za ojetinu a s velkou pravdepodobnosti to bude prodavat, ale musis pocitat s vetsi ztratou hodnoty.
Problem je to, ze ted si neco predstavujes, ale jakmile zacnes pravidelne jezdit do prace, tak bez kufru te brzy zacne stvat, ze neni kam dat veci a hadry, parkrat trefis dest a zacne te stvat u dost moto, ze nenabizi zadne kryti, pak te v kolonach zacne stvat neustale spojkovani a budes pak sam premyslet nad NC nebo skutrem s tim, ze k tomu motorku na vikendy ve dvou

Neber to jako nejake lamani. Tohle objevovani a zkouseni stroju postupne je jedna z fajn veci na tom

2 reakcí na tento příspěvek Versys/ Nx / NC
"U NX si nejsem jist, zda to neni slabe."

Budu pouzivat vetsinou na cestu do prace cca 20km tam 20km zpet.
Jednou za 3 tydny vylet 300km. A parkrat do roka vylet ve dvou.
Je pro mne dulezita jak spotřeba, tak naklady na servis, tak prakticnost.
Moje první Jawa měla dvanáct koní a byl to silný stroj. Pokud při tomto masivním nájezdu řešíš spotřebu a přesto uvažuješ o koupi (skoro) nové motorky, tak věz že levněji a praktičtěji jezdí stopětadváca skútr.
Máš tři kandidáty, přičemž je jeden favorit, tak k čemu toto téma? Bude to jen přehlídka toho, jestli se zúčastní více fandů Kawasaki nebo Hondy. Osobní preference jsou nepřenosné a každý to bude vidět jinak...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Versys/ Nx / NC

Nicmene vim ze skutr 125 nechci, ale i tak diky za nazor.
I několikadenní cesty do zahraničí s prespavanim jezdím ve dvou na skutru ADV 350. Pochopitelne i na různých moto ať uz supersport nebo cruiser.
Zároveň ale 15km jedu práce na cruiseru co ma 400kg po městě s hromadou křižovatek a kruhacu (většina lidi netuší jak dobre ty motorky jsou na jezdeni). Hlavně tedy je na tom člověk lépe kryty v normálním oblečení a taky to mnohem lépe topí když je chladněji

To ti spíše muže hlavu zamotat než pomoct

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Versys/ Nx / NC








Naposledy editováno 09.02.2024 13:12:21
Na začátek jí nebudeš stačit ty. Nehledě na to, že natankovaná mašina co váží 200 a co váží 240kg je ooobrovský rozdíl! I kdyby jsi byl krotký s pravým zápěstím, ty kila ti dají zabrat. Zvláště jako začátečníkovi v krizovkách, a nějaká bude, neboj. Na 650-800 nebo i více pak přesedneš až ti A2ková 500 nebude stačit. Nespěchej na sebe!
Ja spise zazivam opacny problem, ze i s 6,9kW motorkou a moji vahou na okreskach jsem bezne predjizdel osobaky. A kamion do prudkeho kopce naopak bylo pozitivum, protoze jsem se mohl nechat tahnout za nim v "kapse"

A o tom to je. Každý z nás na trochu jiné požadavky a představy a proto nějaká doporučení od jiných mohou spíše jen směrovat. Navíc člověk začínající má sice nějaké vize,ale časem se toho může dost změnit. Teď touží po NC,ale za rok se to může změnit a zatouží po motorce.


HALLU: Část toho textu byla mířená i na tebe. Chápu že chceš aby se majitelé podělili o zkušenosti,ale jak sis určitě už všiml,ty jsou často protichůdné. Ani jedna z toho výběru není propadák, jen každá cílí na trochu jinou skupinu.Prostě co jednomu sedí a vyhovuje,to druhému ne.
Naposledy editováno 09.02.2024 10:50:20
Proč se dělají odstupňované řidičáky? Proč motorky menší(Hlavně taky nižší )a s menším výkonem? Není to právě pro takovýhle začátečníky?
Kup něco menšího a slabšího, sezónu pojezdíš a pak zjistíš kam tě to vlastně táhne ,prodáš a koupíš už na základě svých zkušeností...
Jo a kolikrát je mnohem větší fun faktor u menší a pěkně ovladatelný motorky než u nějaký vysoký těžký mrchy.
Naposledy editováno 09.02.2024 11:56:26
No to určitě


V běžném provozu předjíždím úplně všechny na 20kW CRF300L na drapácích. Krok se mnou drží jen rychlíci ve sportovních autech.
Půllitr je na svižnou jízdu ve dvou silný víc než dost. Omezovat tě bude spousta jiných věcí, než síla motoru.
1 reakcí na tento příspěvek Versys/ Nx / NC
Jezdit a cestovat se dá na všem, ale na něčem se jede/cestuje a na něčem je to zoufalství. Silnější motor je vhodnější, že idiotovi zamáváš a zmizíš. Nechci být moc radikální, ale tu zábavu na vydechlejch mašinách si nedovedu představit. Tímto pohledem jsou cestovní nadlitry jen pro magory nebo pozéry.
1 reakcí na tento příspěvek Versys/ Nx / NC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Versys/ Nx / NC

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
reset servisu na Kawasaki Versys 650 Kawasaki Versys 650, Kawasaki Versys 1000 | Hřib71 | 4 | 17.4.2025 v 10:34 FiZzeR |
Přešití sedla ,pohodlnější [1, 2] Honda NC 750X | stafler | 51 | 13.4.2025 v 13:51 stafler |
Výměna sníženého sedla Kawasaki Versys 650 | NiCKSON | 1 | 12.4.2025 v 22:34 NiCKSON |
Upadený ventil Kawa 650 (er, versys... Kawasaki Versys 650 | ramlik | 8 | 9.4.2025 v 20:51 Kohlstein |
Lámající se klíče Honda (NC750X) Honda NC750X | ok4rm | 17 | 8.4.2025 v 19:48 docent |