1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech
crestik píše: P911> tak autor se tu ptá na vozík kolem 10tky a ty dáš doporučení na skoro trojnásobek
Tenhle stál ještě loni na Lipůvce 12.000,- Kč
http://www.privesy.cz/p52_borek
Jinak to teda beru zpět, mrknul jsem na první na hlavní stránce, a ten je sklopný...sice nechápu příplatek 10tis za sklopku, ale co už
http://www.privesy.c...ion-bd-7520-u-valnik
1 reakcí na tento příspěvek Kára od tanatech
Koupil jsem ho před 5 lety nový, maximální spokojenost. Akorát loni zpuchřely ventilky, musel jsem je vyměnit. Odtahal už beton, hromady štěrku (přes tunu) a různý klasický věci když máš barák a zahradu...
Naposledy editováno 12.04.2022 08:50:07
1 reakcí na tento příspěvek Kára od tanatech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech
kotzitzaq píše: Mám ten nejjednodušší asi 4 roky a je v pohodě. Jen když jsem na něj naházel cca, 650 kilo cihel, tak to trochu kroutilo podpěrné kolečko (ale je tam v prodeji nějaká výztuha oje za pár stovek...jen jsem si ji zatím nekoupil).
naházet na to 650kg a chtít aby se OPĚRNÉ kolečko nekroutilo je váže myšlenka jak noha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech
Kamikadze-Ace píše: Piwell> kolik byla cenovka když byl nový ?
Ty 4 venkovní výztuhy bočnic a 6 nerezových ok jsem kupoval jako příslušenství. Bylo to nějak myslím kolem 20 - 21 000,- bez DPH, kolem 25 000,- s DPH komplet. Oproti verzi s klasickou torzní nápravou byl o pár tisíc dražší.
2 reakcí na tento příspěvek Kára od tanatech
nesrovnatelné s vozíkem z bikers crown na motorky, který prázdný váží 120 kg
polské tanatechy , temaredy a další perly válcovali celá léta konkurenci cenou....řekl bych že do první technické prohlídky to vydrží ale nepřetěžoval bych to, stačí málo a tento typ konstrukce se dle mého názoru výrazně zkroutí
Osobně se domnívám, že není problém absolvovat nějaké schvalovací zkoušky s vozíkem ze 3mm plechu a pak dalších 1000 vyrobit "ve shodě" z plechu 2.8...nikdo na to nepřijde materiál je levnější a cena vozíku pak také...tato myšlenka mne napadla poté co známý z webu jednoho polského výrobce / prodejce postahoval nějaké prospekty kde byla deklarována tloušťka plech ze kterého jsou jednotlivé části vozidla vyrobeny...dal se do měření a tvrdil že plech je o půl milimetru tenčí než je deklarováno....a to po povrchové úpravě....ale to je spíš možný námět pro kontrolní orgány, čoi nebo mdcr
osobně bych si připlatil a vozíl nechal vyrobit, z materiálu a profilů tloušťky jakou si vyberu....včetně předimenzované nápravy, umožňující případně vozík přestavět na vyšší kategorii...s bočnicemi a konstrukcí s plachou, s odnímatelnou - demontovatelnou ližinou na motocykl...resp, jen s tím adatpérem do kterého se flákne přední kolo..po jeho odejmutí to bude vozík s bočnicí..
Naposledy editováno 12.04.2022 13:37:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech
CRF1000 píše: Chtěl jsem to koupit z první ruky, pan to měl doma na dvorku nepřihlášené prý s oděrkou na oji...manželka mu do oje nacouvala autem...plech ve tvaru C po mém příjezdu pan vyrovnával gumovým kladivem...a šlo to....
nesrovnatelné s vozíkem z bikers crown na motorky, který prázdný váží 120 kg
polské tanatechy , temaredy a další perly válcovali celá léta konkurenci cenou....řekl bych že do první technické prohlídky to vydrží ale nepřetěžoval bych to, stačí málo a tento typ konstrukce se dle mého názoru výrazně zkroutí
Osobně se domnívám, že není problém absolvovat nějaké schvalovací zkoušky s vozíkem ze 3mm plechu a pak dalších 1000 vyrobit "ve shodě" z plechu 2.8...nikdo na to nepřijde materiál je levnější a cena vozíku pak také...tato myšlenka mne napadla poté co známý z webu jednoho polského výrobce / prodejce postahoval nějaké prospekty kde byla deklarována tloušťka plech ze kterého jsou jednotlivé části vozidla vyrobeny...dal se do měření a tvrdil že plech je o půl milimetru tenčí než je deklarováno....a to po povrchové úpravě....ale to je spíš možný námět pro kontrolní orgány, čoi nebo mdcr
osobně bych si připlatil a vozíl nechal vyrobit, z materiálu a profilů tloušťky jakou si vyberu....včetně předimenzované nápravy, umožňující případně vozík přestavět na vyšší kategorii...s bočnicemi a konstrukcí s plachou, s odnímatelnou - demontovatelnou ližinou na motocykl...resp, jen s tím adatpérem do kterého se flákne přední kolo..po jeho odejmutí to bude vozík s bočnicí..
První odstavec kec
A ty další nepodložený osobní úvahy, OK
Jestli bržděný, nebo ne, je otázkou - nákladní kolem baráku mám do 750kg a nebržděný........ale spíše jen proto, že to mohou tahat všichni a když je přeložený, nejedu nikam daleko. Vozík se kterým jezdím za hranice mám bržděný.
Dobré pro přesuny po ČR je i povolená rychlost. Poslední koupený má 130km/h.
Také jsem začínal s tím, že je to jen na takové to převezení bordelu na skládku - no, jeden campingový skříňový zamykací, druhý přepravník na motorku, malý nákladní a teď přibyl velký nákladní.
jo, časem se trochu povolily vratový šrouby, co drží překližku na podlaze, tak jsem je vyměnil za obyč s velkýma podložkama.
Shodou okolností vloni dva týpci z mýho okolí, pár týdnů po sobě, ulomili na svejch vozejkách oj - oba měli nějaký obyč s jednoduchou trubkovou ojí.
Snad to Véčko na Agadosu dá člověku alespoň víc času na reakci
a vřele doporučuju vozit k vozejku rezervu a cajky na její výměnu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech
1 reakcí na tento příspěvek Kára od tanatech
Jinak tady v HK vim že máme tyhle přívěsy -https://www.privesyhk.cz/
Má s nimi někdo zkušenost?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech
Otypovaný na 750kg, ale sedne si na dorazy až při cca 1300kg nákladu...........takže nepéruje jen při kubíku betonu. Náprava pevná, péra listová, trojitá oj V+střed....opravdu bytelný vozík.
Je těžší, překližka podlahy by mohla být silnější...........ale zatím drží. Má čtyři příčky a centrální nosník. Měl jsem obavy z absence tlumičů (šli by domontovat bez větších problémů), ale "houpačky" na listech jsou dotažené na určitý moment a jejich samosvor tlumiče perfektně nahrazuje. Jediná moje úprava bylo osvětlení - zadní skupinová světla trčela do stran, takže jsem s nimi furt někde chytal............tak jsem světla schoval pod korbu a odrazky dal na blatníky.
Na tom svém jsem převážel žulové chodníkové desky..........vidět to ve vleku skoro nebylo, ale zátěžové pneu nafoukané na maximum byly slušně splácnuté - při takové zátěži bych měl strach u torzní odpružené nápravy, že by síly znásobené ramenem kliky kola mohly být tak velké, že by to nemusel plech vydržet a náprava by se mohla vytrhnout. Jeden takový vozík jsem už opravoval - kombinace stavební suť a zahraniční dělník byla pro něho smrtící
Sice zrovna touto nápravou je vybaven vozík, co má AveKT, a naložený jej má také slušně. Sice asi potřeboval couvnout trochu dál, ale za danou situaci nemohl vozík, ale spíše terén
Naposledy editováno 13.04.2022 16:25:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech
Brůča. píše: Spazik> Vzhledem k situaci, kdy potřebuji převážet stavební materiál - beton, palety cihel, písky, štěrky.......a nebo celé OSB desky, jsem hledal větší a bytelnější vozík. A mám zrovna z výše zmiňované firmy koupený (odkoupený od firmy, která pořizovala sklápěcí, takže již jetý a nenový ) vozík. Vozík vyráběný v Polsku - ale na velmi slušné technické úrovni. Mám zesílenou verzi - nápravu, kola, péra, chňapku + vyklápěcí i přední čelo, manipulační kolečko, zadní stavitelné nohy, úchyty v podlaze, oka z vnějšku a pod.
Otypovaný na 750kg, ale sedne si na dorazy až při cca 1300kg nákladu...........takže nepéruje jen při kubíku betonu . Náprava pevná, péra listová, trojitá oj V+střed....opravdu bytelný vozík.
Je těžší, překližka podlahy by mohla být silnější...........ale zatím drží. Má čtyři příčky a centrální nosník. Měl jsem obavy z absence tlumičů (šli by domontovat bez větších problémů), ale "houpačky" na listech jsou dotažené na určitý moment a jejich samosvor tlumiče perfektně nahrazuje. Jediná moje úprava bylo osvětlení - zadní skupinová světla trčela do stran, takže jsem s nimi furt někde chytal............tak jsem světla schoval pod korbu a odrazky dal na blatníky.
Vole, víš co váží kubík betonu?
CRF1000 píše:
Osobně se domnívám, že není problém absolvovat nějaké schvalovací zkoušky s vozíkem ze 3mm plechu a pak dalších 1000 vyrobit "ve shodě" z plechu 2.8...nikdo na to nepřijde materiál je levnější a cena vozíku pak také...
Pokud vezmu běžnou S355 EN 10051 ve standardní tabuli 3000x1500, tak tolerance na trojku plech je +/- 0,25 mm. Povrchová úprava - zinek bude mít vrstvu 8 um. Pokud tedy vezmeš posuvku a naměříš 2,8 mm, tak je to regulérní trojka plech, který je ve shodě se specifikací.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech
Kačor píše: Brůča.> Kubík betonu bude mít přes 2tuny . S tím budeš muset jet jako posraný ,nebo to na prvním větším hupu rozlomíš . Vlastní zkušenost
No, i když se namíchá téměř suchý, řekněme odhadem S1, má cca 2050 až 2150 kg/m3. Klasika do mixu, tzn S3, ev. S4, má cca. 2200 - 2400 kg/m3.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech
Podívej se na fotku od AveKT - má pověšeno za "schade" dobrých patnáct metráků a také bez šlajfu. Tam bych se potil - embéčko moc těžké není, předek lehoučký, takže hned bloklý, ABS nikde, zezadu tě strká mrtvý smrk.....tam bych se plazil jako posr.....
Naposledy editováno 14.04.2022 22:01:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kára od tanatech
A kupodivu je to docela bytelný vozík. Odveze pár těžších věcí na stavbu baráku a potom půjde do důchodu s příležitostní brigádou - dříví z lesa do krbu, hnůj pod okurky, trávu do sběrného dvora a pod.