Téma: Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
16.9.2020 v 16:23
Stalo se toto už někomu z vás? Pod videem ten problém řeší.
1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
jo kdyby tam žádnej servomotorek nebyl, nemusí se nic řešit, rozebírat, platit, nervovat atd. Příplatkem za automat si zákazník vlastně připlácí akorát problémy.. Nekup to
A jak píše kolega vejš, za 10 let jako ojetina to bude obávaná past, zájem bude o manuály, automat nikdo chtít nebude, stejná situace jak u ojetejch aut..

A jak píše kolega vejš, za 10 let jako ojetina to bude obávaná past, zájem bude o manuály, automat nikdo chtít nebude, stejná situace jak u ojetejch aut..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
SuperSic58> a mojí AT s manuálem a plynovým lankem, malým displejem bez palivových map budou vyvažovat zlatem

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
CRF1000 píše: SuperSic58> a mojí AT s manuálem a plynovým lankem, malým displejem bez palivových map budou vyvažovat zlatem

(reakce na) Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
Medved> ne, myslel jsem nový model 2019 ...má to jen ABS a 3 stupně kontroly trakce, jinak nic....a čerpadlo běží...pokud jde o legendu AT - původní -starý model, o nedostupností dílů přehled nemám...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
Medved píše: Zlatem se vyvazuje uz ted spis funkcni benzinova pumpa na AT, ne?
Minulý týden jela manželka do práce na motorce. Odpoledne ji vidím, jak stojí u vrátek, v ruce helmu, hledá klíče. Tak jsem k ní došel, otevírám vrata a moc nerozumím jejím slovům, že se hezky prošla. Vykouknu na ulici, že zajedu do vrat, a motorka nikde! Nechápavě se ptám, kde má motorku - ještě udýchaná odpovídá, že mi přece říkala, že se hezky prošla! Motorka stojí 200 m pod kopcem a nejede! Už od dálniční přípojky poškubávala, tak to raději vzala zkratkou, ale kopec u nás v ulici už nevyjela. Vzal jsem si od ní klíčky, došel pod kopec, zkusil nastartovat - nechytla a ni neměla snahu. Nechtěl jsem dělat haló a rozebírat motorku kus od baráku, tak jsem vyškubnul dráty ke spínači spojkové pačky, ty proklemoval, nakopal trojku a přes startér to dotlačil do garáže - nic okouzlujícího na té e-mobilitě fakt nevidím. V garáži jsem zjistil, že byly slepené kontakty na čerpadle....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
vilemx> to píšeš o čínské motorce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
CRF1000 a Medved> Je fakt, že to je podruhé za patnáct let, co zazlobilo. Poprvé to bylo kvůli tomu, že Čízák blbě zaizoloval odpůrek mosfetového přemostění, a ten se uklepal. No a teď, když už má načerpáno asi šest kubíků benzínu, tak šlo ven a nahradilo jej jiné od výrobce Facet. Tohle - když je schválené pro letadla, tak snad bude fungovat i v Africe

(reakce na) Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
vilemx> jaké máš číslo toho faceta? já jen že půlka lčenů lc8 se jednu nachytala na faceta (spíš činskou kopii faceta) co dávla velký ltak a jehlové ventily to neudržely a přeplavovaly se
jinak téma čerpadla je věčné - taky jsme to měl předělané na mosfetové spínání, ale nejvíc se mi líbilo to holandské s optočlenem úplně bez kontaktů
jinak téma čerpadla je věčné - taky jsme to měl předělané na mosfetové spínání, ale nejvíc se mi líbilo to holandské s optočlenem úplně bez kontaktů
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
CRF1000 píše: SuperSic58> a mojí AT s manuálem a plynovým lankem, malým displejem bez palivových map budou vyvažovat zlatem


(reakce na) Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
foxdive píše: nebudou, už dnes to nikdo nechce ty si myslíš že to ovládá lanko napřímo, ale ona to ovládá stejně elektronika
1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
To fakt?tak byli ještě víc za opicema než sem si myslel, možná proto ta kontrola trakce byla tak tragická, tak dík za ujasneni
(reakce na) Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
foxdive> Když v roce 2016 vylezli s novou AT, tak jsem měl pocit, že ji měli hotovou už v roce 2001, kdy skončil prodej XRV, a těch 15 let do 2016 čekali, až ze silnic vymizí tyhle staré XRV = bude pořádný hlad po nástupci
Použité technologie tomu odpovídaly 
Naposledy editováno 04.11.2021 11:54:28


Naposledy editováno 04.11.2021 11:54:28
1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
(reakce na) Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
Mekymekytalo> Video parádní, vřelé díky kamarádovi. Během sledování vyvstalo pár otázek, tak jsem začal hned hledat odpovědi:
1) trochu oleje je vidět i na fotce Workshop manuálu u rozborky. Počítám, že je to tím, že instrukce při montáži říkají, že se O-kroužek musí ošetřit motorovým olejem - no a ten časem steče do nejnižšího bodu.
2) použitá vazelína je "UNIREX N3 manufactured by ExxonMobil or equivalent". A jestli hledám dobře, tak je to "Vysokoteplotní víceúčelové plastické mazivo (komplexní litné mýdlo/ropný olej), teplotní použití -30°C do +160°C"
3) O-kroužek by se měl použít nový, ale na PartsDepot to nevidím ani jako dostupný díl. Našel jsem nákres až na PartZilla, kde je vidět P/N 91301-MJP-G81. Na to už PartsDepot reaguje za 132 Kč, u WeBike za 32 Kč (+ doprava, DPH, clo, náklady celního řízení).
4) utahovací moment torxů je 14 Nm, utahovací moment plastového krytu pak 12 Nm
Jelikož mne čeká preventivní vyčištění nejen na AT, ale také na Integře, tak jsem projel i servisní manuál ke skútru, utahovací momenty sedí, jen vazelína je uvedena jako "Templex N3 grease (ESSO)". Ta má teplotní použití -20 až 120 stupňů, počítám, že je to kvůli tomu, že u Integry je motorek umístěn dole a není tolik zahříván, takže stačí levnější vazelína a nemusí být vysokoteplotní.
U Integry jsem O-kroužek na PartsDepotu našel rovnou, lidovka P/N 91351HM8A51 za 171 Kč. Na WeBike za 57 Kč (+ doprava, DPH, clo, náklady celního řízení).
Poslední poznámka, protože to určitě sám zapomenu - motorky jsou na AT i Integru rozdílné, O-kroužky mají také jiné kódy.
1) trochu oleje je vidět i na fotce Workshop manuálu u rozborky. Počítám, že je to tím, že instrukce při montáži říkají, že se O-kroužek musí ošetřit motorovým olejem - no a ten časem steče do nejnižšího bodu.
2) použitá vazelína je "UNIREX N3 manufactured by ExxonMobil or equivalent". A jestli hledám dobře, tak je to "Vysokoteplotní víceúčelové plastické mazivo (komplexní litné mýdlo/ropný olej), teplotní použití -30°C do +160°C"
3) O-kroužek by se měl použít nový, ale na PartsDepot to nevidím ani jako dostupný díl. Našel jsem nákres až na PartZilla, kde je vidět P/N 91301-MJP-G81. Na to už PartsDepot reaguje za 132 Kč, u WeBike za 32 Kč (+ doprava, DPH, clo, náklady celního řízení).
4) utahovací moment torxů je 14 Nm, utahovací moment plastového krytu pak 12 Nm
Jelikož mne čeká preventivní vyčištění nejen na AT, ale také na Integře, tak jsem projel i servisní manuál ke skútru, utahovací momenty sedí, jen vazelína je uvedena jako "Templex N3 grease (ESSO)". Ta má teplotní použití -20 až 120 stupňů, počítám, že je to kvůli tomu, že u Integry je motorek umístěn dole a není tolik zahříván, takže stačí levnější vazelína a nemusí být vysokoteplotní.
U Integry jsem O-kroužek na PartsDepotu našel rovnou, lidovka P/N 91351HM8A51 za 171 Kč. Na WeBike za 57 Kč (+ doprava, DPH, clo, náklady celního řízení).
Poslední poznámka, protože to určitě sám zapomenu - motorky jsou na AT i Integru rozdílné, O-kroužky mají také jiné kódy.
1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
Na to, jaký prostor jsi věnoval O-kroužku, který jen staticky těsní a pokud ho nedodržel o hranu, tak má životnost fůru let, nějak nevidím zmínku o těsnění hřídelky motoru. ??? O to bych se bál daleko víc.
1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
Mám na DCT-čku najeto přes 30 tis.. Ve 20 tisících jsem tam při preventivní kontrole nějaký nadrcený binec našel, později při preventivní kontrole ve 30 tis. to už bylo čisté jako lilium. Jeden z uhlíků mám (pravděpodobně už z výroby nebo tovární montáže) na "nepracovním" konci částečně zmenšený, protože původní čtvercová ploška je v jednom rohu odlomená. To zvyšuje riziko, že by mohla přítlačná struna někdy ze zmenšené opěrné plošky sklouznout a potřebný volný pohyb uhlíku zablokovat. Zatím bezproblémově na moto jezdím, perko zatím ze zbývající plošky nesklouzlo, ale červík nejistoty ve mě pochopitelně je. Myslel jsem si, že nebude problém na netu sehnat pouze uhlíky nebo třeba i ten plastový kruhový mezikus, ve kterém jsou uhlíky umístěné, ale ouha - ke koupi je jen celý servomotorek (s plastovým mezikusem s uhlíky i kovovým víčkem) za cenu přes 10 tis. Kč
Pokud byste někdo někde na netu narazil na možnost koupě pouze uhlíků (nebo toho plastového mezikusu s uhlíky), poskytněte prosím odkaz, díky.

(reakce na) Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
vilemx> No, upřímně řečeno, v bodě 3 je použito slovíčko "by".
Myslel jsem si, že z příspěvku bude jasné, že se na rozborku teprve chystám. Motorek je v materiálech Hondy uváděn jako celek, tj. jaké tam patří těsnění hřídelky, se z dokumentace nedozvíš a musí se to řešit až při rozborce a případném nalezení problému. Pokud o tom víš víc, poděl se s ostatními.
Vyčistit to zvládnu, ale v případě nějakých trablů jsem připravený se obrátit na vyhlášeného maníka z Újezda nad Lesy (vlastně teď po rozvodu už z Běchovic), který dělá alternátory, startéry.
Naposledy editováno 07.11.2021 20:42:33
Myslel jsem si, že z příspěvku bude jasné, že se na rozborku teprve chystám. Motorek je v materiálech Hondy uváděn jako celek, tj. jaké tam patří těsnění hřídelky, se z dokumentace nedozvíš a musí se to řešit až při rozborce a případném nalezení problému. Pokud o tom víš víc, poděl se s ostatními.
Vyčistit to zvládnu, ale v případě nějakých trablů jsem připravený se obrátit na vyhlášeného maníka z Újezda nad Lesy (vlastně teď po rozvodu už z Běchovic), který dělá alternátory, startéry.
Naposledy editováno 07.11.2021 20:42:33
(reakce na) Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
MirSe> Když jsem si před měsícem kupoval Afriku u www.mvmoto.cz, tak jsem se na motorek ptal. O potenciálním problěmu věděli a už pár zákazníkům uhlíky vyměňovali, neviděli v tom větší problém. Jak jsem zmínil v předchozím příspěvku, machr na startéry/alternátory by si s tím měl poradit. Bohužel mvmoto.cz je (pro mne) trochu z ruky, z Pacova je to trochu lepší, ale taky nic moc.
1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
Ví někdo rozměry uhlíků?To by mělo z něčeho pasovat,třeba i z vysavače.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
Oldag> nemeri je v tom videu? 4x4mm
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
Slávek-TDM píše: Oldag> nemeri je v tom videu? 4x4mm
Ve videu říká 5,8 x 5,8, délka 7,3 mm.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
MirSe> Takhle krátký?
1 reakcí na tento příspěvek Africa Twin DCT nejde řadit ani nastartovat zaseknutá rychlost
Zkusil jsem Google, prosím bez záruky, netuším, jestli by šly použít.
https://www.nahradni...artace-5-8-x-5-8-mm/
Je zde někdo znalejší?
https://www.nahradni...artace-5-8-x-5-8-mm/
Je zde někdo znalejší?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
překódování zámků kufrů Honda CRF1000L Africa Twin | Hopppy | 7 | 15.4.2025 v 20:34 MMARTINK |
Kosovo - typy na trasy, místa k náv... Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 18 | 5.4.2025 v 12:09 -MP- |
Sedlo Africa Twin 2016 Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Twin | korela | 18 | 4.4.2025 v 21:17 Ivos |
Kódy v TP Honda CRF1000L Africa Twin | Hůlis | 11 | 4.4.2025 v 12:15 TomasRA |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 70 | 14.3.2025 v 20:10 tom_nesquik |