paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Aprilia
 
18.3.2008 v 07:36
Cau kluci,nedavno tu sli dve temata k olejum,ale ani jedno nevystihlo muj dotaz:
Aprilia uvadi spec. k oleji 15W-50 , API-SG , CCMC-G4

Je dostacujici olej, ktery ma spec. : 15W-50 , API-SG , JASO-MA , jako napriklad REPSOL (na Slovensku se prodava verze 15W-50 , v Cechach jsem to nevidel)

Jde mi o absenci normy CCMC-G4 , kterou udava opravdu malokdo.

Diky
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia

19.3.2008 v 16:42 | Nahoru | #31

NickSlaughter>Qbi-C>2nickslaughter> bylo by vhodne, abys vysvetlil, jak vis ze tebou jmenovane oleje jsou O TRIDU vyse. zatim jsi nezminil zadne racionalni duvody, proc bys 15W50 od napr. motulu do sve ducati nedal. motul, motorex, shell, agip - pokud nejses konkretne fanda nejake znacky, rozdil v kvalite ci ve zpracovani je nulovy. viz testy ruznych laboratori na maziva, co si ostatne sam muzes vygooglovat.

Nejsem fanda, ale zaměstnanec značky

O značku samozřejmě neběží, tu má každý svou...rozdíl mezi syntetikou Ester 5100 a olejem vyrobeným dvojitou syntézou bude, proto pokud to finance dovolují raději koupím 300 V Factory line. Nic tím prostě nezkazíš, to víš sám.



nic se tím nezkazí, ale jsou to zbytečně vyhozené prachy. A pak se najdou takoví jedinci kteří kupují litr oleje za 500, ale jezdí na jetých gumách...

(reakce na) Aprilia

19.3.2008 v 19:03 | Nahoru | #32

Qbi-C>zdenik> zdendo, to mas teda zvlastni model aprilie.. pokud se bavime o modelu 1998 - 2003, tak 160HP je mozne vyladit opravdu maximalne na motoru, rozhodne ne na zadnim kole. pocitej s tim, ze rozdil mezi silou na zadnim kole a na motoru je cca 12-14%, a ver mi, ze na to, abys mel 160 koni na kole do motoru 180 koni rozhodne nepridas.

samozrejme delaji se nejake 11tkove kity apod., ale ja se bavim o standardnim litrovem rotaxu, co je v techto RSVckach.

napr. navysovani vykonu ted hodne podrobne resi momentalne kluci z dvouval naked racing teamu No. 199 (www.cec.cz), kteri jedou letosni zavody s tuonama. takze nerad ti beru iluze, ale 160HP na zadni kolo fakt nedostanes ani kdyby ses postavil na hlavu vem si, ze standardni mille (napr. kterou mam ja) ma papirove nejakych cca 128 koni - NA MOTORU. uz chapes?



pravda nebylo to s pcmdr, ale s 1100 kitem a ne 160 ale 153 koní takže beru zpět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia

20.3.2008 v 08:44 | Nahoru | #33

Lada.s>NickSlaughter>Qbi-C>2nickslaughter> bylo by vhodne, abys vysvetlil, jak vis ze tebou jmenovane oleje jsou O TRIDU vyse. zatim jsi nezminil zadne racionalni duvody, proc bys 15W50 od napr. motulu do sve ducati nedal. motul, motorex, shell, agip - pokud nejses konkretne fanda nejake znacky, rozdil v kvalite ci ve zpracovani je nulovy. viz testy ruznych laboratori na maziva, co si ostatne sam muzes vygooglovat.

Nejsem fanda, ale zaměstnanec značky

O značku samozřejmě neběží, tu má každý svou...rozdíl mezi syntetikou Ester 5100 a olejem vyrobeným dvojitou syntézou bude, proto pokud to finance dovolují raději koupím 300 V Factory line. Nic tím prostě nezkazíš, to víš sám.

nic se tím nezkazí, ale jsou to zbytečně vyhozené prachy. A pak se najdou takoví jedinci kteří kupují litr oleje za 500, ale jezdí na jetých gumách...



Jetou pneu...NIKDY!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia

20.3.2008 v 14:10 | Nahoru | #34
NickSlaughter> když jezdim jen tak a ne na okruh tak tam dávam jetý z okruhu a nevidim na tom nic špatného a ani nebezpečného.

gumy z okruhu jsou jetý jen po stranách a na prostředku maj dost masa.to tě na normální ježdění mimo okruh bohatě stačí ,proto že se na ty sjetý hrany stejně v běžném provozu nedostaneš.

já když koupim novou na zadek tak se můžu jít za 3000km klouzat!!!a boky jsou jak nový.

tak že mně se vyplatí za 1000 koupit jetou z okruhu a nalítám na ní v běžném provozu skoro 2000km.
kdo umí počítat tak zjistí že je to docela finanční úspora a mně to stačí.na koleno v provozu NEJEZDIM!

NA OKRUH SAMO NOVÉ

(reakce na) Aprilia

20.3.2008 v 14:12 | Nahoru | #35

V2=TRHAČ>NickSlaughter> když jezdim jen tak a ne na okruh tak tam dávam jetý z okruhu a nevidim na tom nic špatného a ani nebezpečného.

gumy z okruhu jsou jetý jen po stranách a na prostředku maj dost masa.to tě na normální ježdění mimo okruh bohatě stačí ,proto že se na ty sjetý hrany stejně v běžném provozu nedostaneš.

já když koupim novou na zadek tak se můžu jít za 3000km klouzat!!!a boky jsou jak nový.

tak že mně se vyplatí za 1000 koupit jetou z okruhu a nalítám na ní v běžném provozu skoro 2000km.
kdo umí počítat tak zjistí že je to docela finanční úspora a mně to stačí.na koleno v provozu NEJEZDIM!

NA OKRUH SAMO NOVÉ



Pokud máš dobrý zdroj a jistotu, že není pneu nějak poškozena, tak v tom problém nevidím.
Ale já koupím novou pneu na sezonu a stačí mi, jelikož střídám více motorek
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist