1 reakcí na tento příspěvek sršeň na kole
proc ale mrazek udelal ten cep na strane kyvky a ne na strane tahla mi nejak unika...
jinak to kolo je fajn sen o vnitřní přehazce mám dlouho ale moc peněz klasika je pořád o velký skok levnější . jediné co sem nebral v potaz je velikost řetězu a skladba přece jen na kole je to dost někde jinde
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sršeň na kole

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sršeň na kole
banda1250 píše: ...já taky ...a ještě nesmý do lesa

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sršeň na kole
pritula píše: asi to bude chtít oprášit vyjmenovaná slova ale taky nic proti, mě zase moc nešla matematika :-p
mně


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sršeň na kole
Pedl píše: mně
Tvl neser, tohle jsem zase nikdy nepochopil já

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sršeň na kole
assassin píše: tyhle stroje jsou na trhu uz dlouho, baterky se za poslednich 10let posunuly jen minimalne... tzn pokud se neobjevi nejaka revolucni technologie, tak s vydrzi toho moc neudelaj
Li- ..... baterky jsou na svém technologicky maximálním ždímatelném maximu (něco málo navíc se snad ještě podaří), ale máme tady NANO produkt z Liberecké univerzity a HE3DA.COM
Son píše: Li- ..... baterky jsou na svém technologicky maximálním ždímatelném maximu (něco málo navíc se snad ještě podaří), ale máme tady NANO produkt z Liberecké univerzity a HE3DA.COM
no to je prave ta optimalizace liion baterii ... ruzna konstrukce elektrod atd. osobne si nemyslim, ze by he3da bylo neco tak revolucniho jak se to prezentuje.
poslednich 10let se ruznym zpusobem optimalizuji liion baterie, ale nic prevratne noveho neprislo, tzn presne jak rikas, jsme na hranici toho co baterie dokazou a proto necekam v pristich letech zadne zvlastni zlepseni dojezdu atd u elektrokol/motorek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sršeň na kole
Menhir píše: assassin> Já si říkal žes to přehlídl a zrovna tak nějak doufal že vysvětlíš proč to udělal tak ,,divně''
nevim proc to tak udelal, mam domluvene testovani, tak se zkusim zeptat konstruktera, co tim zamyslel.
me osobne to u tohodle stroje prijde zbytecne - u biku se tim upravuje trajektorie po ktere se pohybuje kolo pri propruzeni a tim i chovani celeho biku pri slapani vs sjezd. u motorky neni treba resit "houpani" od slapani, zmenu prevodu prehazovackou tzn ani anti-squat a pedal kick back...
ja bych tenhle cep dal nahoru k tomu "tahlu" co macka pres prepakovani tlumic.
ale asi nad tim ted nebudu moc badat, uz jsem tu ze sebe udelal blbce, ze jsem si toho cepu ani nevsiml... kouknu se na to az odevzdam projekt a trosku se mi uvolni kapacita procesoru

assassin píše: nevim proc to tak udelal, mam domluvene testovani, tak se zkusim zeptat konstruktera, co tim zamyslel.
me osobne to u tohodle stroje prijde zbytecne - u biku se tim upravuje trajektorie po ktere se pohybuje kolo pri propruzeni a tim i chovani celeho biku pri slapani vs sjezd. u motorky neni treba resit "houpani" od slapani, zmenu prevodu prehazovackou tzn ani anti-squat a pedal kick back...
ja bych tenhle cep dal nahoru k tomu "tahlu" co macka pres prepakovani tlumic.
ale asi nad tim ted nebudu moc badat, uz jsem tu ze sebe udelal blbce, ze jsem si toho cepu ani nevsiml... kouknu se na to az odevzdam projekt a trosku se mi uvolni kapacita procesoru
Ja myslim, ze tam jde prave o pedal kick. Ten elektromotor ma asi velkej kroutak a je jeste zprevodovany. Propruzeni bez cepu pod osou by zakonite muselo cloumat s motorkou/kolem - nebo jak to čudo nazvat..
Naposledy editováno 21.01.2019 12:48:28
Menhir: jo takhle jsem myslel, ze to ma. jako virtualni bod otaceni kyvky by mel svy vyhody i na motorce, ale ta vyhoda je nejspis tak mal, ze nema smysl kvuli tomu delat slozitosti. tady si myslim, ze ten rozdil bude tak malej, ze to nema moc smysl. Ale pocitam, ze si zadni stavbu modeloval minimalne v Linkage a nakej smysl v tom vidi...
zkousel jsem uz Freeride od KTM a je to super, ale jeste to pro me nema hodnotu odpovidajici cene. kdybych mel za barakem velkej pozemek tak bych si tam nahrabal MX trat a koupil to, ale na vylety to proste jeste neni.... navic i ta KTM ma mouchy, ktere bych nejak nechtel kousnout za ty prachy - jo a chce to spojku.
1 reakcí na tento příspěvek sršeň na kole
neznamyScooterD píše: tak tak, pokud je hnací kolo v ose kyvky, celkem logicky musí být ta vzdálenost konstantní.... měla to myslim huska 449 nebo ten německej vergl g450 ze kterýho to vysochali...
jen tady to tak neni... viz foto od menhira...