globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Řízení s A2
 
8.2.2018 v 09:01
Zdravím bandou

Mám takovej dotaz.
Mám bohužel zatím jen A2, ale strašně se mi líbí http://www.motorkar...gsr-750-1248632.html jasně má 78kw takže asi blbost ale zeptat se musím. Podle http://www.motosouk...rok-2011-detail_3865 nelze motorku nad 70kw škrtit na 35kw to docela chápu. Ale proč tam teda píšou že na 25 jde?
Já to pochopil tak že u motorek nad 70kw je jedno kolik maj ale jdou na 25kw ale to je asi blbost že?
Pak sem se na nějakých fórech dočetl že na to má vliv řidičák do 25kw nebo 35kw ale to moc nechápu.
Pokud to půjde uškrtit tak prosím o radu jak?
Pokud ne tak bych poprosil o nějakej tip na rozpočet max 120k. Díky všem za rady :)
Ps: doufám že mě hned nezhejtíte :)
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Řízení s A2

11.2.2018 v 22:07 | Nahoru | #31
Goodji>

To se pak divím, že dostali občanku

Za to že se někdo v 18 chová jak blbec bych bral občanku spíš jeho rodičům,páč to podle mě svědčí něco spíš o nich.

Řízení s A2

12.2.2018 v 00:28 | Nahoru | #32
Chtěl jsem se tu rozepisovat a promlouvat některým lidem do duše, ale nemám na to chuť, takže jen pro ty velice zkušené, kteří neustále jen mluví o těch nezodpovědných "mlaďoších" pár informací z nehodových statistik (SRN, ČR, Švýcarsko - kdysi jsem se s tím hooodně zaobíral a nice se na tom ve 2016 nezměnilo):
1. Nejrizikovější skupina motorkářů (ale i řidičů aut) a to nejen v ČR, ale i ve všech okolních státech jsou lidé ve věku 35-44 let!
2. Druhá nejrizikovější skupina jsou lidé ve věku 25-34 let! (Takže už Ti, na které skupiny nepamatují.)
3. Ve Švýcarsku, pokud vám je 25 a máte řidičák na auto, tak si jen necháte změřit zrak, koupíte si na benzínce nálepku "L" a můžete si bez toho, abyste kdy v životě seděli na motorce koupit Kawasaki H2R, nebo Ducati Desmosedici a rovnou jezdit a zkoušku si můžete udělat několik měsíců poté.
A světe div se! Počet mrtvých motorkářů tam je v přepočtu na obyvatele zcela srovnatelný, jako u nás. Teda alespoň v letech 2016.

Naposledy editováno 12.02.2018 00:29:12

(reakce na) Řízení s A2

12.2.2018 v 07:52 | Nahoru | #33

axs píše: t_freedom> To máš samozřejmě pravdu, učím se dodnes,ale nevěřím že 80% 18ti letých neumí poznat, na co má a na co už ne a je potřeba je vodit za ručičku.To bude asi výchovou a to že je do x let bude někdo ochraňovat moc nepomůže



Ale, on je nikdo za ručičku nevodí. On se jim někdo jen snaží dát čas... Na na brání zkušeností. Na něčem kde otočením plynu po dobu 7se.nemáš hned 200km/h a nemusíš se s tím před zatáčkou vypořádat. Ono to není ani tak o výkonu, jako o energii s kterou se pak musíš vypořádat na brzdach a nacpat to nějak do zatáčky... S podmínkou že zůstaneš na kolech.

(reakce na) Řízení s A2

12.2.2018 v 11:23 | Nahoru | #34
felixxx> neboj na vozík nespěchám a do hrobu už vůbec ne ale ty nápady byly myšleny jako dalsi návrhy na motorky

2 reakcí na tento příspěvek Řízení s A2

12.2.2018 v 11:30 | Nahoru | #35
No
Tak koukám že se tu rozjíždí docela hádky to sem ale úplně nechtěl. Nevadí.
Já to teda nakonec vyřešil tak že seru na motorky nad 35kw a na ty 2 roky nakonec koupím hondu 500cbf a nemusím už asi řešit nic ne?

(reakce na) Řízení s A2

12.2.2018 v 12:11 | Nahoru | #36
Stebak>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Řízení s A2

13.2.2018 v 10:09 | Nahoru | #37
Stebak> cbf500 si nemyslel (ta má 42kw), spíš novější cb500f že
Ale nemusíš se vzdávat ani větších, třeba kawa z750(25kw škrcenou od funglovky,bez záznamu), z800 e version (70-35kw) pujdou odškrtit levně.
Gsr750 se dodávala i továrně s 25kw, ale asi omezeno drahou řídící jednotkou. Má jiný typ ve vin, hledej C52, viz seznamy: https://www.megalev...GSR&id=417%2F500

(reakce na) Řízení s A2

13.2.2018 v 13:50 | Nahoru | #38
bledemon> Jo, to sem měl na mysli cb500f. No problem je ze ty kawi si docela drží cenu za těch 100k se dá koupit rok 2015 od hondy nebo 2005 od kawi ale každopádně díky za radu
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist