paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM 800
9.12.2016 v 07:44
http://www.advpulse....8-ktm-790-adventure/

New photos emerged today of a pre-production 800cc KTM Adventure out road testing, and they are some of the clearest pictures to date of this highly-anticipated new model. KTM has long been a dominant force in the Adventure Touring segment, but a middleweight twin has been noticeably absent from their lineup. An 800cc KTM adventure model has been rumored for some time and was recently confirmed by KTM head Stephan Pierer. The bike has not yet been officially named, but assuming it follows KTM conventions, we can expect it to be called the KTM 790 Adventure.


The new KTM 790 adventure model will feature an 800cc parallel-twin engine, with a 270° crank, and is expected to produce somewhere around 100hp. The powerplant will be mounted in a completely new chassis, with an overall focus on weight savings and off-road performance. Riding on a 21″ front wheel and 18″ rear, with beefy 43mm WP forks and a healthy amount of suspension travel, the KTM 790 Adventure will likely set a new off-road performance bar in the big-twin ADV category. To keep it competitive on the sales floor, KTM will need to price it somewhere in the $13,000 range.


In the spy photos, we see a small headlight assembly with missing windscreen and fairing panels. The bodywork will most likely look completely differently by production time and we’d expect it to incorporate the same vertically-split headlight design found on the 2017 KTM 1290 Super Adventure R — a new design style appearing on many of KTM’s street models. Look for the new KTM 790 Adventure to be announced in late 2017, released as a 2018 model.






Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) KTM 800

15.12.2016 v 11:36 | Nahoru | #31

vilemx píše: matuS> 690, 701, ARP či CCM jsou jistě fajn, ale už moc zaměřené do terénu na úkor pohodlí asfaltu. Stejně jsem zvědavý na prodeje nové 800. Jestli to bude trhák nebo jen zalepí díru mezi velkým jednobuchem a velkým dvojbuchem



Je otázka, jak dlouho vydrží ten jednobuch ve výrobě.

Já si myslím, že mají ještě víc jak rok, tak snad ty kapoty dotáhnou do nějakého požívatelného tvaru.

Ale v umístění a charakteru motoru je V2 proti R2 značný rozdíl. A když si tu R2 vyvynuli pro Duke naháče, tak to snad hodí i do ADV.

Plus podle mě ten menší ADV určitě nebude mít takové ty serepetičky jako vyhřívané sedlo spolujezdce, semi-aktivní podvozek, tempomat atd. to snad udrží cenu a váhu dole. Prostě čisté cenduro, po kterém všichni tak volají.

(reakce na) KTM 800

16.12.2016 v 14:28 | Nahoru | #32

vilemx píše: matuS> 690, 701, ARP či CCM jsou jistě fajn, ale už moc zaměřené do terénu na úkor pohodlí asfaltu. Stejně jsem zvědavý na prodeje nové 800. Jestli to bude trhák nebo jen zalepí díru mezi velkým jednobuchem a velkým dvojbuchem



Ano su. Ale nie ten motor je tym dovodom.
Dovodom je stavba, pruzenie, geometria ramu... to vsetko sa da zmenit - a aj je to zmenene - ved Duke 690 je perfektna masina na asfaltove cestovanie pre jedneho. Do Alp urcite jedna z top volieb.

Samozrejme kto chce jazdit vo dvoch, tak uz to nie je ono - je to prilis kratka motorka. Tu uz bude ta 800vka idealna.

Preto aj dufam, ze na ten jednovalec nezanevru - snad sa stale najde dost zakaznikov.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 800

16.12.2016 v 16:04 | Nahoru | #33
Jenik789> Bude to krátkozdvih, jako všechny kačeny. Snad nebude mít nesmyslně malou nádrž, spotřeba asi nebude úžasně nízká jako u BMW. Jinak vypadá hodně, hodně terénně schopně. Hlavně aby to uvezlo alespoň hliníkové kufry.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 800

16.12.2016 v 20:55 | Nahoru | #34

Tech píše: .......... Jinak vypadá hodně, hodně terénně schopně. Hlavně aby to uvezlo alespoň hliníkové kufry........


Kéž by tahle motorka byla vyvynutá na míru těm, kteří kufry nevozí

(reakce na) KTM 800

17.12.2016 v 09:26 | Nahoru | #35
vilemx> Ale bez kufru se nedá cestovat, a když necestuju koupím si přeci 690 enduro, ne ?

1 reakcí na tento příspěvek KTM 800

17.12.2016 v 10:23 | Nahoru | #36
Tech> ja uz roky cestujem bez kufrov, a niekedy aj na 690 enduro.
Raz na to prides a potom si budes trieskat hlavu, ze si tak neurobil uz davno

(reakce na) KTM 800

17.12.2016 v 13:42 | Nahoru | #37
matuS> nevím jak bych mým stylem (který mi max. vyhovuje) jezdil bez kufru. Mám rád jisté pohodlí, něco si pojíst, dát pivko, a zalest do spacaku. Bez kufru tak jedině s kreditkou po penzionech.

PS pěkná profilovka.

Naposledy editováno 17.12.2016 13:43:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 800

18.12.2016 v 08:22 | Nahoru | #38

Tech píše: Jenik789> Bude to krátkozdvih, jako všechny kačeny. Snad nebude mít nesmyslně malou nádrž, spotřeba asi nebude úžasně nízká jako u BMW. Jinak vypadá hodně, hodně terénně schopně. Hlavně aby to uvezlo alespoň hliníkové kufry.



Mam radeji kroutak (vyssi zdvih) nez vykon, který musim pak tocit, tocit a tocit.

(reakce na) KTM 800

18.12.2016 v 13:20 | Nahoru | #39
Jenik789> on i ten kratkozdvih dá krouťak v nízkých, jen mu to není tak příjemné... Takže tě nutí víc točit

1 reakcí na tento příspěvek KTM 800

19.12.2016 v 12:28 | Nahoru | #40
Tech> do rolky/podkovy das vsetko kempingove prislusenstvo.
Jediny problem je ak nechavas motorku dlhsi cas nestrazenu, tak je to urcite vyssie riziko ako s kufrom. Inak ma rolka/podkova iba pozitiva.

(reakce na) KTM 800

19.12.2016 v 13:37 | Nahoru | #41
matuS> Já ti nevím...Popravdě mě kufry při jízdě nijak zvlášť neomezují. Jo, na střelbu v terénu to není, ale stejně tak nejezdím x tisíc km od domova.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 800

19.12.2016 v 14:16 | Nahoru | #42
Jeslti je "lepší" s kufry nebo bez je věc každého a přesvědčovat od klávesnice je nesmysl. V tomhle vlákně spíš záleží, jak se k té osmistovce postaví lidé z KTM. Pochybuji, že překoná parametry 950. Ale doufám, že bude alespoň uživatelsky přívětivější

Naposledy editováno 19.12.2016 14:17:24

(reakce na) KTM 800

19.12.2016 v 14:21 | Nahoru | #43
vilemx> Co ti prijde na 950 neprivetivy ?

1 reakcí na tento příspěvek KTM 800

19.12.2016 v 14:28 | Nahoru | #44
gugo> jízda pod 50 km/h

(reakce na) KTM 800

19.12.2016 v 14:36 | Nahoru | #45
vilemx> Nechapu v sobotu jsem najezdil 60km prevazne pod touhle rycghlosti v terenu a prislo me to cajk.

2 reakcí na tento příspěvek KTM 800

19.12.2016 v 15:24 | Nahoru | #46
gugo> Protože každý máme jiné představy a požadavky. Pro mě je 950 perfektní motorka do té doby, než se člověk někde zakope a zjistí, že místo endura jede trial.

(reakce na) KTM 800

19.12.2016 v 15:36 | Nahoru | #47

vilemx píše: gugo> Protože každý máme jiné představy a požadavky. Pro mě je 950 perfektní motorka do té doby, než se člověk někde zakope a zjistí, že místo endura jede trial.



Nojo to me ani nepovidej, musel jsem kvuli tomu v sobotu otacet na zeleny, protoze sam stim tankem jsem se fakt bal ze se na takovy uzky ceste zakopu a uz tu kravu odtam nedostanu A jsem rad ze jsem to otocil , pak jsem si vzpomel ze jsem to vloni jel smerem dolu
Ale myslim ze zrovna v tomhle ohledu natom nebude ta 800 o moc lip.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 800

19.12.2016 v 16:09 | Nahoru | #48

vilemx píše: gugo> Protože každý máme jiné představy a požadavky. Pro mě je 950 perfektní motorka do té doby, než se člověk někde zakope a zjistí, že místo endura jede trial.



950 umí i trial jen na to potřebuje dobrého jezdce..

(reakce na) KTM 800

19.12.2016 v 16:19 | Nahoru | #49

qwert píše: 950 umí i trial jen na to potřebuje dobrého jezdce..



tak jiste, nejvetsi slabinou v tomto pripade jsem ja mezi riditkama a sedlem to je jasny.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 800

19.12.2016 v 16:20 | Nahoru | #50
qwert> Netvrdím, že LC8 trila neumí. Jen tvrdím, že na jiných se mi při pomalé jízdě jezdí lépe. A a bych předešel dalším otázkám, tak LC8 nemám, protože nerad jezdím "rychle" a LC8 k tomu furt nutí. Proto uvidíme, kterým směrem se 800 vydá. Kratší jedničku + od volnoběhu méně výbušnosti s lepší dávkovatelností a bude to na 1*

(reakce na) KTM 800

19.12.2016 v 16:21 | Nahoru | #51
vilemx> tak vono tam nemuzes nechat ten standardni prevod co 950/980 ma, stim se pak neda jezdit. Ale vseobecne toho najezdim na 2 vic nez na 1.

(reakce na) KTM 800

19.12.2016 v 16:36 | Nahoru | #52

vilemx píše: qwert> Netvrdím, že LC8 trila neumí. Jen tvrdím, že na jiných se mi při pomalé jízdě jezdí lépe. A a bych předešel dalším otázkám, tak LC8 nemám, protože nerad jezdím "rychle" a LC8 k tomu furt nutí. Proto uvidíme, kterým směrem se 800 vydá. Kratší jedničku + od volnoběhu méně výbušnosti s lepší dávkovatelností a bude to na 1*



Chápu tě a máš pravdu že lc8 má raději svižněji.Místo origo převodu 17-42 mám 16-45 a s tím už se dá žít..Ostatně já už s lc8 žiju skoro 13 let..

1 reakcí na tento příspěvek KTM 800

19.12.2016 v 17:01 | Nahoru | #53
Mě přijde ta 800vka mnohem menší jak 950...nebavím se o hmotnosti, nejspíš bude taky níž... I velikost stroje má vliv na obratnost, minimálně psychologicky. Zkuste si sundat kapoty a jet se projet. Když jsem to zkoušel u TA, připadal jsem si že lítám.

(reakce na) KTM 800

19.12.2016 v 18:05 | Nahoru | #54

Tech píše: Mě přijde ta 800vka mnohem menší jak 950...nebavím se o hmotnosti, nejspíš bude taky níž...



Hmm., snad ty EURO fičuriny nebudou moc těžké a neskladné :(
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké cestovní enduro BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT 66... ThePauli 11 20.2.2023 v 10:31 Metric
Rovnání a centrování ráfku KTM 990 Adventure / S marcin23 1 15.2.2023 v 17:57 rg250
Spojka - 990 superduke KTM 990 SuperDuke, KTM 990 Adventure R, KTM 990 SM-T... pagos 5 13.2.2023 v 15:11 Pepa919
Vysoký přední blatník KTM 990 Adventure / S Fuckyn 6 28.9.2022 v 15:05 Ariete
Seřízení ventilovich vůlí KTM 990 Adventure / S Krkovice 11 11.6.2022 v 20:06 Krkovice


TOPlist