paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Hledám dobrovolníka
6.4.2016 v 20:08
Čau bakeři a bajkerky,

mám na Vás všechny jednu velkou prosbu.

Hledám někoho kdo by mi byl ochoten zapůjčit řídící jednotku na Suzuki GSX-R 1000 K3-K4, stačí na jeden den! Mám už delší dobu problém s motorkou a dnes mi mechanik volal, že to vypadá na ŘJ, takže bych chtěl zkusit přehodit a projet, jestli je to ten problém.

Všem předem děkuji.

Peťa


Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Hledám dobrovolníka

9.4.2016 v 17:30 | Nahoru | #31
CBRlitrRR> ještě jsem to nějak nezkoumal, ale děkuji Ti za info.

1 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka

11.4.2016 v 10:43 | Nahoru | #32
Na základě čeho usuzuje tvůj mechanik ,že je vadná jednotka? Měl jsem stejný problém,řešil se zkušenými , taky vadná jednotka a dělal to rozhašený
snímač na škrtících klapkách. Stačilo seřídit do správný polohy a bylo po problému.

(reakce na) Hledám dobrovolníka

11.4.2016 v 11:00 | Nahoru | #33
gees79> radeji mu ještě řeknu, ať se na to podívá, ale myslím že TPS na to nebude mět takovej vliv, aby to zhaslo motor. Říkal, že všechno proměřil, čidla, snímače, relé, dráty a nikdy nic nenašel. Prošel svazky drátů, apod. Nikde nic není a jednotka při jízdě hřeje, tak podle toho usuzuje, že to nejspíš bude vadná ECU. Jezdil na tom pár dní, vozil sebou potřebnej vercajk a když to začla haprovat a začal měřit, tak nikde nic nenašel.....měřil i tlak co dává čerpadlo a nikdy nic....já jsem kupoval na podzim nové relé v domění, že to bude v tom Teď asi v domění koupím ECU no je to na kkt takovej problém!

1 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka

11.4.2016 v 11:21 | Nahoru | #34
Vykašli se na měření. Propoj servisní konektor pod sedlem a uvidíš hned v jaký poloze ten snímač je. Nebo udělej to samý když zdechne,ať víš jakou to hlásí chybu,pokud je problém jinde.
Klíčkem nebo chcípákem to hned zresetuješ a nevíš potom zase nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám dobrovolníka

11.4.2016 v 11:24 | Nahoru | #35

gees79 píše: Vykašli se na měření. Propoj servisní konektor pod sedlem a uvidíš hned v jaký poloze ten snímač je. Nebo udělej to samý když zdechne,ať víš jakou to hlásí chybu,pokud je problém jinde.
Klíčkem nebo chcípákem to hned zresetuješ a nevíš potom zase nic.



Tak tuhle trivialitu uz mechanik nejspis zkontroloval.
Problemy s timahle snimacema gsxr meli a tou diagnostikou si na to neprisel - problem byl v tom, ze se snimac pomalu vracel do zavrene polohy - tzn kdyz si pri brzdeni "vrknul" plynem, tak snimac se dlouhou dobu pro jednotku tvaril ze je otevrenej a pomalu se zavira - klapka ale byla zavrena a motor na volnobehu - jednotka tam ale lila palivo az se to ulilo a chciplo ...

Sonickuv pripad je ale jinej - kdyz se podivas na video motorka v tockach najednoj vysadi - tohle urcite snimac nedela.

1 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka

11.4.2016 v 11:40 | Nahoru | #36
sonicek> ja se nechci nejak vnucovat s mym nazorem na prepeti v siti, ale jestli se to ta ECU hreje a proste v jedny chvili to zabali, tak bych opravdu napred zajizdy promeril napeti, kolik to dava. Vono je klidne mozny ze to ta ECU zabali protoze ji vypne nejaka ochrana.... nebo taky ne, ale urcite bych to byt tebou proveril.

(reakce na) Hledám dobrovolníka

11.4.2016 v 11:49 | Nahoru | #37

assassin píše: Tak tuhle trivialitu uz mechanik nejspis zkontroloval.
Problemy s timahle snimacema gsxr meli a tou diagnostikou si na to neprisel - problem byl v tom, ze se snimac pomalu vracel do zavrene polohy - tzn kdyz si pri brzdeni "vrknul" plynem, tak snimac se dlouhou dobu pro jednotku tvaril ze je otevrenej a pomalu se zavira - klapka ale byla zavrena a motor na volnobehu - jednotka tam ale lila palivo az se to ulilo a chciplo ...

Sonickuv pripad je ale jinej - kdyz se podivas na video motorka v tockach najednoj vysadi - tohle urcite snimac nedela.



No,mě to dělalo taky přesně takhle. Ale možný je všechno

(reakce na) Hledám dobrovolníka

11.4.2016 v 12:55 | Nahoru | #38
gugo> Taky to tak může být.....ale jak dal postupovat, když všechna měření ukazala, že je vše v pořádku. Za ideálního stavu bych nejraději někomu ECU půjčil, ať to projede na své motorce, a hned se bude vědět zda je to jednotkou nebo nečím jiným. Je na prd, že to můžeš měřit jen krátkej okamžik, dokud je chyba aktuální, a to nikdo neví jak to dlouho trvá, může to být jen výpadek, kterej po otočením kličku je pryč, pokud si rozumíme. Podle toho, že to ukazuje CHECK tak by to mělo být v obvodu kill-swiche, spinačky, blikr relátka, relátka čerpadla a čerpadla, a taky stojánku, ale nic tam není a nic se neobvykléhop nenaměřilo....Co dál, jak dál postupovat nikdo neví. A pokud to bude ECU budu rád, pokud ne, tak jsme zase na začátku.

1 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka

11.4.2016 v 20:24 | Nahoru | #39
To bude těžký jednotku mám,klidně půjčím a co se s ní stane mě celkem nezajímá,používám jen na ohřátí motoru.
musel bys ale ku Praze

1 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka

11.4.2016 v 20:27 | Nahoru | #40
sonicek: jo takze to chec to ukazuje? asi bych na vstup jednotky kam jdou tyhle signaly dal nejakej "falesnej" trvalej. s tim to vyzkousel. tim vyloucis problem v elektroinstalaci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám dobrovolníka

11.4.2016 v 20:56 | Nahoru | #41
assassin> Můžeš to nějak víc rozvést, aby jsem mohl dát echo mechanikovi c oa jak s tim udelat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám dobrovolníka

11.4.2016 v 20:57 | Nahoru | #42
gees79> no je to dost z ruky, kdyby jsi to poslal poštou tak by to bylo super, můžu Ti jen dát svoje čestný slovo, že Ti ji v pořádku vrátím a to co nejdříve!

(reakce na) Hledám dobrovolníka

11.4.2016 v 21:24 | Nahoru | #43

Sonicek píše: assassin> Můžeš to nějak víc rozvést, aby jsem mohl dát echo mechanikovi c oa jak s tim udelat



kdyz kouknes do schematu tak kill switch a pousti plus do dratu O/W (oranzova s bilym pruhem) tzn pokus jsou splnene vsechny podminky - stojanek atd tak se na tomhle vodici objevi "+" na displeji zmizi chec a motorka jde nastartovat. tzn pokud na tenhle vodic privedes plus primo od baterky (muzes ho naopak odpojit od kill switche - kdyby se tam ve svazku neco zkratovalo) tak tim vyloucis zavadu kdekoliv pred kill switchem. muzes si takovehle vlastni casti svazku delat pro kazdou cast, nahradit tu cast v seriovem a vyloucit tim problem v dane casti svazku.

sofistikovanejsi metoda je datalogger - napichnes pro tebe " zajimava" mista a ze zaznamu pak zjistis co se deje - tzn treba na pinu kde vstupuje O/W do jednotky zjistis jestli je pri tom vypadku "+" nebo ne.... pokud tam pri tom kdy jednotka vypne "+" je je to v jednotce - protoze spatne vyhodnoti vstup. pokud neni je to nekde v elektroinstalaci... (zkrat treba) vzhledem k tomu ze jsou z toho vodice krmene zapalovaci civky - mohl by byt zkrat (teplotne ovlivneny) nekde na te civce... ale zas by bylo divny ze nehori pojistky.... tech moznosti je kupa. kazdej slusnej autoelektrikar na to musi prijit - ja jsem v tomhle samouk a proto bych bral moje napady jen jako smer jakym lze jit - odbornik by mel byt urcite o kus dal nez ja v diagnostice el. problemu....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám dobrovolníka

11.4.2016 v 21:29 | Nahoru | #44

Sonicek píše: gees79> no je to dost z ruky, kdyby jsi to poslal poštou tak by to bylo super, můžu Ti jen dát svoje čestný slovo, že Ti ji v pořádku vrátím a to co nejdříve!



no blby je ze kdyby v urcitym okamziku jizdy z nakyho duvodu napeti v siti vylitne - ikdyz na miste se zda ze vse je ok - tak tu jeho jednotku usmazis jako nic - tzn to cestny slovo jde v zapeti do kytek :)

uz jsem videl i baterku s prerusenym kontaktem nekde uvnitr - mezi deskou a kontaktem - nekdy ztracela kontakt - v takovou chvili reglator nedokaze regulovat (je to jako bys mel odpojenou baterku) a napeti v siti vylitne a odpali zarovky, jednotku atd...

jelikoz ti nehori zarovky, nejspis to nebude tvuj pripad - spis jen priklad toho, ze jistojiste ji v poradku vratit nemusis (ikdyz to riziko neni velke)

(reakce na) Hledám dobrovolníka

12.4.2016 v 11:33 | Nahoru | #45
assassin> Děkuji Ti za postřehy a předám to dál, nebo se přímo zeptám jestli to tak dělal. Jinak baterka je v pořádku, zkoušeli jsme i novou baterku, problém se stále opakuje.

Hledám dobrovolníka

17.4.2016 v 11:10 | Nahoru | #46
Všem děkuji za rady a nápady jak problém odstranit, ale hlavní dík patří tady uživateli vybouřená_mrkev, kterému jsem jednotku poslal a on mi ji projel a potvrdil, její poškození. Nyní je objednána nová jednotka, takže snad sezóna může načít opravdu naplno

Hledám dobrovolníka

17.4.2016 v 12:26 | Nahoru | #47

1 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka

18.4.2016 v 12:56 | Nahoru | #48
parada, ted proc asi odesla...

(reakce na) Hledám dobrovolníka

18.4.2016 v 19:54 | Nahoru | #49
Jurawood> To je dobrá otázka, ale nenapadá mě vůbec nic....Jediná věc která se s ŘJ dělala bylo pouze jají ladění přes youshybox a to nejspíš nebude ta věc, která by ji měla poškodit. To máš asi tak jako když Ti doma odejde televize, prostě něco mezi nebem a zemí

1 reakcí na tento příspěvek Hledám dobrovolníka

21.4.2016 v 13:40 | Nahoru | #50
Mám jednu novinku k tématu. Od té doby, co jsem zkusil projet tu Sonickovu ŘJ, mi to začalo špatně startovat. Předtím vždycky napoprvé, i po zimě, teď někdy napodruhé, někdy vůbec. Pak musím vždycky odpojit baterku, chvilku počkat a ten první start pak jde většinou hned. Studený, teplý, všechno jedno. Čerpadlo bzučí, startér točí, ale nenaskočí to. Určitě neříkám, že to s tou výměnou ŘJ musí souviset, ale začalo to dělat chvilku potom. Bohužel nejsem schopný vyčíst číslo závady, protože minulý majitel kvůli problémům s elektrikou napojil čerpadlo na spínané + namísto na fous od ŘJ, takže FI, které se po chvilce objeví když to nenaskočí, souvisí s čerpadlem. Aspoň mě to dokopalo k tomu, že vyměním kabelový svazek za jiný teď hned a zrovna se poperu i s ostatními problémy v elektrice a pak se uvidí.
Co mě napadá jak by to mohlo souviset, že nějaký ze senzorů mohl dostat kvůli vadné ŘJ šlehu a teď dává nesmyslné hodnoty, ale tolik těch senzorů, které by něco takového mohlo poškodit, tam není. Navíc třeba TPS, který může bezprostředně ovlivnit startování, přepětí asi nijak nepoškodí. A zajímavý je, že když už to naskočí, tak to jede úplně bez problémů.
Ještě mě napadá zkusit tam dát zase tu Sonickovu jednotku, neb ji mám zatím pořád u sebe, jestli se to bude chovat mravně. Jak říkám, pustím se do té elektriky a pak se podělím o poznatky .
Jo, a je fakt zajímavý, že když jsem byl teď v úterý v Mejtě, že to tam bylo celou dobu úplně v pohodě, a to i potom, co jsem bestii odložil do trávy. Teda šetrně . A jakmile jsem vypadl z okruhu, tak na benzínce už zase nechtěla chytit. A pak že duši mají jen špagety

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám dobrovolníka

21.4.2016 v 14:09 | Nahoru | #51
vybouřená_mrkev> tak to je mi líto, jukni prvně na baterku jestli je v cajku, možná už dodělává, tak je malej startovací proud. Jednou po zimě mi to dělalo taky, nechal jsem baterku nabít a od té doby se starty v cajku Případně pokud by jsi měl nějakej problém, který zapříčinila moje ŘJ, neváhej a dej vědět. Já budu mět novou ŘJ nejspíš už dnes, takže pak Ti napišu, jeslli to byla pouze vadná jednotka, nebo to poškodilo i něco jiného. Pokud to bude v pořádku, tak asi budě někde problém po tom pádu.

(reakce na) Hledám dobrovolníka

21.4.2016 v 14:18 | Nahoru | #52
Sonicek> Já si nemyslím, že to s tou výměnou ŘJ nějak souvisí, jen na to upozorňuju, kdyby Ti to náhodou třeba začalo dělat něco podobnýho. Právě se chystám jít na ten svazek, ale vůbec se mi do toho nechce, původní elektrika obsahuje víc izolepy než mědi a ty různé vtipné bypassy ani nespočítám.
Zajímavý je, že v tom Mejtě to bylo úplně bez problémů, na začátku jsem sice skončil v trávě (ale fakt jemně - viz tuto, čas 0:40 ), ale než jsme dojezdili, startoval jsem to pak snad šestkrát, sedmkrát a bez jedinýho zaváhání. Jak jsem ale odtamtud vyjel, tak hned u benzinky zase . Mrcha

Hledám dobrovolníka

21.4.2016 v 14:30 | Nahoru | #53
Řeknu víc, jak to projedu. Pokud mi to pojede a bude to startovat normálně, tak bude závada asi někde jinde, než že by to odpálila jednotka. Případně jak pojedeš do to BK, tak dej vědět, můžem klidně něco prohodit nebo co bude potřeba

Hledám dobrovolníka

21.4.2016 v 20:25 | Nahoru | #54
Ješte nedošla, takže snad zítra.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám dobrovolníka

29.4.2016 v 20:41 | Nahoru | #55

CBRlitrRR píše: Sonicek> Tak číslo na ECU máš asi vyřešené.18G20=bez imo. a 18G00=s imo.

No, tak mám k tématu ještě jednu drobnost. Dovolil bych si dementovat informaci výše. 18G00 a 18G20 se liší údajně pouze mapou, ale já jsem si žádného rozdílu nevšiml a jak 00, tak i 20 šlapou úplně stejně. Dneska mi přišla 18G20, prohodil jsem ji s původní vadnou 18G00, všechno funguje, problém žádný.
Docela sranda, sešly se mi tři ECU, tak můžu testovat rozdíly až do úplného utestování.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám dobrovolníka

30.4.2016 v 09:38 | Nahoru | #56
vybouřená_mrkev> Tohle jsem si přesně myslel, nikde jsem totiž nenašel K4 s imo. Co mám novou jednotku, takže můžu porovnat s tou svojí starou a naladěnou Je to úplně jiná motorka, kultivovanejší chod, nění tak rozhádaná na volnoběh, ale zase není tak pružná mezi 3-8 tis......ale je to asi jen pocit

(reakce na) Hledám dobrovolníka

30.4.2016 v 10:59 | Nahoru | #57
Sonicek> Mně to taky přišlo divný, i na partsdepot.cz mají uvedeno jen 18G20 a o imobilizéru u K4 jsem taky nikdy neslyšel.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35935 Dnes v 15:50 radi5
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 4.6.2024 v 08:07 Rolda89
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist