paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost
13.3.2016 v 20:46
D


Naposledy editováno 14.03.2016 22:26:34
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Jawa Pionýr,Mustang Spolehlivost

14.3.2016 v 21:52 | Nahoru | #31
ja1> a asi jste si nedovedl dát vazelínku nebo nakapat olej na vačku. když je namazaná tak se na zapalování nemusí šáhnout těch 3500 km. pak stačí jen vzít šroubováček,a karton z mlika strčit ho aby šel suvně a hotovo jezdí se dále. a kolo v kluzákách se vlní jen když je nedotažené, a v terénu se nic nanatahuje-to je blbost kterou když jsem řekl otcovi lesnímu dělníkovi co na pio jezdil do lesa kde cesty nebily tak se zasmál . jediné v čem máte pravdu je ta mototechna otec potřeboval vložku do filtrboxu ta se musí menit po 10 000 km a oni ji něměli- říkal že nikdy ale že naštěstí LKT měl silnej kompresor tak tím to vyfoukali
anavíc pionýr není žádný terénák. jedná se o typickou silničku na kratší vzdálenosti. cituju místního opraváře babet. co dělá pionýri že Pionýr je velmi dobrý motocykl, však majitel musí vědět jak se k tomu chovat když to bude rasovat v terénu tak se není čemu divit že to nejde

Naposledy editováno 14.03.2016 21:58:26
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto

TOPlist