paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Sportovní naháč aneb zpátky do sedla
 
2.7.2015 v 12:19
Ahoj,po 4letech bych se rád vrátil do sedla,s moto jsem přestal kvůli rodině,nyní je myslím ten správný čas k návratu do jedné stopy.Bohužel čas je neúprosný a mě tak nějak jak se říká ujel vlak,holt 4 roky jsou 4 roky,v této mezipauze jsem se o jednu stopu moc neuzajímal aby mě to nelákalo k návratu .Za tu dobu vyjelo spousta modelů motorek,pro mě je nevýhoda že se vše až moc dramaticky zcvrkává a tak výběr je pro mojí postavu 105kg/193cm co se aspoň trochu pohodlý týče dosti omezený.S moto bych chtěl dělat středně dlouhý tripy i jen tak kolem komína na vyblbnutí,celou zimu jsem byl přesvědčen že se vrátím k poslední moto co jsem měl a to byla TL1000R,úžasná motorka která mi téměř po všech stránkách vyhovovala,u této moto bych si dovolil porušit známé pořekadlo že do jedné řeky dvakrát nevstoupíš.Ale doba jde neúprosně dál a pěkných Telat je jako šafránu a abych řekl pravdu snad raději bych koukal po nějakým street naked biku,jak z důvodu univerzálnosti tak i částečného zklidnění designově jsou kolem roku 08 fantastický např.Z1000,do toho bych i šel ale velikostně je to prostě ASI utrpení,nikdy jsem na tom neseděl,tak nemůžu hodnotit.Vím že je to omletý téma které se opakuje pořád dokola,ale zkuste prosím poradit kdo jste co jezdil z podobných litrových náháčů s podobnou postavou jako mám já,vím že je to kravina radit takhle přes net ale jde mi spíš o to na jaké moto se zaměřit a které vyřadit z důvodu že pro takovou postavu je to nejezditelný,vím že mi poradíte abych pár moto vyzkoušel ale na to není jaksi moc času a ani chuti.Prostě bych to nazval První selekce.
Jak je na tom např.Ducati Monster S2R 1000 ??
Mnou zmiňovaná Z1000 (07-08)??
KTM 1290 SuperDuke R??
Yamaha FZ8??
Honda CB 1000R??
Triumph Speed Triple??

Díky za případné postřehy


Naposledy editováno 02.07.2015 12:32:39
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Sportovní naháč aneb zpátky do sedla

2.7.2015 v 22:32 | Nahoru | #31
assassin> mno bude to boj,v inzerci jsou teď dvě celkem pěkný Telátka,pořád mě to k němu dost táhne,nevíš čím to může být?

Jinak KTM moc nesleduji,ale SMR bude nějaká kroska ne?Nebo myslíš Supermoto?I to jsem měl jeden čas v hledáčku,jednu 690 jsem i pojezdil,je to hodně zábavný,celkově úplně jiný než co jsem doposud jezdil,ale podle mého prvního dojmu je to tak kolem komína na pořádný vyblbnutí,cestovat bych na tom asi moc nechtěl.

(reakce na) Sportovní naháč aneb zpátky do sedla

2.7.2015 v 23:05 | Nahoru | #32
Dencoy> uáááá... já jsem trouba... ten Hliník... to mělo být samozřejmě z Marečku podejte mi pero. Ale Hliník se přece odstěhoval do Humpolce. Z Pelhřimova (resp. z Kojčic u Pelhřimova) byl Plha. No, takže Plhu asi neznáš, co?

čas 1:29
No prostě nepovedený vtip na tvé bydliště...

Sportovní naháč aneb zpátky do sedla

2.7.2015 v 23:19 | Nahoru | #33
Jo a velký mašyny jsou kromě BMW taky MotoGuzzi.
Moc se mi líbí Griso






Nebo V11 Le Mans




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovní naháč aneb zpátky do sedla

3.7.2015 v 08:43 | Nahoru | #34

Dencoy píše: Slávek-TDM> 4 roky jsou myslím dost na to aby člověk ztratil přehled o tom co se v moto světě událo,4roky je dost dlouhá doba na to aby člověk změnil názor na to že vlastně už nechce lítat na litrovým GSXR nebo začne přemýšlet o tom že se vzdá své srdcovky v podobě TL1000R a koupí něco univerzálnějšího.Opravdu jsem ztratil pojem o tom co chci,myslím že nejrozumnější bude pojezdit pár motorek všech kategorií,srdce mě táhne k supersportům ale hlava to vidí jinak.Jak jsem psal výše,ani mi nejde o extra pohodlí v jedné stopě,ale o celkový dojem z motorky a celkové zžití se strojem.MT 09 bude nejspíš fajn,vzhled ok,bude to taky asi drobňoučký,ale chce to vidět naživo.Však pak můžeš poreferovat až jí projedeš.


Vsak ja uz jsem na ni loni jezdil, jinak bych ti to nepsal. Na tom trivalci se da uzit velka zabava a to v temer legalnich rychlostech. Fakt jsem byl z motoru nadsenej, ikdyz byl rychlejsi nez podvozek. A hlavne se podivej, za co se da dva roky starej kus s par tisicema najetejma koupit:
http://www.tipmoto.c...ha/286404-mt-09.html

(reakce na) Sportovní naháč aneb zpátky do sedla

3.7.2015 v 10:39 | Nahoru | #35
Slávek-TDM> Aha,asi jsem rychleji četl než přemýšlel...sry.Schválně jsem si přečetl pár hodnocení na MT 09 a vypadá to celkem zajímavě,ten motor je asi hodně zábavný stejně jako celá motorka,vzhled je fajn,krom lehce dle mého vkusu pokažený podsedlovky,ale to je věc názoru.Cenově hodně zajímavé.MT09 si píšu do seznamu na přední místa

Můžeš prosím tě trochu popsat pocit když jsi na tom seděl,ani mi moměntálně nejde tak o zábavnost jako spíš o to jak jsem si na tom se svojí postavou cítil.

Prozatím mota které chci vyzkoušet jak z hlediska líbivosti tak z hlediska financí:

1.Z1000 (07-08)
2.Touno 1000 (04)
3.MT 09 (13-14)
4.návrat k TL 1000R

Naposledy editováno 03.07.2015 10:44:18

Sportovní naháč aneb zpátky do sedla

3.7.2015 v 11:29 | Nahoru | #36
Kniha> nejnovější Griso je luxusně vybarvený





(reakce na) Sportovní naháč aneb zpátky do sedla

3.7.2015 v 11:53 | Nahoru | #37

Dencoy píše: agostini79> Na první dojem jsem si to myslel že je to ta stejná akorát s jiným celolakem,vypadá moc pěkně.Psal jsi že už něco odjeto máš tak se zeptám jak jsi spokojený s technikou,co tě potkalo za problémy a jak je to s dostupností a cenami náhradních dílů na Aprilku?



co se týče poruch tak jsem nezaznamenal nic vážnějšího co by mně nějak vyřadilo z provozu. Jediné závady jsou mrtvá baterka, relé startéru (nové v podstatě z jakékoli moto), relé blinkrů(mám aktuálně relé z Felicie a je spolehlivější) ale jinak nic závažného. Olej měním 1x ročně, brzdovku 1x za dva roky, ostatní dle pořeby. Řetěz mám nový už 3 roky a zatím jsem moc nenatahoval ale zatím má najeto cca 15.000. Jediné co mně štve, tak ta motorka snad žere zadní gumy. Když jsem dával sportovní tak sežrala i 2 za sezónu a cestovní mi teď vydržela 8500.... Na předku mám lepivky na cca 2 sezóny.
Takže za mně buď jsem náhodou vybral dobrý kus, nebo ty pověsti o nespolehlivosti nejsou moc pravdivé

Fakt je že se slabou baterkou je občas problém nastartovat tak ji musíš pořád udržovat v kondici jinak odchází volnoběžka (ale mám tip na novou za cca 1500,- v nejhorším)

1 reakcí na tento příspěvek Sportovní naháč aneb zpátky do sedla

3.7.2015 v 12:21 | Nahoru | #38
Dencoy> tak trochu jako na motardu. Sirsi riditka, dost na ni (jako na kazdym nahaci) fouka a nabiras vzduch. Perfektni pro vyplach mozku po praci, prevodovka je kratka a na 3ku jde plynem jeste na zadni. Ale nemusis letet 200, aby to byla zabava, staci v klidku kolem stovky. Se spolujezdkyni je to tak, ze mas jeji prsa zarazeny v zadech. Do Portugalska nebo dlouho po dalnici bych na tom jet nechtel, ale kamkoliv jinam kdykoliv.

(reakce na) Sportovní naháč aneb zpátky do sedla

3.7.2015 v 13:20 | Nahoru | #39
Slávek-TDM> jak se to s nasema dlouhejma nohama,zlomis je normalne jako na sportu nebo je to extrem?Prolisy na nadrzi ok?Citis se na tom jako na kole nebo jako soucast motorky?Omlouvam se za debilni dotazy

Sportovní naháč aneb zpátky do sedla

3.7.2015 v 13:39 | Nahoru | #40
Dencoy> hele nohy uplne v pohode. Sice to neni jako na TDMku, ale uhel , vyska I umisteni naprosto v pohode. Pocitove jsem mel pocit jako na kole, cemuz prispivala I docela mala hmotnost a placaty sedlo. Jak rikam, mne to fakt bavilo
Ale zavolej si k dealerovi, predvadecky meli ted v Yamaze a ikdyz je to uz 3 roky starej model, nekde jiste ke svezeni bude. Miminalne kdyz vemes penize a zkusis ty inzerovany kousky

(reakce na) Sportovní naháč aneb zpátky do sedla

5.7.2015 v 23:48 | Nahoru | #41

Speedy-Bikes píše: Já vyhrát loterii, tak mám výběr jasný



yes

Sportovní naháč aneb zpátky do sedla

6.7.2015 v 16:38 | Nahoru | #42
za mě buď CB1000R nebo z1000 jsou to fakt super mašiny a člověk i s větší postavou na nich nevypadá jak šulínek, Tuono bych z fleku vzal, ale nesedlal jsem nevím, jen z doslechu, každopádně KTM je čirý nesmysl ta motka je fakt malá, byť je tak silná a hlavně ten potenciál nikdo nevyužije proto to nacpali tak elektronikou

Sportovní naháč aneb zpátky do sedla

6.7.2015 v 16:45 | Nahoru | #43
990 supermoto R

1 reakcí na tento příspěvek Sportovní naháč aneb zpátky do sedla

6.7.2015 v 19:37 | Nahoru | #44
Muzete mi chlapi rict co ma tohle Tuono z vybavy Faktory krom asi predni masky?Aprilky sem nikdy nesledoval ale podle me maj Faktorky trochu jiny komponenty co se rafku,vidlic,brzd,apod.tyce ne?Vsem majitelum tehle skvelych stroju se uprimne omlouvam za svoje neznalosti

Sportovní naháč aneb zpátky do sedla

6.7.2015 v 19:39 | Nahoru | #45

Sportovní naháč aneb zpátky do sedla

6.7.2015 v 19:58 | Nahoru | #46
Hele, a kdyz ti tak vyhovovalo tele, SV1000 jako nastupce te neoslovuje?

(reakce na) Sportovní naháč aneb zpátky do sedla

6.7.2015 v 20:55 | Nahoru | #47

Dencoy píše: Muzete mi chlapi rict co ma tohle Tuono z vybavy Faktory krom asi predni masky?Aprilky sem nikdy nesledoval ale podle me maj Faktorky trochu jiny komponenty co se rafku,vidlic,brzd,apod.tyce ne?Vsem majitelum tehle skvelych stroju se uprimne omlouvam za svoje neznalosti


Nic, Factorka má navýšený výkon z 92 na 94,9kW, zlatý vidle Öhlins, kovaný kola, zadní plně stavitelný tlumič Öhlins, radiální Bremba, tlumič řízení Öhlins a několik karbonových dílů.





Sportovní naháč aneb zpátky do sedla

6.7.2015 v 21:11 | Nahoru | #48
Jasny,presne toto jsem si myslel,takze je to klasicky Tuono v zakladu,diky.

Jinak sv 1000 nee,to uz radsi zpatky do TL,Sv mi nevyhovuje tak nejak na oko,ikdyz nerikam ze nemuze byt dobra a lepsi nez TL,proste je to jako s holkama,taky te musi zaujmout na prvni pohled.

Sportovní naháč aneb zpátky do sedla

7.7.2015 v 09:49 | Nahoru | #49
problém bude as v tom že tohle Tuono Factory asi u nás neseženeš a když už tak bude za raketu. Já to mám vyřešený přestavbou z Mille R akorát tam nejsou ty karbonové díly ale třeba časem až budou nějaké zbytečné peníze tak se časem ještě doladí k dokonalosti.. Pořád mi ještě schází přední kolo z R-ka/Factory a když se nějaké objeví tak je za nesmyslné peníze tak pomalu vyčkávám jestli někde něco nebude

Sportovní naháč aneb zpátky do sedla

14.7.2015 v 17:51 | Nahoru | #50
Seženeš

Jsou tu tuším dvě a jedno mám doma
Nebylo nejlevnější,ale je v relativně origo stavu se spoustou karbonu
Chtěl jsem to řešit přestavbou jako Agostini79,ale vyšlo by to na pumelenici,aby to vypadalo jak má. Takže jsem si pro něj raději zajl do Itálie












Jinak měl jsem všechny Tuona - 2008,2011 a teď jsem se vrátil k 2005 "eRku" a za mě mi prostě sedlo NEJ
Výkon tak akorát .. ideál do provozu a i na občasný to sklouznutí na okruhu. Měřím 196cm váha 95kg.
Ta 2008 měla o fous větší výkon,byla točivější a byl to mazel Ale posezem je pro mě lepší 2005 viz užší nádrž a prolisy vůči nohám.
2011 byl "brus" ! Jela moc,ale zároveň V4 byla i hodná .. až taková troch Hondovsky "nudná"
Byla lehká,obratná,ale zároveň na moji postavu malá.
Na okruhu byla perfektní

Monster je krásnej,ale na "nás" malej
Jinak Z1000 dobrá volba ... ale ozkoušej posez ... mě prostě ty široký nádrže nedělaj dobře a jak jednu zvykneš na dvouvál a úzkou bandu,nechceš jinak
CB1000 to samý .. jen o trochu drobnější než Z1000 .. tu bych zavrhnul rovnou
Triumph příjemný,ovladatelný .. jen ten výkon na okruhu chyběl (ikdyž jen relativně .. všechno je to v rukách,ale Triumph neměl ideálně spodek,ani vršek na okruh) ... do provozu ovšem ideál
KTM 1290 je asi kompromis. Koní až až .. ale zároveň s možností volby map .. "hodných" koní
Posez pro dlouhány dobrý
Jen ta cena

Na všech jsem se měl možnost svézt .. ale odborník nejsem. Jak tu někdo psal .. vyhledej inzeráty a vše si postupně osedlej a ozkoušej .. každýmu sedne něco jinýho
Hodně štěstí
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist