Jak je na tom např.Ducati Monster S2R 1000 ??
Mnou zmiňovaná Z1000 (07-08)??
KTM 1290 SuperDuke R??
Yamaha FZ8??
Honda CB 1000R??
Triumph Speed Triple??
Díky za případné postřehy
Naposledy editováno 02.07.2015 12:32:39
Jinak KTM moc nesleduji,ale SMR bude nějaká kroska ne?Nebo myslíš Supermoto?I to jsem měl jeden čas v hledáčku,jednu 690 jsem i pojezdil,je to hodně zábavný,celkově úplně jiný než co jsem doposud jezdil,ale podle mého prvního dojmu je to tak kolem komína na pořádný vyblbnutí,cestovat bych na tom asi moc nechtěl.
čas 1:29
No prostě nepovedený vtip na tvé bydliště...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovní naháč aneb zpátky do sedla
Dencoy píše: Slávek-TDM> 4 roky jsou myslím dost na to aby člověk ztratil přehled o tom co se v moto světě událo,4roky je dost dlouhá doba na to aby člověk změnil názor na to že vlastně už nechce lítat na litrovým GSXR nebo začne přemýšlet o tom že se vzdá své srdcovky v podobě TL1000R a koupí něco univerzálnějšího.Opravdu jsem ztratil pojem o tom co chci,myslím že nejrozumnější bude pojezdit pár motorek všech kategorií,srdce mě táhne k supersportům ale hlava to vidí jinak.Jak jsem psal výše,ani mi nejde o extra pohodlí v jedné stopě,ale o celkový dojem z motorky a celkové zžití se strojem.MT 09 bude nejspíš fajn,vzhled ok,bude to taky asi drobňoučký,ale chce to vidět naživo.Však pak můžeš poreferovat až jí projedeš.
Vsak ja uz jsem na ni loni jezdil, jinak bych ti to nepsal. Na tom trivalci se da uzit velka zabava a to v temer legalnich rychlostech. Fakt jsem byl z motoru nadsenej, ikdyz byl rychlejsi nez podvozek. A hlavne se podivej, za co se da dva roky starej kus s par tisicema najetejma koupit:
http://www.tipmoto.c...ha/286404-mt-09.html
Můžeš prosím tě trochu popsat pocit když jsi na tom seděl,ani mi moměntálně nejde tak o zábavnost jako spíš o to jak jsem si na tom se svojí postavou cítil.
Prozatím mota které chci vyzkoušet jak z hlediska líbivosti tak z hlediska financí:
1.Z1000 (07-08)
2.Touno 1000 (04)
3.MT 09 (13-14)
4.návrat k TL 1000R
Naposledy editováno 03.07.2015 10:44:18
Dencoy píše: agostini79> Na první dojem jsem si to myslel že je to ta stejná akorát s jiným celolakem,vypadá moc pěkně.Psal jsi že už něco odjeto máš tak se zeptám jak jsi spokojený s technikou,co tě potkalo za problémy a jak je to s dostupností a cenami náhradních dílů na Aprilku?
co se týče poruch tak jsem nezaznamenal nic vážnějšího co by mně nějak vyřadilo z provozu. Jediné závady jsou mrtvá baterka, relé startéru (nové v podstatě z jakékoli moto), relé blinkrů(mám aktuálně relé z Felicie a je spolehlivější) ale jinak nic závažného. Olej měním 1x ročně, brzdovku 1x za dva roky, ostatní dle pořeby. Řetěz mám nový už 3 roky a zatím jsem moc nenatahoval ale zatím má najeto cca 15.000. Jediné co mně štve, tak ta motorka snad žere zadní gumy. Když jsem dával sportovní tak sežrala i 2 za sezónu a cestovní mi teď vydržela 8500.... Na předku mám lepivky na cca 2 sezóny.
Takže za mně buď jsem náhodou vybral dobrý kus, nebo ty pověsti o nespolehlivosti nejsou moc pravdivé
Fakt je že se slabou baterkou je občas problém nastartovat tak ji musíš pořád udržovat v kondici jinak odchází volnoběžka (ale mám tip na novou za cca 1500,- v nejhorším)
1 reakcí na tento příspěvek Sportovní naháč aneb zpátky do sedla
Ale zavolej si k dealerovi, predvadecky meli ted v Yamaze a ikdyz je to uz 3 roky starej model, nekde jiste ke svezeni bude. Miminalne kdyz vemes penize a zkusis ty inzerovany kousky
1 reakcí na tento příspěvek Sportovní naháč aneb zpátky do sedla
Dencoy píše: Muzete mi chlapi rict co ma tohle Tuono z vybavy Faktory krom asi predni masky?Aprilky sem nikdy nesledoval ale podle me maj Faktorky trochu jiny komponenty co se rafku,vidlic,brzd,apod.tyce ne?Vsem majitelum tehle skvelych stroju se uprimne omlouvam za svoje neznalosti
Nic, Factorka má navýšený výkon z 92 na 94,9kW, zlatý vidle Öhlins, kovaný kola, zadní plně stavitelný tlumič Öhlins, radiální Bremba, tlumič řízení Öhlins a několik karbonových dílů.
Jinak sv 1000 nee,to uz radsi zpatky do TL,Sv mi nevyhovuje tak nejak na oko,ikdyz nerikam ze nemuze byt dobra a lepsi nez TL,proste je to jako s holkama,taky te musi zaujmout na prvni pohled.
Jsou tu tuším dvě a jedno mám doma
Nebylo nejlevnější,ale je v relativně origo stavu se spoustou karbonu
Chtěl jsem to řešit přestavbou jako Agostini79,ale vyšlo by to na pumelenici,aby to vypadalo jak má. Takže jsem si pro něj raději zajl do Itálie
Jinak měl jsem všechny Tuona - 2008,2011 a teď jsem se vrátil k 2005 "eRku" a za mě mi prostě sedlo NEJ
Výkon tak akorát .. ideál do provozu a i na občasný to sklouznutí na okruhu. Měřím 196cm váha 95kg.
Ta 2008 měla o fous větší výkon,byla točivější a byl to mazel Ale posezem je pro mě lepší 2005 viz užší nádrž a prolisy vůči nohám.
2011 byl "brus" ! Jela moc,ale zároveň V4 byla i hodná .. až taková troch Hondovsky "nudná"
Byla lehká,obratná,ale zároveň na moji postavu malá.
Na okruhu byla perfektní
Monster je krásnej,ale na "nás" malej
Jinak Z1000 dobrá volba ... ale ozkoušej posez ... mě prostě ty široký nádrže nedělaj dobře a jak jednu zvykneš na dvouvál a úzkou bandu,nechceš jinak
CB1000 to samý .. jen o trochu drobnější než Z1000 .. tu bych zavrhnul rovnou
Triumph příjemný,ovladatelný .. jen ten výkon na okruhu chyběl (ikdyž jen relativně .. všechno je to v rukách,ale Triumph neměl ideálně spodek,ani vršek na okruh) ... do provozu ovšem ideál
KTM 1290 je asi kompromis. Koní až až .. ale zároveň s možností volby map .. "hodných" koní
Posez pro dlouhány dobrý
Jen ta cena
Na všech jsem se měl možnost svézt .. ale odborník nejsem. Jak tu někdo psal .. vyhledej inzeráty a vše si postupně osedlej a ozkoušej .. každýmu sedne něco jinýho
Hodně štěstí