globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: pneumatiky mitas
19.4.2015 v 20:33
Zdravím nemate někdo zkušenosti s pneumatikami MITAS??? Diky

1 reakcí na tento příspěvek pneumatiky mitas

20.4.2015 v 11:10 | Nahoru | #31
No pak me jeste napada Pirelli scorpion

1 reakcí na tento příspěvek pneumatiky mitas

20.4.2015 v 11:18 | Nahoru | #32
Hele mě zradila E-08, takže rozhodně už nikdy více. Dále pak jezdil jsem E-07 na druhé mašině. Na suchu to bylo v pohodě, ale jak jen trošku osmrklo a nedej bože pršelo tak katastrofa. Jízda vypadá jak na hajzlu s kolečkama, fakt máš co dělat vůbec dojet někam. Lítá předek a i zadek do stran při jakékoliv zatáčce. Podle mě to není ideální volba na cestování, kde prostě ti vždycky zaprší někde na cestě. Neříkám jezdit pilu, ale aspoň trošku to chce jistotu. Šel jsem do Metzeler Tourance, ale zatím moc zkušeností nemám, kromě ceny, která je úplně někde jinde .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneumatiky mitas

20.4.2015 v 11:35 | Nahoru | #33
georgeCZ> Divny, takovy chvovani E07 neznam, na mokru se musi opatrne, to jo, ale ze by to byla az takova katastrofa???

(reakce na) pneumatiky mitas

20.4.2015 v 12:25 | Nahoru | #34
KubaLC8> přečti si můj předchozí příspěvek já s georgeCZ naprosto souhlasím. Měl jsem je úplně stejný.

pneumatiky mitas

20.4.2015 v 12:34 | Nahoru | #35
Jak jsi zjistil, tak hodnocení Mitasek je od 100 % super až po 100 % na nic. Hodnocení se totiž liší od očekávání, co od gumy chtít.

Jestli chceš naprosto univerzální gumu na cestovní enduro za přijatelné peníze, kde netrháš rychlostní rekordy, tak jdi do E-07. Ano, v dešti drží hůř než jiné pneumatiky, ale zase daleko lépe zvládá cesty se špatným povrchem. A tím nemyslím jen cesty bez asfaltu, ale i klasicky štěrkem a prachem znečištěné asfaltky.

Další možností je Continental TKC-80. Přestože to je od pohledu špuntová guma, tak je s přilnavostí o trochu lepší než E-07, ale vydrží míň km a stojí už víc Kč. Ze špuntovek na asfalt se také dost kombinuje E-09 dozadu a na předek TKC-80 nebo E-10.

Jo a hlavně na E-08 raději zapomeň. Tahle guma funguje jen a pouze na čistém a suchém asfaltu, kde na ní najedeš snad milion km. Na horší gumě jsem snad nejel

Naposledy editováno 20.04.2015 12:37:57

1 reakcí na tento příspěvek pneumatiky mitas

20.4.2015 v 12:43 | Nahoru | #36
Já jsem teda s 07 spokojený.
Čekal jsem že to bude hrůza, podle toho co někteří píšou, ale za mě není špatná, na suchu jsem i na enduru v zatáčce škrtnul stupačkou o asfalt(pravda, byl jsem trochu nabaleny ) a na mokru jsem se do krizovky taky nedostal(na mokru jezdim ale zase fakt opatrně). Na asfalt i lehký terén ideální. Loni jsem s něma projel Rumunsko a polovinu cesty nám přselo, takže i když zrovna nepršelo, tak když jsme jeli mimo asfalt, tak bylo často bahno nebo mokrá tráva(na trávě jsem si jednou lehnul, ale mou chybou) a zvládli jsme všechno i takový terén co jsem nikdy dřív nejel je ale fakt, že na mokré trávě to klouže a ze se na ní bahno dost lepí, ale nejsou to špunty no

Edit: ale nemám srovnání z jinýmy pneu, dřív jsem jezdil jen na silničních motorkach a mimo asfalt se ještě pořád považuju za začátečníka. Věřím ale, že zkušenější jezdci, co se mimo asfalt vydávají častěji, do lepší pneu investují více. Mi zatím na ty moje výlety plně vyhovuje

Naposledy editováno 20.04.2015 13:09:10

pneumatiky mitas

20.4.2015 v 12:48 | Nahoru | #37
Já co vím od známých tak se doporučuje na nějaké to ježdění na horším povrchu TKC-80. Kamarád to má obutý na kačeně a vychvaloval to. Jak to zmiňuje kolega nade mnou, vzal bych to raději než E-07. Pokud budu shánět jiný kola na mojí mašinu časem, tak dám TKC-80.

pneumatiky mitas

20.4.2015 v 13:06 | Nahoru | #38
Ahoj, za mě, jestli chceš hledět smrti do očí vždycky, když naprší, jestli chceš mít adrenalin kdykoli,kdy není uplně teplá silnice, jestli chceš pokořit titěrné hranice gumy Mitas E-08, jestli chceš zaplatit i při té směšné ceně díky nájezdu vlastně dvakrát tolik, jsi hrdina a jdi do ní! Momentálně jí dojíždím a už nekoupím, mimochodem, myslím že nedá víc jak 4tisíce, teď má 3,5 a je s minimálním vzorkem.Jinak při bližším prohlédnutí se na středu mezi destičkami vzorku objevují trhliny...

edit:písmenka

Naposledy editováno 20.04.2015 13:07:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneumatiky mitas

20.4.2015 v 13:10 | Nahoru | #39

Hery22 píše: ........ Věřím ale, že zkušenější jezdci, co se mimo asfalt vydávají častěji, do lepší pneu investují více. ...........


Buď v klidu, vcelku dost lidí, co se mimo asfalt vydává častěji, tak obouvá právě E-07, E-09 nebo TKC :)

pneumatiky mitas

20.4.2015 v 13:27 | Nahoru | #40
Vím už ze zkušenosti, že na gumě se nemá šetřit. Bohužel

(reakce na) pneumatiky mitas

20.4.2015 v 13:31 | Nahoru | #41

vilemx píše: Buď v klidu, vcelku dost lidí, co se mimo asfalt vydává častěji, tak obouvá právě E-07, E-09 nebo TKC :)


...a nebo jiný gumy, ale investujou do nich ještě míň
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek pneumatiky mitas

20.4.2015 v 13:44 | Nahoru | #42
No nevim jak TKC80, ale me teda moc nepresvedcila, minule rumunsko jsem jel na E-07, kolega s GS1200LC na TKC80, silnici nehodnotim, ale v terenu se guma okamzite zalepila blatem a byl konec

2 reakcí na tento příspěvek pneumatiky mitas

20.4.2015 v 13:45 | Nahoru | #43
E-07 je skvela univerzalni guma
- Ano, jine gumy na mokre silnici drzi lepe, ale jsou v koncich, kdyz prijde na sterk a pisek
- Ano, jine gumy jsou lepsi pri jezdeni na kudlu, ale nemuzes s nim na sotolinu
- Ano, jine gumy jsou lepsi na blate, mokre trave, ale zase na silnici mizi pred ocima
- Ano, je spousta druhu gum na trhu, ale zadna jina zatim nenabidla lepsi hodnoceni cena/vykon.

E-07 je skvela na cestovni enduro pri jizde po silnici a rozbitych silnicich, dest s trochou opatrnosti neni problem a je nevhodna na zavodeni, blato a mokrou travu. Za to ale nabizi asi nejlepsi pomer cena/vydrz. V nasi bande jsme vsichni skoncili na E-07 (Transalp, Freewind, Pegaso, F800GS, Tiger 955, R1100GS)
E-09/10 to same, ale vetsi pomer nezpevnenych povrchu, pri jizde na silnici mensi zivotnost a vetsi hluk.
E-08 jen na silnici, driv s nimi byli problemy, od snad lonskeho roku nova smes a pry se to znacne zlepsilo (za cenu snizeni zivotnosti), osobni zkusenost jeste nemam.

(reakce na) pneumatiky mitas

20.4.2015 v 14:24 | Nahoru | #44

KubaLC8 píše: No nevim jak TKC80, ale me teda moc nepresvedcila, minule rumunsko jsem jel na E-07, kolega s GS1200LC na TKC80, silnici nehodnotim, ale v terenu se guma okamzite zalepila blatem a byl konec



U zadní TKC-80 je šílený rozdíl v životnosti mezi jednotlivými rozměry. Zatímco 140/80-17 na Africe vydrží asi 5 tisíc km, tak 120/90-17 nebo 130/80-17 na Transalpa najede o dost víc, skoro dvojnásobek. Důvodem je nejspíš úplně jiné rozmístění špuntů. Kilometry udávám pro jízdní styl sólo s bágly 2x 1000 km dálnice rychlostí 130 km/h na trajekt a pak 2 až 3 tisíce km courání po všemožných cestách/necestách. Zatímco 140/80 na AT málem nedojela, tak jak užší rozměr na TA při návratu byla asi v půlce a 150/70 na Varaderu pár mm ještě měla. Pro srovnání: E-09 Dakar 140/80 na jiné AT tu samou cestu dala ještě jednou, a teprve pak šla na přezutí.

Naposledy editováno 20.04.2015 14:30:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneumatiky mitas

20.4.2015 v 15:33 | Nahoru | #45

Labakov píše: E-07 je skvela univerzalni guma
- Ano, jine gumy na mokre silnici drzi lepe, ale jsou v koncich, kdyz prijde na sterk a pisek
- Ano, jine gumy jsou lepsi pri jezdeni na kudlu, ale nemuzes s nim na sotolinu
- Ano, jine gumy jsou lepsi na blate, mokre trave, ale zase na silnici mizi pred ocima
- Ano, je spousta druhu gum na trhu, ale zadna jina zatim nenabidla lepsi hodnoceni cena/vykon.

E-07 je skvela na cestovni enduro pri jizde po silnici a rozbitych silnicich, dest s trochou opatrnosti neni problem a je nevhodna na zavodeni, blato a mokrou travu. Za to ale nabizi asi nejlepsi pomer cena/vydrz. V nasi bande jsme vsichni skoncili na E-07 (Transalp, Freewind, Pegaso, F800GS, Tiger 955, R1100GS)
E-09/10 to same, ale vetsi pomer nezpevnenych povrchu, pri jizde na silnici mensi zivotnost a vetsi hluk.
E-08 jen na silnici, driv s nimi byli problemy, od snad lonskeho roku nova smes a pry se to znacne zlepsilo (za cenu snizeni zivotnosti), osobni zkusenost jeste nemam.



K60 Scout od Heidenau(už ji tu zmiňoval KubaLC8) umí to samé co E07+drží za deště. Je trochu dražší, ale než jezdit na moto v dešti se staženou prdelí, to si raději připlatím. Krom toho v terénu ujede t samé co E-09(ale to samé asi i E07)...ono ty silniční špunty jsou na hovno všeobecně, zalepí se stejně jako šípy a mají menší styčnou plochu, vypadají sice cool, ale to je tak vše.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneumatiky mitas

20.4.2015 v 18:51 | Nahoru | #46
fockewulf> K60 jsem jeste nemel, ale uz parkrat jsem o ni uvazoval. Je dost chvalena, ale ma nizsi zivotnost (pry oproti E-07 az o tretinu). Takze nizsi zivotnost a vyssi cena me zatim vzdy odradila.

Za E-07 pisu ze je to podle me nejlepsi volba cena/vykon. Samozrejme kdyz pojedu nekde kde me ceka lepsi silnice a hrozi hodne caste mokro (treba Norsko), tak budu volit jinou gumu.

(reakce na) pneumatiky mitas

20.4.2015 v 19:10 | Nahoru | #47
Labakov> 14 000 km u K60 mi nepřijde jako nějak málo. Na silnici stále použitelná, do terénu už méně-střed je už dost ojetý, ale kde je vůle...

(reakce na) pneumatiky mitas

20.4.2015 v 19:53 | Nahoru | #48

StiefTomas píše: Mám je na traktorbagru :D

já ne mám micheliny mitasky mi na zadku popraskaly kordy po jednom roce

Naposledy editováno 20.04.2015 19:54:12

pneumatiky mitas

20.4.2015 v 20:43 | Nahoru | #49
No asi už jsem vybral díky za postřehy ale každý má ten názor jiný a jiný zkušenosti

pneumatiky mitas

20.4.2015 v 21:55 | Nahoru | #50
cituju známýho "....hodně ubejvaj oproti jinym"....

(reakce na) pneumatiky mitas

21.4.2015 v 00:21 | Nahoru | #51

KubaLC8 píše: No pak me jeste napada Pirelli scorpion



Blee to je z blata do louze .. ted jsem je sundal z ADV.

(reakce na) pneumatiky mitas

21.4.2015 v 00:36 | Nahoru | #52

Labakov píše: E-07 je skvela univerzalni guma
- Ano, jine gumy na mokre silnici drzi lepe, ale jsou v koncich, kdyz prijde na sterk a pisek
- Ano, jine gumy jsou lepsi pri jezdeni na kudlu, ale nemuzes s nim na sotolinu
- Ano, jine gumy jsou lepsi na blate, mokre trave, ale zase na silnici mizi pred ocima
- Ano, je spousta druhu gum na trhu, ale zadna jina zatim nenabidla lepsi hodnoceni cena/vykon.

E-07 je skvela na cestovni enduro pri jizde po silnici a rozbitych silnicich, dest s trochou opatrnosti neni problem a je nevhodna na zavodeni, blato a mokrou travu. Za to ale nabizi asi nejlepsi pomer cena/vydrz. V nasi bande jsme vsichni skoncili na E-07 (Transalp, Freewind, Pegaso, F800GS, Tiger 955, R1100GS)
E-09/10 to same, ale vetsi pomer nezpevnenych povrchu, pri jizde na silnici mensi zivotnost a vetsi hluk.
E-08 jen na silnici, driv s nimi byli problemy, od snad lonskeho roku nova smes a pry se to znacne zlepsilo (za cenu snizeni zivotnosti), osobni zkusenost jeste nemam.



Tyhle ty ody na 07 miluju.

Schvalne jsem si tu zazracnou gumu vloni koupil abych vedel co je prvdy natom zda se zmenila smes a jsou tak uzasne mekoucke.

Tady vsici povidajo jak sni skrtnou stupackou vo zem, k cemu je to dobry kdyz stou gumou mas tak o 30% delsi brzdnou drahu. Az ti do krizovatky pritom cestovani vlitne nakladak, tak si muzes vte zbyvajici vterince pogratulovat ze si usetril najezdem 4-5 tis km par stovek.
Aby jsme ty ody trochu uvedli na pravou miru, tak na suchu ujedu s tezkym cendurem, na e07 skoro to samy jako na anakee2, Mozna ze na zadek bych si dal neco jinyho kdyz uz tyhle gumy abych se aspon vyhrabal, ale stejne me nebude vest predek takze to bude k prdu.
Ze by ta guma mela nejakej zazracnej najezd ,. nevsiml jsem si, ale je fakt ze me ubejvaj gumy nejak podezrele rychle na vsem.

Vy co tady basnite vo uzasnosti tyhle pryze, si prosim nekdy obujte nejakou cestovni enduro gumu typy anakee2, trailmax nebo neco podobnyho a zkuste si stim efektivne zabrzdit. Alpa stim dostanu na predni kolo, Advanture stim dostanu na predni kolo, xt600 stim dostanu na predni kolo. S E07 nikoliv, chova se to jako kolo se spuntama zacne to kracet nekam stranou.
Nelze sedet jednou prdeli na 2 zidlich, bud nekam jedu po asfaltu ev. nezpevnenych cestach a pak se na to obuju a v cili kde chci jezdit teren proste prezuju nebo holt tedy kdyz chceme setrit na bezpecnosti a na pozitku z jizdy v terenu obuju E07. Ale kurna nerikejte jak jste z toho nadseny, to vam za to stoji usetrenych 500 na gume ?

1 reakcí na tento příspěvek pneumatiky mitas

21.4.2015 v 02:05 | Nahoru | #53
Já mám E-07 na TA, zadní má 11tis.km a ještě by tak 2-3 dala. Na suchu škrtám padákama a na mokru jezdím opatrně a jezdil jsem i s Touranckama. Ty lidi co píšou že na mokru jsou nejezditelné moc nechápu, já na ní dal Alpy týden v dešti bez problému. Je o dost měkčí a za děště tudíž lepší než 08 co tam byla předtím. Když byla nová, i v terénu se stím dalo pěkně zajet. Za ty peníze nemám co řešit.

pneumatiky mitas

21.4.2015 v 02:17 | Nahoru | #54
Jestli si koupíš Mitas 08, tak si Tě najdu a pro Tvé vlastní dobro Ti nakopu prdel To je fakt děsivá guma.

pneumatiky mitas

21.4.2015 v 07:03 | Nahoru | #55
Mám na traktoru TD02 a nic moc.. Hodně ubývaj.. Asi jezdím moc po silnici..

pneumatiky mitas

21.4.2015 v 09:25 | Nahoru | #56
vystřídal jsem na Kentusovi (hodně lehká motorka) E09 - držela pěkně, v dešti hůř, ale klouzala zase s perfektní čitelností, na silnici hučí jako každá špuntovka, E08 - eh, guma na suchou silnici...šla hodně rychle zase dolů. Aktuálně mám Heidenau K66 a to je totálně o něčem jiným . i když jsou dražší,ať si vydržej půlku toho, co Mitas, pořád to stojí za to

pneumatiky mitas

21.4.2015 v 18:12 | Nahoru | #57
Mitas E-07.Je to asi co kus to originál.První jsem měnil v 8400km a na silnici dobrý- voda špatný.Teď budu měnit asi v po 11000km a je to jako nebe a dudy.Tak jsem zvědav na třetí sadu.A kdo si myslí ,že takovéhle gumy jsou so terénu je debil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneumatiky mitas

21.4.2015 v 20:25 | Nahoru | #58
Tech> tak ty nechápeš lidi, co píšou, že Mitas E07 jsou na mokru nejezditelné ... pochopíš až kápneš na tu "správnou sadu" říkám Ti a nejsem sám, že jsou schopni tam takový pneumatiky vyrobit!!! Kámoš co jel při jednom dešti za mnou jen nechápavě kroutil hlavou, když viděl, co se mnou motorka dělá.
Hodně štěstí všem, co si je koupí

(reakce na) pneumatiky mitas

21.4.2015 v 21:29 | Nahoru | #59
Vlnič> Pod to se můžu podepsat. Pro mě není důležitý nájezd, tak jako bezpečnost. Vysypat se uprostřed ciziny jen kvůli gumě, se mi opravadu nevyplatí. Já mám motorku na cestování, tak holt potřebuji spolehlivost a doufám že gumy co jsem zvolil to jenom potvrdí.

pneumatiky mitas

21.4.2015 v 21:56 | Nahoru | #60
Nevím, ale projel jsem na E08 Slovinsko, Bosnu, Černou horu a Chorvatsko a to i za celodeního deště. Nic neklouzalo a guma držela. Letos jsem obul E07 a zatím najeto 1000 km a drží pěkně. Je pravda, že s 07 jsem jel jen jednou v průtrži asi 20 min. než jsem z toho vyjel ven, ale neměl jsem pocit, že by nedržely.
Kupuju je od kluka, který posílá gumy čerstvě vyrobené, žádné ležáky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist