1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 600 vs Hornet 600 a 900
Mab píše: ..... nechci za rok,dva měnit motorku, prostě je to taková srdeční záležitost....ale ráda si nechám poradit.
To jsou Tvoje slova CBF je služebník, dělník, pracant... cokoliv, ale zábavný asi jak fóbie HTP a navíc váží +/- tolik co CB9... že je CBF nudná Ti napsalo víc lidí... ale je to Tvoje volba a Ty na tom budeš jezdit a Ty (možná dřív než za dva rok) to budeš chtít měnit...
Za mě, za stejné prachy jako CB900, koupíš CB600 podstatně mladší, možná i r.2008 a to je zas jiné svezení a jiná ovladatelnost
PETARDAK píše: To jsou Tvoje slova CBF je služebník, dělník, pracant... cokoliv, ale zábavný asi jak fóbie HTP a navíc váží +/- tolik co CB9... že je CBF nudná Ti napsalo víc lidí... ale je to Tvoje volba a Ty na tom budeš jezdit a Ty (možná dřív než za dva rok) to budeš chtít měnit...
Za mě, za stejné prachy jako CB900, koupíš CB600 podstatně mladší, možná i r.2008 a to je zas jiné svezení a jiná ovladatelnost
Amen, teď už to je na tobě.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 600 vs Hornet 600 a 900
Rovněž pokud hodláš i trochu cestovat, tak doporučuji verzi CBF 600 S se štítem. S Hornety rychlejší přesuny bez štítu, žádná sláva!
Co se týká obratnosti, dá se s ní krásně blbnout, jen se to musí umět.
Na maximální výkony nehleď, otočit plynem umí každý, to není žádné umění!
Foto již není třeba, odstraněno.
Naposledy editováno 24.06.2014 19:50:09
PAP28 píše:
Co se týká obratnosti, dá se s ní krásně blbnout, jen se to musí umět.
pěkný
Moc se mi nelíbí, když tu lidi doporučujou 37letý (rozumný) ženský do obnovených začátků H9 ... Pokud se chce v klidu svézt, občas někam vyrazit, tak CBF600 určitě bude dobrá motorka.
Pochybuju, že bude chtít někde dávat kolínko a zkoušet maximálku... Podle mě by stačila i CBF500... A všude pořád cpu i to, že jsem byl celkem nadšený i z VTR250, což je motoricky i designově mazel.
Když jsem na CBF600S cestoval, dalo se jet kontinuálně 189 - 200 ve dvou a s plnou batožinou ... Jediný co se mi na CBF600 nelíbilo, byla kvalita provedení made in Italy. Japonce bych radši z Japonska, ne z Itálie/Brazílie. Ale měl jsem první modelovou řadu 2004, ještě karburátorovou, třeba to pak bylo lepší ...