globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: S pětikilem do terénu?
25.4.2014 v 19:21
Zajímají mě vaše názory a zkušenosti:

Několik sezón jsem jezdil na YBR 125, jsem s ní spokojenej, ale nastal čas na něco silnějšího. Původně jsem si chtěl koupit za cca. 50.000 ojetou CBF500 / GS500 / GPZ500 nebo podobně. Chci jí na pár projížděk po okreskách a nemám v plánu jezdit ani moc daleko, ani moc rychle. Pak jsem si ale vzpomněl jak rád jsem s YBR odbočil na polní nebo lesní cestu a drandil jsem si blátem a přestože na to nebyla stavěná, fakt jsem si to užíval (a několikrát se přitom vyklopil)

Otázká zní: dá se vůbec s takovým pětikilem sjet mimo silnici? Nejsou na to ty motorky moc těžký? Přemýšlel jsem i o BMW F650, ale nebude mít zbytečně špatný vlastnosti na silnici?

Bonusová otázka: To vyklápění se mi stávalo docela pravidelně, ale myslím že je to v terénu do jistý míry normální. YBR to snášela relativně dobře, pár škrábanců, občas novej blinkr. Jsou na tom "větší" motorky podobně? Vyplatí se ochranný rám?

Díky :)
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) S pětikilem do terénu?

26.4.2014 v 10:28 | Nahoru | #31

Kotas_XTZ píše: V jistém věku trhneš....a už se nenarovnáš)


To mi povídej! Zakladatel tohoto tématu je ve věku mého vnuka!

Přidám ještě jednu zkušenost z výběrem motorky. V posledních letech jsem ze synem vybíral a kupoval už 10 motorek!

A pokud nemáš jasnou prioritu na jeden konkrétní typ, je vhodné srovnat si co chci jezdit, kolik mám peněz a objet blízké bazary a inzeráty.
A prostě tu, která mi padne do oka koupit!
Asi není úplně důležité zda to bude TT, XT, KLR, Dominátor, Transalp…
A když nebude sedět, tak se vymění za jinou!

Naposledy editováno 26.04.2014 10:30:25

S pětikilem do terénu?

Skvělá odpověď, děkuji! 26.4.2014 v 12:13 | Nahoru | #32
CB 500 jsem měl 4 roky a občas jsem s tím do terénu taky odbočil - k rybníku, rozhledně a tak, žádný velký offroad. Bylo to trápení jak motorky tak jezdce, je to spíš na takové opatrné přesuny pomalou rychlostí. Dalo by se to přirovnat k jízdnímu kolu - vem si závodničku a jeď s ní do lesa - jde to, ale budeš akorát nasraný. Takže jsem nakonec přesedlal na enduro

S pětikilem do terénu?

26.4.2014 v 13:03 | Nahoru | #33
dokud sem měl starý lak, tak sem polní, lesní cesty, jezdil pravidelně, ale teď po laku už je mi líto stím někde praštit, ale moje cb 450 má výhodu vhodnějšího rozměru pneu vzadu 18 a ve předu 19

S pětikilem do terénu?

27.4.2014 v 00:30 | Nahoru | #34
A nebo si mezi F a 650 vlož písmeno S To Ti garantuju, že po pár vyjížďkách budeš mít zvedání natrénováno jako nikdo

Ale teď vážně. Taky bych volil asi spíš nějakýho motarda. Z vlastní zkušenosti můžu doporučit HQ 610 SMS, ale na tu ještě taky nebudeš dost zkušenej. Tak třeba DR-Z 400

S pětikilem do terénu?

27.4.2014 v 11:27 | Nahoru | #35
KTM LC4, není co řešit

S pětikilem do terénu?

27.4.2014 v 15:36 | Nahoru | #36
kup hondu dominator 650

S pětikilem do terénu?

27.4.2014 v 19:57 | Nahoru | #37
Ja mam maleho stroma a obcas s nim nejakou polnacku, louku a tak projedu a nevidim v tom velky problem (zalezi i na pneu). Mam 170cm a 70kg takze obcas s vahou a vyskou motorky v terenu trosku bojuju ale taky podle me zalezi na zkusenostech. Ja jezdil na vsem moznem od mala od pincka,jawy 90, nejake 125 krosy nekolik xt 600 a podobne takze me nejake ty navyky z terenu zustaly ikdyz ted spis jezdim vic po zpevnenych cestach. Ale jako nejake te sestistovky bych se nebal ;)

(reakce na) S pětikilem do terénu?

Skvělá odpověď, děkuji! 27.4.2014 v 22:23 | Nahoru | #38

TomElefant750 píše: Máš pravdu, jsou těžké, ale osobně na něčem podobným už léta jezdím a navíc znám mnoho desítek - od vidění možná stovky - lidí kteří na těhle strojích po lesních cestách i pěšinkách jezděj.
Jen je možná lepší nejezdit na těhle těžkejch strojích do terénu sám - občas se stane že to spadne nebo zapadne v bahně tak že si s tím člověk sám neporadí.
Čau, Tom


cožeco do offroadu s autobusem...proč ne.......obvykle si těch 240kg zvednu sám, ale po 100km už jenom čekám a někdy se mi chce i brečet........
Ale tenpocit, že s autobusem jsem pojezdil občas cesty co by nedali ani na lehkejch...k nezaplacení....

ale jak píše Tom, je to dřina, chce se nebát obout pořádný gumy a půjde to...

Padáky jsou nutnost a rovnám je hooodně často....jinak počítej, že pokud vyjedeš do off,
tak motorku už nikdy jako leštěnku neprodáš, bláto se zažere všude. Ale dodá jí to takovej
ten pravej punc..........
Maty

Naposledy editováno 27.04.2014 22:26:56
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist