paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Malá maximáka CBR
5.3.2014 v 08:38
ahoj,
jak je možné že je víc než 115 tachometrových z cbr nevytáhnu? je to 2008
přitom kamarád měl taky cbr a na stejným místě jsme jeli VE DVOU přez 130.
Vážím 60kg a na těch 115 musím bejt fakt hodně zalehlej..
napadlo mě maximálně tak zkontrolovat pneu.
na rozjezd to jede "dobře".
kecy o tom že si mám koupit 2 takt nebo že je to kolo myslím že jsou nepodstatné :D


(reakce na) Malá maximáka CBR

5.3.2014 v 19:34 | Nahoru | #31
Behysek> tak já neříkam že každej ale většina
co jsem si to zkusil viz kolo tak ty čisla pokud se to přežene budou horší než orig.

Malá maximáka CBR

5.3.2014 v 20:45 | Nahoru | #32
Z vlastní zkušenosti něco přes 120 km.h tachometrovejch v zálehu s 65 kg

1 reakcí na tento příspěvek Malá maximáka CBR

5.3.2014 v 21:34 | Nahoru | #33
Klasickej českej folklór, maximálka, spotřeba a výše výplaty Všichni přeháněj. Pamatuju, jak jsme jako puboši jezdili na simsonech a fichtlech a každej se kasal, že mu to jede min. 90, pak přišly škodovky a fáčka, který valily 180 a jezdily za 6 litrů s plynem non stop na podlaze A každej drban z fabriky se v putyce kasá, že má přes 20 měsíčně, ale pásku náhodou ztratil, když je na ní upocená dvanáctka
Rychlost neřeš, 115 je klasika, víc po cbr chtít nemůžeš. Ještě to zkus změřit gpskou, ta změří skutečnou rychlost. Hlavně nepořizuj nějakou italskou 2t sračku, tam místo ježdění jen opravuješ a opravuješ a nikdy stejně neopravíš..

Naposledy editováno 05.03.2014 21:36:48

(reakce na) Malá maximáka CBR

5.3.2014 v 21:48 | Nahoru | #34

SuperSic58 píše: Klasickej českej folklór, maximálka, spotřeba a výše výplaty Všichni přeháněj. Pamatuju, jak jsme jako puboši jezdili na simsonech a fichtlech a každej se kasal, že mu to jede min. 90, pak přišly škodovky a fáčka, který valily 180 a jezdily za 6 litrů s plynem non stop na podlaze A každej drban z fabriky se v putyce kasá, že má přes 20 měsíčně, ale pásku náhodou ztratil, když je na ní upocená dvanáctka
Rychlost neřeš, 115 je klasika, víc po cbr chtít nemůžeš. Ještě to zkus změřit gpskou, ta změří skutečnou rychlost. Hlavně nepořizuj nějakou italskou 2t sračku, tam místo ježdění jen opravuješ a opravuješ a nikdy stejně neopravíš..



1 reakcí na tento příspěvek Malá maximáka CBR

5.3.2014 v 22:11 | Nahoru | #35
Možná mimo mísu ale právě nové CBR 125 vs moje (skutr) PCX 125. Pobavilo mě když mi klučina od semaforu začal na tom nakládat 1 2 3 4 5 ... vše do maxima a já se ho stále i pak na maximálku držel... jede mi to max cca 120 tacho a 104 GPS... jo kde jsou časy 2T NSR 125... 180 tacho no problemo

(reakce na) Malá maximáka CBR

6.3.2014 v 19:01 | Nahoru | #36

RG23 píše: Možná mimo mísu ale právě nové CBR 125 vs moje (skutr) PCX 125. Pobavilo mě když mi klučina od semaforu začal na tom nakládat 1 2 3 4 5 ... vše do maxima a já se ho stále i pak na maximálku držel... jede mi to max cca 120 tacho a 104 GPS... jo kde jsou časy 2T NSR 125... 180 tacho no problemo



Každej nepotřebuje lítat na motorce 180 km.h aby to člověka žralo za živa i s trávou v pangejtech. U CBR je spotřeba zanedbatelná a to samý s ostatními spotřebními věcmi. Když NSR jede 180 to znamená že pujde motor po sezoně do kytek a GO motoru stojí jak celá motorka. ALe tím nechci říct že dvoutakt je špatnej vypadá to dospěle ale radši se vyjezdím 2 roky na čtyř taktu a pořídím silnější.

1 reakcí na tento příspěvek Malá maximáka CBR

6.3.2014 v 19:18 | Nahoru | #37
Zajímavý je jak každej kdo vlastní 4T ve 125ccm ví jak strašně moc se 2T sere a jak žere i trávu u silnice. Když se nad tím ale zamyslíš, tak ti dojde že 4T dvácu si člověk koupí, 2 roky ju vytáčí do mrtva aby aspoň trochu jela a pak ji rychle prodá. Na 2T si člověk zvykne - když dobře udělá motor tak na něj nemusí hodně dlouho sáhnout a časem si třeba uvědomí že na takový to vyblbnutí v zatáčkách ani nic silnějšího nepotřebuje. Nehledě na to že 2T potřebuje údržbu - tím pádem většina dvoutaktů je v lepším stavu než slavný 4T (125).. A o tom že opravuješ, opravuješ a stejně nic neopravíš.. to není motorkou.. to je rukama!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá maximáka CBR

6.3.2014 v 19:57 | Nahoru | #38

DoBuky píše: Zajímavý je jak každej kdo vlastní 4T ve 125ccm ví jak strašně moc se 2T sere a jak žere i trávu u silnice. Když se nad tím ale zamyslíš, tak ti dojde že 4T dvácu si člověk koupí, 2 roky ju vytáčí do mrtva aby aspoň trochu jela a pak ji rychle prodá. Na 2T si člověk zvykne - když dobře udělá motor tak na něj nemusí hodně dlouho sáhnout a časem si třeba uvědomí že na takový to vyblbnutí v zatáčkách ani nic silnějšího nepotřebuje. Nehledě na to že 2T potřebuje údržbu - tím pádem většina dvoutaktů je v lepším stavu než slavný 4T (125).. A o tom že opravuješ, opravuješ a stejně nic neopravíš.. to není motorkou.. to je rukama!



Jasně byl to můj názor, ale když si vemeš tak na 4takt nemusíš skoro vůbec šáhnout pokud nekoupíš nějakej střep u který se vysype motor to je pak dražší nez zmíněný dvoutakt. Proto spíše upřednostňuji 4 takt na dva roky vyjezdit se a koupit silnější. S tím lepším stavem 2 taktů než 4 taktů bych si tolik nefandil pač když si vemeš tak nikdo ti neprodá dvoutakt s udělanym motorem proto vetšinu budoucích kupců ta generálka teprve čeká.

(reakce na) Malá maximáka CBR

6.3.2014 v 20:12 | Nahoru | #39

OnluCBR píše: Jasně byl to můj názor, ale když si vemeš tak na 4takt nemusíš skoro vůbec šáhnout pokud nekoupíš nějakej střep u který se vysype motor to je pak dražší nez zmíněný dvoutakt. Proto spíše upřednostňuji 4 takt na dva roky vyjezdit se a koupit silnější. S tím lepším stavem 2 taktů než 4 taktů bych si tolik nefandil pač když si vemeš tak nikdo ti neprodá dvoutakt s udělanym motorem proto vetšinu budoucích kupců ta generálka teprve čeká.



Právě tímhle se řídí snad všichni "čtyřtaktáři".. nemusíš na nic sáhnout.. takže třeba nějaká brzdová kapalina a její výměna? "Co to je? Dokud to brzdí tak to řešit nebudu.." ..a takhle bych mohl pokračovat.. Jako je zbytečný se dohadovat jestli je lepší 2T nebo 4T - mezi staršíma ročníkama u mě jasně vítězí 2T, protože když se ti tam vysype motor, tak tě oprava vyjde rozhodně levněji.. a ještě si líp pojezdíš. ..když ten motor šlape jak má tak nevidím důvod proč dělat před prodejem GO.. a znám pár případů, kdy se 2T kousl, tak borec udělal GO a hned prodával, protože se toho začal bát.. takže i po GO se dá sehnat

2 reakcí na tento příspěvek Malá maximáka CBR

6.3.2014 v 21:13 | Nahoru | #40
za doby, co jsem jezdil na jawě 350, tak dva známý měli 125 2T, jedno bylo NSR 125 a druhý Cagiva Mito 125, během 2 let najezdili asi 10 km a oba dva dělali GO motoru a to kupovali ve velmi dobrém stavu, ano, jelo to 170, žralo to 7-8l, ale skrz náklady to byl drahý provoz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá maximáka CBR

6.3.2014 v 21:20 | Nahoru | #41
JardelT> Já koupil stařičký Mito za 16 tis., teď ho budu mít třetí sezónu a kromě údržby kterou to prostě potřebuje sem nedělal nic. Zatím najeto 11tis. km bez větších problémů, nikde mě nenechalo. Dá se s tím jet i za 4l, ale už to není taková zábava. Je to jenom o tom jak se o to staráš..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá maximáka CBR

6.3.2014 v 21:32 | Nahoru | #42

JardelT píše: za doby, co jsem jezdil na jawě 350, tak dva známý měli 125 2T, jedno bylo NSR 125 a druhý Cagiva Mito 125, během 2 let najezdili asi 10 km a oba dva dělali GO motoru a to kupovali ve velmi dobrém stavu, ano, jelo to 170, žralo to 7-8l, ale skrz náklady to byl drahý provoz



Přesně tak

DoBuky > Tak člověk kterej si neumí vyměnit brzdovku, destičky, olej, řetězovku a další spotřební věc tak jsou docela neschopní přece jenom jsou to základní věci. Vidíš já jezdím za 2-3 litry, za sezonu a půl naježděno 10 tis km a jen olej a jedna kontrola ventilů která byla ok.

(reakce na) Malá maximáka CBR

6.3.2014 v 21:37 | Nahoru | #43
DoBuky> tak já se bavím o době, cca 15 let nazpátek, teď jsou možná kvalitnější oleje atd, na tu dobu to lítalo neskutečně, ale provoz byl drahý, to je jediné, co si pamatuji

(reakce na) Malá maximáka CBR

6.3.2014 v 21:38 | Nahoru | #44

OnluCBR píše: Přesně tak

DoBuky > Tak člověk kterej si neumí vyměnit brzdovku, destičky, olej, řetězovku a další spotřební věc tak jsou docela neschopní přece jenom jsou to základní věci. Vidíš já jezdím za 2-3 litry, za sezonu a půl naježděno 10 tis km a jen olej a jedna kontrola ventilů která byla ok.



To jo, ale věř tomu že většina těch co si koupí 4t ve dváce s tím že se na to nemusí ani šáhnout prostě taková je.. Kdybych měl čas tak nejspíš taky najedu víc, ale přes léto mám ještě spoustu jiných "starostí" než moto.. Olej(převoďák) sem vyměnil akorát když sem měnil píst, ventily naštěstí nemám ..jednou sem kontroloval ventilek, nakonec sem v gumě našel hřebík

1 reakcí na tento příspěvek Malá maximáka CBR

6.3.2014 v 22:35 | Nahoru | #45
Právě že toho dvoutakta musíš točit víc jak 4t, aby to jelo. Znal sem spoustu borců, co pořídili italskou 2t dvácu a všichni stejná písnička, furt vysraný. Díly k nesehnání nebo drahý jak svině. Když už 2t, tak japonce. Ale pro mlaďase, študáka s holou prdelí je stejně nejlepší 4t, prd spotřeba, ideální

(reakce na) Malá maximáka CBR

6.3.2014 v 22:48 | Nahoru | #46

SuperSic58 píše: Právě že toho dvoutakta musíš točit víc jak 4t, aby to jelo. Znal sem spoustu borců, co pořídili italskou 2t dvácu a všichni stejná písnička, furt vysraný. Díly k nesehnání nebo drahý jak svině. Když už 2t, tak japonce. Ale pro mlaďase, študáka s holou prdelí je stejně nejlepší 4t, prd spotřeba, ideální



Je to tak no.

Malá maximáka CBR

7.3.2014 v 07:29 | Nahoru | #47
Já teda nevim, za mejch mladejch let jsme meli 2T všichni a nikomu se nic nesralo.
Teda na motoru, jinak to bylo pozesrany vsechno a furt

Malá maximáka CBR

7.3.2014 v 08:33 | Nahoru | #48
2T točit nemusíš.. pěkně jede už od nějakých 4tis.ot. až "pod přívěru" (okolo 7tis.ot.).. Jak to začneš točit víc, tak to začíná "lítat" (teda spíš-většina 4taktářů co sem třeba někam vezl se vždycky lekla jak to najednou pěkně zatáhne..) ale 4T musíš vytáčet pořád a stejně to pořádně nejede. Neznám nikoho komu by výkon 4T dvácy stačil - každej ji ždímá co to jde.. Ke 2T se podle mě lidi chovaj líp.. Protože to ten motor prostě vyžaduje..

Díly k nesehnání nebo drahý? ..ještě sem nenarazil na díl co by se nedal sehnat - a co je na tom tak šíleně drahýho? Mě ty ceny připadaj docela dobrý. Ojnice 2tis, pístní sada max. 2500, nikasil okolo 3tis.. Ložiska na kliku seženeš do 600, gufera máš za 300 obě.. nevidím nic extra drahýho..

dva_hrnce-> Taky nevím co se na tom každýmu sere.. Když se o to člověk stará jak má, tak se nesere nic

Malá maximáka CBR

7.3.2014 v 14:40 | Nahoru | #49
4T, že nejede? Mě když bylo 16, tak sme mohli jezdit max na simsonu, co měl 3 koně a jel sotva 70. Dnes mužou mlaďoši jezdit na dvácách, co maj kolem 13 koní a jedou přes stovku. Co bysme dřív za to dali...

Ten dvoutakt může bejt spolehlivej, ale už se dávno nevyráběj, takže musíš koupit ojetinu. A ty bejvaj z 99% totálně zubožený jebky. Fakt neznám nikoho, kdo by se s italskou 2T netrápil. Ale to bylo před 10ti lety, dnes už drtivá většina mlaďochů jezděj na 4t a dvoutakt je už jen záležitost pro fajnšmekry a skalní fandy. Navíc když za cenu kolem 30 tis dneš už koupíš i supersporta 6kilo nebo i vejš, který žere i míň jak ta dvacka a jízda je uplně někde jinde, tk už to nějak nemá moc smysl na běžný ježdění...

1 reakcí na tento příspěvek Malá maximáka CBR

7.3.2014 v 15:43 | Nahoru | #50
Dobře, v porovnání se Simsonem je to trochu svižnější ..ale když z Mita sednu na jakoukoliv 4T dvácu tak mám pocit (nejčastěji v kopcích) že kdybych šel pěšky tak sem rychlejší ..Ojetinu musíš vybrat, ne vzít první jebku na kterou narazíš ..když nekašleš na údržbu tak se s italským 2t zas tolik netrápíš ..a za 30 tis. bych pořídil 2t dvácy dvě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá maximáka CBR

10.3.2014 v 20:46 | Nahoru | #51
DoBuky> Tady koukám někdo, kdo se žene na maximálku Si myslíš, že všichni chtěj v 16ti mašinu, co poletí 180, bude žrát 8l/100km a furt se o to starat? Příklad s brzdovkou atd je běžná údržba, to sem nepleť Jako asi jsi nejel na ničem slabším, já odjel sezonu na 100 ccm motorce, kdy jsem byl rád, že jela 80 po rovině, CBR 125 mi už jelo 120 po rovině, sice v zálehu, ale rozhodně to stačilo a se spotřebou max 3,5 litru je to za hubičku. Nehaň to, když ti to nesedí, tak se o to nezajímej a jezdi na 2T, já Ti to neberu. Všechno má svoje, ale "opovrhovat" 4T motorkama 125 ccm je klasická puberťákovina, každej holt nemůže bejt stejnej a každýmu to z finančních či jiných důvodu vyhovuje jinak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá maximáka CBR

10.3.2014 v 20:53 | Nahoru | #52

Orličan píše: DoBuky> Tady koukám někdo, kdo se žene na maximálku Si myslíš, že všichni chtěj v 16ti mašinu, co poletí 180, bude žrát 8l/100km a furt se o to starat? Příklad s brzdovkou atd je běžná údržba, to sem nepleť Jako asi jsi nejel na ničem slabším, já odjel sezonu na 100 ccm motorce, kdy jsem byl rád, že jela 80 po rovině, CBR 125 mi už jelo 120 po rovině, sice v zálehu, ale rozhodně to stačilo a se spotřebou max 3,5 litru je to za hubičku. Nehaň to, když ti to nesedí, tak se o to nezajímej a jezdi na 2T, já Ti to neberu. Všechno má svoje, ale "opovrhovat" 4T motorkama 125 ccm je klasická puberťákovina, každej holt nemůže bejt stejnej a každýmu to z finančních či jiných důvodu vyhovuje jinak...



Kámoš to vyřešil stejně jak ty taky měl CBR a teď má SV jak ty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá maximáka CBR

10.3.2014 v 21:00 | Nahoru | #53
OnluCBR> Tak tak, na CBR si nemůžu stěžovat, vydržet to jde, dokonce se mi zdá na dojíždění či popojíždění lepší jak SV A lepší je počkat si ty 2 roky na 4T 125, když si v 18ti koupíš mašinu, co už má mnohem lepší vlastnosti jak 2T a je to příjemnej skok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá maximáka CBR

10.3.2014 v 21:08 | Nahoru | #54

Orličan píše: OnluCBR> Tak tak, na CBR si nemůžu stěžovat, vydržet to jde, dokonce se mi zdá na dojíždění či popojíždění lepší jak SV A lepší je počkat si ty 2 roky na 4T 125, když si v 18ti koupíš mašinu, co už má mnohem lepší vlastnosti jak 2T a je to příjemnej skok



Přesně tak, taky mám CBR druhým rokem, a za 3 měsíce škrcení Yamahy FZ6 2007 z 57 kW na 35kW. Myslím si že to bude dobrej přestup už teď na ní někdy jezdím. Tojo u CBR je spotřeba za hubičku dobrý na popojíždění do práce-školy.

(reakce na) Malá maximáka CBR

10.3.2014 v 21:28 | Nahoru | #55
OnluCBR>

(reakce na) Malá maximáka CBR

11.3.2014 v 18:48 | Nahoru | #56

Orličan píše: DoBuky> Tady koukám někdo, kdo se žene na maximálku Si myslíš, že všichni chtěj v 16ti mašinu, co poletí 180, bude žrát 8l/100km a furt se o to starat? Příklad s brzdovkou atd je běžná údržba, to sem nepleť Jako asi jsi nejel na ničem slabším, já odjel sezonu na 100 ccm motorce, kdy jsem byl rád, že jela 80 po rovině, CBR 125 mi už jelo 120 po rovině, sice v zálehu, ale rozhodně to stačilo a se spotřebou max 3,5 litru je to za hubičku. Nehaň to, když ti to nesedí, tak se o to nezajímej a jezdi na 2T, já Ti to neberu. Všechno má svoje, ale "opovrhovat" 4T motorkama 125 ccm je klasická puberťákovina, každej holt nemůže bejt stejnej a každýmu to z finančních či jiných důvodu vyhovuje jinak...



O maximálku mi nejde skoro vůbec, jde mi spíš o zrychlení ..když ji budeš pořád honit jak magor tal těch 8l možná sežere no. Ale když jezdíš tím 4T tempem tak se mezi 3-4l úplně v pohodě vejdeš Brzdovka atd. je sice běžná údržba, ale mlaďoch co si koupí 4T dvácu s tím že na to vlastně nemusí ani šáhnout, jen lít benzín ji určitě nevymění. Na slabších mašinách lítám i teď - třeba bratrovo Kymco Stryker 125 (nějakých 8kw, víc ne). Žere okolo 4l a prostě nejede. A už jen z důvodu bezpečnosti - třeba u předjíždění mě 2T přijde prostě lepší. Nechápu ty lidi co tvrdí že 125ccm 2T nutně musí žrát 8l a víc/100km a že se pořád sere. Nehaním nic, ale když vidím co 4T dvácaři předvádí třeba u toho předjíždění.. Do 80ti docela fajn, ale nad 80 jsou to sebevrazi..

Malá maximáka CBR

11.3.2014 v 20:54 | Nahoru | #57
Předjíždět bude až na větší moto A 3 až 4l spotřeba u 2t je dobrá pohádka, to bere simson

Malá maximáka CBR

11.3.2014 v 21:09 | Nahoru | #58
U předjíždění sem neměl sebemenší problém, když chci někoho předjet tak ho prostě předjedu . Jen když fouká nějakej velkej bočák ale tak to si myslím není problém jen 4 taktovejch dvác. Libí se mi ta spotřeba a znám lidi který pořídili motorku silnější a 4T 125 si nechali na dojíždění do práce. Když ujedete za 280 Kč 250 km tak proč ne a 3-4 litry u dvoutaktu když to "nehoníš" je blbost.

Malá maximáka CBR

11.3.2014 v 23:44 | Nahoru | #59
Hoši, hádáte se tu jako malí! Téma není 2T vs 4T. Je fakt, že každý si bude stát za svou "pravdou" a motorkou. Takže za sebe bych to shrnul: Nesouhlasím s DoBukym v tom, že se 4T motorkou je předjíždění v rychlosti 80+ sebevraždou. Sám jsem neměl problém na CBR předjíždět rychlostí 100-110 km/h. Pak ohledně brzdovky, uvědom si, že dváca je typická přestupovka, zpravidla na 2 roky. A kdy se mění kapalina? Většinou po 2 letech provozu, tudíž pro spoustu lidí není problém si koupit motorku již s vyměněnou od předchozího majitele nebo základem je si po koupi všechno pro jistotu přejít, případně vyměnit, 2 roky jezdit a prodat to. Tady jde o to, že motor 2T má mnohem větší výkon na malej obsah a tím pádem se logicky více opotřebovává, tudíž GO motoru je u 2T častější, než u 4T a to je obecný fakt. Výhodou je samozřejmě zrychlení a větší maximálka, s tím s tebou souhlasím. Z toho logicky vyplývá, že spotřeba bude vyšší na 100 km než u 4T. Že to žere ty 3-4 litry, tak to jezdíš asi jen do 100 a moc to netočíš, čímž pro tebe ztrácí ten motor potencionál. No a teď bych si dovolil nesouhlasit s OnluCBR, to že když chceš někoho předjet, tak ho vždy nepředjedeš. Pokud máš na CBR něco najeto, tak víš, že někdy máš co dělat předjet prázdnej kamion. Nehledě na to, že pokud s tebou bude chtít plechovkář závodit či tě jen potrápit, tak nemáš šanci, prostě ten výkon tam nemáš jako u toho 2T, tvou výhodou je spotřeba, která nepřesáhne 3,5 litru ať to honíš nebo ne. Chce to být soudnými, vše má své pro i proti. Jezdí se přeci pro zábavu, na 2T si chtějí užít zrychlení a rychlost, tudíž relativně bezpečnější předjíždění. Naopak z pohledu 4T jezdců jsou ty závody s kamiony a auty nádhernými zážitky se silným pocitem adrenalinu. Ovšem vše záleží na jezdci, když bude dřevo na 2T, tak mu zkušenej a dobrej jezdec na 4T osolí každou zatáčku. To platí i naopak. Takže bych vás oba poprosil, aby jste se tu furt do sebe nenaváželi, každý obhajuje své a nevidí i ty plusy u druhé strany. Autor se opravdu neptá na názory zda je lepší 2T nebo 4T. Jeho otázka zněla, zda je rychlost okolo 115 km/h malá, moje odpověď zní, že je to zcela běžná rychlost u této motorky a rozhodně bych to neřešil a našetřil na silnější a v 18ti přestoupil o třídu výš. Howgh, domluvil jsem!

Malá maximáka CBR

12.3.2014 v 04:43 | Nahoru | #60
Já už do toho nijak vrtat nebudu, jen si trochu protiřečíš u toho předjíždění - když říkáš že ve 100-110 to není problém, ale předjetí kamionu (kterej má omezovač na 90ti) to občas problém je. Že se 2T víc opotřebovává - to se hádat nebudu, v tom máš pravdu. Jak sem psal že na cvajtaktu se 4T tempem dá jet za 3-4 litry - představ si že jedeš na 2T a před tebou třeba někdo na CBR. Nespěcháš nebo jedeš ve skupině, prostě ho předjet nepotřebuješ. Tím pádem to nemusíš ani vytáčet abys mu stačil.. S tím že 115 je u CeBRa taková normální rychlost souhlasím, možná bych dofoukal kola, vyčistil řetěz a mrknul na brzdy - pak by mohla jet i 120.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R ignácio 13 4.6.2024 v 16:05 Krautkopf
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R Bumik 13 1.6.2024 v 00:37 Drakl
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R Honza003 10 31.5.2024 v 13:29 ignácio
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R MrLuckyoff 14 17.5.2024 v 07:35 rg250
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R Honda23 49 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_


TOPlist