jak je možné že je víc než 115 tachometrových z cbr nevytáhnu? je to 2008
přitom kamarád měl taky cbr a na stejným místě jsme jeli VE DVOU přez 130.
Vážím 60kg a na těch 115 musím bejt fakt hodně zalehlej..
napadlo mě maximálně tak zkontrolovat pneu.
na rozjezd to jede "dobře".
kecy o tom že si mám koupit 2 takt nebo že je to kolo myslím že jsou nepodstatné :D
1 reakcí na tento příspěvek Malá maximáka CBR
Rychlost neřeš, 115 je klasika, víc po cbr chtít nemůžeš. Ještě to zkus změřit gpskou, ta změří skutečnou rychlost. Hlavně nepořizuj nějakou italskou 2t sračku, tam místo ježdění jen opravuješ a opravuješ a nikdy stejně neopravíš..
Naposledy editováno 05.03.2014 21:36:48
SuperSic58 píše: Klasickej českej folklór, maximálka, spotřeba a výše výplaty Všichni přeháněj. Pamatuju, jak jsme jako puboši jezdili na simsonech a fichtlech a každej se kasal, že mu to jede min. 90, pak přišly škodovky a fáčka, který valily 180 a jezdily za 6 litrů s plynem non stop na podlaze A každej drban z fabriky se v putyce kasá, že má přes 20 měsíčně, ale pásku náhodou ztratil, když je na ní upocená dvanáctka
Rychlost neřeš, 115 je klasika, víc po cbr chtít nemůžeš. Ještě to zkus změřit gpskou, ta změří skutečnou rychlost. Hlavně nepořizuj nějakou italskou 2t sračku, tam místo ježdění jen opravuješ a opravuješ a nikdy stejně neopravíš..
1 reakcí na tento příspěvek Malá maximáka CBR
RG23 píše: Možná mimo mísu ale právě nové CBR 125 vs moje (skutr) PCX 125. Pobavilo mě když mi klučina od semaforu začal na tom nakládat 1 2 3 4 5 ... vše do maxima a já se ho stále i pak na maximálku držel... jede mi to max cca 120 tacho a 104 GPS... jo kde jsou časy 2T NSR 125... 180 tacho no problemo
Každej nepotřebuje lítat na motorce 180 km.h aby to člověka žralo za živa i s trávou v pangejtech. U CBR je spotřeba zanedbatelná a to samý s ostatními spotřebními věcmi. Když NSR jede 180 to znamená že pujde motor po sezoně do kytek a GO motoru stojí jak celá motorka. ALe tím nechci říct že dvoutakt je špatnej vypadá to dospěle ale radši se vyjezdím 2 roky na čtyř taktu a pořídím silnější.
1 reakcí na tento příspěvek Malá maximáka CBR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá maximáka CBR
DoBuky píše: Zajímavý je jak každej kdo vlastní 4T ve 125ccm ví jak strašně moc se 2T sere a jak žere i trávu u silnice. Když se nad tím ale zamyslíš, tak ti dojde že 4T dvácu si člověk koupí, 2 roky ju vytáčí do mrtva aby aspoň trochu jela a pak ji rychle prodá. Na 2T si člověk zvykne - když dobře udělá motor tak na něj nemusí hodně dlouho sáhnout a časem si třeba uvědomí že na takový to vyblbnutí v zatáčkách ani nic silnějšího nepotřebuje. Nehledě na to že 2T potřebuje údržbu - tím pádem většina dvoutaktů je v lepším stavu než slavný 4T (125).. A o tom že opravuješ, opravuješ a stejně nic neopravíš.. to není motorkou.. to je rukama!
Jasně byl to můj názor, ale když si vemeš tak na 4takt nemusíš skoro vůbec šáhnout pokud nekoupíš nějakej střep u který se vysype motor to je pak dražší nez zmíněný dvoutakt. Proto spíše upřednostňuji 4 takt na dva roky vyjezdit se a koupit silnější. S tím lepším stavem 2 taktů než 4 taktů bych si tolik nefandil pač když si vemeš tak nikdo ti neprodá dvoutakt s udělanym motorem proto vetšinu budoucích kupců ta generálka teprve čeká.
OnluCBR píše: Jasně byl to můj názor, ale když si vemeš tak na 4takt nemusíš skoro vůbec šáhnout pokud nekoupíš nějakej střep u který se vysype motor to je pak dražší nez zmíněný dvoutakt. Proto spíše upřednostňuji 4 takt na dva roky vyjezdit se a koupit silnější. S tím lepším stavem 2 taktů než 4 taktů bych si tolik nefandil pač když si vemeš tak nikdo ti neprodá dvoutakt s udělanym motorem proto vetšinu budoucích kupců ta generálka teprve čeká.
Právě tímhle se řídí snad všichni "čtyřtaktáři".. nemusíš na nic sáhnout.. takže třeba nějaká brzdová kapalina a její výměna? "Co to je? Dokud to brzdí tak to řešit nebudu.." ..a takhle bych mohl pokračovat.. Jako je zbytečný se dohadovat jestli je lepší 2T nebo 4T - mezi staršíma ročníkama u mě jasně vítězí 2T, protože když se ti tam vysype motor, tak tě oprava vyjde rozhodně levněji.. a ještě si líp pojezdíš. ..když ten motor šlape jak má tak nevidím důvod proč dělat před prodejem GO.. a znám pár případů, kdy se 2T kousl, tak borec udělal GO a hned prodával, protože se toho začal bát.. takže i po GO se dá sehnat
2 reakcí na tento příspěvek Malá maximáka CBR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá maximáka CBR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá maximáka CBR
JardelT píše: za doby, co jsem jezdil na jawě 350, tak dva známý měli 125 2T, jedno bylo NSR 125 a druhý Cagiva Mito 125, během 2 let najezdili asi 10 km a oba dva dělali GO motoru a to kupovali ve velmi dobrém stavu, ano, jelo to 170, žralo to 7-8l, ale skrz náklady to byl drahý provoz
Přesně tak
DoBuky > Tak člověk kterej si neumí vyměnit brzdovku, destičky, olej, řetězovku a další spotřební věc tak jsou docela neschopní přece jenom jsou to základní věci. Vidíš já jezdím za 2-3 litry, za sezonu a půl naježděno 10 tis km a jen olej a jedna kontrola ventilů která byla ok.
OnluCBR píše: Přesně tak
DoBuky > Tak člověk kterej si neumí vyměnit brzdovku, destičky, olej, řetězovku a další spotřební věc tak jsou docela neschopní přece jenom jsou to základní věci. Vidíš já jezdím za 2-3 litry, za sezonu a půl naježděno 10 tis km a jen olej a jedna kontrola ventilů která byla ok.
To jo, ale věř tomu že většina těch co si koupí 4t ve dváce s tím že se na to nemusí ani šáhnout prostě taková je.. Kdybych měl čas tak nejspíš taky najedu víc, ale přes léto mám ještě spoustu jiných "starostí" než moto.. Olej(převoďák) sem vyměnil akorát když sem měnil píst, ventily naštěstí nemám ..jednou sem kontroloval ventilek, nakonec sem v gumě našel hřebík
1 reakcí na tento příspěvek Malá maximáka CBR
SuperSic58 píše: Právě že toho dvoutakta musíš točit víc jak 4t, aby to jelo. Znal sem spoustu borců, co pořídili italskou 2t dvácu a všichni stejná písnička, furt vysraný. Díly k nesehnání nebo drahý jak svině. Když už 2t, tak japonce. Ale pro mlaďase, študáka s holou prdelí je stejně nejlepší 4t, prd spotřeba, ideální
Je to tak no.
Díly k nesehnání nebo drahý? ..ještě sem nenarazil na díl co by se nedal sehnat - a co je na tom tak šíleně drahýho? Mě ty ceny připadaj docela dobrý. Ojnice 2tis, pístní sada max. 2500, nikasil okolo 3tis.. Ložiska na kliku seženeš do 600, gufera máš za 300 obě.. nevidím nic extra drahýho..
dva_hrnce-> Taky nevím co se na tom každýmu sere.. Když se o to člověk stará jak má, tak se nesere nic
Ten dvoutakt může bejt spolehlivej, ale už se dávno nevyráběj, takže musíš koupit ojetinu. A ty bejvaj z 99% totálně zubožený jebky. Fakt neznám nikoho, kdo by se s italskou 2T netrápil. Ale to bylo před 10ti lety, dnes už drtivá většina mlaďochů jezděj na 4t a dvoutakt je už jen záležitost pro fajnšmekry a skalní fandy. Navíc když za cenu kolem 30 tis dneš už koupíš i supersporta 6kilo nebo i vejš, který žere i míň jak ta dvacka a jízda je uplně někde jinde, tk už to nějak nemá moc smysl na běžný ježdění...
1 reakcí na tento příspěvek Malá maximáka CBR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá maximáka CBR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá maximáka CBR
Orličan píše: DoBuky> Tady koukám někdo, kdo se žene na maximálku Si myslíš, že všichni chtěj v 16ti mašinu, co poletí 180, bude žrát 8l/100km a furt se o to starat? Příklad s brzdovkou atd je běžná údržba, to sem nepleť Jako asi jsi nejel na ničem slabším, já odjel sezonu na 100 ccm motorce, kdy jsem byl rád, že jela 80 po rovině, CBR 125 mi už jelo 120 po rovině, sice v zálehu, ale rozhodně to stačilo a se spotřebou max 3,5 litru je to za hubičku. Nehaň to, když ti to nesedí, tak se o to nezajímej a jezdi na 2T, já Ti to neberu. Všechno má svoje, ale "opovrhovat" 4T motorkama 125 ccm je klasická puberťákovina, každej holt nemůže bejt stejnej a každýmu to z finančních či jiných důvodu vyhovuje jinak...
Kámoš to vyřešil stejně jak ty taky měl CBR a teď má SV jak ty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá maximáka CBR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malá maximáka CBR
Orličan píše: OnluCBR> Tak tak, na CBR si nemůžu stěžovat, vydržet to jde, dokonce se mi zdá na dojíždění či popojíždění lepší jak SV A lepší je počkat si ty 2 roky na 4T 125, když si v 18ti koupíš mašinu, co už má mnohem lepší vlastnosti jak 2T a je to příjemnej skok
Přesně tak, taky mám CBR druhým rokem, a za 3 měsíce škrcení Yamahy FZ6 2007 z 57 kW na 35kW. Myslím si že to bude dobrej přestup už teď na ní někdy jezdím. Tojo u CBR je spotřeba za hubičku dobrý na popojíždění do práce-školy.
Orličan píše: DoBuky> Tady koukám někdo, kdo se žene na maximálku Si myslíš, že všichni chtěj v 16ti mašinu, co poletí 180, bude žrát 8l/100km a furt se o to starat? Příklad s brzdovkou atd je běžná údržba, to sem nepleť Jako asi jsi nejel na ničem slabším, já odjel sezonu na 100 ccm motorce, kdy jsem byl rád, že jela 80 po rovině, CBR 125 mi už jelo 120 po rovině, sice v zálehu, ale rozhodně to stačilo a se spotřebou max 3,5 litru je to za hubičku. Nehaň to, když ti to nesedí, tak se o to nezajímej a jezdi na 2T, já Ti to neberu. Všechno má svoje, ale "opovrhovat" 4T motorkama 125 ccm je klasická puberťákovina, každej holt nemůže bejt stejnej a každýmu to z finančních či jiných důvodu vyhovuje jinak...
O maximálku mi nejde skoro vůbec, jde mi spíš o zrychlení ..když ji budeš pořád honit jak magor tal těch 8l možná sežere no. Ale když jezdíš tím 4T tempem tak se mezi 3-4l úplně v pohodě vejdeš Brzdovka atd. je sice běžná údržba, ale mlaďoch co si koupí 4T dvácu s tím že na to vlastně nemusí ani šáhnout, jen lít benzín ji určitě nevymění. Na slabších mašinách lítám i teď - třeba bratrovo Kymco Stryker 125 (nějakých 8kw, víc ne). Žere okolo 4l a prostě nejede. A už jen z důvodu bezpečnosti - třeba u předjíždění mě 2T přijde prostě lepší. Nechápu ty lidi co tvrdí že 125ccm 2T nutně musí žrát 8l a víc/100km a že se pořád sere. Nehaním nic, ale když vidím co 4T dvácaři předvádí třeba u toho předjíždění.. Do 80ti docela fajn, ale nad 80 jsou to sebevrazi..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zapojenie hadičiek Honda cbr 125r Honda CBR 125R | ignácio | 13 | 4.6.2024 v 16:05 Krautkopf |
Prokluzování spojky (vyřešeno) Honda CBR 125R | Bumik | 13 | 1.6.2024 v 00:37 Drakl |
Podtlak honda cbr 125 Honda CBR 125R | Honza003 | 10 | 31.5.2024 v 13:29 ignácio |
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 14 | 17.5.2024 v 07:35 rg250 |
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R | Honda23 | 49 | 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_ |