Naposledy editováno 05.01.2014 13:39:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovnější sporťák
rogyze píše: moze mat ZX9R dobry motor,nekupil bysom ju len kvoli tym obycajnym prednym teleskopom vyzera to uboho lacno na to ze to je supersport.
tak si kup tu starsi 94-97, ktera mela USD na normalni jezdeni se nepozna rozdil, mozna na okruhu pri nejakych top casech a neni to ryzi okruhovka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovnější sporťák
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovnější sporťák
rogyze píše: Bubrak-ZX10R>ja to kupovat nechcem,ved ta starsia mala vahu ako vlak,nerozumiem preco nepokracovali stymi USD vydlami aj dalej ved mi nepovedz ze by to nevyzeralo lepsie a kvalitnejsie.
Podle me je to uplne jedno. USD jsou lepsi, ale na bezny jezdeni je to jedno. Na okruh jsou vyrazne lepsi motorky i v te dobe (R1, 929, 954). To je jako vyztuzena kyvka, taky ji ma tusim az 02, ale na to ze je ZX9R proste totalne univerzalni delnik bez nejakych typickych zavad a da se na tom jet dovolena v pohodli ci sprint, po zadnim ci obstojne okruh, tak jsou klasicky vidle ci nevyztuzena kyvka uplne v pohode. Tehda v 1998 zajela ZX9R jako prvni seriovka 1/4 mile pod 10.0 sec, je v tom lepsi nez R1 a ma i vyssi maximalku, ac ma o 100cc min (e: a nemluve o zavadach R1 s prevodovkou, zrani oleje, malo tuhych rafkach... typickych zavadach u R1). Kdyz bych vzal cestovni motorku jako 100% pro cestovani a 0% pro sport a u sportaka naopak, tak ZX9R neni 50% sport a 50% cestovani, ale treba 85% sport a 85% cestovani a v tom je jeji sila oproti jinym jakoby sportovne cestovnim. Klasicky vidle tam nehrajou zadnou roli aby ji to snizovalo kredit.
Naposledy editováno 06.01.2014 13:50:35
Bubrak-ZX10R píše: Podle me je to uplne jedno. USD jsou lepsi, ale na bezny jezdeni je to jedno. Na okruh jsou vyrazne lepsi motorky i v te dobe (R1, 929, 954). To je jako vyztuzena kyvka, taky ji ma tusim az 02, ale na to ze je ZX9R proste totalne univerzalni delnik bez nejakych typickych zavad a da se na tom jet dovolena v pohodli ci sprint, po zadnim ci obstojne okruh, tak jsou klasicky vidle ci nevyztuzena kyvka uplne v pohode. Tehda v 1998 zajela ZX9R jako prvni seriovka 1/4 mile pod 10.0 sec, je v tom lepsi nez R1 a ma i vyssi maximalku, ac ma o 100cc min (e: a nemluve o zavadach R1 s prevodovkou, zrani oleje, malo tuhych rafkach... typickych zavadach u R1). Kdyz bych vzal cestovni motorku jako 100% pro cestovani a 0% pro sport a u sportaka naopak, tak ZX9R neni 50% sport a 50% cestovani, ale treba 85% sport a 85% cestovani a v tom je jeji sila oproti jinym jakoby sportovne cestovnim. Klasicky vidle tam nehrajou zadnou roli aby ji to snizovalo kredit.
S tim se dá jedině souhlasit. ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dílenská příručka CBR600F 2007 Honda CBR 600F | Horis9725 | 5 | 17.9.2024 v 12:30 Krautkopf |
Kawasaki Ninja ZX9R seřízení ventil... Kawasaki ZX-9R Ninja | Milhouse12 | 6 | 15.9.2024 v 19:18 puffybodie |
Map senzor Honda CBR 600F | Alessandro600 | 0 | 8.9.2024 v 00:55 Alessandro600 |
Žárovky CBR 600 f pc 25 Honda CBR 600F | seetron | 2 | 1.9.2024 v 19:56 ja1 |
odpružené padací protektory [1, 2] Honda CBR 600F | pepe363 | 32 | 20.8.2024 v 20:16 kratkej01 |