šlo o tuto baterku: http://www.k2moto.c...ng=1#good_detail=429
Když už se tu píšu s takovým románem tak se rovnou zeptám: Jakou baterku koupit? JMT, Yuasa, Varta?
EDIT: Jenom pro zajímavost dávám naměřený hodnoty:
napětí na prázdno: 12,4V
napětí při zkratování kontaktů kusem drátu: 0,05V
proud protékající multimetrem: 1,5A a pomalu klesá
EDIT 2: Než se toho chytně někdo další,to zkratování baterky kusem drátu omlouvám tím, že jsem doma neměl žádnou žárovku abych změřil baterku zatíženou, a činil jsem tak s vědomím, že baterka je na 99% mrtvá, jenom dodám že když jsem ty kontakty propojil, drát ani nezajiskřil, ani nejevil žádný známky ohřívání...
Ještě dodám, že normálně tak baterky nikdy nezkouším, tohle byla výjimka protože jsem ani nečekal že bych z baterky dostal větší proud než těch zmíněných 1,5A
Naposledy editováno 16.09.2013 12:59:29
1 reakcí na tento příspěvek tak mě dnes nechala ve štychu baterka
Co změříš zkratováním kontaktů? Jak velký bude oblouk? )
Jestli takhle zkoušíš baterku často, nediv se že je KO
Když nastartuješ motorku, připoj voltmetr a změř kolik to nabijí, pak vypni motor a sleduj jak rychle klesá napětí.
Taky můžeš mít v háji dobíjení,ale pokud neznáš historii baterky, její stáří, koupil bych hned novou.
Ale už nikdy nezkratuj kontakty
1 reakcí na tento příspěvek tak mě dnes nechala ve štychu baterka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tak mě dnes nechala ve štychu baterka
Kotas_XTZ píše: Jéje.
Co změříš zkratováním kontaktů? Jak velký bude oblouk? )
Jestli takhle zkoušíš baterku často, nediv se že je KO
Když nastartuješ motorku, připoj voltmetr a změř kolik to nabijí, pak vypni motor a sleduj jak rychle klesá napětí.
Taky můžeš mít v háji dobíjení,ale pokud neznáš historii baterky, její stáří, koupil bych hned novou.
Ale už nikdy nezkratuj kontakty
Jak jsem psal už výš, na dobré baterce bych si to nedovolil, ale u této jsem si byl na 99% jistej že je KO když nerozsvítila ani parkovačku. Navíc ten proud kterej tím ""odporem"" při zkratování procházel snad hovoří za vše...
Samozřejmě vím, že kdyby baterka byla aspoň trochu zdravá tak by se drát rozžhavil do ruda a přepálil.
Naposledy editováno 16.09.2013 12:51:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tak mě dnes nechala ve štychu baterka
Baterku vyhoď a kup novou) Ona baterka málokdy dá dopředu vědět, že to zabalí)
1 reakcí na tento příspěvek tak mě dnes nechala ve štychu baterka
www.okruhari.cz/clanky/vecicky/item/285-shorai-nova-generace-baterii-do-motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tak mě dnes nechala ve štychu baterka
miciangora-tcd píše: ted v Kyjově měl borec stánek s těmito bateriemi, řekla bych nevypadají věru zle
www.okruhari.cz/clanky/vecicky/item/285-shorai-nova-generace-baterii-do-motocyklu
Článek jsem celej nečetl, ale co si pamatuju s airsoftu, kam se ty baterky taky pomalu prokousávají. Tak jsou víc náročný na údržbu, resp. nejsou tak blbuvzdorný jako běžný kyselinový a bezúdržbový baterky.
biker_john píše: YFazer6> No jako mít ji můžeš, o tom žádná. Ale ono si většina lidí myslí, že mají gelovou baterku, ona je to ovšem pouze obyčejná, ale bezúdržbová. A jesli ti vydrží jen 2 roky, tak to teda nic moc..
Tak já si to např.nemyslím, já ji mám (gelovou)
http://www.e-auto.cz...i/vite-co-je-agm.htm
tento typ baterii pouzivame a dodavame do zaloznich zdroju. Hlavne kvuli moznosti libovolne polohy umisteni. tim se pak vleze vice baterii do jedn UPS a prodlouzi se tim doba zalohy s maximalnim vyuzitim i maleho prostoru.
at slouzi ;)