nastartuji a nechám zahřát motor do půlky budíku a hned po ujetí cca 300m teplota klesne do modrého pole
samozřejmě sem zkoušel funkčnost termostatu v hrnci s octovou vodou a teploměrem a tam funguje jak má
na druhou stranu už skoro hned po nastartování je ohřáty chladič i hadice za termostatem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) chlazení
Největší opotřebení motoru nastává,když studený motor zatížíš na velký výkon a dochází k prudkému ohřevu pístu,je jasné,že studený olej neprospívá o patro níže.
tak sem to nechál zahřát na polovinu budíku a asi 40vteřin otvíral víčko s vařícím se fridexem nic vevnitř nezbylo a jen ta pára měla kolem 85
takže asi čidlo co?
Naposledy editováno 09.09.2013 17:32:43
Fazer-FZS píše: SuperSic58> každej po vlastním prkně,nic méně,nic více.Ale proč výrobce motocyklu DOPORUČUJE před zahájením jízdy zahřát motor a pak teprve vyjet??? To mi vysvětli co je to za blbost???
Největší opotřebení motoru nastává,když studený motor zatížíš na velký výkon a dochází k prudkému ohřevu pístu,je jasné,že studený olej neprospívá o patro níže.
Tak tedy já čet vždycky v každym manuálu k autě i motorce, že nastartovat a na lehký plyn vyrazit. Jasně, že je na prd tomu na studeňáka nakládat. Taky sem psal "s lehkým plynem vyrazit". Já prvních 2 km jedu hodně zlehka, potom lehce přidám, ale nakládat tomu začnu až po 8km, kdy je tak akorát prohřatej olej na provozní teplotě.
už vážně nevím co s tím
Ještě jednou pro jistotu. Po nastartování hned kontroluj teplotu před a termostatem. Ten minimální průtok termostatem tam bude vždycky,díky dírce nebo žlábku pro únik případného vzduchu. Ale nesmí se hned ohřívat za termostatem stejně jak před ním!!!
Napiš jak se věci mají? Jinak tím zakrytím chladiče zvýšíš teplotu to je jasný,když se nemůže teplo v chladiči srazit a vrací se teplá zpátečka do motoru. Vzroste tedy i teplota motoru.
no jde právě oto že chladič je teplej stejně rychle jako motor ale přitom termostaty se všechny tři co sem zkoušel v hrnci otvíraly až při 75 C ale jak sou v motoru tak se otvírají hned čidlo sem už taky měl jiné a bez rozdílu příjde mi divný že bych 3x narazil na špatnej termostat (ani jeden nebyl new)
2 reakcí na tento příspěvek chlazení
dokonce sem ho zkusil dát obráceně aby se zahřál jen vodou co teče skrz ty dírky na odvzdušnění a i tak furt v modrém poli i když sem jí nechal zahřát namístě na provozní teplotu tak sem ujel asi 300m a hned teplota dole
fakt už nevím
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ledkové blinkry Svítí všechny čtyři... Suzuki RF 600 | Ozzák666 | 13 | 14.3.2021 v 11:27 Ozzák666 |
Utahovací moment Suzuki RF 600 Suzuki RF 600 | Ozzák666 | 4 | 31.1.2021 v 18:51 Kohlstein |
suzuki rf600 Suzuki RF 600 | Nife414 | 1 | 5.6.2018 v 22:50 Nife414 |
český manuál na RF Suzuki RF 600 | Doubasv | 8 | 13.10.2016 v 10:49 spendla |
Suzuki RF 600r motor Suzuki RF 600 | Lastycbr | 2 | 19.8.2015 v 13:03 brazel |