globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: kolinko
17.6.2013 v 23:04
Zdar chci se zeptat co delam spatne kdyz chci dat kolunko tak dam stupacku coz mi prijde mnohem vetsi naklon zda li to je posez ci spatne lezeni z moto zatim na to netlacim tak postupne se na to snazim prijit ale nic me nenapada uz jsem toho cetl hodne na okruharich ap www odkazech diky za rady a typy

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 14:38 | Nahoru | #31

SLEEPER píše: ano, jezdci tridy mcr/alpe adrii apod., jsou na brzdach vice v predu, az pri nakopnuti motorky plynem, presunuji pozici dozadu...



Tak až tak chválit mě nemusíš, ale tak ok no :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 15:11 | Nahoru | #32

SLEEPER píše: jeee, to je porad dokola...
Tim, ze clovek vysedne, zmensuje naklon motocyklu (na vode se treba jezdi tak, ze je jezdec mrte vysedlej a motorku tlaci, co nejvic od sebe, aby minimalizoval naklon motocyklu). Je to kvuli adhezi, tedy moznosti prudsi akcelerace / brzdeni...

Vsak si to zkus, az na to prijdes zjistis, ze te to nejen bavi, ale i to, ze jedes bezpecneji.



to je ale něco jinýho než vystrkování kolena.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 15:28 | Nahoru | #33
Stev> pokud je clovek vysedlej a nedosahne vystrcenym kolenem na zem, je to pro nej signal, ze muze poradne gasovat.

kolinko

18.6.2013 v 15:50 | Nahoru | #34
Jestli nedas koleno a rikas ze "das stupacku" tak je dost mozny ze se treba jedna jenom o spatnou praci s plynem => podvozek ti jde niz a dotknes se stupacku. Ja kdyz se dotknul stupackou tak to bylo vzdycky protoze jsem neco zeslonil

Pokud mas perfektni praci s plynem tak je neco spatne s posezem nebo hodne mekkej podvozek. To ze by jsi mel stupacky moc nizko a musel jsi kupovat prepacko ciste jenom kvuli tomuhle si myslim ze je nepravdepodobny.

Naposledy editováno 18.06.2013 15:51:58

1 reakcí na tento příspěvek kolinko

18.6.2013 v 16:09 | Nahoru | #35
jak uz tu padlo, nohou musis stat na stupačce špičkou, to je hlavní! a pak taky vysedni ještě pořádně zadkem ze sedla jak netopír, no a výsledek na sebe nenechá dlouho čekat. První škrtnutí kolenem pro mě osobně bylo skoro více emoční než první zásun (rozuměj penetrace- vlastně taky škrtnutí... :) ) R.

kolinko

18.6.2013 v 16:23 | Nahoru | #36
Z750 ma nizko stupacky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 16:24 | Nahoru | #37

SLEEPER píše: ano, jezdci tridy mcr/alpe adrii apod., jsou na brzdach vice v predu, az pri nakopnuti motorky plynem, presunuji pozici dozadu...


Aha, no tak je to mozne ze zavodnici to tak delaji. Ale je to divne, kdyz brzdi, tak taky potrebuji nejakou vahu na zadek...

Stev> pokud je clovek vysedlej a nedosahne vystrcenym kolenem na zem, je to pro nej signal, ze muze poradne gasovat.


A nebo je to signal, že máš krátké nohy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 16:31 | Nahoru | #38
SVSkritek> fakt to tak Skritku je, vsak jsem se na to ptal cowboye, at mi ten styl poradne vysvetli...

a vubec, prestan u toho premejslet a zacni to mit vic v pytchi!

e: se podivej, jak jezdi bratr. Ma starou tezkou devinu, u kt. podvozek davno nefunguje a koleno da v kazdy zatacce... proste to ma v pici....

Naposledy editováno 18.06.2013 16:39:35

1 reakcí na tento příspěvek kolinko

18.6.2013 v 16:59 | Nahoru | #39
Ja když byl prvne na okruhu tak koleno jsem nedal za celej den. Ted mam problém, že když dam koleno tak rvu i stupačky a mam obrouseny slidery na botách.

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 17:03 | Nahoru | #40
SLEEPER> Já vím, vždyť jsem s ním jel, je to talent . Já to taky za pár let dopiluju, hlavně, že mě to baví

Naposledy editováno 18.06.2013 17:03:28

1 reakcí na tento příspěvek kolinko

18.6.2013 v 17:32 | Nahoru | #41
... nevim jestli se to zda jenom me, ale ... ja kdyz davam koleno tak to uz letim silenej kotel. Tak me docela zarazi jaka se okolo toho strhla debata a nikdo vlastne nebručí, pritom kdyz nekdo rekne ze jel 200 tak to uz je tu kopa moralistu

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 17:34 | Nahoru | #42

Harry007 píše: .... a pořiď si na moto neprve nějaký padáky, aspoň ty plastový špunty


No tak ty mu v tom kolínku opravdu hodně pomůžou

Chce to nebejt trotl a padáky netřeba nikam nespěchej a sám poznáš co si můžeš dovolit

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 17:35 | Nahoru | #43

Flisker píše: ... nevim jestli se to zda jenom me, ale ... ja kdyz davam koleno tak to uz letim silenej kotel. Tak me docela zarazi jaka se okolo toho strhla debata a nikdo vlastne nebručí, pritom kdyz nekdo rekne ze jel 200 tak to uz je tu kopa moralistu


Noprotože většina lidí kolínko nikdy ani nezkusila tak to ani neví

1 reakcí na tento příspěvek kolinko

18.6.2013 v 18:13 | Nahoru | #44
Vzadu musíš sedět kuli správnému rozložení váhy mezi obě 2 kola, lepčí je se držet vzadu i na brzdach aby se tak neodlehkaval zadek a nedocházelo tak k litani zestrany na stranu při agresívním brzdění. Ale ta síla je tak velká ze tě to chtě nechtě stejnak trochu posune..

kolinko

18.6.2013 v 18:50 | Nahoru | #45

tady v 1:17 a koleno nemusíš řešit

2 reakcí na tento příspěvek kolinko

18.6.2013 v 19:40 | Nahoru | #46
Kolínko není problém - hodně vysednout, vnitřní nohu z boku stupačky a musí to klapnout
Vypadá to asi tak nějak

[IMG]

kolinko

18.6.2013 v 19:49 | Nahoru | #47
na zedovi to chce víc vysednout pak to de jak nic vhod prdel mimo motorku

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 19:51 | Nahoru | #48
Váňa> Tahle fotka je už profláklá

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 20:04 | Nahoru | #49

poli46 píše: Vzadu musíš sedět kuli správnému rozložení váhy mezi obě 2 kola, lepčí je se držet vzadu i na brzdach aby se tak neodlehkaval zadek a nedocházelo tak k litani zestrany na stranu při agresívním brzdění. Ale ta síla je tak velká ze tě to chtě nechtě stejnak trochu posune..



si teda myslím,když v zatáčce odlehčíš předek a akceleruješ,tak 100pro ležíš!!! asi píšeš nesmysly!!

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 20:13 | Nahoru | #50

scyplag píše: si teda myslím,když v zatáčce odlehčíš předek a akceleruješ,tak 100pro ležíš!!! asi píšeš nesmysly!!


kolinko

18.6.2013 v 20:14 | Nahoru | #51
Já hodil za poslední měsíc kolínko dvakrát a jsem rád že začínám ohýbat nohu Bud rád že ti to nejde

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 20:22 | Nahoru | #52
Váňa> vo co, že to nedáš

jinak vlákno už jde do řiti, tak i já jdu

3 reakcí na tento příspěvek kolinko

18.6.2013 v 21:13 | Nahoru | #53
vysednout vic , a nebat se to naklopit prostě se na..r a strhni ji v ty zatačce jak když sni chceš praštit musi to jit !taky dej aspoň 90km hodině .........

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 21:17 | Nahoru | #54

lukaR1 píše: vysednout vic , a nebat se to naklopit prostě se na..r a strhni ji v ty zatačce jak když sni chceš praštit musi to jit !taky dej aspoň 90km hodině .........


aby s ni fakt neprastil..divne rady.

Hlavne pred tim zahrat gumy.

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 21:18 | Nahoru | #55

lukaR1 píše: vysednout vic , a nebat se to naklopit prostě se na..r a strhni ji v ty zatačce jak když sni chceš praštit musi to jit !taky dej aspoň 90km hodině .........



jojo, a jak už dá jednou kolínko,tak pak příjde ramínko,hlava...atd!!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 21:28 | Nahoru | #56

lukaR1 píše: vysednout vic , a nebat se to naklopit prostě se na..r a strhni ji v ty zatačce jak když sni chceš praštit musi to jit !taky dej aspoň 90km hodině .........


proč aspon 90km/h??? koleno se dá brousit v 50 stačí zahřát gumy

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 21:28 | Nahoru | #57

endemit píše: jak uz tu padlo, nohou musis stat na stupačce špičkou, to je hlavní! a pak taky vysedni ještě pořádně zadkem ze sedla jak netopír, no a výsledek na sebe nenechá dlouho čekat. První škrtnutí kolenem pro mě osobně bylo skoro více emoční než první zásun (rozuměj penetrace- vlastně taky škrtnutí... :) ) R.



přirovnávat kolínko se zásunem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 21:29 | Nahoru | #58

scyplag píše: si teda myslím,když v zatáčce odlehčíš předek a akceleruješ,tak 100pro ležíš!!! asi píšeš nesmysly!!



mrkni na pneumatiky. která má větší styčnou plochu, přední nebo zadní? takže ta která ji má větší logicky přenese i větší zatížení. tím, že vlítneš do zatáčky, tak na kterou pneu si myslíš vlivem zpomalení, brždění, dostředivé síly bude přeneseno větší zatížení? na přední. proto se zatáčka musí projíždět pod plynem, aby se přeneslo více zatížení na zadní tlustší gumu a proto má i logiku přenesení váhy na zadek. přední kolo ti usmýkne hlavně tehdy, pokud budeš rychlý do zatáčky a ještě ubereš plyn, tlumiče se stlačí, přetížíš ho. samo, že na výjezdu, kde tomu dáváš, je lepší těžiště zase přesunout, aby se neodlehčovalo přední kolo

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 21:32 | Nahoru | #59

jetam píše: proč aspon 90km/h??? koleno se dá brousit v 50 stačí zahřát gumy

to je pravda ja vim , ale mě to nevyhovuje v nizky rychlosti . nemam takovy dobry pocit radeji od 90 a vyš ......

kolinko

18.6.2013 v 21:35 | Nahoru | #60
Zkoušel jste to někdo trénovat třeba na letišti? (betonový panely) Dalo by se to nebo by v přechodech klouzalo?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist