1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?
dám tam bechera...
4 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?
EDIT: zajimavejsi clanek je tady -> http://news.auto.cz...u-shell-v-power.html
kdo ho tam lejt nebude, nic se nestane, kdo ho tam lejt bude, motoru neublíží a MOŽNÁ i prospěje..na dlouhodobý testy počítám nikdo nemá peníze, takže zůstane jen u toho četl jsem kamarád říkal zdá se mi ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?
jinak V-Power ma vliv na vykon urcite...meli sme na brzde motor 1,4 z Fabie...s naturalem 95 dal nejakejch 137 koni, kdyz sme mu tam pustili V-Power 99 tak tam byl narust +8koni...ja vim ze brzda promeruje ale to sou +-2 kone takze je tam jasnej ucinek.
sorac za to ze tu uvadim motor z plechovky kterej je nacpanej elektrikou tudiz bude mit asi jinou reakci ale motor je stale motor ze :lol:
1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?
1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?
a taky 99oktan by měl mít přemapovanou řídící jednotku..? bo hoří dýl a proto potřebuje větší předstih..pravda nebo ne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?
taky jsem se na to ptal a bylo mi receno, ze prej masina je serizena na 95, tak nema cenu rvat tam neco s vyssim oktanovym cislem...nevim...u strikacky je to prej jedno...vic nevim, zatim mi nikdo jinej tenhle nazor nevyvratil :lol:
taky jsem se na to ptal a bylo mi receno, ze prej masina je serizena na 95, tak nema cenu rvat tam neco s vyssim oktanovym cislem...nevim...u strikacky je to prej jedno...vic nevim, zatim mi nikdo jinej tenhle nazor nevyvratil :lol: [/quote]
Zkousel jsem dat W-Power do CBR1000F s karbecama, a nedelalo to zadnou paseku, mel jsem pocit ze masina je o neco zivejsi a rychleji reaguje na plyn, takze v tom nevidim problem. No a kdyz jsem to nalil do XX strikacky, nemel jsem ZADNY pocit zlepseni, jelo to proste stejne, tak nevim
2 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?
Jeste mam otazku-muzu nalit do babety 95 :/
raybay píše: Otec bral do Fobie jen levny benzin a ta pak jela jen na tri valce,tak sem rekl at koupi plnou V-power 95.Po ujeti cca 4 km se Fobie vzpamatovala a jezdi uz krasne.Byl jsme s ni uz v Holandsku a sem ziv a zdrav.Maji tam asi nejake primesi ,ktere cisti motor,takze ted uz bere jen kvalitni benzin.
Jeste mam otazku-muzu nalit do babety 95 :/
do babety jedině natural 98! Zvedne prý objem o dalších 29ccm, přídá 15 koní, a jde to celkově snáž na zadní. Zároven to i vyčistí přední brzdu a promaže řidítka. :thmubup: :thmubup: :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?
raybay píše: Otec bral do Fobie jen levny benzin a ta pak jela jen na tri valce,tak sem rekl at koupi plnou V-power 95.Po ujeti cca 4 km se Fobie vzpamatovala a jezdi uz krasne.Byl jsme s ni uz v Holandsku a sem ziv a zdrav.Maji tam asi nejake primesi ,ktere cisti motor,takze ted uz bere jen kvalitni benzin.
Jeste mam otazku-muzu nalit do babety 95 :/
no nevim, asi to nebylo ani tak tim ze to byl V-Power, ale ze v tom na rozdil od benzinu z pumpy "Novak & synove" nebyla voda, coz..? ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?
I kdyby mezi nima byl rozdíl pěti koní , nikdo to nepozná .
Víceoktanový benzín má cenu dávat jen do motoru který ho vyžaduje - vysoký kompresní poměr a vysoké otáčky .
O čistících schopnostech nebudu polemizovat , nemám k dispozici žádný dlouhodobý objektivní a hlavně nezávislý test . Je to docela možný , že to nějak funguje
1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?
Cistící schopnosti ve mě budí úsměv a zvýšený výkon taky.... Věř,a víra tvá tě uzdraví.... :lol: :lol: :lol:
Autor píše: V-power? Nafouknutá bublina alá calgon do pračky,za kterou se dobře platí... *no*
Cistící schopnosti ve mě budí úsměv a zvýšený výkon taky.... Věř,a víra tvá tě uzdraví.... :lol: :lol: :lol:
no... asi tak nejak ;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?
RUTAN píše: A.Kassl>znát to není vůbec. ten, co ti to tvrdil chtěl být akorát chytrý. viděl jsem testy měření na brzdě z různých druhů paliv na XJR a jiných dvou velkých nadlitrových mašin a největší přínos měl V-power 95 a to celé tři koně. V-Power Racing 99+ dokonce pár koní sundal dolů:)
ale je to fajn placebo..když za nádrž utratíš o pade víc, tak se pak hned zdá, že to jede jako prase:)))
Liju tam V-Power a mám menší spotřebu cca o litr na 100 km pri zlepseni reakce na plyn...
Ve finale to vyjde cenove nastejno, ale to, ze se ten motor lepe sbira, je pro me dostatecnym duvodem, abych tam ten benzil lil dal... ;) :rolleyes: *yes*
jinak asi bude pravda ze do karbecu nema cenu rvat jinej benzin nez doporucenej protoze ten s vyssim okt.cislem jen zvysi teplotu...i kdyz zase by mohl mit ty cistici vlastnosti noooo
strikacce to nevadi protoze ma lambda sondu a ta upravuje vstrikovani podle slozeni vyfukovych plynu (cili odstrani klepani a samovzniceni paliva)
http://forum.motork...php?id=13387&p=1
Na druhé stránce je můj příspěvek, pak stránka offtopiců a na čtvrté stránce je několik postřehů z praxe... ;)