globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: V-power rozdíl nez natural 95?
 
2.6.2007 v 10:45
:) Ahoj lidi zkusil uz nekdo z vas jezdit na V-POWER prej je to ve vykonu dost znat chystam se to skusit,.. mam novou masinu a mam najeto 2000Km,.. muzu to tam vubec nalejt? takhle se zajetym motorem? ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

2.6.2007 v 13:07 | Nahoru | #31
medved_bedrich> :lol: whisku nesnáším..fuj
dám tam bechera...

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

2.6.2007 v 13:09 | Nahoru | #32

RUTAN píše: medved_bedrich> :lol: whisku nesnáším..fuj
dám tam bechera...


jenom nevím jestli se mi nebude klopit líp když tu whisku naleju do sebe než do nádrže :)

víš co... at piju co piju, hlavně že se motám, ne? :)

4 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

2.6.2007 v 13:10 | Nahoru | #33
<strong>Tak tedy znova : </strong>Shell V-Power obsahuje prostředek Friction Modifier, který významně přispívá ke snížení třecích ztrát. ( tim se i nejen zdá, že motor lépe jede jelikož má uhlazenější chod )Palivo se při hoření vypařuje a oddělují se z něj částice Friction Modifier, snášející vyšší tepelné zatížení a dostávají se na stěny válců. Vytváří se tak tenký dodatečný třecí film, doplňující film tvořený olejem z klikové skříně. Díky této dvojnásobné ochraně se snižuje tření pístů ve válcích zejména při tzv. studených startech, kdy v prvních okamžicích po spuštění motoru hrozí nedostatečné mazání jeho pohyblivých částí. Shell V-Power je vyvinut k tomu, aby čistil motor během jízdy. Pomáhá odstraňovat nečistoty na ventilech a zajišťuje nejlepší formu vstřikovacích palivových trysek a i mohu potvrdit - platí to i u karbecu. Měl jsem rozhozeny ten stejný motor co jezdil na obyč 95 a pak na Shell V-Power - bylo to znát hlavně na sacich ventilech a karburaci.Takže pokud hledáte okamžitou reakci, vyzkoušejte Shell V-Power. Spotřeba díky kvalitnímu benzinu opravdu klesne protože nemusiote tolik tahat za heft... Takze rozdil co zaplatite na nadrzi se vám v tomto zase hned vrati a jezdite na kvalitni palivo ktere vám uhladi chod motoru - ztisí ho a jeste cisti a chrani ... Výkon nepřidává ale uhlazuje běh motoru a musím přiznat že i malinko lépe táhne.Takze asi tak. Joooo a nejvice je to poznat na jednobuchu než 4válu ...

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

2.6.2007 v 13:11 | Nahoru | #34
Werd>

to je z wikipedie nebo z letáku? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

2.6.2007 v 13:23 | Nahoru | #35
Werd>Hmm...to je hezké povídání. Připomíná mi to popis "Bifidus Esences" zázračného jogurtu. A víš na co se přišlo? tahle věc vůbec neexistuje a je to jen reklamní blábol.

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

2.6.2007 v 14:27 | Nahoru | #36
Werd> si muzem precist tady -> http://www.autoresu...opis-clanek-522.html

EDIT: zajimavejsi clanek je tady -> http://news.auto.cz...u-shell-v-power.html

V-power rozdíl nez natural 95?

2.6.2007 v 14:46 | Nahoru | #37
když shrnu co jsem si odnesl ze všech debat já - 1. shell je kvalitní benzín, už to zaručuje oproti ostatním benzínům vysokou šanci, že motorka pojede dobře a v benzínu nebude žádnej bordel 2. emise z aut jsou s v-power nižší - psal jeden nebo dva lidi a za 3. ve v-poweru jsou přidaný aditiva na čištění spalovacího prostoru a karburace. a pokud kupovat tenhle benzín, tak ne asi kvůli nárůstu výkonu, ale právě pro to, že motoru chutná a dělá líp, než obyčejnej natural z nějaký obyč benzinky.
kdo ho tam lejt nebude, nic se nestane, kdo ho tam lejt bude, motoru neublíží a MOŽNÁ i prospěje..na dlouhodobý testy počítám nikdo nemá peníze, takže zůstane jen u toho četl jsem kamarád říkal zdá se mi ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

2.6.2007 v 15:19 | Nahoru | #38
RUTAN> Ne, pisi to co jsem vyčetl a HLAVNE moje poznatky jak je to s nim v realu jelikoz ho tankuji jiz nejaký patek A je omyl když si nekdo mysli ze ho to vyjde draz... no mozna o par korun. jak jsem psal spotreba se me snizila a to co zaplatis na nadrzi na vic - tak se ti vrati v te spotrebe Ovsem ne u kazdeho to musi fungovat tak jako u meho jednobuchu ...

V-power rozdíl nez natural 95?

2.6.2007 v 15:34 | Nahoru | #39
nevim jestli se něco ušetří tady na Vysočině je V-power cca o 1,5 kč drahžší než N95 . což je u mě cca 10 kč pro 100 km navíc . jinak tahle diskuze se tady vede jenom proto že je dneska venku hnusně a Vy místo toho abyste šli něco dělat tady řešíte vnitřní sílu benzínu. ;) :D

V-power rozdíl nez natural 95?

2.6.2007 v 16:26 | Nahoru | #40
wario-tady se řeší spousta věcí, neb člověk je veskrze tvor zvídavý a rád se dozví nový věci a rozšíří si obzory, ať už to má pro motorku přínos větší či menší a venku svítí sluníčko ;)

V-power rozdíl nez natural 95?

2.6.2007 v 16:48 | Nahoru | #41
Aaaahoj kucíí uz jsem opet tady zdraví vas motorovej strejda no koukam ze debata pokrocila do dalsího levlu no to je dobre,...aspon ma clovek z neceho zamotanou hlavu... Jsou tu nazory nad kteryma zasne i enciklopedie divnych slov az po mutace vlastních nazoru a to se mi líbí nezbyde mi nez si pekne zajet ke stojanku otevrit hrdlo mojí cisterny a nalejt tam onu zivou vodu V-Power a skusit si to pekne potahat schvalne jestli mi to utrhne prdel vic nez 95,... jsem spokojenej jak mi jezdi na 95 ovsem zajímalo me jestli ten rozdíl na V-power je fakt citelnej podle debat kamaradu jen tezko usoudim jestli jo nebo ne,.. protoze ten rika to a ten zas tohle a vsichni dohromady udelame moc,... :lol: ,....jo a mimochodem diky za prizpevky aspon je co císt,... :thmubup:

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

2.6.2007 v 16:57 | Nahoru | #42
selkie>kdyz mas karbec tak se 98 nesmi tankovat???to sem este neslysel nevi o tom nekdo neco???

jinak V-Power ma vliv na vykon urcite...meli sme na brzde motor 1,4 z Fabie...s naturalem 95 dal nejakejch 137 koni, kdyz sme mu tam pustili V-Power 99 tak tam byl narust +8koni...ja vim ze brzda promeruje ale to sou +-2 kone takze je tam jasnej ucinek.
sorac za to ze tu uvadim motor z plechovky kterej je nacpanej elektrikou tudiz bude mit asi jinou reakci ale motor je stale motor ze :lol:

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

2.6.2007 v 17:32 | Nahoru | #43
myslim že Vpower pomůže spíše psychicky ;)

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

2.6.2007 v 18:00 | Nahoru | #44
bago-hele a taky záleží jakej benzín tam měla ta fabka předtím ne? jestli nějakej od hypernovy. uznatelný měření je pro mě natural od shellky a pak po chvíli ježdění zkusit v-power 95 na brzdě a to samý pak zkusit s 99 V-power. já když si tam naleju mix benzín nafta a pak v-power, tak mi taky stoupne výkon o kolik koní
a taky 99oktan by měl mít přemapovanou řídící jednotku..? bo hoří dýl a proto potřebuje větší předstih..pravda nebo ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

2.6.2007 v 18:33 | Nahoru | #45
RUTAN>>
taky jsem se na to ptal a bylo mi receno, ze prej masina je serizena na 95, tak nema cenu rvat tam neco s vyssim oktanovym cislem...nevim...u strikacky je to prej jedno...vic nevim, zatim mi nikdo jinej tenhle nazor nevyvratil :lol:

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

2.6.2007 v 23:24 | Nahoru | #46
selkie>>
taky jsem se na to ptal a bylo mi receno, ze prej masina je serizena na 95, tak nema cenu rvat tam neco s vyssim oktanovym cislem...nevim...u strikacky je to prej jedno...vic nevim, zatim mi nikdo jinej tenhle nazor nevyvratil :lol: [/quote]
Zkousel jsem dat W-Power do CBR1000F s karbecama, a nedelalo to zadnou paseku, mel jsem pocit ze masina je o neco zivejsi a rychleji reaguje na plyn, takze v tom nevidim problem. No a kdyz jsem to nalil do XX strikacky, nemel jsem ZADNY pocit zlepseni, jelo to proste stejne, tak nevim

V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 00:50 | Nahoru | #47
na tohle jsem byl dost dlouho zvedavej, tak sem se zeptal rovnou mechanika v Honde. Udajne by se do motorky nemelo lit nic jinyho nez 95, takze max 95 V-power... Udajne, nebo teda spis i logicky, se motor zahriva na vyssi teploty nez s 95, a to mu, samozrejme, nedela dobre. Ale kdyz to tady tak posloucham, stejne to asi vyzkousim - na jednovalcove 125ce :P jsem poznal jisty rozdil, ale docela nespecifikovatelny - jakoby mel motor malinko jinej chod, mozna jemnejsi... Tezko rict. Zkusim to schvalne na 4valcu a taky se podelim o zkusenosti... ;) Jinak do motorky neleju nic jinyho nez Shell. Vyhrala zatim ve vetsine (vsech co sem videl) testech o nejkvalitnejsi palivo... Takze tak.

V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 09:27 | Nahoru | #48
S tím zahříváním asi na tom neco bude,.. vysí oktan vetsí teplo,.,.... Hmmmm :/

2 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 09:55 | Nahoru | #49
Otec bral do Fobie jen levny benzin a ta pak jela jen na tri valce,tak sem rekl at koupi plnou V-power 95.Po ujeti cca 4 km se Fobie vzpamatovala a jezdi uz krasne.Byl jsme s ni uz v Holandsku a sem ziv a zdrav.Maji tam asi nejake primesi ,ktere cisti motor,takze ted uz bere jen kvalitni benzin.
Jeste mam otazku-muzu nalit do babety 95 :/

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 10:01 | Nahoru | #50

raybay píše: Otec bral do Fobie jen levny benzin a ta pak jela jen na tri valce,tak sem rekl at koupi plnou V-power 95.Po ujeti cca 4 km se Fobie vzpamatovala a jezdi uz krasne.Byl jsme s ni uz v Holandsku a sem ziv a zdrav.Maji tam asi nejake primesi ,ktere cisti motor,takze ted uz bere jen kvalitni benzin.
Jeste mam otazku-muzu nalit do babety 95 :/


do babety jedině natural 98! Zvedne prý objem o dalších 29ccm, přídá 15 koní, a jde to celkově snáž na zadní. Zároven to i vyčistí přední brzdu a promaže řidítka. :thmubup: :thmubup: :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 10:31 | Nahoru | #51
Hale a on je ten V-Power s oktanovým číslem 95 i 99+? nebo jak to je? Nebo je jen jeden typ?

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 10:38 | Nahoru | #52

raybay píše: Otec bral do Fobie jen levny benzin a ta pak jela jen na tri valce,tak sem rekl at koupi plnou V-power 95.Po ujeti cca 4 km se Fobie vzpamatovala a jezdi uz krasne.Byl jsme s ni uz v Holandsku a sem ziv a zdrav.Maji tam asi nejake primesi ,ktere cisti motor,takze ted uz bere jen kvalitni benzin.
Jeste mam otazku-muzu nalit do babety 95 :/


no nevim, asi to nebylo ani tak tim ze to byl V-Power, ale ze v tom na rozdil od benzinu z pumpy "Novak & synove" nebyla voda, coz..? ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 10:53 | Nahoru | #53
simisim> Shell V-Power 95 a Shell V-Power Racing 100

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 10:56 | Nahoru | #54
ScootyZX12R>Děkuji pane *yes*

V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 11:03 | Nahoru | #55
To by mě zajímalo , kterej pašák by poznal jinej benzín u tří stejných motorek který by mohl projet po sobě . :lol: :lol: :lol:
I kdyby mezi nima byl rozdíl pěti koní , nikdo to nepozná .
Víceoktanový benzín má cenu dávat jen do motoru který ho vyžaduje - vysoký kompresní poměr a vysoké otáčky .
O čistících schopnostech nebudu polemizovat , nemám k dispozici žádný dlouhodobý objektivní a hlavně nezávislý test . Je to docela možný , že to nějak funguje

1 reakcí na tento příspěvek V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 11:27 | Nahoru | #56
V-power? Nafouknutá bublina alá calgon do pračky,za kterou se dobře platí... *no*
Cistící schopnosti ve mě budí úsměv a zvýšený výkon taky.... Věř,a víra tvá tě uzdraví.... :lol: :lol: :lol:

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 11:51 | Nahoru | #57

Autor píše: V-power? Nafouknutá bublina alá calgon do pračky,za kterou se dobře platí... *no*
Cistící schopnosti ve mě budí úsměv a zvýšený výkon taky.... Věř,a víra tvá tě uzdraví.... :lol: :lol: :lol:


no... asi tak nejak ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 12:26 | Nahoru | #58

RUTAN píše: A.Kassl>znát to není vůbec. ten, co ti to tvrdil chtěl být akorát chytrý. viděl jsem testy měření na brzdě z různých druhů paliv na XJR a jiných dvou velkých nadlitrových mašin a největší přínos měl V-power 95 a to celé tři koně. V-Power Racing 99+ dokonce pár koní sundal dolů:)
ale je to fajn placebo..když za nádrž utratíš o pade víc, tak se pak hned zdá, že to jede jako prase:)))


Liju tam V-Power a mám menší spotřebu cca o litr na 100 km pri zlepseni reakce na plyn...
Ve finale to vyjde cenove nastejno, ale to, ze se ten motor lepe sbira, je pro me dostatecnym duvodem, abych tam ten benzil lil dal... ;) :rolleyes: *yes*

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 12:29 | Nahoru | #59
bukowski634>ta fabka predtim jezdila na 95 natural od shellu takze je tam jasnej rozdil(a to palivo nebylo michany bo byl ten motor venku z auta kdyz se to merilo)

jinak asi bude pravda ze do karbecu nema cenu rvat jinej benzin nez doporucenej protoze ten s vyssim okt.cislem jen zvysi teplotu...i kdyz zase by mohl mit ty cistici vlastnosti noooo
strikacce to nevadi protoze ma lambda sondu a ta upravuje vstrikovani podle slozeni vyfukovych plynu (cili odstrani klepani a samovzniceni paliva)

(reakce na) V-power rozdíl nez natural 95?

3.6.2007 v 12:29 | Nahoru | #60
A.Kassl>

http://forum.motork...php?id=13387&p=1

Na druhé stránce je můj příspěvek, pak stránka offtopiců a na čtvrté stránce je několik postřehů z praxe... ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist