www.ironbutt.com/ridecerts/
Vrta me to neustale v hlave, ze je mozne se pokusit o certifikovany titul IBA "Zelezna Prdel",
rekl bych first level: 1000 mil za 24 hod. V seznamu jezdcu jeste zadny Cech neni!
Myslim, ze nejrozumnejsi je pokusit se o to na dalnici a kazdy si muze snadno spocitat, ze rychlosti pouhych 100 km/hod. toho lze snadno dokazat. Jen pro zajimavost jsem zvolil v googlu cestu jihem, z duvodu lepsiho pocasi vysla krasna cesta kolem vychodnich Alp Cesta pouze po dalnici!
Premyslejte a nechte si take chvili vrtat brouka v hlave!
Naposledy editováno 22.05.2013 11:39:08
- ojete gumy
- ojeta motorka
- spotrebovany benzin
+ kazda sranda neco stoji
ale potom ten pocit!
1 reakcí na tento příspěvek 1st level nesmyslnosti
1 reakcí na tento příspěvek 1st level nesmyslnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1st level nesmyslnosti
Pooh píše: Cizinsky neumím, takže se ani kdybych chtěl přihlásit nemůžu.Na druhou stranu každý z nás projel určitě víc benzínu na nic neříkajících projíždkách než-li je tato zmiňovaná.
muzes se prihlasit, respektive ti mohu pomoct ci nekdo z tveho okoli.
Vsechno to funguje zhruba takhle:
cesta nejde predem prihlasit protoze je zavisla na pocasi a stavu motorky. Predem se nic prihlasovat nemusi. Chce-li se nekdo stat clenem IBA, musi ujet nejmene Saddle Sore 24 h.
Hruba pravidla:
jeden svedek na startu a jeden pri prijezdu, svedek nesmi jet s vami
uctenky z benzinovych pump s datumem, aby, az jim je poslete mohli prekontrolovat vasi cestu spojenim benzinovych pump nejkratsi vzdalenosti. Vyplnite pozadovane dokumenty , zaplatite 35 eur (za overeni, diplom, IBA nummer, backplatte a postu, nebo 25 eur (za overeni, diplom a postu) a kazdy dalsi jezdec 15 eur.
Potom se vs zasle asociaci a ceka se 6-8 tydnu na uznani cesty
Vetsina potrebovala na tu cestu 18 hodin.
Neradi se planovat cestu sem a tam po stejne ceste, treba 8x sem a tam. Tu nemuseji uznat, jelikoz to bere tlak k ceste, kterou je nutno dokoncit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1st level nesmyslnosti
Suzuveverka píše: Sema> To je presny... To co jsem na mejch strojich tak poruznu na jeden zatah ujela mi pripadalo dost sileny a tady by se po me chtelo jeste o 1000 km vic
Navíc pokud by to bylo na Dněpru, musela by jsi dát generálku motoru v rekordním čase Ale zase by to byly dva rekordy najednou
Naposledy editováno 15.07.2013 22:06:19
1 reakcí na tento příspěvek 1st level nesmyslnosti
vie píše: to se me nezda, ze by Dnepr neujel 1600 km, sice jsem ho nemel ale to snad zvladne i pionyr
Bylo to myšlené s nadsázkou. Ale tahle motorka mi vždy překvapí, že se porouchá něco o čem si člověk myslí že se porouchat snad ani nemůže
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1st level nesmyslnosti
V_i_c_i píše: Navíc pokud by to bylo na Dněpru, musela by jsi dát generálku motoru v rekordním čase Ale zase by to byly dva rekordy najednou
To je pěkná blbost. Za posledních 10.000km na Dněpru jsem jednou měnil olej a jednou spojkové lanko. Kromě seřízení ventilů zhruba každých 3000km a doladění bohatosti volnoběžné směsi podle ročního období vůbec žádnou údržbu ani opravy nepotřeboval. Nelze posuzovat stroj podle exemplářů dovezených z Polska.
Deadman píše: To je pěkná blbost. Za posledních 10.000km na Dněpru jsem jednou měnil olej a jednou spojkové lanko. Kromě seřízení ventilů zhruba každých 3000km a doladění bohatosti volnoběžné směsi podle ročního období vůbec žádnou údržbu ani opravy nepotřeboval. Nelze posuzovat stroj podle exemplářů dovezených z Polska.
Mám M-72 vyrobenou ještě v IMZ. Po generálce mám najeto tak do 1000km. Nic jsem neojebal, můžeš kouknout na můj web. A závady zatím tyto.
Prasklý šroub na zvedání ventilu
Vyskakující trojka, ale je možný že jsem se prostě toho načatýho kolečka jen nevšiml
Rotor dynama
Koncový spínač relé
A ještě bych mohl chvíli pokračovat, ale nechce se mi lovit v paměti.
PS: Navíc jsem psal, že to byla nadsázka tak to ber s nadhledem.