globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 1st level nesmyslnosti
 
22.5.2013 v 11:29
Diky uzivateli Deadman a jeho prizpevku mam v hlave brouka ktery vrta a vrta. Potrebuju furt nejaky "akcn". A zde mozna to spravne:

www.ironbutt.com/ridecerts/

Vrta me to neustale v hlave, ze je mozne se pokusit o certifikovany titul IBA "Zelezna Prdel",
rekl bych first level: 1000 mil za 24 hod. V seznamu jezdcu jeste zadny Cech neni!
Myslim, ze nejrozumnejsi je pokusit se o to na dalnici a kazdy si muze snadno spocitat, ze rychlosti pouhych 100 km/hod. toho lze snadno dokazat. Jen pro zajimavost jsem zvolil v googlu cestu jihem, z duvodu lepsiho pocasi vysla krasna cesta kolem vychodnich Alp Cesta pouze po dalnici!

Premyslejte a nechte si take chvili vrtat brouka v hlave!


Naposledy editováno 22.05.2013 11:39:08
Anketa:
Cim vetsi nesmysl, tim lepe
76%
13
To delaji jen dementi
24%
4
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) 1st level nesmyslnosti

22.5.2013 v 17:24 | Nahoru | #31
Suzuveverka> v kazdem pripade uz jsi temer na polovicni ceste, kdyz uz o tom premyslis. Brouka uz tam mas a uz bude jen hlodat a hlodat a hledat duvod, i kdyz na to zadne rozumne vysvetleni neni.

- ojete gumy
- ojeta motorka
- spotrebovany benzin
+ kazda sranda neco stoji
ale potom ten pocit!

1 reakcí na tento příspěvek 1st level nesmyslnosti

22.5.2013 v 17:58 | Nahoru | #32
Cizinsky neumím, takže se ani kdybych chtěl přihlásit nemůžu.Na druhou stranu každý z nás projel určitě víc benzínu na nic neříkajících projíždkách než-li je tato zmiňovaná.

1 reakcí na tento příspěvek 1st level nesmyslnosti

22.5.2013 v 18:57 | Nahoru | #33
Už jsem taky zkusmo plánoval trasu Ale jedenáctek GS je v tom seznamu dost, Jawa 640 žádná. To by teprve byla ta pravá výzva. Zatím nejvíc jsem na ní za den ujel 680 km. Nedovedu si představit ještě téměř 1000 km přidat.

1st level nesmyslnosti

22.5.2013 v 18:59 | Nahoru | #34
Předloni jsem dal na pohodu se ZZR 2200 km během 22 hodin na trase Alicante-Vyškov. Šlo by to ujet rychleji, ale člověk se zdrží na mýtnicích a průjezd Lyonem byl taky nic moc. Po příjezdu domů jsem spal 5 hodin a pak jsem byl jak rybička. Necítil jsem opravdu žádné bolesti jak zad, tak rukou nebou zadku. Stejnou porci km absolvoval i brácha na jeho ZRX 1200S .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1st level nesmyslnosti

22.5.2013 v 20:06 | Nahoru | #35
Sema> To je presny... To co jsem na mejch strojich tak poruznu na jeden zatah ujela mi pripadalo dost sileny a tady by se po me chtelo jeste o 1000 km vic

1st level nesmyslnosti

22.5.2013 v 20:13 | Nahoru | #36
tak me taky schazi jeste tisic km, co s tim ted?

(reakce na) 1st level nesmyslnosti

22.5.2013 v 20:36 | Nahoru | #37

Pooh píše: Cizinsky neumím, takže se ani kdybych chtěl přihlásit nemůžu.Na druhou stranu každý z nás projel určitě víc benzínu na nic neříkajících projíždkách než-li je tato zmiňovaná.



muzes se prihlasit, respektive ti mohu pomoct ci nekdo z tveho okoli.

Vsechno to funguje zhruba takhle:
cesta nejde predem prihlasit protoze je zavisla na pocasi a stavu motorky. Predem se nic prihlasovat nemusi. Chce-li se nekdo stat clenem IBA, musi ujet nejmene Saddle Sore 24 h.
Hruba pravidla:
jeden svedek na startu a jeden pri prijezdu, svedek nesmi jet s vami
uctenky z benzinovych pump s datumem, aby, az jim je poslete mohli prekontrolovat vasi cestu spojenim benzinovych pump nejkratsi vzdalenosti. Vyplnite pozadovane dokumenty , zaplatite 35 eur (za overeni, diplom, IBA nummer, backplatte a postu, nebo 25 eur (za overeni, diplom a postu) a kazdy dalsi jezdec 15 eur.
Potom se vs zasle asociaci a ceka se 6-8 tydnu na uznani cesty
Vetsina potrebovala na tu cestu 18 hodin.
Neradi se planovat cestu sem a tam po stejne ceste, treba 8x sem a tam. Tu nemuseji uznat, jelikoz to bere tlak k ceste, kterou je nutno dokoncit.

1st level nesmyslnosti

22.5.2013 v 20:39 | Nahoru | #38
No je to pár let co sme na transpubliku najely cca 900km a trvalo nám to 14hod. Nijak sme nespěchaly, zastavily na oběd, cigáro atd... takže zvládnout to určitě de.

1st level nesmyslnosti

15.7.2013 v 22:00 | Nahoru | #39
uz se to blizi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1st level nesmyslnosti

15.7.2013 v 22:06 | Nahoru | #40

Suzuveverka píše: Sema> To je presny... To co jsem na mejch strojich tak poruznu na jeden zatah ujela mi pripadalo dost sileny a tady by se po me chtelo jeste o 1000 km vic



Navíc pokud by to bylo na Dněpru, musela by jsi dát generálku motoru v rekordním čase Ale zase by to byly dva rekordy najednou

Naposledy editováno 15.07.2013 22:06:19

1 reakcí na tento příspěvek 1st level nesmyslnosti

15.7.2013 v 22:17 | Nahoru | #41
to se me nezda, ze by Dnepr neujel 1600 km, sice jsem ho nemel ale to snad zvladne i pionyr

(reakce na) 1st level nesmyslnosti

15.7.2013 v 22:20 | Nahoru | #42

vie píše: to se me nezda, ze by Dnepr neujel 1600 km, sice jsem ho nemel ale to snad zvladne i pionyr



Bylo to myšlené s nadsázkou. Ale tahle motorka mi vždy překvapí, že se porouchá něco o čem si člověk myslí že se porouchat snad ani nemůže

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 1st level nesmyslnosti

15.7.2013 v 22:23 | Nahoru | #43

V_i_c_i píše: Navíc pokud by to bylo na Dněpru, musela by jsi dát generálku motoru v rekordním čase Ale zase by to byly dva rekordy najednou



To je pěkná blbost. Za posledních 10.000km na Dněpru jsem jednou měnil olej a jednou spojkové lanko. Kromě seřízení ventilů zhruba každých 3000km a doladění bohatosti volnoběžné směsi podle ročního období vůbec žádnou údržbu ani opravy nepotřeboval. Nelze posuzovat stroj podle exemplářů dovezených z Polska.

(reakce na) 1st level nesmyslnosti

15.7.2013 v 22:40 | Nahoru | #44

Deadman píše: To je pěkná blbost. Za posledních 10.000km na Dněpru jsem jednou měnil olej a jednou spojkové lanko. Kromě seřízení ventilů zhruba každých 3000km a doladění bohatosti volnoběžné směsi podle ročního období vůbec žádnou údržbu ani opravy nepotřeboval. Nelze posuzovat stroj podle exemplářů dovezených z Polska.



Mám M-72 vyrobenou ještě v IMZ. Po generálce mám najeto tak do 1000km. Nic jsem neojebal, můžeš kouknout na můj web. A závady zatím tyto.

Prasklý šroub na zvedání ventilu
Vyskakující trojka, ale je možný že jsem se prostě toho načatýho kolečka jen nevšiml
Rotor dynama
Koncový spínač relé

A ještě bych mohl chvíli pokračovat, ale nechce se mi lovit v paměti.

PS: Navíc jsem psal, že to byla nadsázka tak to ber s nadhledem.

1st level nesmyslnosti

16.7.2013 v 10:58 | Nahoru | #45
tak se nehadejte, kolem vseho se vzdycky nakeca veci plna nuse a skutenost byva kolikrat jina
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist