Chtěl bych cestovní rychlost 100-110km/h prostupnost terénem (žádný hard offroad) jednoduchou a bytelnou konstrukci atd.....a především mě láká vzhled již zmiňovaných...
Ocením každou smysluplnou radu.
1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250
Alp 4.0 jsem loni zkoušel (bazar za 75 tisíc) - v lehkém terénu super, ale silnice nic moc. Vzadu jsem tedy měl docela zubatý drapák, což na silnici hodně limitovalo.
V každém případě - na sedlo bych potřeboval polštářek (což zase takový nesmysl není).
Motor nebyl žádný zázrak, ale to je trošku neobjektivní - jezdil jsem před tím pár let jen ER-6.
Nekoupil jsem. Cestovat po silnici se na tom v podstatě nedá.
Tricker 250 jsem nikdy nejezdil, ale YBR250 (má prakticky stejný motor)ano. Ten motůrek se vstřikováním je boží.
2 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250
1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250
Pak bych zvážil ještě Kawu KLX 250 a o WR již řeč byla
1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250
Tak si je přejeď, je tam neco o všelijakých motorkách, o pneumatikách atd.
Já to luštím se slovníkem v paprčách a su z teho úplně stife, čte se "štajf" .
Na Betě sem nejel, enom na té Suzuki DR350 (prakticky stejný motor).
Na delší cestu po silnici je drapák nevhodný, páč máš v rukách a v zadku navíc vibrace, motorka néni stabilní na tvrdém a vůbec...
Ale je to jednoduchá motorka a funkční, jelo se mě na tem dobře.
Ale kůpil sem si XR400R, tá mě sedla líp .
Tá ženská má teho odjetého dost a mě na tem zaujalo to, že po všech těch zkušenostech jezdí - na dvěpade...
Myslím si, že motorka je věc velice individuální a každý by si měl zkusit, co mu sedne nejlíp.
Takže si vytipuj kandidáty a svez se. Nebo tak ukrutně kvaltuješ, že musíš mět motorku zejtra?!
Nákup motorky - kupuju buď funglovky a nebo úplný šrot.
Jetá motorka by se mohla dobře kůpit nekde venku u obchodníka, kerý prodává nové stroje a jeté bere na protiúčet.
Kamoš to tak měl s kroskama v Holandsku a kup jeté motorky byl absolutně bez rizika, protože on ty ojetiny zkontroloval a vůbec se všecko řešilo ináč, než u nás.
Tady je národní sport odrbat bližního svého a eště se s tým v hospodě chválit, jaký su gerój.
Naposledy editováno 04.04.2013 19:42:47
Rozhodně na kup nespěchám...to vůbec. A proto se tady chci pobavit s co nejvíce lidmi s rozumnými zkušenostmi.
2 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250
Linhart89 píše: SuperSic58> Mno musím přiznat, že dneska jsem se na ní díval a ledacos o ní četl...Jak CRF 250L tak Kawa KLX 250 vypadají velice dobře. Jen se bojím velikosti té motorky. Nechci nic ani o mm menší než Terrka. A každý cm navíc ocením:) Chtěl bych se na to někam jet mrknout. JE jasné že WRko je v této kategorii nej, ale nové je cenově absolutní nesmysl a ojetiny se neshánějí moc dobře a i tak jsou drahé
Jak jsem psal, velikostně ty motorky budou hodně podobný, kdyžtak si porovnej parametry rozměrů. Psal si, že chceš dávat větší vejlety a zároveň, aby to mělo dobrou průchodnost terénem. Udělat dobrej kompromis na on/off je hodně těžký. Čim víc do terénu, tím míň na cestování po asfaltu, s tim se musíš smířit. Třeba wr 250r je vynikající motorka, ale na delší cestování bude lepší CRF. WR je zas víc do terénu. Ten alp 4.0 bych nechtěl, na delší cestování asi nic moc, navíc má obstarožní motor, ty prachy bych za něj nedal, navíc má prej nějakou poruchovou elektroinstalaci..
1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250
www.NX650.cz
1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250
http://www.motoplane...uzuki-dr-650-se.html
Třeba wr 250r je vynikající motorka, ale na delší cestování bude lepší CRF. WR je zas víc do terénu.
No, ono to s tím delším cestováním vyjde podobně, ne-li stejně nebo dokonce i zde ve prospěch WR 250R.
Na CRF 250L jsem sice necestoval (absolvoval jsem jenom dvě zkušební jízdy, kratší a o něco delší), ale Yamahu WR 250R vlastním, jezdím na ní a možná i proto ji tak trošku znám...
A v loňském babím létě jsem s ní stihnul "procestovat" nádherných několik set kilometrů po okreskách a státních silnicích.
I když pravda nejezdil jsem na ní tak nabalený a obtěžkaný všemožnou bagáži na předním blatníku, na nádrži, na zadnim nosiči i po obou stranách podsedláku, a ne takové tisíce a dokonce desetitisíce kilometrů jako jiní OPRAVDOVÍ CESTOVATELÉ třeba v USA, kde např. jeden projel na WRku celou Ameriku od východního pobřeží po západní.
Nebo další známý a dnes už cca 60 letý cestovatel sjezdil na WR 250R celý Státy od Kanady po Mexiko, a dále i Aljašku, takže nyní už má (a dle vlastích slov bez problémů) na svém WRku z roku 2008 najeto 62 tisic km (aktuální stav z března 2013).
WR je robustnější a silnější než CRF, má větší zrychlení a vyšší maximálku, a taky výrazně vyšší zaťížitelnost (užitečnou nosnost), což se právě nejvíc ocení při delších cestách.
EDIT: oprava překlepů
Naposledy editováno 06.04.2013 14:52:27
"První motorka - slabší nová vs. silnější jetá", je to na 1. straně
http://www.motorkari...ft=134099&fid=65
a do vlákna "Yamaha WR 250R a WR 250X" tuším na 3. nebo 4. straně
http://www.motorkari...ft=132014&fid=65
__
My jsme tady v Česku moc rozmlsaní.
Jak to není čtvrttunový mastodont s aspoň sto koňskýma silama a s maximálkou 220 km/h, a jak se s tím po dálnici ve dvou a obloženej kuframa a báglama nedá jet trvale 170 za hodinu, tak se na tom nehodí cestovat...
Ve světě, a to i na bohatém Západě, jezdí lidi na 250kách kolikrát i mnoha tisícikilometrové tripy, a to i do nehostinných míst.
Viz např. dálková cesta z východního na západní pobřeží USA na "pouhé" 250ce (konkrétně Yamaha WR 250R), cca 10 tisíc km, 2 sady gum...
http://advrider.com/...wthread.php?t=710618
EDIT: zpřesnění popisu
Naposledy editováno 07.04.2013 11:59:04
...
Cesta na Aljašku na 250ce (konkrétně Yamaha WR 250R):
http://www.bigdogadventures.com/WR250R.htm
EDIT: zpřesnění popisu
Naposledy editováno 07.04.2013 11:59:40
1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250
1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250
1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 4.0 nebo Yamaha Tricker 250
Linhart89 píše: Mimochodem, jestli jste dnes ráno někdo koukal na Autosalon na Prime...když už jsme sklouzli k těm čistokrevným endurkům....co říkáte....VV MX 450 R....vím vím je tu na to pár témat založených, ale když už to tady tak nějako probíráme...
Teď už si protiřečíš Chceš tedy motorku na terén a cestování po asfaltu nebo čistě do terénu?
Obě jsou to skoro nový mašiny, za cenu okolo 60tis.
WR 250 je určitě bezvadná ale cenově někde jinde. Beta Alp osvědčený motor ale asi bude pro tebe dost nízká výška sedla, stejně jako u Trickeru. Jinak se menším objemům také nebráním, bohužel výběr ojetin u nás zatím není takový jako v kategoriích 400-650 ccm.