globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?
30.1.2013 v 15:35
Zdravím pánové, měl bych malý dotaz na tento ukazatel. jelikož plánuji ukazatel od Gipro tak jsem našel tento, který nejen, že informace o kvaltu nevypočítává ale přímo čte z ŘJ motorky tak má funkci která dokáže následující: Zlepšit reakci na plyn v nízkých rychlostech, zvýšit výkon prvních 2-3 kvaltů a vypnout omezovač rychlosti. je ožné, aby to ukazatel za takové peníze dokázal a jaké negativní účinky to na mašinu může mít? díky
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

1.2.2013 v 12:34 | Nahoru | #31

assassin píše: Key: to co fi tuner to samo neumí, proc by ta sama firma prodávala dvě veci které umi to same, jednu za trojku a druhou za sedmicku? A to ta levnější by navíc ukazovala kvalty. Přečti si tady ve vlákne jak to funguje. Zádný mapy to neupravuje.

Blesk: hele to ze to gipro ukazuje mapu 5 neznamena nutne ze to řidici jednotce podsouva aby si myslela ze je tam pětka, je mozné ze na tu nej agresivnější mapu to tam cpe neutral, ja uz si to nepamatuju, ale PM s fugem z te doby by tomu nasvedcovaly.
U Gsxr to byly striktne rychlosti, u te kawy se to liší, prave kvůli kouzlum co kawa děla se sekundarnima klapkama



- Normal Mode
TRE NOT ACTIVE All voltages Normal per Manual specs

1- TRE Active in 1-6 gears. Hard Setting for zx10r only
Neutral 4.47v Same as Ivan’s TRE

2- TRE Active in 1-6 gears. Softer Setting for zx10r and zx14
4th Gear 1.4v

3- TRE Active in 1-6 gears. Hard Setting for zx14/zxr1400
6th Gear 1.0v

4- TRE Active in 2-6 gears. Hard Setting for zx14/zxr1400
6th Gear 1.0v (1st gear is normal voltage to the ECU)

(reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

1.2.2013 v 17:02 | Nahoru | #32

assassin píše: Key: to co fi tuner to samo neumí, proc by ta sama firma prodávala dvě veci které umi to same, jednu za trojku a druhou za sedmicku? A to ta levnější by navíc ukazovala kvalty. Přečti si tady ve vlákne jak to funguje. Zádný mapy to neupravuje.



Neříkal jsem, že by to mělo umět přesně to samé, ale nějak podobně. Otázka je, jak Gipro atre vevnitř vytváří odpor odpovídající zařazeným stupňům. Pokud tam jsou napevno a lze mezi nima jen přepínat, tak samozřejmě nic, ale pokud by to nebylo řešený přímo tvrdejma odporama, tak proč by to nějakým zásahem nemělo jít změnit? Cca tak jsem to myslel :)

Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

2.2.2013 v 13:25 | Nahoru | #33
Key, jo prepina se cca 5 rznejch odporu, ty odpovidaj jednotlivejm rychlostem, nastavovat odpor plynule je k nicemu, jakou jinou mapu by to melo dat treba mezi dvojkou a trojkou? Proste to jen fixluje udaj o zarazeny rychlosti, ten senzor je prepinac co prepina sest odporu.

Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

2.2.2013 v 13:42 | Nahoru | #34
assassin> Díky za vysvětlení. Asi si Gipro atre koupím a pak sem hodím, jak to funguje a vypadá na stromovi 650. Přece jen čím více recenzí, tím líp pro ostatní, kteří se rozhodují.

Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

2.2.2013 v 13:50 | Nahoru | #35
Key: jak to funguje muzes i predem vyzkouset odporem za korunu

Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

2.2.2013 v 21:46 | Nahoru | #36
Assassin: Jasně, ale mně jde hlavně o ten ukazatel kvaltů. Kolikrát když podřazuju na světlech, tak nechci kopnout až jedničku. Atre je pro mě pozitivní vedlejší efekt.

(reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

3.2.2013 v 13:52 | Nahoru | #37
key>
Já to na malého Stroma doporučuji Pocitově vyhlazení chodu motoru v malých otáčkách (míň cuká)a lepší průběh kroutícího momentu jezdil jsem nejdřív bez aktivované ATRE funkce,ale po zapnutí už to neměním jen když se chcu ujistit,že moje pocity jsou správné
Navíc díky automatické regulaci podsvícení ho krásně vidím za plného slunce,což se o DS říct nedalo a v noci zase neoslňuje.

1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

3.2.2013 v 13:56 | Nahoru | #38
Na Stromovi to vypadá takhle

1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

3.2.2013 v 21:11 | Nahoru | #39
istonbike> a pozoroval jsi i nějaké změny na spotřebě?

(reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

3.2.2013 v 21:22 | Nahoru | #40
key>
Né pořád podle stylu jízdy od 4,12 po 5,4l/100km

Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

4.2.2013 v 08:00 | Nahoru | #41
Me uz par lidi co jsem jim delal samotnej ten atre obvod psalo ze zaznamenali vyssi spotrebu...

1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

4.2.2013 v 10:12 | Nahoru | #42
jestli to dobře chápu ATRE tak jsou to jen vřazený odpory do správnýho obvodu a moto musí mít vstřikování ?

(reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

4.2.2013 v 10:20 | Nahoru | #43

M4rť4s píše: jestli to dobře chápu ATRE tak jsou to jen vřazený odpory do správnýho obvodu a moto musí mít vstřikování ?



Jo jde jen o odpor a jde jen o vstrikovani u suzuki a nekterych kawasaki...ty maji ruzne mapy predstihu pro ruzne rychlosti

Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

4.2.2013 v 10:28 | Nahoru | #44
ahá, díky aspoň se něco přiučím :)

(reakce na) Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?

4.2.2013 v 10:32 | Nahoru | #45

istonbike píše: Na Stromovi to vypadá takhle


Perfektní inspirace na držák, taky ho budu mít raději na brejlích na očích nežli někde u budíků
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist