assassin píše: Key: to co fi tuner to samo neumí, proc by ta sama firma prodávala dvě veci které umi to same, jednu za trojku a druhou za sedmicku? A to ta levnější by navíc ukazovala kvalty. Přečti si tady ve vlákne jak to funguje. Zádný mapy to neupravuje.
Blesk: hele to ze to gipro ukazuje mapu 5 neznamena nutne ze to řidici jednotce podsouva aby si myslela ze je tam pětka, je mozné ze na tu nej agresivnější mapu to tam cpe neutral, ja uz si to nepamatuju, ale PM s fugem z te doby by tomu nasvedcovaly.
U Gsxr to byly striktne rychlosti, u te kawy se to liší, prave kvůli kouzlum co kawa děla se sekundarnima klapkama
- Normal Mode
TRE NOT ACTIVE All voltages Normal per Manual specs
1- TRE Active in 1-6 gears. Hard Setting for zx10r only
Neutral 4.47v Same as Ivan’s TRE
2- TRE Active in 1-6 gears. Softer Setting for zx10r and zx14
4th Gear 1.4v
3- TRE Active in 1-6 gears. Hard Setting for zx14/zxr1400
6th Gear 1.0v
4- TRE Active in 2-6 gears. Hard Setting for zx14/zxr1400
6th Gear 1.0v (1st gear is normal voltage to the ECU)
assassin píše: Key: to co fi tuner to samo neumí, proc by ta sama firma prodávala dvě veci které umi to same, jednu za trojku a druhou za sedmicku? A to ta levnější by navíc ukazovala kvalty. Přečti si tady ve vlákne jak to funguje. Zádný mapy to neupravuje.
Neříkal jsem, že by to mělo umět přesně to samé, ale nějak podobně. Otázka je, jak Gipro atre vevnitř vytváří odpor odpovídající zařazeným stupňům. Pokud tam jsou napevno a lze mezi nima jen přepínat, tak samozřejmě nic, ale pokud by to nebylo řešený přímo tvrdejma odporama, tak proč by to nějakým zásahem nemělo jít změnit? Cca tak jsem to myslel :)
Já to na malého Stroma doporučuji Pocitově vyhlazení chodu motoru v malých otáčkách (míň cuká)a lepší průběh kroutícího momentu jezdil jsem nejdřív bez aktivované ATRE funkce,ale po zapnutí už to neměním jen když se chcu ujistit,že moje pocity jsou správné
Navíc díky automatické regulaci podsvícení ho krásně vidím za plného slunce,což se o DS říct nedalo a v noci zase neoslňuje.
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?
1 reakcí na tento příspěvek Ukazatel zařezené rychlosti a zvýšení výkonu?
M4rť4s píše: jestli to dobře chápu ATRE tak jsou to jen vřazený odpory do správnýho obvodu a moto musí mít vstřikování ?
Jo jde jen o odpor a jde jen o vstrikovani u suzuki a nekterych kawasaki...ty maji ruzne mapy predstihu pro ruzne rychlosti