globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: DR-Z 400 Supermotard - ŘP A18
19.1.2013 v 14:50
Zdarec
loni v červnu 2012 jsem si uděla ŘP na A18 (do 25kw, poměr 0,16kW/kg).
Letos chci kupovat DR-Z 400 SM (v TP je: 24,9kW, hmotnost 146kg = tzn. poměr 0,17), takže když se přesouvá "stará" skupina A18 do NOVÉ skupiny A2 (do 35kw, poměr 0,2kW/kg), mohu ji provozovat?

Díky za info

Uzavřeno 01.04.2013 v 18:09 uživatelem votakamarad
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) DR-Z 400 Supermotard - ŘP A18

19.1.2013 v 22:46 | Nahoru | #31
Paprik23> Je to kravina no ale tady u nás je možné všechno ............každopádně bylo by to dobrý kdyby se to zaokrouhlilo protože mám na tu tuhle motorku taky zálusk

DR-Z 400 Supermotard - ŘP A18

20.1.2013 v 02:52 | Nahoru | #32
Jojo poměr váhy a výkonu přesahuje o těch pár tisícin . A jinak uškrcení mě stálo v Pardubicích v Suzuki ani ne litr, což nikoho nezrujnuje.

1 reakcí na tento příspěvek DR-Z 400 Supermotard - ŘP A18

20.1.2013 v 04:33 | Nahoru | #33
Já mám DR-Ztko sekšrcené (papírově) a jsem spokojený. SM není problém seškrtit, stojí to cca 2000kč, a po domluvě to dělají na počkání jen pomocí jiného víčka karbecu. Ale třeba S ko seškrtit nejde. Kvůli tomu jsem kupoval SMko, teď po novele zákona budu SMko prodávat abych mohl koupit Sko, které už škrtit nepotřebuju ... na palici.

PS: Zájemci o SM zkuste napsat ;D

(reakce na) DR-Z 400 Supermotard - ŘP A18

20.1.2013 v 09:02 | Nahoru | #34

Lowendead píše: Já mám DR-Ztko sekšrcené (papírově) a jsem spokojený. SM není problém seškrtit, stojí to cca 2000kč, a po domluvě to dělají na počkání jen pomocí jiného víčka karbecu. Ale třeba S ko seškrtit nejde. Kvůli tomu jsem kupoval SMko, teď po novele zákona budu SMko prodávat abych mohl koupit Sko, které už škrtit nepotřebuju ... na palici.

PS: Zájemci o SM zkuste napsat ;D



To se mi zda divny, ze by S neslo, ma stejnej karburator jako SM.

DR-Z 400 Supermotard - ŘP A18

20.1.2013 v 11:40 | Nahoru | #35
To mi povídej, ale je to tak... minimálně mi to v servise řekli že SMko jde, ale Sko ne... A je fakt, že jsem na inzerci ještě nepotkal stáhlé Sko.

DR-Z 400 Supermotard - ŘP A18

20.1.2013 v 13:13 | Nahoru | #36
to je blbost eSko jde uškrtit tam se vymění jen něco v karbecu (myslím šoupátko s dorazem) takže to nejde otevřít na plno a je to seškrcený.... Na motoinzerci i na Tip moto píšou že je možnost to uškrtit na 25kw.Vždyt je to motorově v podstatě stejný.

DR-Z 400 Supermotard - ŘP A18

21.1.2013 v 00:28 | Nahoru | #37
V Suzuki mi minulou sezonu řekli, že to seškrtit jde, ale ne do papíru, že pro Sko není homologace...
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist