globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: .
28.11.2012 v 13:01
.

Uzavřeno 04.08.2013 v 02:54 uživatelem Allann


Naposledy editováno 04.08.2013 02:54:54
Předchozí
1 2
Následující

.

29.11.2012 v 22:57 | Nahoru | #31
v podstatě to poznáš jednoduše. Když karbec vytáhneš a otočíš plynem, stříkne ti pumpa (nepřehlédnutelně na několik metrů) stříkanec přes celou dílnu. Já mám karburátorů víc. Na Keihinu je AC pumpa, na DellOrtu PHM40 co je origo montovanej ACéčko není. Klidně tu přírubu vyšroubuj ven a mrkni jestli je zteřelá taky zevnitř. pokud jo, bohužel musíš vyměnit. Pokud ne, pásková metoda se nabízí přímo sama Přírubu sem objednával v obchodě u nás. Mohl bych se ti zeptat kolik to bude stát, nebo kde se to dá sehnat, ale počítej s tou mastnou cenovkou 500,- a výš

.

29.11.2012 v 23:15 | Nahoru | #32
stopro ji to má.. ale asi určitě vypadá jinak než na tom videu.. přemejšlim jestli by tam šel udělat podobnej proces .. ale nevim když jsem to neviděl...
hele to jsuo zlatý peníze! viděl jsem na dvácový aprílky za 1600!!

1 reakcí na tento příspěvek .

29.11.2012 v 23:46 | Nahoru | #33
no, zlatý... když si představíš, že to nějakej talián vyhodí v padesáti kusech z formy a za další minutu má nalisovaných dalších pade... a s výrobním nákladem 0,5Euro na kus mě to spíš dělá vrásky. zitra se tam možná stavím, tak se ti zeptám kolik a kde

Edit: Viděl sem aj typana, co si přírubu stočil na soustruhu z duralu a pak jen osadil gumovýma kroužkama, ale takovej vysoustruženej kus už pak nepohlcuje vibrace. On to měl na motárdovi, takže se to dalo pochopit...

Naposledy editováno 29.11.2012 23:52:11

(reakce na) .

29.11.2012 v 23:50 | Nahoru | #34

ZdeninoTE píše: no, zlatý... když si představíš, že to nějakej talián vyhodí v padesáti kusech z formy a za další minutu má nalisovaných dalších pade... a s výrobním nákladem 0,5Euro na kus mě to spíš dělá vrásky. zitra se tam možná stavím, tak se ti zeptám kolik a kde


Jo to je jasný.. je to odporný.. ale tak co už naděláme viď.. díky moc!!!

.

30.11.2012 v 18:57 | Nahoru | #35
Tak karbec jsem vyndal a hodil odborníkovi co to má v malíku tak mi dá do rychtiku i tu pumpu :)
a příruba neni skrz.. vypadala jakože jo.. ale když jsme ji tam pořádně prohlíželi neni.. takže ji ještě zalepí .. má už na to nějaký techniky.. radši bych koupil novou.. ale sám řikal že on ví jen o origo dílu a ten je 1500-2000

1 reakcí na tento příspěvek .

30.11.2012 v 20:03 | Nahoru | #36
to je se mě zdá dost přehnané. já sem měl dávat kolem 1500 za obě, ale nakonec sem objednal jenom tu "botku", protože tu zalepit ani zafačovat dost dobře nejde. Dneska sem se stavoval v tom obchodě a řikal že tu stránku pohledá a pošle mi SMSku. řikal sem mu že je to TE350, difuzor 34mm. tak jak mi napíše, dám ti vědět

Prachy šetři, pak přijde nějaká chujovina a dáš za to majlant. Hlavně si pohlídej přepáčko, ložiska na brýlích, promazání brzdového pedálu v čepu (opravoval jsem dneska ), řetězovku, mazání bowdenů a další údržbu na kterou většina kluků sere a pak prodávají motorku se slovy: motorka odpovídá stáří

Naposledy editováno 30.11.2012 20:15:03

(reakce na) .

30.11.2012 v 22:38 | Nahoru | #37

ZdeninoTE píše: to je se mě zdá dost přehnané. já sem měl dávat kolem 1500 za obě, ale nakonec sem objednal jenom tu "botku", protože tu zalepit ani zafačovat dost dobře nejde. Dneska sem se stavoval v tom obchodě a řikal že tu stránku pohledá a pošle mi SMSku. řikal sem mu že je to TE350, difuzor 34mm. tak jak mi napíše, dám ti vědět

Prachy šetři, pak přijde nějaká chujovina a dáš za to majlant. Hlavně si pohlídej přepáčko, ložiska na brýlích, promazání brzdového pedálu v čepu (opravoval jsem dneska ), řetězovku, mazání bowdenů a další údržbu na kterou většina kluků sere a pak prodávají motorku se slovy: motorka odpovídá stáří



moc díky za to zeptání
o teď jsem dělal zadní brzdu borec to ani neodvzdušnil.. a popravdě fakt nevim co s tim dělal protože já to musel celý znova prolejt abych tam něco namačkal..
bowdeny jsem mazal.. plyn normálně zůstával viset z bordelu co byl pod heftem.. karboš je teda na čištění a seřízení a ta příruba to zalepení je jen dočas.. kdyby ten borec jak si řikal měl za slušnou cenu neváhám a beru! .. vyvložkoval jsem gumou brzdovou páku zadní.. tam byly všude vůle jako prase.. neblokovalo se to o doraz pumpy ale o rám..:DD ještě musim koupit novej bowden spojkovej.. tam je danej nějakej z fichtla snad tvl.. NO COMMENT.. jinak vůle na ložiskách jsme koukali hned při koupi.. ty vypadaj ok.. i v kolech.. tlumiče taky vypadaj dobře.. takže teď dávám do pucu plasty.. něco jsem lepil .. budu brousit čistit a stříkat do černa.. borec jen bláto a praskliny zalepil chemoprenem a přelepil nějakejma polepama.. koupil jsem schválůně před zimou abych si s tim mohl hrát..a na jaře vyleze voňavka připravená do lesa

.

30.11.2012 v 23:34 | Nahoru | #38
jo tvl ještě musim zjistit jestli je tam nemrzka.. kluk to neví.
napadá mě klasika z chladiče odebrat trochu stříkačkou a hodit do mrazáku.. nějaký námitkýy proti tomuhle sedláckýmu způsobu?

Naposledy editováno 30.11.2012 23:35:01
nevim... té nemrazky tam je snad něco kolem litru, tak bych tam normálně švihnul novou. Ale tu pro hliníkové motory. Mám to naředěný do -35 a zatim v cajku. Jestli na to týpek sral, tak tam bude hnědá břečka. Spojkový komplet Wenhill mě vyšel na 450,- tuším. Už rok a něco bez problému. Seženeš normálně na netu. A k té brzdovce - prvně omrkni jestli to neteče někde z pancéřovek a potom jestli není prošoupaná hadička od dolívací nádobky k pumpě od řetězu. Též se mi to kdysi stalo

(reakce na) .

1.12.2012 v 15:50 | Nahoru | #40

ZdeninoTE píše: nevim... té nemrazky tam je snad něco kolem litru, tak bych tam normálně švihnul novou. Ale tu pro hliníkové motory. Mám to naředěný do -35 a zatim v cajku. Jestli na to týpek sral, tak tam bude hnědá břečka. Spojkový komplet Wenhill mě vyšel na 450,- tuším. Už rok a něco bez problému. Seženeš normálně na netu. A k té brzdovce - prvně omrkni jestli to neteče někde z pancéřovek a potom jestli není prošoupaná hadička od dolívací nádobky k pumpě od řetězu. Též se mi to kdysi stalo


je tam nemrzka a vypadá uplně čistě.. to zatim hrotit nebudu.. nene brzda taky pohoda.. jen to měl nesmírně zavzdušněný musel jsem to dvakrát prohnat celý aby to šlo odvzdušnit.. ted koukam ale na výměnu oleje a nevypadá to jako sranda...

.

1.12.2012 v 16:08 | Nahoru | #41
podle manuálu se má měnit co 500km. Já měním co 1000km, ale motor nedostává pořád čočku. Leju Motul 5100 ester.Sítkový filtr propereš v technickým benzínu a šoupneš zpátky. Už skoro 6000km bez problému a bez kouření.

.

2.12.2012 v 18:24 | Nahoru | #42
díly sežene p kotrba tel 602666380

.

2.12.2012 v 20:21 | Nahoru | #43
Kupoval jsem ten samý díl na svou moto přes parts depot.

.

4.8.2013 v 02:53 | Nahoru | #44
bh
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 AndyEnd5 4 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842
Hodnota Husqvarny Husqvarna TE 350 FildaH 11 8.8.2023 v 21:02 Samuel738842
Potrebujem poradiť husqvarna te 350 Husqvarna TE 350 MartinZpuchova 2 25.7.2019 v 11:49 _Michal
Husqvarna te 350 nechce nakopnúť ke... Husqvarna TE 350 Roninus 1 6.10.2018 v 08:39 Dolph-cz
Husqvarna TE 350 předělaná na 410 v... Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 350 timťa 5 13.3.2016 v 14:00 timťa


TOPlist