1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda po zadnim...
prackarr píše: seikos> Ty spíš přemýšlej o větším bike,bo to PW je už tomu děcku trochu malé...
No na ty účely pro který to bylo kupovaný to postačí: Tedy ježdění po louce, zahradě a sem tam projet lesní cestou ke strejdovi. Do žádných motokrosových akcí ji hnát nebudu. A později jen zvednu zadek o 5cm nahoru, takže ji to tak cca 3 roky ještě vydrží
1 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda po zadnim...
prackarr píše: Nevydrží. Děti rostou rychle. Bude na tom,jak vlk,když šlohnul zajícovi kolo. Věř mi...
když nevydrží, tak koupíme něco většího
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda po zadnim...
1 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda po zadnim...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda po zadnim...
dewwil píše: RomanSS> to neděláš dobře s tou otočenou zadní gumou
Proč? Na zadku to "prej" nevadí...teď je stejně už mrtvá tak tam půjdou nový.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda po zadnim...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda po zadnim...
dewwil píše: RomanSS> No ono se většinou nic nestane, ale směrové pneu jsou dělány na přenos sil v jednom směru, pak může docházet při "protisměru" k deformacím pryže a odtrhávání od kostry pneu...i na slickách je uveden směr otáčení...
Jo já vím...taky jsem radši pročtl hromadu vláken tady na motorkářích...a většinou se tvrdí, že to vadí na předku (větší zatížení při brždění)... A i ty D211gp se otáčí...a mně mrdalovi to nijak nevadilo Pustil mě akorát předek kvůli mé blbosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda po zadnim...
2 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...
Seikos krasna moto, vylozene ti slusi
Hazos píše: doporucuju se to nejdriv zacit ucit na kole aby alespon tvuj mozek vedel kdy uz mas opustit pilotni kabinu nebo hodis zada ;)
Seikos krasna moto, vylozene ti slusi
Ja zas myslim ze trenink na kole je k nicemu, je to oboje uplne jiny... Na kole umim, na motorce mi to moc nejde...
1 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...
1 reakcí na tento příspěvek Jizda po zadnim...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda po zadnim...
Bubrak-ZX10R píše: nejlepsi na trenink je ZX9R 98 na ty sem se to naucil ja
Samozřejmě,já zapomněl...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda po zadnim...
Naposledy editováno 13.11.2012 21:52:48
prackarr píše: Nejlepší trénink na jízdu po zadním je trialová motorka.
To jsem si také myslel, ale trialka je úplně jiná, než třeba motard. U trialky je dlouhý plyn, sedíš tam na zadním kole a váží to 70kg. Navíc je na tom jízda po zadním hodně pomalá, takže když to přepálíš, pády tě nebolí. Když jsem to na trialce trénoval, přehodil jsem to třeba 6x za odpoledne a neodnesl to ani blatník. Poslední věc je, že na trialce, díky super krátkému převodu, musíš jet opravdu svíčku, jinak ujedeš tak 10. To tě donutí se naučit používat zadní brzdu a pracovat dobře se spojkou. Po pár týdnech nebyl problém jet tak pomalu, až to úplně chcíplo nebo se točit po zadním do kola. Ale na motardu nejsem ani schopen se přiblížit mrtvému bodu. Má to tak citlivý plyn, že jakmile se to začne zvedat do svíčky a jen trochu ucuknu, tak mi předek hned spadne. Navíc tím, že to má dlouhé kvalty, mě to nenutí jezdit svíčku, ale prostě řadím 2 - 4 a na 4ku už je to jen o tom, jak dlouho ti vydrží ruce. Ale to není wheelie nebo aspoň ne pro mě. Líbilo by se mi to umět tak, jako na trialce, kde jsem byl schopný jet i po obrubníku po zadním, ale to je bez šance.
Z mojí zkušenosti je to rozhodně co motorka, to úplně jiný přístup a znovuučení tě nemine. Třeba na Hornetu to bylo zase úplně o něčem jiném. Ale máš pravdu, že z trialky jsem si aspoň zažil ovládání zadní brzdy nohou, což chvíli trvá, než člověk tu nohu přinutí, aby rozumně reagovala.
Btw. kolo je úplně o něčem jiném, to nemá s motorkou vůbec nic společného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jizda po zadnim...
tigerbou píše: Já zas mám problém udržet motorku v linii...nevím čím to ale nedokážu jí už potom přetlačit když už cejtím že mě jde na stranu musím to většinou položit ač nerad ..jeden pruh je málo
me kdyz to tahne doprava, tak sundam pravou(!) nohu ze stupacky a srovna se to (stejne kdyz na druhou stranu), doprava to tahne casto proto, ze je silnice jakoby pricnej oblouk a tudiz pravej pruh je vlastne krivej z kopce (do prava)
tady je to videt zretelne
ale nekdy to jde hodne, treba kvuli vetru nebo kvuli prelozenymu kufru a to musim jit taky dolu