Uzavřeno 04.01.2013 v 18:53 uživatelem Santamike
Jinak NR750 92 antihop tuším měla a určo již tehdy vstřikování, které kawa neměla snad ani o 10let později.
A když jsi načal ten antihop, svez se někdy na VTR SP1ce. Tam taky není a můžeš dělat co chceš a to kolo neurveš tak, aby to znamenalo problém. Klouzne, ale podvozek to hravě veme a jedeš bez potu a mokré zadnice vesele dál.
A jinak co nápor skrz krk řízení? Honda jej použila v roce 99.Oficiálně na silnici od roku 2000. To, že je pak už nikam nedává mě taky zaráží, ale pro silniční využití, význam nemá žádnej. Těch 10koní od 250ti km/h navrch asi není nic co se nedá oželet.
Jinak, taky mám v Hornetu karbíky, najeto mám teda pouhých 40tkm ,ale mám jej od roku 2004 a jedinou věc co jsem řešil byla baterka a ložisko krku řízení. Jinak oleje. Já jsem v Poho
Na Kwaku 10sině jsem jel, ale nesedla mi. Mám rád hravé motorky, brutální motor mi neochotu zatáčet nenahradí, jinak pecka peklostroj.
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
CBR 929 2000 jezdí líp než Zx9R 2000, nespočetně krat sme to tady zkoušeli, ,obě motorky kromě ladaku byli origo s najetema kolem 30 tis km a obě chodily jak měli(měl jsem tu v okolí čtyři 929ky a tři ZX-9R( 2X 98 a 1X 2000),takže vim jak mají jezdit.. A 954 jezdí ješte líp než 929 a to celkem znatelně... Ale ješte líp jezdí R1 03 s K3 ty bych výkonově dal na stejny místo, obě mají navíc perfekní spodní pásmo možna R1 ješte silnejší... Pokud se ti líbí 954 klidně do ní bez je to super motorka, GSXR proti ní pusobí jako velkej mastodont... ale zaleží co ti víc vyhovuje.
Naposledy editováno 10.11.2012 19:09:45
3 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
954ka má 136-142koní na kole. 140koní má ninja na motoru. 954ka má 193kg naložeńá. Ninja má 183kg suchou.Není šance, aby ninja z roku 98 pojezdila 954ku.ANI OMYLEM. Nehledně, že 954ka má litrovej výkon 160koní, to má slavná brutální k1-2
Vrať me se na zem a chovejme se jako lidi. A né jako debílci co se bez 200koní v techničáku nevyserou
K3 je už modelově dál a je to znát. Váha ,koně. Přemýšlel jsem o ní.Jenže mě K2 tak zklamala, že díky ní jsem od K3 cuknul.
Naposledy editováno 10.11.2012 20:08:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
DemolitionDave píše: ..Roko..> To ,,ANI OMYLEM,, si říkej potom, co se na 9ninjně svezeš ..
Asi tak
ZX9R jede motorove lip, ma 143 koni na motoru (128 na kole), s naporem kolem 151, 954 ma psanych 150 ale to nema ani omylem. na netu je spousta srovnavaku treba s R1 98, coz je litr, a ma taky psanych 150 koni, ale ZX9R ma vzdy vyssi maximalku a byla prvni seriovkou co dala 1/4 mile pod 10.00 sec, R1 byla horsi (samo nevyhoda ze je kratsi/mensi), ale R1 mel kamos (ten samej co sem s nim pak mel tu 954 napul) a ZX9 jela taky lip a to mela ta R1 i 954 o dost min najeto a v lepsim stavu vyrazne
ZX9R jede podobne jako GSXR 750 00, ktera jede taky lip nez 929 nebo 954
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Bubrak-ZX10R píše: Asi tak
ZX9R jede motorove lip, ma 143 koni na motoru (128 na kole), s naporem kolem 151, 954 ma psanych 150 ale to nema ani omylem. na netu je spousta srovnavaku treba s R1 98, coz je litr, a ma taky psanych 150 koni, ale ZX9R ma vzdy vyssi maximalku a byla prvni seriovkou co dala 1/4 mile pod 10.00 sec, R1 byla horsi (samo nevyhoda ze je kratsi/mensi), ale R1 mel kamos (ten samej co sem s nim pak mel tu 954 napul) a ZX9 jela taky lip a to mela ta R1 i 954 o dost min najeto a v lepsim stavu vyrazne
ZX9R jede podobne jako GSXR 750 00, ktera jede taky lip nez 929 nebo 954
Bubráku nemel GSXR 750 K2 má moje přítelkyně a oproti 929 co jsem měl to je totální mrtvola! Mám na jí naježdeno celkem dost na svuj rok je to moc příjemná motorka, hrozně rád sem jí pučoval tady u nás na Krounu,ale motorove je to mrtvola, tepr kolem 10ti tis se začíná něco dít,ale žadny pekla to nejsou..Jo a zx9r jede min než 929 tak a hotovo!!! končíme debatu.
Naposledy editováno 11.11.2012 10:36:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Flyer píše: no a uz to konecne reknete k litrove GSX-R si ani neprdnou
Ty už toho taky nech, nebo začnem rovnat K4 vs Zx-10R 2004 přec je to stejný rok ne?
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
K2 motorem ne, ten je fajn, ale celkovou ergonomií, měkkým sedlem, bachratou nádrží. Motor se mi fakt líbil, ale i podvozek a brzdy nic moc. Vím, že K3 bude určitě lepší, ale pouze TOP výkon jsem nehledal, proto jsem ji škrtnul.
Kawapepek:
Jasan, nápor na stolici reálně nasimuluješ. Navíc si vem v kolikati km/h ti to těch +/-10 koní dá.
Kila mají moderní motorky větší, to je známej fakt, 954 má 168kg suchou a 1000RR 2004 +14kg.
Když se na 954ce svezeš, tak okamžitě cítíš, že je tam těch kilo není. Už jen manipulace na místě je snažší než s H6kou, která má pohotovstních 200kg. Možná by jsi spíš ty měl sléz ze zeleného obláčku a přijmout fakt, že nic opravdu dokonalé není. Já osobně nemám problém přiznat ,že 954ka není motorově raketa, ale je nastavena na silnej spodek a střed, tudíš pásma, kde se nejvíc pohybuji.Sedí mi a že se v nejvyšším pásmu neděje žádna brutalita? Já ji tam nepotřebuji.
Bubrák: ano jelikož jsem chtěl vědět, jestli 954ká už má to co má mít, jsem se díval na různý fóra, kde ji brzdili a opravdu se výkon na kole motal kolem 140koní. Samo se našel případ i 133 ale taky 144. 10koní dle stavu motoru a stylu jízdy s ním si myslím, že není nereálnej údaj + odchylka měření stolice samo.
Co se R1 98 týče, tak ta 150koní opravdu neměla, stejně jako R6 99 neměla 120.
Kamarád měl 954 2003 PWC,KN, IXIL short oval a bržděná byla v RF moto na 158koní na motoru.Kdyby tedy v sérii 954ka neměla 153koní, nikdy by se i po úpravách na 158 nedostal.Navíc mi těmito úpravami 5koní přijde reálných.
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Naposledy editováno 10.04.2024 13:32:11
kawapepek píše: Já když jsem si koupil ZX-9R,tak jsem vážil 62 kilo...byl jsem střízlík a taky jsem furt jezdil na rezervu,abych to nějak uřídil...
motorku mám laěnou u Ešnera (když ještě pacoval),mám to přetryskovaný,vejfuck ubral dalších 8,5 kila,laděno na brzdě se simulací RAM air...
A s hondama,ať už 929,954,nebo 1000RR 2004 a 2005 jsem si vytíral prdel..tečka,končím diskuzi...
A pro případ,že by se mnou chtěl někdo závodit i nadále mám ZX-10R,akorát ji ještě musím dopilovat...
Tak co tady potom porovnáváš???? Naladit se dá i stará mrdka z roku 95 a natřeš stim prdel novy motorce.. mluvíme o serii...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
DonyR1 píše: Ty už toho taky nech, nebo začnem rovnat K4 vs Zx-10R 2004 přec je to stejný rok ne?
šak je klidně srovnej nikdo Ti v tom nebráníNaposledy editováno 11.11.2012 13:21:11
1 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Naposledy editováno 10.04.2024 13:32:16
..Roko.. píše: Hluska:
K2 motorem ne, ten je fajn, ale celkovou ergonomií, měkkým sedlem, bachratou nádrží. Motor se mi fakt líbil, ale i podvozek a brzdy nic moc. Vím, že K3 bude určitě lepší, ale pouze TOP výkon jsem nehledal, proto jsem ji škrtnul.
Kawapepek:
Jasan, nápor na stolici reálně nasimuluješ. Navíc si vem v kolikati km/h ti to těch +/-10 koní dá.
Kila mají moderní motorky větší, to je známej fakt, 954 má 168kg suchou a 1000RR 2004 +14kg.
Když se na 954ce svezeš, tak okamžitě cítíš, že je tam těch kilo není. Už jen manipulace na místě je snažší než s H6kou, která má pohotovstních 200kg. Možná by jsi spíš ty měl sléz ze zeleného obláčku a přijmout fakt, že nic opravdu dokonalé není. Já osobně nemám problém přiznat ,že 954ka není motorově raketa, ale je nastavena na silnej spodek a střed, tudíš pásma, kde se nejvíc pohybuji.Sedí mi a že se v nejvyšším pásmu neděje žádna brutalita? Já ji tam nepotřebuji.
Bubrák: ano jelikož jsem chtěl vědět, jestli 954ká už má to co má mít, jsem se díval na různý fóra, kde ji brzdili a opravdu se výkon na kole motal kolem 140koní. Samo se našel případ i 133 ale taky 144. 10koní dle stavu motoru a stylu jízdy s ním si myslím, že není nereálnej údaj + odchylka měření stolice samo.
Co se R1 98 týče, tak ta 150koní opravdu neměla, stejně jako R6 99 neměla 120.
Kamarád měl 954 2003 PWC,KN, IXIL short oval a bržděná byla v RF moto na 158koní na motoru.Kdyby tedy v sérii 954ka neměla 153koní, nikdy by se i po úpravách na 158 nedostal.Navíc mi těmito úpravami 5koní přijde reálných.
brzda ti nameri cokoliv, zasadni je srovnani v realu u ZX9R mi zmerili 154 koni, a u ZX10R 156 koni stejna brzda, a desitka jede samozrejme uplne jinak nahore nez ZX9R (hur jede na 1 mezi 3-5tis, kde ma ZX9R vetsi kroutak a kratsi prevod, jinak vsude jinde je ZX10R o 30 koni jinde)
Naposledy editováno 11.11.2012 13:42:09
DonyR1 píše: Bubráku nemel GSXR 750 K2 má moje přítelkyně a oproti 929 co jsem měl to je totální mrtvola! Mám na jí naježdeno celkem dost na svuj rok je to moc příjemná motorka, hrozně rád sem jí pučoval tady u nás na Krounu,ale motorove je to mrtvola, tepr kolem 10ti tis se začíná něco dít,ale žadny pekla to nejsou..Jo a zx9r jede min než 929 tak a hotovo!!! končíme debatu.
Samozrejme ze 750 jede az nahore, a tam jede lip nez 929 a stejne jako ZX9R, rozmezi otacek kde jezdi TDI na hlinach tu neresim.
2 reakcí na tento příspěvek Přesednutí ze ZX-9R 2002 na CBR 954, nebo GSX-R K3
Co se týče tvé Ninji, jak psal DonyR1. Věřím, že ty koně tam máš, ale naladit jde cokoli a 954ka se dá za pár šupů dostat na kranici 160koní na motoru.
A 929 je dost jinej stroj než 954 ,ikdyž tobě určitě připadají obě nachlup stejné že.
Bubrak: právě proto, jsem ti psal, že jsem se koukal všude možně. Viděl jsem snad 20 hodnot firebladů 954ky abych se nedostal do situace jako ty, že 1 brzda ti ukáže cokoli. Když dá 20lidí 20 grafů a je tam +/- to stejné nemám důvod tomu nevěřit.
Naposledy editováno 11.11.2012 14:54:39
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35791 | Včera v 22:35 oxygen |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 47 | 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |