Dovezl jsem ze SRN nádhernou GSX 750 E rok 83, bez nejmenšího problému jsem prošel STK a dal jsem papíry na úřad k registraci, dnes mi volala příslušná uřednice a řekla mi ať si proto zase příjdu,protože volala na STK a zeptala se technika jakým způsobem zjistil zatížení jednotlivých kol, on jí řekl že na to má vzorec jak to vypočítat z váhy motocyklu,ona na to že neexistuje a že to musí být od ofic. zastoupení.Volal jsem tedy na zastoupení a pan Loukota mi řekl že v době kdy se tyto motocykly vyráběly tak takový údaj vůbec neexistoval,mimo jiné tento údaj vyžaduje pouze česká rep.jiné státy né,tudíž není možné ho sdělit.Je jasný že bez toho úřad nevydá TP.
PS. za komančů jsme si nemohly ze zahraničí nic dovézt, téď si sice můžem dovezt co chcem,ale všemocný úředník nám nevydá doklady, takže v závěru nevidím rozdíl a komouši ať se klidně vrátí, jsou to furt stejný hovna. Tom.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s první registrací, má někdo radu ???
Máš parádní prostory na hraní
Jak máš řešené tryskání? Mohl bys prosim tě hodit nějaký detail? Řeším to teď v dílně a hledám nějakou inspiraci...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s první registrací, má někdo radu ???
moje tryskání spočívá na skutečnosti že asi dvě minuty od mé dílny je firma Betatech která provádí tryskání a přesné výpalky, vedoucí provozu je můj soused a fajn chlap takže když tam dám po druhý odpol. hromadu věcí, tak si pro to okolo osmí jdu.Jinak samozřejmě je spousta dalších možností,jako jsou různé skříně nebo pistole,ale vše stojí a padá na dostatečným zdroji ztlačeného vzduchu,kdysi jsem s takovým provozem měl co do činění a vím že tryskání má brutální spotřebu,tehdy jsme měli vysoce výkoný mobilní kompresor s dieslem,odhaduju přes 200 PS,s výkonem do 1.000 l/min.nemá smysl si ani pořizovat malou ruční pistolku, dále pak je taky důležitý co a čím se tryská, závěr - myslím že nejefektivnější je najít solidní provozovnu která se tím zabývá, vytvořit správný vztah a využívat jejich služby
1 reakcí na tento příspěvek Problém s první registrací, má někdo radu ???
Sice nesmí mít člověk víc jak 2 až 3 motorky, ale dá se to uspořádat tak, aby zbylo místo i na pracovní stůl s počítačem, svěrákem atp., nějaký regály...
jasná věc, účel světí prostředky, akorát jak tu dílnu vytápíš, nebo v zimě neděláš ? asi musíš v zimě dělat, v létě se jezdí, já topím dřevem a uhlím, jinak bych s nákladama nevyšel, jo když vidím tu Jawu, mám tady ve skladu kompl. rám s kyvkou a před.telesk. a k tomu motor 250ccm, je to asi rok 64, v dost pěkným stavu, je to ale trubkověj rám tedy ČZ, já to na nic nepozřebuju tak bych to třeba za něco vyšmelil
Řekl bych, že tak 2 měsíce v roce bojuju se zimou, 2 měsíce s vedrama, 8 měsíců je to ideální.
Sem vděčnej i za to, je to luxus, o kterym sem dřív jen snil, ale nevylučuju v budoucnu zděnou stavbu. Uvidíme jak se děti potatí a třeba to jednou skončí velkou zděnou dílnou.