PiTtFiSh píše: Takže hlava sundaná.Píst K.O.,válec na nikasil.Ale spodek motoru je naštěstí prej ve výborném stavu.Taď sehnat nikasil + výbrus u někoho.a pístní sadu + těsnění motoru.Kolik to výjde cca?pokud máte někdo zkušenost?Díky
Pístní sada Mitaka 1700,- a vybrus a nikasil jsem na dvacu kdysi videl i pod 1500,- a tesneni bude za par stovek. Takze bez prace asi okolo 4000,-
1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno?
1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno?
PiTtFiSh píše: Mám dotaz ještě snad mě neukřižujete.Když bych válec pouze nechal vybrousit (bez nikasilu) šlo by to?Pokud né mohl by mě někdo vysvětlit polopaticky *PROČ*?
Tusim, ze proto ze ten material, ze ktereho je valec, na to neni delanej. Musi tam byt bud nikasil nebo vlozka. Taky bys potreboval daleko vetsi pist.
1 reakcí na tento příspěvek Zadřeno?
2 reakcí na tento příspěvek Zadřeno?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno?
PiTtFiSh píše: Dával sem tomu co to dalo :) :D má to najetých 36 000 už sem s tím smířenej no :D aspoň pak budu mít pokoj snad aspoň na 5 sezón :D
5 sezon? To jezdis tak malo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno?
PiTtFiSh píše: SirIndy> před měsícem a něco jsem jí koupil a najezdil sem 1500 km,takže příští sezónu plánuju tak 5-7 tisíc. to ale záleží na výsledku maturity :DDDD
V tom pripade budes mit klid tak na dve sezony, ten cesky nikasil hovno vydrzi.
Naposledy editováno 13.09.2012 18:15:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno?
PiTtFiSh píše: Dával sem tomu co to dalo :) :D má to najetých 36 000 už sem s tím smířenej no :D aspoň pak budu mít pokoj snad aspoň na 5 sezón :D
A co si čekal po 36 000 u 2T co si musel prodejce řikat když ti to prodal já sem to kupoval s tim že je to dělaný a měl jsem od toho i věci ale bohužel měly obě ruce levý tak se to posralo znova a když tomu dáváš tak to si tomu akorát pomoh a doufám že aspon hned za studena
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno?
SirIndy píše: V tom pripade budes mit klid tak na dve sezony, ten cesky nikasil hovno vydrzi.
njn po tom co sem tady čet sem radši koupil novej válec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno?
PiTtFiSh píše: SirIndy> Proto se ptám jestli není lepší kvalitní výbrus než nekvalitní nikasil.
Je videt, ze nemas jasno v techto pojmech Nejdriv se valec vybrousi a potom se na nej nanese vrstva nikasilu Jinej postup neni moznej, jinak musis koupit novej valec s vrstvou nikasilu od vyroby.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno?
PiTtFiSh píše:
Přidřel si to na jedničku musím říct Za studena si to nehonil, takže ti to na zahradě 2minuty klapalo kdy se trošku ohřál válec (zbytek ledový jak psí čumák) a už si tomu hulil co..?
2 reakcí na tento příspěvek Zadřeno?
Naposledy editováno 13.09.2012 20:15:44
2 reakcí na tento příspěvek Zadřeno?
a pist mitaku bych nedoporucoval wiseco,vertex,prox
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zadřeno?
SirIndy píše: Tusim, ze proto ze ten material, ze ktereho je valec, na to neni delanej. Musi tam byt bud nikasil nebo vlozka. Taky bys potreboval daleko vetsi pist.
zadna vlozka tam neni mozna to neni pionyr jedina moznost je nikasil !
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki kmx 125 Kawasaki KMX 125 | standa34 | 2 | 3.6.2024 v 20:56 standa34 |
Karburátor Kawasaki KMX 125 Kawasaki KMX 125 | pharao2003 | 2 | 14.4.2024 v 22:10 Slávek-TDM |
chybějící informace k pístu Vortex ... Kawasaki KMX 125 | Honzas1350 | 28 | 1.1.2024 v 11:20 Kohlstein |
Jak zajet nový píst . Kawasaki KMX 125 | Filtem | 7 | 7.10.2023 v 12:46 džondalegenda |
když zařadím motorka chcípne Kawasaki KMX 125 | džondalegenda | 4 | 5.10.2023 v 22:05 FatBoy105th. |