První fotoseriál nechám Alexovi, protože to je moje jednička Jde o stavbu Dirt-Track z Yamahy RD.
Jde o motorku na plochlou dráhu jaká se jezdí v USA.
zde je ukázda jak to převádí misr mistrů Kenny
je to sice TZ 700cm ale jako dokreslení o jakou motorku to stačí.
Alex dostak do rukou nějaký vrak jako základ stavby
tady je ještě vidět, že do motorky byly udělámy neodborné zásahy. Alex se vždy snažil motorky dostat do stavu který odvovídal orginálu.
Naposledy editováno 12.02.2012 22:15:50
RD500LC YPVS Yamaha Racing Replica
Výchozím bodem pro tento projekt a byla 1985 Yamaha RD500 který jsem koupil po dlouhém vyjednávání v Janově. Motorka, stála několik let ve sklepě a vypadala takhle:
trochu očištěno
Bike "byl kompletně rozebrán
nové výstuhy rámu
Přední část je nyní vybaven obrácenou vidlici Kayaba původně namontovaný na Yamaha YZF 750.
Aby bylo možné přizpůsobit RD trubky šasi, by měly být odděleny s tiskem je střed z vidlic YZF 750, z těch, na RD. Menší průměr čepu a "jiný, a" proto se rozhodla věnovat se stříkat na původní RD pin a pak opravit pin a vložte pomocí zásahů do tisku ve spodní části vidlice YZF 750.
Dokonce i kyvná vidlice pochází Yamaha YZF 750 byla dále upravena, aby byla kompatibilní s podvozkem RD.
použité výfuky Jolly bylo nuté rozřezat a měnit směr výfuků.
olejová nádrž pro umístění za sedadlem pilota
zapalovací cívky jsou umístěny pod nádrž a řídicí jednotka YPVS) těsně pod dodatečného vyztužení rámu
něco se muselo vyrobit na CNC a další vhodně upravit z'Aprilia RS 250
namontován brzdový systém komplet z YZF 750 s šestipístovými třmeny . Kola také z Yamaha YZF 750
Motor
motorka dostala také druhý motor. Ano, a "proto se rozhodli pro kompletní přepracování motoru s řádnou přípravu stoupání. Byly pořízeny před 4 písty Wiseco 236 o 57 mm. Tyto písty jsou původně pro DT 125 Yamaha. Byly proto pracovali na sací straně a optimalizovanými toky. Písty byly také odlehčené a vyvážená (140.80 g každý) Výkon Wilson v USA Zde je pár fotek z pístů připravené k montáži.
toto hliníkové sání bude přeprecováno na sání z uhlíkových vláken
Zde je několik obrázků z připrav pro testování u německého TÜV
dorava paliva se ukázala těžší, než se očekávalo. Spolehlivé plnění všech karburátorů se dlouho nedařilo.
vyrobené sání z uhlíkových vláken náročné na těsnost.
Bike "byl testován německým TÜV a následně zapsána v Itálii jako singl (pro jednu osobu) v červnu 2008.
Zde je pár posledních obrázků v barvě:
tak pro porovnání, stálo to za to??
Naposledy editováno 06.02.2012 22:25:22
vyrobil Fabrizio a o sobě píše:
Považuji se za fanouška motorů a všeho ce se otáčí o 360 °. Jako dítě jsem měl zvláštní přitažlivost pro to co dělalo hluk a pohybovalo se, a tak jsem se v průběhu let snažil naučit se co nejvíce je to možné prostřednictvím specializovaných knih a spoustou praxe pro pochopit tajemství tomto velkolepé světě ...
Kromě studia motorů věnuji sám s použitím tradičních obráběcích strojů jako soustruhy a Naučil jsem se různé druhy obloukového svařování, MIG-MAG, autogenní svařování a TIG AC / DC
citace jeho textu jeho stavby:
Kamarád mě požádal o výrobu Kitu na svůj motor MINARELLI AM6. Hlavní účel bylo podstatné zvýšení výkonu. Rozhodli jsme se použít na motor válec s větším vrtáním. Změnou za jiný válec nám vycházel obsah nově 106cm. Protože válec bylo nutné příspůsobit na kartery, bylo nutné vyrobit podložku pod válec a zcela novou hlavu válce. Tady je fotodokumentace celéhoho projektu:
1 reakcí na tento příspěvek seriál domácí stavby
Sukin píše: IvoTreger: Prosímtě poslal by jsi odkaz na web?
bohužel není jeden web kde je vše. Toto borci komunikují spolu po různých webech. Prostě si vyměnují informace a dávají si rady. Například mě uteklo dost fotek od Alexe z stavby Yamaha 500GP a nepochipil jsem, že staví vlastně 2 kousky a každá je jiný ročník. On to dal na web o kterém jsem nevěděl a komunikoval někde na australském webu s jedním australanem podobným šílencem1 reakcí na tento příspěvek seriál domácí stavby
Bohužel těch fotech bylo více, zejména na začátku, ale nemohu se na ně dostat, protože odkaz nějak nefunguje a nikde jinde to zatím nemohu najít, takže aspoň takto
IvoTregr píše: jak bude chvilka mám připravenou stavbu tohoto žihadla.
Při pozuzová této přestavby je nutné si uvědomit, te tento kluk nemá zkušenosti a vybavení jako Alex, proto je není možné srovnávat. Stefano to staví v obyčejné garáži kde se parkuje.
postupná přestavba byla rozložena do několika roků. Již jsem si našel a postahoval fotky z různých webů a teď to jen poskládat a dát tomu nějaký řád aby to bylo pochopitelné.
nyní mám chvilku tak začnu co jsem dříve začal:
obyčelný italský kluk Stefano si koupil hodně ojetou a poničenou MALAGUTI FIFTY Mistral model 1988
to se psal rok 2003
nejdříve ji dal do kupy aby mohl jezdit, ale to mu brzo nestačilo a tak se pustil do přestavby, která měla několik etap. Vče bylo směřováno na zvýšení výkonu.
tady je výchozí stav
další etapa byla přestavba na motokros
ROK 2005 a změna na silníční žihadlo
ROK 2006 a zásadnější rekonstrukce příště
nová kapotáž a doplňky z uhlíkových vláken
aplikace nového válce k stávajícímu motoru
protože jsem otočil válec o 180 ° je potřeba vyrobit nový výfuk
nutné přepracování sání
úprava válce ke změně sání
nový karburátor a vyleštění karburátoru
změna ojnice
pokračování příště