Naposledy editováno 05.02.2012 12:28:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
Mně právě přijde zbytečné čekat celou noc na to, aby se mi odvzdušnila brzda. To kdybych měl dělat na kole, tak to hodím z okna, když občas musím odvzdušňovat i při tréninku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
PEPAFJR píše: Jo jistě přes noc hlavně se zmáčknutou páčkou se pochopitelně nic stát nemůže, ale jak píše Bludevil pak ráno po povolení páčky malé množství vzduchu které se nahromadí nahoře uteče do expanzky. Jak říkám musím to někdy vyzkoušet.
zmáčknutím pášky se stane co? Jenom se stlačí ty bublinky vzduchu (kapalinu nestlačíš), fyzikálně vzato budou hustější a měly by vzhůru stoupat hůř. I bez toho stlačení páčky by měly bublinky vzduchu nastoupat nahoru.
Když povoluješ páčku a do hadice se docucává brzdovka, bublinka vzduchu by ven proklouznout mohla.
Moc nevidím rozdíl zmáčknutá/nezmáčknutá.
1 reakcí na tento příspěvek Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
Nic méně, to jsem se dostali už trochu někam jinam, víc mě zajímá nějaký konstruktivní argument, proč by mohla ta stlačená páka pomoct : )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
HornisGSX píše: PetrS> čeče ten 6 pístek vod nisinu je opravdu perla na odvzdušnění a to né kvůli neplatnému pascalovu zákonu, ale kvůli jistému místu kde zůstává vzduch...
nissin je ok, tokico ma problem :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
PetrS píše: Dave81> I kdyby to tak bylo (což si nemyslím), tak to samé se přece stane, když tu páku zmáčknu bez toho, aby byla zatížená celou noc. Ba naopak, tím jak kapalinou pohybuji (mačkáním páky) bych měl té bublince ještě víc pomocí, aby stoupala nahoru. Stále nevidím jediný důvod, proč nechat páčku zmáčklou.
No já si nemyslím, že ta bublinka proletí odspoda nahoru za půl vteřiny...ale je to jen spekulace, prostě přemejšlim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
K čemu odvzdušňovák na pumpě? náš mistr na učňáku nám řikal.. Hele múžeš bejt blbej ale musíš si umět poradit...
Takže když jsem měl venku třmeny, kompletně jsem je rozebral a vyčistil a složil.... pak jsem nalil kapalinu, pumpu bez odvzdušňováku odvzzdušníš tak že povolíš šroub co drží hadice ne? nu a pak pokračuješ běžnym způsobem na třmenech... je to jednoduchý a v domácích podmínkách to jde. To že mít zavázanou páčku přez noc jsem slyšel a když vozíme motorky na okruh tak je vážem taky a nikdy se to nezlepšilo... Pokud máš gumové hadice tak prižení páčky neřeš... vem si jí do ruky a zmačkni brzdu a ucejtíš jak ti hadice v ruce nabejvá na prúměru.... kup pancéřky pořádně odvzdušni a je to... nějaká kouzla se zmačknutou páčkou a chytání hmyzu do otevřené nádobky si myslim nepomúže... tím že pístek zatlačíš v tom brzdovém válci tak se překryje ta dirka která ústí do nádržky takže nic utéct nemúže.. to by to spíš ta bublinka šla nahoru když se brzdy ohřejou při jízdě, tím kapalina nabývá na oběmu a vrací se do nádržky ... proto některé druhovýrobové brzdové páčky způsobují to že po ohřátí začne samovolně brzdit přední kolo... jde o to že nálitek na páčce co tlačí na pístek a nedovolí kapalině se vrátit z5 do nádobky...
vlastní zkušenost
2 reakcí na tento příspěvek Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
u té motorky se podle mě v tom tlaku spojí bublinky vzduchu pomalu vystoupají až k pumpě a po uvolnění páčky je uvolňující se tlak vytlačí do nádobky (vyzkoušený to nemám jen teorie)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
Jinak to, že se bublinky spojí beru, ale to co popisuješ by se stalo stejně tak i bez zmačklé páky. Pořád nevidím důvod, proč mít tu páku zmáčklou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
pylot píše: PetrS> Ve trmenech. Pumpu jsem ted v zime vymenil celou. Ale delaj to trmeny. Zkoumal jsem to docela dukladne.
Když si měnil tu pumpu, to byla stejná jako předtím nebo měla jinej pístek/pivot? A trochu křivý kotouče nemáš?
Naposledy editováno 01.02.2012 16:38:54
assassin píše: nissin je ok, tokico ma problem :)
pardon pravdu máš tokico! Jsem si nějak popletl motorky
dvě hodiny jsem to odvzdušňoval a porád to nejní ono takže vyzkouším to s tou páskou. Zítra uvidíme jestli to bylo k něčemu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zmacknuta brzda pres noc - odvzdusneni.
PetrS píše: pylot> Vyměň si o-kroužky u pístků, to by mělo pomoct
Ve třmenech žádný o-kroužky nejsou A to že se pístky vracej moc do třmenu se mi zdá jako blbost...