Téma: 300 ZGH anketa
 
2.12.2011 v 12:44
Anketa: přijedeš na 300 ZGH 2012?
jasná věc že nebudu chybět
92%
117
nezájem
8%
10

(reakce na) 300 ZGH anketa

2.12.2011 v 22:19 | Nahoru | #31
RomanGSXR> letos to asi už nestihnou po druhé udělat ;)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH anketa

2.12.2011 v 23:23 | Nahoru | #32

PietroTedesco píše: já pojedu,ale jen když bude Akro komentovat s Karlem Březinou. ;) :) a předávat ceny.



Já se do toho komentování nehrnu i když problém by to nebyl! Zatím nevidím důvod, proč do Hořic nejet i když loňské tragické Hořice mě dost rozladily! I v minulých několika letech docházelo kvůli haváriím k dost častým zastavováním závodů a pak se ještě propagačně dojíždělo několik kol. Myslím, že se na častém přerušování závodů, /nemyslím samozřejmě tu loňskou tragédii/ se dost podepisuje těch pár kol, co se jezdí, protože k pádům hodně přispívá to, že se každý snaží být vpředu, protože stačí špatně odstartovat a už se to nedá dohonit! Při aspoň 12 kolech by se něco dalo napravit! Vlastně by těch 12 kol, dalo zhruba těch 300 zatáček, co mají závody v názvu! Skoro by vzhledem k počtu kol, které se jezdí, by bylo reálné přejmenovat Hořické závody na 150-160 ZGH ! Bohužel, dnešní doba, ve snaze odjet co nejvíc tříd, vede místo k závodům ke sprintům a při mizerném až někdy nečitelném číslování, které je na motorkách se divák moc nestačí rozkoukat a je konec závodu! Tak asi tak!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH anketa

2.12.2011 v 23:56 | Nahoru | #33
AKRO> Však já jsem to nemyslel špatně.Pamětník jsi,takže by ten koment mohl být mezi přestávkama živější. ;) Sám jsi jednou říkal,že by toho mluveného slova v přestávkách mohlo být víc. ;)
Ten počet kol je věc jiná a stále opakovaná písnička.Sám bych si přál vidět závody na víc kol,ale už jsem to pochopil,proč tomu tak bohužel nejde posloužit.Když pak vidíš kolik lidí se vytéká,že se jim zrušila jejich třída na úkor jiných,tak je to prostě začarovaný kruh a jiných důvodů je víc a víc.Já jsem spokojený,protože se kola navýšila u těch nejsilnějších kubatur a jsem i rád že mohu vidět klasiky v tentýž den,protože ty k tomu patří.Má to své kouzlo.

(reakce na) 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 09:51 | Nahoru | #34

L&B píše: Cooker> ahoj, budou do Vanoc fotky z Kyjova?



....zkusím ještě tenhke víkend, zatím tam je pátek a sobota a k té neděli se fůrt nějak nemůůůžu dokopat ????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 11:42 | Nahoru | #35

AKRO píše: Já se do toho komentování nehrnu i když problém by to nebyl! Zatím nevidím důvod, proč do Hořic nejet i když loňské tragické Hořice mě dost rozladily! I v minulých několika letech docházelo kvůli haváriím k dost častým zastavováním závodů a pak se ještě propagačně dojíždělo několik kol. Myslím, že se na častém přerušování závodů, /nemyslím samozřejmě tu loňskou tragédii/ se dost podepisuje těch pár kol, co se jezdí, protože k pádům hodně přispívá to, že se každý snaží být vpředu, protože stačí špatně odstartovat a už se to nedá dohonit! Při aspoň 12 kolech by se něco dalo napravit! Vlastně by těch 12 kol, dalo zhruba těch 300 zatáček, co mají závody v názvu! Skoro by vzhledem k počtu kol, které se jezdí, by bylo reálné přejmenovat Hořické závody na 150-160 ZGH ! Bohužel, dnešní doba, ve snaze odjet co nejvíc tříd, vede místo k závodům ke sprintům a při mizerném až někdy nečitelném číslování, které je na motorkách se divák moc nestačí rozkoukat a je konec závodu! Tak asi tak!



vymysli něco novýho a neopakuj se pořád dokola
třeba si "do roka a do dne" oddychneš
až 300ZGH už nebudou
pak si budeš muset hledat jinej objekt ke kritice
takže pokud přijdeš v r.2012
tak to nějak snad přežij
anebo snad třeba ani nejezdi, abys neměl zkaženej vejkend
nějakým tupým sprintem

Naposledy editováno 03.12.2011 11:42:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 12:49 | Nahoru | #36
[quote=PietroTedesco]AKRO> Však já jsem to nemyslel špatně.Pamětník jsi,takže by ten koment mohl být mezi přestávkama živější. ;) Sám jsi jednou říkal,že by toho mluveného slova v přestávkách mohlo být víc. ;)
Ten počet kol je věc jiná a stále opakovaná písnička.Sám bych si přál vidět závody na víc kol,ale už jsem to pochopil,proč tomu tak bohužel nejde posloužit.Když pak vidíš kolik lidí se vytéká,že se jim zrušila jejich třída na úkor jiných,tak je to prostě začarovaný kruh a jiných důvodů je víc a víc.Já jsem spokojený,protože se kola navýšila u těch nejsilnějších kubatur a jsem i rád že mohu vidět klasiky v tentýž den,protože ty k tomu patří.Má to své kouzlo.[/quote

Proč ne, ono by se to zase díky vyšším počtem kol zase tak moc neprotáhlo! Tak maximálně 10-12 minut na závod, takže asi o hodinu a pár minut! Ono by se to dalo urychlit rychlejším sledem jednotlivých závodů, protože ty časové prodlevy jsou stejně moc dlouhé. Problém je, že s dodržením časového harmonogramu bývá v Hořicích dost problém. Kdysi mi nějaký Hořický funkcionář psal, že musí před každým závodem shánět hlavně zahraniční jezdce po celém parkovišti a proto se to zdrží! To dost nechápu, pokud je určený čas závodu, tak tam prostě jezdci MUSÍ být a kdo není má smůlu! Jiná situace nastane, pokud se závody přeruší a vše se zdrží, pak se to dá vyřešit vyvěšením na bráně, změnu času startu dalšího závodu. Kola se sice u těch silnějších tříd navýšila, ale 1-2 kola navíc je dost málo! Zrovna příští rok by se to navýšení kol závodu dalo realizovat, protože se pojede méně tříd. Že dost lidí protestuje, že se nejede ta jejich třída je sice pěkné, ale pořadatel má právo si zvolit ty třídy, které chce on! Pokud jde o ten počet kol, slyšel jsem názor, že jinde se taky jezdí na 15-17 minut. To je sice pěkné, ale nikdo poředatele nenutí, aby to dělal podle jiných!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 12:53 | Nahoru | #37

AKRO píše: [quote=PietroTedesco]AKRO> Však já jsem to nemyslel špatně.Pamětník jsi,takže by ten koment mohl být mezi přestávkama živější. ;) Sám jsi jednou říkal,že by toho mluveného slova v přestávkách mohlo být víc. ;)
Ten počet kol je věc jiná a stále opakovaná písnička.Sám bych si přál vidět závody na víc kol,ale už jsem to pochopil,proč tomu tak bohužel nejde posloužit.Když pak vidíš kolik lidí se vytéká,že se jim zrušila jejich třída na úkor jiných,tak je to prostě začarovaný kruh a jiných důvodů je víc a víc.Já jsem spokojený,protože se kola navýšila u těch nejsilnějších kubatur a jsem i rád že mohu vidět klasiky v tentýž den,protože ty k tomu patří.Má to své kouzlo.[/quote

Proč ne, ono by se to zase díky vyšším počtem kol zase tak moc neprotáhlo! Tak maximálně 10-12 minut na závod, takže asi o hodinu a pár minut! Ono by se to dalo urychlit rychlejším sledem jednotlivých závodů, protože ty časové prodlevy jsou stejně moc dlouhé. Problém je, že s dodržením časového harmonogramu bývá v Hořicích dost problém. Kdysi mi nějaký Hořický funkcionář psal, že musí před každým závodem shánět hlavně zahraniční jezdce po celém parkovišti a proto se to zdrží! To dost nechápu, pokud je určený čas závodu, tak tam prostě jezdci MUSÍ být a kdo není má smůlu! Jiná situace nastane, pokud se závody přeruší a vše se zdrží, pak se to dá vyřešit vyvěšením na bráně, změnu času startu dalšího závodu. Kola se sice u těch silnějších tříd navýšila, ale 1-2 kola navíc je dost málo! Zrovna příští rok by se to navýšení kol závodu dalo realizovat, protože se pojede méně tříd. Že dost lidí protestuje, že se nejede ta jejich třída je sice pěkné, ale pořadatel má právo si zvolit ty třídy, které chce on! Pokud jde o ten počet kol, slyšel jsem názor, že jinde se taky jezdí na 15-17 minut. To je sice pěkné, ale nikdo poředatele nenutí, aby to dělal podle jiných!


Tady nejde o to jak to dělají jinde ale o to, že v řádech je počet km na závod a ten se nesmí překročit. Jinak ty tvoje zbytečný pauzy mezi závodama ti už asi nikdo nevyvrátí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 12:54 | Nahoru | #38

Larry píše: vymysli něco novýho a neopakuj se pořád dokola
třeba si "do roka a do dne" oddychneš
až 300ZGH už nebudou
pak si budeš muset hledat jinej objekt ke kritice
takže pokud přijdeš v r.2012
tak to nějak snad přežij
anebo snad třeba ani nejezdi, abys neměl zkaženej vejkend
nějakým tupým sprintem



Nějak jsi Larry nepochopil, co jsem napsal! To neměla být kritika, ale jen můj názor! Pokud s ním nesouhlasíš, je to v pořádku, máš na to právo, stejně jako já! Argumentovat tím, že v roce 2013 už Hořické závody možná nebudou, není zrovna nejlepší argument!

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 13:00 | Nahoru | #39
budeli Ducati fungovat, budu tam

(reakce na) 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 13:08 | Nahoru | #40

VlastíkPlamínek píše: budeli Ducati fungovat, budu tam



takže nedoješ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 13:10 | Nahoru | #41
Tommyy> Asi se nám divákům zdají ty přestávky delší, než vám pořadatelům! V každém případě, pokud nedojde k havárii a už je po druhém závodě skluz proti harmonogramu přes půl hodiny je něco špatně! Jinak mi prosím netvrď, že je někde v řádech, že se nesmí jet delší závod než 36 - 42 km, což je v Hořicích 7 - 8 kol!

Naposledy editováno 03.12.2011 13:12:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 13:26 | Nahoru | #42

AKRO píše: [quote=PietroTedesco]AKRO> Však já jsem to nemyslel špatně.Pamětník jsi,takže by ten koment mohl být mezi přestávkama živější. ;) Sám jsi jednou říkal,že by toho mluveného slova v přestávkách mohlo být víc. ;)
Ten počet kol je věc jiná a stále opakovaná písnička.Sám bych si přál vidět závody na víc kol,ale už jsem to pochopil,proč tomu tak bohužel nejde posloužit.Když pak vidíš kolik lidí se vytéká,že se jim zrušila jejich třída na úkor jiných,tak je to prostě začarovaný kruh a jiných důvodů je víc a víc.Já jsem spokojený,protože se kola navýšila u těch nejsilnějších kubatur a jsem i rád že mohu vidět klasiky v tentýž den,protože ty k tomu patří.Má to své kouzlo.[/quote

Proč ne, ono by se to zase díky vyšším počtem kol zase tak moc neprotáhlo! Tak maximálně 10-12 minut na závod, takže asi o hodinu a pár minut! Ono by se to dalo urychlit rychlejším sledem jednotlivých závodů, protože ty časové prodlevy jsou stejně moc dlouhé. Problém je, že s dodržením časového harmonogramu bývá v Hořicích dost problém. Kdysi mi nějaký Hořický funkcionář psal, že musí před každým závodem shánět hlavně zahraniční jezdce po celém parkovišti a proto se to zdrží! To dost nechápu, pokud je určený čas závodu, tak tam prostě jezdci MUSÍ být a kdo není má smůlu! Jiná situace nastane, pokud se závody přeruší a vše se zdrží, pak se to dá vyřešit vyvěšením na bráně, změnu času startu dalšího závodu. Kola se sice u těch silnějších tříd navýšila, ale 1-2 kola navíc je dost málo! Zrovna příští rok by se to navýšení kol závodu dalo realizovat, protože se pojede méně tříd. Že dost lidí protestuje, že se nejede ta jejich třída je sice pěkné, ale pořadatel má právo si zvolit ty třídy, které chce on! Pokud jde o ten počet kol, slyšel jsem názor, že jinde se taky jezdí na 15-17 minut. To je sice pěkné, ale nikdo poředatele nenutí, aby to dělal podle jiných!

Ty Akro.Já akceptuji tvůj názor,ale věř,že ty lidi ty přestávky neprodlužují naschvál.Když se pak po tom depu pohybuješ a vidíš ty kluky nasázené u brány jak čekají připravený,tak z toho pochopíš,že se na nikoho nečeká a je fáma,že se běhá po depu a shání zahraniční jezdci.Spíš to čekání je o tom,že se čistí trať buď od oleje nebo po dešti a že se to natáhne,tak další věcí je svoz motorek.Ono když pak máš pustit dvacet a víc dravců na trať a tím tak trochu vzít jejich život do rukou a potžmo i diváků,tak chceš mít sakra jistotu,že vše je tak jak má být.Nezodpovědnost spíš vede k problémům.Mě ty průtahy osobně nevadí.Jedu na závody a počítám s tím,že na to využiji buď celý víkend a nebo ,alespoň celou neděli. Kritika je krásná věc,protože díky ní se můžeme snažit dělat věci lépe,ale vymýšlet nápravná opatření je věc jiná. Lépe se do něčeho"kecá" než dělá.

(reakce na) 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 13:40 | Nahoru | #43
PietroTedesco> Já chápu, že se musí vyčistit trať a o těch prodlevách píšu jen proto, že si pořadatelé stěžují, že se to nedá stíhat! Pokud je nějaké přerušení závodu, je asi jasné, že je třeba trať očistit. Horší je to, že se pak Jury a ředitelství skoro hodinu radí a pokračuje to dávno potom, co se trať vyčistí! Pak se jako vždy stejně dojede několik kol, ovšem závod je stejně znehodnocený! jedou se 4 kola, pak se závod přeruší a asi po hodině se dvě a někdy tři kola dojedou. Já třeba osobně to čekání nějak přežiju, pokud se tedy závod nakonec dojede celý! Jestli pojedu domů o dvě hodiny déle, nehraje zase takovou roli, pokud ovšem uvidím pořádné závody!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 13:48 | Nahoru | #44

AKRO píše: Tommyy> Asi se nám divákům zdají ty přestávky delší, než vám pořadatelům! V každém případě, pokud nedojde k havárii a už je po druhém závodě skluz proti harmonogramu přes půl hodiny je něco špatně! Jinak mi prosím netvrď, že je někde v řádech, že se nesmí jet delší závod než 36 - 42 km, což je v Hořicích 7 - 8 kol!


O těch pauzách se s tebou bavit nebudu. Nikdo nemá zájem aby se něco zdržovalo. Je vidět, že vůbec nevíš co všechno je potřeba mezi třídama udělat. Jinak délka závodů v řádech opravdu je. Např. ve volné nad 600 je maximální délka závodu 60km. Takže to nedá v Hořicích ani 12.kol.

2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 13:50 | Nahoru | #45
Opravdu rozum zůstává stát nad kolovrátkem, jestli přijedu o dvě hodiny domů dýl, tak se nieděje. Pro nás, co po deseti, dvanácti hodinách na trati v plný pohotovosti a dva dny za sebou, máme uklízet tu haldu pytlů, pneumatik atd., tak ve tmě se to nedá. Každý má možnost si to přijít zkusit, ale né stylem, nemůžu přijet stavět trat od středy, něco mám, pak odsedět dva dny na stoličce a hurá domů, pospíchám, něco mám. Tydle kecy už jednou pro vždy by měly zmizet .A to nemluvím o tom, že za každého počasí jsme tam kde jsme, žádná možnost se sebrat a jít se ohřát a usušit do hospody. Prosím, ignorujte názory některých jedinců, znechutíte to ostatním, kteří závody milují, dejchaj pro ně a žijou tím. Nejen v Hořicích

(reakce na) 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 13:54 | Nahoru | #46

lulu.lu píše: Opravdu rozum zůstává stát nad kolovrátkem, jestli přijedu o dvě hodiny domů dýl, tak se nieděje. Pro nás, co po deseti, dvanácti hodinách na trati v plný pohotovosti a dva dny za sebou, máme uklízet tu haldu pytlů, pneumatik atd., tak ve tmě se to nedá. Každý má možnost si to přijít zkusit, ale né stylem, nemůžu přijet stavět trat od středy, něco mám, pak odsedět dva dny na stoličce a hurá domů, pospíchám, něco mám. Tydle kecy už jednou pro vždy by měly zmizet .A to nemluvím o tom, že za každého počasí jsme tam kde jsme, žádná možnost se sebrat a jít se ohřát a usušit do hospody. Prosím, ignorujte názory některých jedinců, znechutíte to ostatním, kteří závody milují, dejchaj pro ně a žijou tím. Nejen v Hořicích



potom nechápu, proč vůbec zakládáte diskuse, to chcete slyšet jen chválu že je vše naprosto super???

názor diváka vás nezajímá, tak proč teda?

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 14:42 | Nahoru | #47
aha, další, není to jak píšeš, tady se jen člověk snaží vysvětlit, proč by pro nás třeba o dvě hodiny déle byl problém. A já mluvím za sebe, na chválu nečekám, nedočkala sem se ji za 27 let, tak na ni nebudu čekat ani ted. Já tam jsem pro ty kluky, který mám ráda, snažím se udělat vše pro jejich bezpečí.Ale řeči podobné těm, keré se tu vedou už opravdu unavujou, každej má možnost přijít a ukázat, jak jde vše jinak, lépe, radostněji.Specielně toho pána jsem několikrát prosila, že ho ráda poznám a vyslechnu si jeho připomínky osobně.Nemá zájem.Jeho věc. Tak se tu zase navážejte, kydejte špínu, ale už to vydržte, ještě jeden rok.A jen tak mimochodem, nikdo nikoho nenutí, aby jezdil do míst, kde je to tak špatné

(reakce na) 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 14:44 | Nahoru | #48

AKRO píše: Nějak jsi Larry nepochopil, co jsem napsal! To neměla být kritika, ale jen můj názor! Pokud s ním nesouhlasíš, je to v pořádku, máš na to právo, stejně jako já! Argumentovat tím, že v roce 2013 už Hořické závody možná nebudou, není zrovna nejlepší argument!



nevšiml jsem si že bys byl včera na naši schůzi
kdybys tam byl tak bys věděl o čem sme tam mluvili

mimo jiné i o budoucnosti

tedy i o tom co dál, co po 50.ročníku

takže zase neplacej a nesuď, že něco dramatizuju o roce 2013

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 14:52 | Nahoru | #49
LaB: Vzhledem k tomu že holíč se jede uplně v jiným termínu, nevidím duvod proc bych tam nejel a navic je tam taky super zábava a navíc je to pro me asi o 100km blíž a za polovinu peněz...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 14:57 | Nahoru | #50

lulu.lu píše: aha, další, není to jak píšeš, tady se jen člověk snaží vysvětlit, proč by pro nás třeba o dvě hodiny déle byl problém. A já mluvím za sebe, na chválu nečekám, nedočkala sem se ji za 27 let, tak na ni nebudu čekat ani ted. Já tam jsem pro ty kluky, který mám ráda, snažím se udělat vše pro jejich bezpečí.Ale řeči podobné těm, keré se tu vedou už opravdu unavujou, každej má možnost přijít a ukázat, jak jde vše jinak, lépe, radostněji.Specielně toho pána jsem několikrát prosila, že ho ráda poznám a vyslechnu si jeho připomínky osobně.Nemá zájem.Jeho věc. Tak se tu zase navážejte, kydejte špínu, ale už to vydržte, ještě jeden rok.A jen tak mimochodem, nikdo nikoho nenutí, aby jezdil do míst, kde je to tak špatné



můžeš mi vysvětlit co chtěla básnířka říci tím "aha, další" já se jen slušně zeptal, bez nerážek nebo jiných postaraních úmyslů, protože z celé téhle diskuse jsem měl takový dojem, bohužel jsi to potvrdila také

300 ZGH anketa

3.12.2011 v 15:24 | Nahoru | #51
... jo, pro zdravého ducha je dobré se tam ob nějaký ten rok divácky zůčastnit, jsou to krásné závody, tak snad to nebude tak smutný jako loni ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 16:25 | Nahoru | #52
Dominik-Duka> No tak asi to mělo znamenat, že tahle otázka tady byla zodpovězená asi 1000x a přesto je jeden a ten samý chytrák schopen ji položit po 1001. a ty to ještě dorazíš výstřikem "názor diváka vás nezajímá".
Tak ještě jednou - názor diváka nás zajímá, jen prostě musí mít hlavu a patu (ten názor) a nesmí mít IQ tykve (ten divák).
Stačí to takhle ?

(reakce na) 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 16:35 | Nahoru | #53

Demon3 píše: Dominik-Duka> No tak asi to mělo znamenat, že tahle otázka tady byla zodpovězená asi 1000x a přesto je jeden a ten samý chytrák schopen ji položit po 1001. a ty to ještě dorazíš výstřikem "názor diváka vás nezajímá".
Tak ještě jednou - názor diváka nás zajímá, jen prostě musí mít hlavu a patu (ten názor) a nesmí mít IQ tykve (ten divák).
Stačí to takhle ?



mě je to zcela putna, celé jsem to nečetl a ani číst nebudu, reagoval jsem jen na lulu a od ní jsem se dočkal pouze skrytých urážek, pak už nebyla schopna reagovat

jakej "výstřik"? tyhle diskuse nesleduji, tak netuším zda se někdo ptal, ale bavím se přestřelkama pana L. a pana A.
Stále ale nevím, proč se teda založí diskusní vlákno kde se musí vše chválit?
opět se teda ptám??? nebo jsem "IQ tykve" pak odpovídat nemusíš

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 16:50 | Nahoru | #54
Jen chválit se nemusí (i když se nám to určitě hezky čte... ).
Ale bylo by fajn nevznášet stále dokola tytéž připomínky, jako třeba proč se jede zrovna tahle třída a nejede se tamta třída, proč se jede tolik kol a nejede se raději tolik kol, proč jsou mezi závody přestávky a nejede se raději nonstop, proč se zavírá trať až v tolik a nezavírá se raději už v tolik, proč se musí jet poslední závod v tolik a nemůže se jet až v tolik, proč se nejede trénink už v pátek a proč se jezdí až v sobotu, proč neteče teplá voda...
Průměrně inteligentní diskutující si tyto otázky dokáže zodpovědět sám, většina těch dalších si je najde v tématech týkajících se Zatáček (ale i ostatních závodů, protože jsou vesměs totožné), no a pak zbývá těch několik jedinců, pro které je prudění životním posláním...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 17:26 | Nahoru | #55

Demon3 píše: Jen chválit se nemusí (i když se nám to určitě hezky čte... ).
Ale bylo by fajn nevznášet stále dokola tytéž připomínky, jako třeba proč se jede zrovna tahle třída a nejede se tamta třída, proč se jede tolik kol a nejede se raději tolik kol, proč jsou mezi závody přestávky a nejede se raději nonstop, proč se zavírá trať až v tolik a nezavírá se raději už v tolik, proč se musí jet poslední závod v tolik a nemůže se jet až v tolik, proč se nejede trénink už v pátek a proč se jezdí až v sobotu, proč neteče teplá voda...
Průměrně inteligentní diskutující si tyto otázky dokáže zodpovědět sám, většina těch dalších si je najde v tématech týkajících se Zatáček (ale i ostatních závodů, protože jsou vesměs totožné), no a pak zbývá těch několik jedinců, pro které je prudění životním posláním...



no možná se pletu, ale když Lekouš psal reporty z Anglie, tak tam také zmíňil že teplé vody je všude mraky a ryl do něho zrovna pan L., takže bych to opravdu neviděl tak jednostraně, těžko se vymlouvat na to, že mají jiné standarty, což nakonec pan L udělal

(reakce na) 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 20:25 | Nahoru | #56

Dominik-Duka píše: no možná se pletu, ale když Lekouš psal reporty z Anglie, tak tam také zmíňil že teplé vody je všude mraky a ryl do něho zrovna pan L., takže bych to opravdu neviděl tak jednostraně, těžko se vymlouvat na to, že mají jiné standarty, což nakonec pan L udělal



máš příznačnej avatar

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 22:21 | Nahoru | #57

Tommyy píše: O těch pauzách se s tebou bavit nebudu. Nikdo nemá zájem aby se něco zdržovalo. Je vidět, že vůbec nevíš co všechno je potřeba mezi třídama udělat. Jinak délka závodů v řádech opravdu je. Např. ve volné nad 600 je maximální délka závodu 60km. Takže to nedá v Hořicích ani 12.kol.



Ty řády dělal někdo kdo motorkám "rozumí"! to je vidět! Proto to taky u nás tak vypadá! Do 12 kol by chyběly jen 3 km a jistě by se to nějak zařídilo, on by si toho stejně nikdo nevšiml! No a když jen 11 kol, tak aspoň to! Ovšem neviděl jsem, že by se aspoň těch 11 kol v nějaké třídě jelo! Tak osm kol maximálně! I ty tři navíc by byly dobré! Ovšem to chci neskutečně moc!

(reakce na) 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 22:26 | Nahoru | #58

lulu.lu píše: Opravdu rozum zůstává stát nad kolovrátkem, jestli přijedu o dvě hodiny domů dýl, tak se nieděje. Pro nás, co po deseti, dvanácti hodinách na trati v plný pohotovosti a dva dny za sebou, máme uklízet tu haldu pytlů, pneumatik atd., tak ve tmě se to nedá. Každý má možnost si to přijít zkusit, ale né stylem, nemůžu přijet stavět trat od středy, něco mám, pak odsedět dva dny na stoličce a hurá domů, pospíchám, něco mám. Tydle kecy už jednou pro vždy by měly zmizet .A to nemluvím o tom, že za každého počasí jsme tam kde jsme, žádná možnost se sebrat a jít se ohřát a usušit do hospody. Prosím, ignorujte názory některých jedinců, znechutíte to ostatním, kteří závody milují, dejchaj pro ně a žijou tím. Nejen v Hořicích



Lulu.lu - Já si práce traťáků vážím, ale přece jen, to co píšeš "uklízet po závodech tu haldu pytlů, pneumatik.... Pokud vím, tak obložení tratě se po ostrých motorkách neuklízí, ale nechává se do závodu veteránů, o pár týdnů později! Viděl jsem to, ale oprav mě pokud nemám pravdu!

1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH anketa

3.12.2011 v 22:50 | Nahoru | #59
Ještě k té délce okruhů - někde ve starém časopise jsem četl rozhovor s Františkem Helikarem, naším špičkovým jezdcem šedesátých let, kde říkal, že v Brně, při Velké ceně je daleko větší šance na poruchu motocyklu, protože se tam jede závod na 178 km, /!!!/ něž třeba při oblastních a městských okruzích kde se jezdí většinou na 70 km, někdy i na 60 km a DOKONCE vyjímečně i na 50 km! Upozorňuji, že se jezdilo i po dlažbě a betonu a asfalt někde tvořil jen třetinu dráhy! A hodně jezdců jezdilo dvě a někdy i tři třídy! Asi by se dnes F.Helikar divil, jak se na kvalitním asfaltu jedou mezinárodní závody na 30-40 km a někteří jezdci i tu bídu na pár kol, považují za fyzicky velmi náročný a namáhavý výkon!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH anketa

4.12.2011 v 00:25 | Nahoru | #60
AKRO> v mnohém ti rozumím, taky bych měl raději závody na více kol, ale srovnávat závody z dob páně Helikarů a spol s těmi dnešními, je trochu mimo mísu. Výkon a rychlost dnešních motocyklů a na druhou stranu kondice mnoha dnešních jezdců ruku v ruce s tendecí o "bezpečnost" (schválně píšu uvozovky, protože nalhávat si, že jakékoliv motocyklové závody jsou nějak super bezpečné je nesmysl) se jaksi nesnášejí. Sdílím stejný názor, že sprint na osm kol je pro diváka méně atraktivní, pro (některé) jezdce možná i méně bezpečný, ale na druhou stranu je nutné respektovat rozhodnutí pořadatele o tom, jak budou závody koncipovány. To je jeho svaté právo a nedělá to bezdůvodně....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist