paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Proč ano, proč ne?
Znáte konkrétní důvod, proč ji nekoupit? Resp. máte osobní zkušenosti s TNT? Případně doložené fotečkou?
Líbí se mi to kuva. FEST!!!

Uzavřeno 04.04.2012 v 21:59 uživatelem Marex
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Proč ano, proč ne?

21.10.2011 v 21:35 | Nahoru | #31
tak jedno info od toho co ji má (bohužel nejchytřejší jsou ti co ji ani neviděli) mám SPORT EVO (znalci jistě ví co to je) koupenou jako funglovku 2008 ve Valmezu (Blabla motor) dneska najeto cca 9 tis. Poruchy: spojkový koš (není to běžný problém, spíše jsem měl smůlu na kus), uvolněný alternátor (starší ročníky měly podobný problém, ale to bylo vyšlehané, u mě to spíše mělo souvislost s kvalitou opravy spojky) a od srpna trochu blbne tachometr suma sumárum když si pořídíš rok 2008 a výše v rozumným stavu, necháš zkontrolovat altík (matici) tak není zásadní problém. Jinak spotřebou jsem kolem deseti, ale mám kompletně otevřený laďák na míru, kn filtr a "styl jízdy". To jsou asi všechny zápory. Klady: neuvěřitelný podvozek a brzdy s japoncema absolutně nesrovnatelné. motor sice trochu rachotí, ale vyrovná to brutálním tahem už od spodku, akorát omezovač mě tam s... . Není to motorka na velké cestování, ale na běžné ježdění a vyblbnutí není lepší

Proč ano, proč ne?

2.1.2012 v 15:12 | Nahoru | #32
Taky si občas pohrávám s tou myšlenkou koupit TnT
Ale aby stála za to,tak bych do ní musel dát minimálně 150tis a to se mi nechce.Ty pod 100 jsou lákavé

http://www.tipmoto.c...ked-tre-1130-05.html

(reakce na) Proč ano, proč ne?

4.3.2012 v 11:21 | Nahoru | #33
Marex> TnT mám tři roky, najeto cca 12 tis. km, takže myslím, že můžu hodnotit. Servis opravdu není nejlacinější, ale nejdůležitější je najít člověka, který Benellkám rozumí...jinde nadělají víc škody, než užitku. Proto jsem servisoval u pana Papežíka...neznám lepšího na Benelli. Za většinu problémů bohužel může "levný" servis někde v garáži. Pravidelně musíte kontrolovat napojení altíku...kompletně vyměněno, včetně osičky (to doporučuju každý rok při servisu - cena je cca 1500 Kč a máte klid). Občas problémy se startem za tepla...bohužel to chce silnou a drahou baterku, sám jsem to koupil s nějakou noname, která po roce odešla. Teď mám origo Benelli a druhý rok v pohodě. Samozřejmě stála trojku. V zimě jsem měnil volnoběžku + velký servis, platil jsem asi 8 tis. Opět u pana Papežíka. Po zimě chytla na první cuknutí. Dvakrát byla v Alpách, v pohodě najeto přes 1500 km. Pro dva to moc není, ale samotnej pilot do cca 185 cm je v pohodě. A je i pro mrňouse...mám 170. Teď mám i novýho Speeda a posez není tak pohodlný...navíc je vyšší. Jezdil jsem celkem dost motorek a TnT je ergonomicky jedna z nejlepších. Spotřeba mezi 7,3 - 8 l/100. Víc mám v profilu...ale klidně se ptejte.

Proč ano, proč ne?

4.3.2012 v 11:52 | Nahoru | #34
Já ji nekoupil kvůli údjným problémům s elektroinstalací,nepoužitelnosti pro dva a riziku drahýho servisu i při malým pádu ,chladiče z boku.
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chcípání na volnoběh a má trhavý pr... Benelli TNT 1130 Temue 13 15.4.2024 v 08:10 karolzgalanty
Nastavení odpružení a průběh trakce... Benelli TNT 1130 MTNT 3 2.9.2014 v 11:53 kennypool
Na co si dat pozor pri koupi TNT Benelli TNT 1130 valdavalda 13 19.6.2013 v 14:08 Buteo
Resetování servisního intervalu Benelli TNT 1130 jelelen 2 17.6.2013 v 19:57 Zx-10RCarlos
Kterou z těchto italek by jste bral... [1 ... 7, 8] Benelli TNT 1130, MV Agusta Brutale 910 S Ryuichi 215 28.2.2013 v 19:36 zmulin


TOPlist