globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První test FGR V6 Midalu
22.9.2011 v 19:38
Pokud vás zajímá, jak jezdí nová česká motorka FGR V6 Midalu, koukněte sem :

Motohouse.cz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 08:46 | Nahoru | #31
Carlos MH> Dvacet kilo dolu? tak to nechápu kde už takhle mi přijde že budou muset dát větší laufy kvuli homologaci. Navíc třeba B-King žere docela gumy, tady asi nevydržej o moc víc Jsem zvědav co na to napíšou angláni do Biku. Jak se asi tvářili?

První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 09:01 | Nahoru | #32
Teď koukám, že mám z Midalu na motorce aspoň světlo

1 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 10:22 | Nahoru | #33
jo za cca 70timilionovou dotaci a skoro 10let vymejšlení motorky s který bryndá olej hulí jak kejvačka a nebude se ani vyrábět což je možná asi jediné řešení je to docela silná káva
když uvážím že se uvažovalo o ceně přes milion tak s desmosedici určitě za ty peníze olej cintat nebude jinak vzhledově to je takovej monster v 9 měsíci

První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 10:39 | Nahoru | #34
Na pohled fakt pekny, jsem pysnej ze tohle vzniklo u nás.

PS: Koukám, že někteří mistři nechápou co je to prototyp....

1 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 10:40 | Nahoru | #35
K čemu je to dobrý, když to bude jen pro několik lidí za tak nesmyslný prachy? Smysl takovýho vývoje mi uniká. Ať raději udělaj normálního naháče za normální peníze, aby ty motorky jezdili po normálních silnicích. Inspirace je všude dost od MT01 po klasický 4 válce nebo 6 válce z dob minulých, když už to teda má bejt něco extra.

Naposledy editováno 23.09.2011 10:41:48

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 10:42 | Nahoru | #36
sxs525> znovu opakuju, že jde o druhý funkční prototyp, na kterém se testují různá řešení. Ta motorka je určena k tomu, aby se na ní hledaly a řešily problémy.

Proč to hned zatracovat???

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 10:44 | Nahoru | #37
teamwhd> taky mi to přijde jako hodně ambiciozní cíl. S homologací nebude problém, tu už má motorka dávno úspěšně za sebou.

Gumy bych neřešil - když máš prachy na takovou motorku, budeš mít i na gumy...

1 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 10:45 | Nahoru | #38
A kolik myslíš, že bude stát? Teď je cena cca 2 míče. Tak jestli pak to klesne v sérii na minimálně milion? Kolik jich asi na silnici uvidíme?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 10:59 | Nahoru | #39
PetrL3> máš pravdu, teď je cena kolem dvou milionů. Továrna se snaží co nejvíc srazit dodavatele dílů, takže finále by mělo být levnější.

Jenom nákupní cena vstupních dílů bez motoru je cca 1M...

A vůbec, pojďme diskutovat k nám na web

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:01 | Nahoru | #40

PetrL3 píše: K čemu je to dobrý, když to bude jen pro několik lidí za tak nesmyslný prachy? Smysl takovýho vývoje mi uniká. Ať raději udělaj normálního naháče za normální peníze, aby ty motorky jezdili po normálních silnicích. Inspirace je všude dost od MT01 po klasický 4 válce nebo 6 válce z dob minulých, když už to teda má bejt něco extra.


Lety na Měsíc jsou taky zbytečný, a taky stojí fůru prachů. Vzniklo to prostě proto, že někdo chtěl udělat motorku se všema NEJ.

1 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:05 | Nahoru | #41
Já bych to nezatracoval. Sice se mi to moc nelíbí, ale to samozřejmě není důležité. To, že mám nejlepší vkus na světě neznamená, že se nemůžu splést. Zajímalo by mě srovnání s Horexem, ten mi připadá hezčí a měl by být i o dost levnější. Za cenu do milionu si to svého kupce určitě najde, já třeba o Horexu zcela vážně uvažuji, je potřeba mít v garáži k těm šrotům taky nějaký artefakt. Jinak těm co brečí, že za 70-ti milionou dotaci by čekali něco jiného bych rád řekl, že na to, aby někdo na zelený louce rozjel sériovou výrobu konkurence schopný motorky, by potřeboval tak miliardu. A pravděpodobně by i tak zkrachoval...Bohužel jsme si nechali zkurvit Jawu, tak buďme rádi, že aspoň občas z té naší zemičky vzejde něco špičkového. A ne jenom odporný hybridy a la Sportard...

1 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:08 | Nahoru | #42
s prototypem strašej už několik let tahle věc bude asi věčnej prototyp myslím že pokud někdo pozve novináře a dá jim k testování motorku z které tečou provozní kapaliny o něčem to vypovídá nicméně skutečný test bude až to nezávislej novinář projede po evropě a porovná
se to s obdobnou konkurencí ovšem to by to muselo mít potřebné homologace podle mě to je věc neschopná běžného provozu od samého počátku

První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:09 | Nahoru | #43
jezisi lidi maj penez, i kdyby to stalo 1,5 mega tak se nebojim, ze by se to neprodavalo... Koukal jsem na to ted na mobilu a uz se tesim domu na PC, fakt pekny kousek

První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:10 | Nahoru | #44
Já myslel, že to bude něco extra, o něco dražší, ale přiměřeně a že to občas někde potkám (jako spoustu jinejch, který taky nemá kde kdo, ale po silnicích to jezdí).

Kuriozity pro 100 vyvolenejch snobů, který to budou leštit v obýváku a ukazovat bohatejm obchodním partnerům nejsou pro milovníky motorek jako já ničím přínosným.

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:10 | Nahoru | #45
Horten> No víc hrdosti asi cítili naši předci. Protože v dobách, kdy z naší fabriky vyjížděly tehdy špičkové stroje, byly tyhle složeny z komponentů rovněž tuzemských.
Tím samozřejmě nesnižuju práci vývojařů Midalu, třeba brzdy zkuusit udělat doma ještě lepšíje blbost

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:11 | Nahoru | #46

sxs525 píše: s prototypem strašej už několik let tahle věc bude asi věčnej prototyp myslím že pokud někdo pozve novináře a dá jim k testování motorku z které tečou provozní kapaliny o něčem to vypovídá nicméně skutečný test bude až to nezávislej novinář projede po evropě a porovná
se to s obdobnou konkurencí ovšem to by to muselo mít potřebné homologace podle mě to je věc neschopná běžného provozu od samého počátku



Carlos ti neprijde jako nezavislej novinar????

Podle me jsi clovek ktery musi negovat a hanit vzdy a vsechno.... Ukaz co jsi sam postavil.

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:13 | Nahoru | #47
rraol> lety na měsíc byli velmi ziskový podnik sice se to nedá moc porovnávat ale midalu to rozhodně nehrozí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:20 | Nahoru | #48

Sukin píše: Carlos ti neprijde jako nezavislej novinar????..Ukaz co jsi sam postavil



Na tohle bych rád zareagoval:

1) Nezávislost novinářů je věc velmi ošemetná. Není tajemstvím, že za pochvalné vyjádření dostávají občas "dárečky"

2) to, že někdo něco něco postaví ještě neznamená, že je to dobře. V případě midalu ukáže čas

První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:20 | Nahoru | #49
Hele nakonec proč ne.... když mohl stát dát nojmance desítky milionů na klouzání na sněhu tak proč nezadotovat někoho kdo si chce postavit mašinu....pro nás líp..

Jen bude teď pro někoho dalšího dost těžký obhájit podobnej projekt si myslim.

2 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:25 | Nahoru | #50
sxs: hele casto souhlasim, ale zase zatratit kazdej projekt jen proto ze neni lepsi nez to co delaji jini.. tusim zes srovnaval tyhle cesky pokusy s fungujicima japonskejma motorkama.. ono v zacatcich asi ti japonci nebyli zrovna etalon motocyklove produkce, kdyby tenkrat poslechli nakyho "SXS" aby se na to vysrali kdyz v evrope se prodavaj motorky co fungujou (v meritkach te doby) tak by to k tem dnesnim motorkam ani nedospelo..

treba ten dekl od oleje mi teda neprijde jako naka traga...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:25 | Nahoru | #51

PetrL3 píše: Na tohle bych rád zareagoval:

1) Nezávislost novinářů je věc velmi ošemetná. Není tajemstvím, že za pochvalné vyjádření dostávají občas "dárečky"

2) to, že někdo něco něco postaví ještě neznamená, že je to dobře. V případě midalu ukáže čas



ad1) S tim máš pravdu ale u tohohle novináře bych strach neměl.

ad2) Kritiku nějakého výrobku beru od někoho kdo sám něco vyrobil, jinak je to pro mě laik.
Navíc 99,9% procent návštěvníku tohoto fóra si tuto motorku nikdy nekupí, takže se to nedá brát ani jako kritika potencionálních zákazníků

Naposledy editováno 23.09.2011 11:28:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:28 | Nahoru | #52

Sukin píše: ad1) S tim máš pravdu ale u tohohle novináře bych strach neměl.

ad2) Kritiku nějakého výrobku beru od někoho kdo sám něco vyrobil, jinak je to pro mě laik.
Navíc 99,9% procent návštěvníku si tuto motorku nikdy nekupí, takže se to nedá brát ani jako kritika potencionálních zákazníků.



hehe tak to by kritizovat nesmel skoro nikdo, protoze lidi co neco vyrobili uz tu moc neni, v pripade kritizovani tak velkyho celku jako je motorka by vlastne kritik nemoh bejt nikdo, protoze tam vetsinou nevyrobi celek jeden clovek...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:29 | Nahoru | #53

assassin píše: hehe tak to by kritizovat nesmel skoro nikdo, protoze lidi co neco vyrobili uz tu moc neni, v pripade kritizovani tak velkyho celku jako je motorka by vlastne kritik nemoh bejt nikdo, protoze tam vetsinou nevyrobi celek jeden clovek...



To byl narazka na nektere mistni odborniky kteri kritizuji vse a vzdy (viz. SXS)

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:33 | Nahoru | #54
assassin> No voe to mi je jasný že poblitá mašina od oleje je pro tebe to nejmenší

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:37 | Nahoru | #55

Sukin píše: To byl narazka na nektere mistni odborniky kteri kritizuji vse a vzdy (viz. SXS)



no ja ve vetsine s tou kritikou souhlasim. z tohodle se dela mozna vic nez je, ruzny zajimavy stroje tu postavilo vic lidi za svoje a nikdo je neopevuje, tady je smutny ze je to jeste castecne financovane ze statnich penez, chapu argumenty ze kdyz se ty penize jinde promrdaj za nic ze tohle je aspon neco, ale i tak to proste neni spravne, delat si svoje hobby za cizi prachy at uz jde o cokoliv...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:44 | Nahoru | #56
assassin> japonci ale nezačínali s motocyklem tak mamutího formátu a jen díky úspěchu milionu mopedů se dopracovali ke goldwingům pokud by v česku byl někdo schopen stavět pěkné
konkurenceschopné 50ky a 125ky tak řeknu ano ti to myslej vážně a maj nakročeno k prosperitě
pokud na to jde někdo zcela opačně navíc s konceptem který nijak (krom objemu) nevybočuje od standardu bez image zavedené značky nemůže to skončit jinak než bankrotem ten ovšem v tomto případě nehrozí protože je to financováno z veřejných peněz

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:50 | Nahoru | #57
PetrL3> Chlape, dárečky se většinou dostávají na prezentacích nových motorek nebo produktů v zahraničí a bývají to drobnosti - bundy, rukavice, župany, hodinky, batohy, cokoliv. Tohle je zcela běžná praxe a asi by ses divil, jak to funguje třeba u autařských novinářů. To je naprosto jinej svět...

Nevím, proč bych měl obhajovat svoji nezávislost, ale ve chvíli, kdy by mi někdo za pochvalnej článek nabízel jakýkoliv profit, s díky bych se otočil a šel pryč. Tohle dělat nechci a nebudu.

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:55 | Nahoru | #58

sxs525 píše: assassin> japonci ale nezačínali s motocyklem tak mamutího formátu a jen díky úspěchu milionu mopedů se dopracovali ke goldwingům pokud by v česku byl někdo schopen stavět pěkné
konkurenceschopné 50ky a 125ky tak řeknu ano ti to myslej vážně a maj nakročeno k prosperitě
pokud na to jde někdo zcela opačně navíc s konceptem který nijak (krom objemu) nevybočuje od standardu bez image zavedené značky nemůže to skončit jinak než bankrotem ten ovšem v tomto případě nehrozí protože je to financováno z veřejných peněz



hele ja nejsem zadnej marketingovej strateg takze vubec nedokazu rict jestli je nutny si udelat jmeno na uspesnym zvladnuti motorek od zakladu(pred 50ti lety to bylo asi jinak).. tzn od malejch levnejch motorek.. to bude asi dneska tezky kdyz to dela uz spousta firem a hlavne na vychode za bezkonkurencni ceny (casto neplatej vyvoj, obslehnou neco fungujiciho)
takze zkusit prorazit s necim vymykajicim se standardum jistou logiku ma, je fakt ze na tyhle exoty je mozna potreba mit slavnou znacku, ale treba ne... po svete jezdi dost ruznejch exotu ala wakan, eccose .. on i treba ten munch asi vzdy vyrobil jen nakej takovejhle extremni stroj v par exemplarich.. otazka je jak hodne jsou uspesni po strance zisku... jo a ono kdyz uz ta znacka FGR byla videt na listinach GP tak uz by se to mohlo brat jako ne uplne neznama znacka......

to ze jsou v tom verejny finance je pruser to souhlasim a asi by podle mejch predstav ta motorka mela bejt "extremnejsi" takhle je to vicemene beznej stroj s motorem automobiloveho typu.. tzn pro me to neni technicky tak zajimavy abych to koupil i kdybych ty prachy mel...

3 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:55 | Nahoru | #59
Nechci abych vypadal jako nejakej chorobnej obhajce Midalu, taky se mi tam nejaky veci nezdaji(např. cena nakupovaných dílů).

Ale stve me jak se tu neustale plive po tom co se u nas vyrobí, viz. všechny diskuze o Jawě, FGR a Blatě. Nevím asi vám přijde jako lepší řešení všechny továrny zavřít a prodat vietnamcům na pěstování trávy.

(reakce na) První test FGR V6 Midalu

23.9.2011 v 11:57 | Nahoru | #60
Carlos MH> Ale v něčem se poslouchat musí ne? To byste jinak nestáhli video ne....

A že jsem neviděl big banga na zadnim ani na přednim....

Chlapy, lidi sou zatim blbý ale s těma PR článkama bych to moc nepřeháněl nebo to přestane bejt čtivý. Neřikám že se musí něco hned kritizovat a je mi jasný že svíst se na tom tak je člověk tak nadšenej že ho nic hnusnýho nenapadá ale.... přijde mi že ta novinařina neni to co by mohla bejt.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Co na to naše národní hrdost ? [1 ... 6, 7] FGR 2500 V6 Midalu DanFunSun 194 17.1.2018 v 13:34 PetrL3
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu svprd 4 1.5.2015 v 11:49 banda1250
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu rrss 26 14.10.2012 v 07:15 rrss
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu httpband 7 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... Pajas22 18 11.5.2012 v 14:39 Pajas22


TOPlist