1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu
1 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu
když uvážím že se uvažovalo o ceně přes milion tak s desmosedici určitě za ty peníze olej cintat nebude jinak vzhledově to je takovej monster v 9 měsíci
1 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu
Naposledy editováno 23.09.2011 10:41:48
1 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu
Jenom nákupní cena vstupních dílů bez motoru je cca 1M...
A vůbec, pojďme diskutovat k nám na web
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu
PetrL3 píše: K čemu je to dobrý, když to bude jen pro několik lidí za tak nesmyslný prachy? Smysl takovýho vývoje mi uniká. Ať raději udělaj normálního naháče za normální peníze, aby ty motorky jezdili po normálních silnicích. Inspirace je všude dost od MT01 po klasický 4 válce nebo 6 válce z dob minulých, když už to teda má bejt něco extra.
Lety na Měsíc jsou taky zbytečný, a taky stojí fůru prachů. Vzniklo to prostě proto, že někdo chtěl udělat motorku se všema NEJ.
1 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu
1 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu
se to s obdobnou konkurencí ovšem to by to muselo mít potřebné homologace podle mě to je věc neschopná běžného provozu od samého počátku
Kuriozity pro 100 vyvolenejch snobů, který to budou leštit v obýváku a ukazovat bohatejm obchodním partnerům nejsou pro milovníky motorek jako já ničím přínosným.
Tím samozřejmě nesnižuju práci vývojařů Midalu, třeba brzdy zkuusit udělat doma ještě lepšíje blbost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu
sxs525 píše: s prototypem strašej už několik let tahle věc bude asi věčnej prototyp myslím že pokud někdo pozve novináře a dá jim k testování motorku z které tečou provozní kapaliny o něčem to vypovídá nicméně skutečný test bude až to nezávislej novinář projede po evropě a porovná
se to s obdobnou konkurencí ovšem to by to muselo mít potřebné homologace podle mě to je věc neschopná běžného provozu od samého počátku
Carlos ti neprijde jako nezavislej novinar????
Podle me jsi clovek ktery musi negovat a hanit vzdy a vsechno.... Ukaz co jsi sam postavil.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu
Sukin píše: Carlos ti neprijde jako nezavislej novinar????..Ukaz co jsi sam postavil
Na tohle bych rád zareagoval:
1) Nezávislost novinářů je věc velmi ošemetná. Není tajemstvím, že za pochvalné vyjádření dostávají občas "dárečky"
2) to, že někdo něco něco postaví ještě neznamená, že je to dobře. V případě midalu ukáže čas
2 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu
treba ten dekl od oleje mi teda neprijde jako naka traga...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu
PetrL3 píše: Na tohle bych rád zareagoval:
1) Nezávislost novinářů je věc velmi ošemetná. Není tajemstvím, že za pochvalné vyjádření dostávají občas "dárečky"
2) to, že někdo něco něco postaví ještě neznamená, že je to dobře. V případě midalu ukáže čas
ad1) S tim máš pravdu ale u tohohle novináře bych strach neměl.
ad2) Kritiku nějakého výrobku beru od někoho kdo sám něco vyrobil, jinak je to pro mě laik.
Navíc 99,9% procent návštěvníku tohoto fóra si tuto motorku nikdy nekupí, takže se to nedá brát ani jako kritika potencionálních zákazníků
Naposledy editováno 23.09.2011 11:28:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu
Sukin píše: ad1) S tim máš pravdu ale u tohohle novináře bych strach neměl.
ad2) Kritiku nějakého výrobku beru od někoho kdo sám něco vyrobil, jinak je to pro mě laik.
Navíc 99,9% procent návštěvníku si tuto motorku nikdy nekupí, takže se to nedá brát ani jako kritika potencionálních zákazníků.
hehe tak to by kritizovat nesmel skoro nikdo, protoze lidi co neco vyrobili uz tu moc neni, v pripade kritizovani tak velkyho celku jako je motorka by vlastne kritik nemoh bejt nikdo, protoze tam vetsinou nevyrobi celek jeden clovek...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu
assassin píše: hehe tak to by kritizovat nesmel skoro nikdo, protoze lidi co neco vyrobili uz tu moc neni, v pripade kritizovani tak velkyho celku jako je motorka by vlastne kritik nemoh bejt nikdo, protoze tam vetsinou nevyrobi celek jeden clovek...
To byl narazka na nektere mistni odborniky kteri kritizuji vse a vzdy (viz. SXS)
Sukin píše: To byl narazka na nektere mistni odborniky kteri kritizuji vse a vzdy (viz. SXS)
no ja ve vetsine s tou kritikou souhlasim. z tohodle se dela mozna vic nez je, ruzny zajimavy stroje tu postavilo vic lidi za svoje a nikdo je neopevuje, tady je smutny ze je to jeste castecne financovane ze statnich penez, chapu argumenty ze kdyz se ty penize jinde promrdaj za nic ze tohle je aspon neco, ale i tak to proste neni spravne, delat si svoje hobby za cizi prachy at uz jde o cokoliv...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu
konkurenceschopné 50ky a 125ky tak řeknu ano ti to myslej vážně a maj nakročeno k prosperitě
pokud na to jde někdo zcela opačně navíc s konceptem který nijak (krom objemu) nevybočuje od standardu bez image zavedené značky nemůže to skončit jinak než bankrotem ten ovšem v tomto případě nehrozí protože je to financováno z veřejných peněz
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První test FGR V6 Midalu
Nevím, proč bych měl obhajovat svoji nezávislost, ale ve chvíli, kdy by mi někdo za pochvalnej článek nabízel jakýkoliv profit, s díky bych se otočil a šel pryč. Tohle dělat nechci a nebudu.
sxs525 píše: assassin> japonci ale nezačínali s motocyklem tak mamutího formátu a jen díky úspěchu milionu mopedů se dopracovali ke goldwingům pokud by v česku byl někdo schopen stavět pěkné
konkurenceschopné 50ky a 125ky tak řeknu ano ti to myslej vážně a maj nakročeno k prosperitě
pokud na to jde někdo zcela opačně navíc s konceptem který nijak (krom objemu) nevybočuje od standardu bez image zavedené značky nemůže to skončit jinak než bankrotem ten ovšem v tomto případě nehrozí protože je to financováno z veřejných peněz
hele ja nejsem zadnej marketingovej strateg takze vubec nedokazu rict jestli je nutny si udelat jmeno na uspesnym zvladnuti motorek od zakladu(pred 50ti lety to bylo asi jinak).. tzn od malejch levnejch motorek.. to bude asi dneska tezky kdyz to dela uz spousta firem a hlavne na vychode za bezkonkurencni ceny (casto neplatej vyvoj, obslehnou neco fungujiciho)
takze zkusit prorazit s necim vymykajicim se standardum jistou logiku ma, je fakt ze na tyhle exoty je mozna potreba mit slavnou znacku, ale treba ne... po svete jezdi dost ruznejch exotu ala wakan, eccose .. on i treba ten munch asi vzdy vyrobil jen nakej takovejhle extremni stroj v par exemplarich.. otazka je jak hodne jsou uspesni po strance zisku... jo a ono kdyz uz ta znacka FGR byla videt na listinach GP tak uz by se to mohlo brat jako ne uplne neznama znacka......
to ze jsou v tom verejny finance je pruser to souhlasim a asi by podle mejch predstav ta motorka mela bejt "extremnejsi" takhle je to vicemene beznej stroj s motorem automobiloveho typu.. tzn pro me to neni technicky tak zajimavy abych to koupil i kdybych ty prachy mel...
3 reakcí na tento příspěvek První test FGR V6 Midalu
Ale stve me jak se tu neustale plive po tom co se u nas vyrobí, viz. všechny diskuze o Jawě, FGR a Blatě. Nevím asi vám přijde jako lepší řešení všechny továrny zavřít a prodat vietnamcům na pěstování trávy.
A že jsem neviděl big banga na zadnim ani na přednim....
Chlapy, lidi sou zatim blbý ale s těma PR článkama bych to moc nepřeháněl nebo to přestane bejt čtivý. Neřikám že se musí něco hned kritizovat a je mi jasný že svíst se na tom tak je člověk tak nadšenej že ho nic hnusnýho nenapadá ale.... přijde mi že ta novinařina neni to co by mohla bejt.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Co na to naše národní hrdost ? [1 ... 6, 7] FGR 2500 V6 Midalu | DanFunSun | 194 | 17.1.2018 v 13:34 PetrL3 |
Jak dopadl ten česky šestivalec...? FGR 2500 V6 Midalu | svprd | 4 | 1.5.2015 v 11:49 banda1250 |
Skutečné "prodejní úspěchy" midalu?... FGR 2500 V6 Midalu | rrss | 26 | 14.10.2012 v 07:15 rrss |
jak je to s touhle Motorku? FGR 2500 V6 Midalu | httpband | 7 | 11.10.2012 v 21:49 laďa prášil |
České Motorky Blata 125 Motard, Jawa 660 Sportard/Adenium, FGR 250... | Pajas22 | 18 | 11.5.2012 v 14:39 Pajas22 |