1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přivázat 2 motorky na běžný vozík
2 reakcí na tento příspěvek Jak přivázat 2 motorky na běžný vozík
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přivázat 2 motorky na běžný vozík
jirka1389 píše: ptaak> kamos strach nema kamos pojdede po ose nebo dodavkou :D :D
Ty to taky měníš jak počasí On i David má strach1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přivázat 2 motorky na běžný vozík
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přivázat 2 motorky na běžný vozík
1 reakcí na tento příspěvek Jak přivázat 2 motorky na běžný vozík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přivázat 2 motorky na běžný vozík
Kuwa dneska jsou ty klucí rozmazlený.Vono je všechno pro ně obtížný,složitý,samej problém.Jak to nekoupí hotoví v "trafice"nebo na netu tak to prostě ÚRČO NEPÚJDE
2LEKO píše: ptaak> ....hele,popravdě..na vozíku to nejde vozit..fakt,ti to spadne a je průser!...a co kydž začne pršet,ha!?...nikam nejezdi a zůstaň doma..a máš po problému a ještě ušetříš!!
Přesně tak. Je to značně nebezpečný a nedělej to! Ty fotky tady - to je všechno fake! Motka na vozejku prostě vozit N E J D E !!! To ví každej........
Naposledy editováno 21.07.2011 07:12:57
2 reakcí na tento příspěvek Jak přivázat 2 motorky na běžný vozík
ptaak píše: Nedělejte si prdel jo? Prostě jsem chtěl zkušenosti od lidí, co vozí 2 motky na obyč vozíku jak to vázat. Protože bych nerad aby se jim něco stalo, takže se omlouvám, že mám o svojí motorku strach. S vozením na vozíku nemám žádné zkušenosti téměř
No , tady s tím rejpáním jde spíš o to, že dnes je tu mraky lidí co si budou měsíc dopisovat než by zvedli prdel a šli to zkusit - zapojili mozek a vyřešili. Motky jsou náklad jako každej jinej - když budu chtít transportovat gauč, taky to tam nějak musim dostat. Mam pochopeni, že pokud jsi to nikdy nevezl, tak info o bodech za ktery se motka kurtí potřebuješ, aby jsi něco neutrhnul či neulomil, ale diskuze jestli jednu nebo 2 to už je scifi už proto že tu máš moc neznámých, nikdo neví jak se ti to tam poskládá, nikdo neví jakou má ten vozejk nosnost a nikdo nebude sčítat hmotnosti motorek. Kdyby ti nešlo o Sosnovou, řešil by jsi jake muzes mit problem pri sjezdech nejake alpske silničky a zda to vydrží s nebržděnym přívěsem brzdy ...proste hafo kdyby a tim padem je diskuze o ničem.
Na obhajobu zase musim vzit v potaz lidi , co ti píšou jaký je to nesmysl a nemyslí to ironicky .
Dotahni vozejk, sezen si alespon 2lidi (samo se to dá zmáknout i v méně) k ruce a zkus to tam napasovat - to je jediná rada + za co se váže motka. Můžeš mít vozík s nosností 300kg a motky po 200kg a máš uplně jiný problémy než velikost plochy pro náklad, či způsob vázání - já osobně mel problém s TDM jež mělo nízko výfuky na obou stranách a tak jsem ho musel kurtovat poměrně daleko od sajtny - takže mým problémem byla plocha. Jako vcelku chytrý řešení mi přijde těch pár trámků či prkne a z nich stlouct provizorní rám - pokud nejsi z paneláku, tak se ti doma jistě trocha dřeva válí.
Takže čus a ať to složíš až v cíli...
1 reakcí na tento příspěvek Jak přivázat 2 motorky na běžný vozík
PIGO píše: Ricard> Tak ať to tam dá bez kol (kola do kufru),vono se mu to trošku zhoupne na motoru,nebo se to zabodne předníma vidlema do podlahy a budou pěkně stát i bez kurtů.
Kuwa dneska jsou ty klucí rozmazlený.Vono je všechno pro ně obtížný,složitý,samej problém.Jak to nekoupí hotoví v "trafice"nebo na netu tak to prostě ÚRČO NEPÚJDE
No mne spíš zaráží jedna věc: motorku snad mám kvuli tomu abych na ní jezdil a ne abych ji vozil větrat na couráku. Sice chápu ža každej máme jinej vkus, ale pro ten druhej případ si pak klidně můžou koupit maketu motorky, to vyjde i na údržbu levněji, stačí leštěnka a nějakej hadřík.
1 reakcí na tento příspěvek Jak přivázat 2 motorky na běžný vozík
Kontakt:
Pavel Jelínek
Výroba přívěsů, strojní a zámečnická výroba
Verměřovice 121
561 52
tel.: 728 364 326
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přivázat 2 motorky na běžný vozík
Pokud byste upnuli motorku za boční stojan, může se propíchnout podlaha, pokud by se kurty omotaly kolem za bočnice, tak se ohnou. V tomhle případě pomůže jedině ten vnitřní rám, kolíbka (vím o lepší, kterou zde dělal někdo na foru doma). Plechový kolejnice a drazky od VAPPu nebo Agadosu zde taky nejsou žádná sláva, je to slabý, trubkový oblouk už jsem viděl popraskaný a ohnutý..., navíc do běžného přívesu jsou kolejnice dlouhé a musí se uříznout nebo musíte mít sklopné čelo.
Lepší jsou přívěsy s dřevěnýmí bočnicemi, mají rám a dá se do podlahy namontovat pořádná oka.
Na 150 Km to asi stačit bude, ale pojedš do každé zatáčky jak posr.. a budeš pořád koukat do zrcátek... Na převoz do Alp to ale rozhodně není.
Hygienik píše: ptaaku moc to řešís, já bych to udělal takhle oměřil bych vozejk, zda se tam dvě mota vejdou, potom bych někde na zemi z trámků stloukl rámek,ale v této fázi pouze na jednu motorku, nasadil do vozejku ukurtoval ji a podle toho jak ti to vyjde dodělal držák na tu druho a šel od toho, když budeš lempl zabere ti to maximálně 2 hodinky... a normálně to ukurtuj za brejle na předku a vzadu to chytni jen tak ledabile třeba za kyvku, nic to neudělá neboj
Ty jseš můj člověk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přivázat 2 motorky na běžný vozík
Scuber_MadJoe píše: Všechno jde, když se chce, v pohodě
Já takhle odjezdil XXXX km a v pohodě, stačí jen pořádně, důmyslně přikurtovat, stlačení tlumičů se neboj, jen aby nešly na dorazy, ale takhle to nedotáhneš, ani kdyby ses posral
A takhle přikurtované to drží s R6kou na vozíku i při 220km/h, osobně vyzkoušeno
ty jo cim ten vozejk tahas ze ho to rozjede na 220 i nalozenej?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přivázat 2 motorky na běžný vozík
assassin píše: ty jo cim ten vozejk tahas ze ho to rozjede na 220 i nalozenej?
Jak jsme jeli pro R6ku do brna, tak jsme jeli 4, plus ten vozík s motorkou a 220 bez problémů, ale je pravda, že to bylo Porsche Cayenne Turbo no
E:překlep
Naposledy editováno 21.07.2011 12:28:48
1 reakcí na tento příspěvek Jak přivázat 2 motorky na běžný vozík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak přivázat 2 motorky na běžný vozík
Zachy píše: Tak uplná sranda to tedy není. Ptaak dal fotku přívěsu bez relingu a s plechovými bočnicemi - tedy ten základní nejlevnější model bez rámu ! Zato se nic pořádně upnout nedá, oka drží na jedné M6, slabá podlaha, žádný jekl zespodu.
Pokud byste upnuli motorku za boční stojan, může se propíchnout podlaha, pokud by se kurty omotaly kolem za bočnice, tak se ohnou. V tomhle případě pomůže jedině ten vnitřní rám, kolíbka (vím o lepší, kterou zde dělal někdo na foru doma). Plechový kolejnice a drazky od VAPPu nebo Agadosu zde taky nejsou žádná sláva, je to slabý, trubkový oblouk už jsem viděl popraskaný a ohnutý..., navíc do běžného přívesu jsou kolejnice dlouhé a musí se uříznout nebo musíte mít sklopné čelo.
Lepší jsou přívěsy s dřevěnýmí bočnicemi, mají rám a dá se do podlahy namontovat pořádná oka.
Na 150 Km to asi stačit bude, ale pojedš do každé zatáčky jak posr.. a budeš pořád koukat do zrcátek... Na převoz do Alp to ale rozhodně není.
Vozík bez rámu??? Nevím jak ty, ale já tam rám vidím zcela zřetelně. Proč je třeba montovat do podlahy pořádná oka?? Na stejném vozíku jsem vezl 2 motky, jen jsem musel nechat otevřenou zadní bočnici. Kupodivu se nepropadla podlaha.Vydržela i 800 kg uhlí a dokonce 900 kilo železa, co jsem na něm dovezl do sběrny. (A zvládl jsem to i bez RÁMU. )
Scuber_MadJoe píše: Jak jsme jeli pro R6ku do brna, tak jsme jeli 4, plus ten vozík s motorkou a 220 bez problémů, ale je pravda, že to bylo Porsche Cayenne Turbo no
E:překlep
jasny chapu, ja sem to tak tipoval ze to muselo byt neco 300+ ps :)